Tahtoisin tietää sellaisen jutun, onko kukaan käynyt ennustajalla jos on epävarma kumppaninvalinnastaan? Vaikuttaa varmasti typerältä kysymykseltä, mutta jos näihin asioihin "uskoo", tiedätte mitä tarkoitan. Itselläni on vain todella vahva tunne siitä, että henkilö kenen kanssa olen seurustellut useamman vuoden, ei ole se oikea minulle. Ja että koko elämäntilanteeni on todella sekava tällä hetkellä, en tiedä olisiko ratkaisu ero ja muutto toiselle puolen Suomea. Nämä asiat ovat painaneet minua jo kauan, ja kaikkea mutkistaa tunteiden heittely laidasta toiseen, välillä rakastan ja välillä vihaan, tämä ei vastaa käsitystäni terveestä suhteesta mutta toisaalta järkeilen asioita todella paljon, eli tottakai parisuhteeseen kuuluu ne ylä- ja alamäet. Joten tavallaan haluaisin nyt "varmistaa" asian esimerkiksi ennustajalta, joka saattaisi nähdä onko tämä henkilö SE ihminen vaiko ei.. Nyt kun kirjoitan tätä olo tuntuu todella höntiltä mutta koittakaa ymmärtää, olen todella kysymysmerkkinä ja tuntuu että olen elämässäni eräänlaisessa risteyksessä, enkä tiedä astuako vasemmalle vai oikealle tarvitsisin jonkinlaisen varmistuksen ennenkuin valitsen tieni. En halua tehdä vääriä päätöksiä enkä satuttaa ketään syyttä suotta. Puhuttu on asioista, mutta tuntuu ettei ne parane ja oikeastaan koko elämäni tällä hetkellä on jokseenkin turhan tuntuista, tunnen pettyneeni elämääni enkä haluaisi uskoa että tässäpä tämä nyt on.
ennustaja
2
635
Vastaukset
- ei ole
ketään, joka voisi sinulle nuo vastaukset antaa, tai kenellekään muullekaan. Juuri sen vuoksi niin moni roikkuu jossain huonossa suhteessa, kun tarvisi sen "varmistuksen".
Joillekin se merkki pitäis tulla ennustajalta, joku irrottautuu vasta toiseen suhteeseen. Yleensä ottaen me ihmiset kuitenkin halveksimme tuollaista heikkoutta. Jokainen tietää syvällä sisimmässään, että kukaan muu ei niitä päätöksiä voi eikä saa tehdä, ne on tehtävä ihan itse. Omilla jaloilla seisominen on ihmisen tärkeimpiä taitoja.
Ennemmin kannattaa jutella ihmisten kanssa, ystävien, vanhempien, sisarusten jne ja kertoa mitä miettii ja miksi. Saat hyviä neuvoja ja huonoja, mutta saat niitä pohtiessasi selvitettyä elämäntilannettasi ja halujasi. Tietenkin olisi reilua pohtia asioita myös sen kumppanin kanssa. Suhde voi siitä lähteä paranemaan tai sitten teillä on samanlaiset ajatukset ja ero onkin helppo ja kitkaton.
Toisaalta jos toinen haluaa jatkaa, mutta sinä et niin mitä se muuttaisi? Ei mitään. SE voisi tietenkin olla egollesi järkytys, että toinen haluaakin erota. Sehän loukkaisi sinua. Mutta oikeasti, silloinkin saisit sen päätöksen ja voisit myöskin löytää itsellesi sopivamman partnerin.
Unohda siis höpötykset, kadut vain jos sellaiseen ryhdyt, että annat muiden ohjailla elämääsi. Se on loputon suo, etkä ikinä kanna vastuuta teoistasi, sillä aina vetoat ennustajaan tai muuhun. Aikuisuus ei ole helppoa, siihen kuuluu vastuun kanto suurena osana. - ennustajaan?
Muutamia vuosia sitten, eräs ystäväni sai houkuteltua minut ennustajan puheille oman hyvän kokemuksensa jälkeen. Menin ilman mitään odotuksia ja kun hän kertoi asioita minun elämästäni (asioista jotka oli jo tapahtuneet, joita ennustajalla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta tietää) halusin uskoa että, jos hän näkee asioita menneisyydestäni niin näkee varmasti myös tulevastakin. Nyt vuosien jälkeen voin vaan aina ihmetellä kun asioita joista hän puhui tapahtuu oikeasti. Ihmissuhteet joista hän puhui ettei ole tarkoitettu eivät sitten toimineet. En todellakaan elä sen mukaan, mitä ennustaja minulle sanoi, mutta kyllä hän minun elämääni näki, toki kannattaa aina miettiä onko kaikki ennustajista vain rahan perässä vai osaavatko sitä oikeastikin!!
Asioita voi selvittää niin monella eri tavalla, ei ennustaja ole se joka kertoo mitä sinun pitää tehdä, sinun pitää itse miettiä mitä haluat ja oletko suhteeseesi tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070