Millainen on taitava vittuilija?

kyselylomake

Minkälainen vittuilija onnistuu tavoitteessaan?

52

6218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset..

      epäonnistuvat aina. Loppujen lopuksi.

      • Anonyymi

        Liikaa tunteita kunnon vittuiluun. Samaa mieltä.


    • mitenkään..

      ..ja niistä mahdollisuuksista huonoiten silloin, kun itse kuvittelee pärjäävänsä hyvin..

    • vänkyrä-nainen

      kuuluisi olla se tavoite? Itse en vittuile, joten en tiedä mihin siinä pyritään. Jossen tykkää jostain ihmisestä niin en halua nähdä sitä. Helpompaa se muillekin olisi toimia noin, niin ei tarvisi vittuilla/satuttaa toista.

    • voi satuttaa

      toista, aina ei ole tarkoitus olla ilkeä.

    • Yksinkertainen blondi

      melko taitava, joka osaa vittuilla niin, että muut (esim. häntä tuntemattomat) eivät huomaa mitään, vain tämä vittuilun kohde huomaa. Jos hän huomaa olevansa vittuilussa ala-kynnessä hän ottaa käyttöönsä "kikka kolmosen" eli uhriksi heittäytymisen. Hän purskahtaa vaikka itkuun, jos hänelle sanoo jotain takaisin samalla mitalla. Silloin, ne jotka eivät ole huomanneet hänen omaa vittuiluaan, alkavat paheksua sitä, jota alunperin on kiusattu. Siksi tällaista ihmistä kohtaan kannattaa olla loppuun saakka ystävällinen, jos ei halua hänen ns. voittavan...

      • dayum

        Onko niillä mitään eroa? Lähinnä tuli mieleen tästä:

        "Sellainen on melko taitava, joka osaa vittuilla niin, että muut (esim. häntä tuntemattomat) eivät huomaa mitään, vain tämä vittuilun kohde huomaa."

        Niin ja entäs lähinnä hyväntahtoinen naljailu vs. vittuilu. Mitä eroa niillä on, onko mitään?


      • vänkyrä-nainen
        dayum kirjoitti:

        Onko niillä mitään eroa? Lähinnä tuli mieleen tästä:

        "Sellainen on melko taitava, joka osaa vittuilla niin, että muut (esim. häntä tuntemattomat) eivät huomaa mitään, vain tämä vittuilun kohde huomaa."

        Niin ja entäs lähinnä hyväntahtoinen naljailu vs. vittuilu. Mitä eroa niillä on, onko mitään?

        naljailu on semmosta jota tehdään semmosen läheisen ihmisen kanssa joka hyvin tunnetaan ja joka yhdistää, esim. vaikka jossain isommassa porukassa, vanhat pariskunnat jne..

        Se ei taas oo millään lailla verrattavissa loukkauksiin ja solvauksiin, jota vittuilu mielestäni on.


      • Yksinkertainen blondi
        dayum kirjoitti:

        Onko niillä mitään eroa? Lähinnä tuli mieleen tästä:

        "Sellainen on melko taitava, joka osaa vittuilla niin, että muut (esim. häntä tuntemattomat) eivät huomaa mitään, vain tämä vittuilun kohde huomaa."

        Niin ja entäs lähinnä hyväntahtoinen naljailu vs. vittuilu. Mitä eroa niillä on, onko mitään?

        siitä, että naljailun kohteelle tulee hyvä mieli, vittuilun kohteelle huono mieli...


      • dayum
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        naljailu on semmosta jota tehdään semmosen läheisen ihmisen kanssa joka hyvin tunnetaan ja joka yhdistää, esim. vaikka jossain isommassa porukassa, vanhat pariskunnat jne..

        Se ei taas oo millään lailla verrattavissa loukkauksiin ja solvauksiin, jota vittuilu mielestäni on.

        Tosin joskus sitä naljailua tapahtuu myös hieman vieraampienkin kanssa. Näin täällä ainakin.

        Minusta "vittuilu" on sanana jotenkin kulahtanut nykyään. Ainakin olen huomannut että mitä ihmeellisimmät asiat koetaan / ymmärretään heti vittuiluna. Monille se taitaa olla vaan tapa sanoa jotain nasevaa, "vittuiletko sä mulle?" "vittuilit sille ihan kympillä!" jne. Minäkin mielelläni mieltäisin vittuilun tarkoittavan ihan sitä itseään eikä esimerkiksi eriävän mielipiteen kertomista, pilke silmäkulmassa heitettyjä juttuja tai niitä naljailuja.


      • dayum
        Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        siitä, että naljailun kohteelle tulee hyvä mieli, vittuilun kohteelle huono mieli...

        se onkin kiinni siitä, miten vastaanottaja suhtautuu kyseiseen sanojaan...


      • Yksinkertainen blondi
        dayum kirjoitti:

        se onkin kiinni siitä, miten vastaanottaja suhtautuu kyseiseen sanojaan...

        kyllä naljailijan tarkoitus on vain hauskuuttaa ja vittuilijan saada pahalle mielelle. Joskus voi toki tulla myös väärinkäsityksiä. Harvemmin niinpäin että vittuilua luulisi vain naljailuksi, luulisin. Mutta herkkähipiäinen voi luulla naljailua vittuiluksi. Siksi kannattaa naljailla mieluiten vain niille tutuille ja turvallisille, jotka tuntevat eron.


      • Anonyymi
        Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        kyllä naljailijan tarkoitus on vain hauskuuttaa ja vittuilijan saada pahalle mielelle. Joskus voi toki tulla myös väärinkäsityksiä. Harvemmin niinpäin että vittuilua luulisi vain naljailuksi, luulisin. Mutta herkkähipiäinen voi luulla naljailua vittuiluksi. Siksi kannattaa naljailla mieluiten vain niille tutuille ja turvallisille, jotka tuntevat eron.

        "Siis oikeen # YLITAITAVA # w'ttuilee itse itselleen eikä edes itse tajua sitä"

        ha-rha-rha-rh-arh-ahr-ah-rah-rahrasässlgdfgha-ha-rha-dsöfslha-ahra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siis oikeen # YLITAITAVA # w'ttuilee itse itselleen eikä edes itse tajua sitä"

        ha-rha-rha-rh-arh-ahr-ah-rah-rahrasässlgdfgha-ha-rha-dsöfslha-ahra

        vittu olet kallu :D töihin vitun luuseri


      • Anonyymi
        Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        siitä, että naljailun kohteelle tulee hyvä mieli, vittuilun kohteelle huono mieli...

        Menkää politiikka sivuille, siellä opitte kunnon vittuilu.


      • Anonyymi
        dayum kirjoitti:

        Onko niillä mitään eroa? Lähinnä tuli mieleen tästä:

        "Sellainen on melko taitava, joka osaa vittuilla niin, että muut (esim. häntä tuntemattomat) eivät huomaa mitään, vain tämä vittuilun kohde huomaa."

        Niin ja entäs lähinnä hyväntahtoinen naljailu vs. vittuilu. Mitä eroa niillä on, onko mitään?

        Suomenkielinen ymmärtää oitis, että naljailu on kevyempää vittuilua.


      • Anonyymi

        Niska kyyryssä haukutaan muita.. Paskaa on aina omassa pussissa 🤣


    • hkjhkjh

      Olen kuullut nobelistin vittuilevan, se menee jotenkin "Onko Herr Doktor Professor XXX todellakin tätä mieltä?"

      Ei siinä mitään tavoitteita saavuteta, kunhan on normaalia kanssakäymistä. Normaalisti jätetään se "Herr Doktor Professor" pois kun puhutellaan.

      • dayum

        "Onko Herr Doktor Professor XXX todellakin tätä mieltä?"

        Kerrassaan mainioita tuollaiset.


      • Anonyymi
        dayum kirjoitti:

        "Onko Herr Doktor Professor XXX todellakin tätä mieltä?"

        Kerrassaan mainioita tuollaiset.

        Rovessöritbon tärkeitä kuin muurahaiset keoissaan.


        😅


    • Sellainen, joka saa vittuilun kohteen menettämään malttinsa niin, etteivät muut sitä tajua. Tai niin, että kaikki muut huomaavat sen paitsi vittuilun kohde. Tai sitten molemmat huomaavat, mutta vain, jos se on tarkoitus. Harvemmin on.

      • Yksinkertainen blondi

        mä unohdin ton lajin kokonaan: "niin, että kaikki muut huomaavat sen paitsi vittuilun kohde". Tuo on kanssa salakavala tapa. Luulisin, että tota käytetään erityisesti työpaikoilla. Jonkun mollaamiseen ja alaspainamiseen, että esim. oma asema kohenisi:( ja ollaan vittuilun kohteen kanssa naamatusten niin kaveria, että...


      • Anonyymi

        Tietysti aina mahdollisuus on, kohde kettuilun hiffaa kettuilun & esittää tyhmistä


      • Anonyymi
        Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        mä unohdin ton lajin kokonaan: "niin, että kaikki muut huomaavat sen paitsi vittuilun kohde". Tuo on kanssa salakavala tapa. Luulisin, että tota käytetään erityisesti työpaikoilla. Jonkun mollaamiseen ja alaspainamiseen, että esim. oma asema kohenisi:( ja ollaan vittuilun kohteen kanssa naamatusten niin kaveria, että...

        Tuossa on vaarana se, että jos vittuilun kohde vain nauraa. Ajanmittaa porukka peräytyy ja tuntee itsensä pelleiksi.


    • väliaika

      taitolaji, se on tietolaji.

      Paras tässä lajissa on sellainen, joka tietää sinusta eniten ja voi pommittaa herkimpiin kohtiin.

      • Anonyymi

        Evoluutio nyrkin myötä, muokkaa ihm Oy slajista vitumaisimman keksinnön, kukkua 22//2022 Tuko.?


    • joka osaa sanoa pirullisuuden niin ystävällisesti, että kohde tajuaa sen vasta muutaman ajan päästä...

    • Dazu

      uskomaan, että vääristelemänsä asiat ovat totta. Eli saa vittuilulla vittuilun kohteelle mielinmäärin vihollisia.

    • Jonka ei tarvi keksiä asioita vaan joka ymmärtää sen kenelle on vittuilemassa ja mistä asiasta ja miksi se vittuilu menee perille. Muuten se on pelkkiä käpyjen viskelyä.

      Vittuilu on laji jossa homma kääntyy lähes aina (lopulta) vittuilijaa itseänsä vastaan.

      Sellaisia oikeasti osaavia ja omistautuneita vittuilijoita on todella todella harvassa. Ne keillä on tarpeeksi älliä suuntautuvat lähes poikkeuksetta johonkin järkevämpään ja tuottavampaan toimintaan - ihan siksi että se on fiksua. Wannabeillä ei sitten ole kapasiteettia parempaan.

      Oikeastaan siis paras vittuilija on tavallista elämää elävä fiksu ihminen joka hoksaa milloin tulee sivaltaa ja millä tulee sivaltaa vai jättääkö sivaltamatta kokonaan.

      • Anonyymi

        w*ttuilujaa lyärään päähän
        harha-rha-hr-ahrahr-ahrahrahrahrha-ra-h-ha-rh-ahr-ahr-ha-rha-hr-ah-har


      • Anonyymi

        Vittuilu kohde on ymmärtänyt olevansa kohde, siksi naureskelee, koska kyseessä on Urpo kuten kokomuuksessakin


    • rapiskarpalo

      vittuilija tietää mistä vittuilla eli tuntee kohteen oikeasti eikä leikisti ja osaa vittuilla niin että muut ei havaitse vaan kohde itse havaitsee asian ja sen seurauksena mokaa, silloin voidaan sanoa että tavoitteessa on onnistuttu mutta taitavakin vittuilija on jättänyt olennaisen asian huomiomatta eli tuo vain esille todellisen seikan että on epävarma oman itsensä kanssa ja siksi kokee tarpeen etsiä kohteita joille vittuilla eli vittuilija ja ilkeä mielisen sarkasmin viljelijä ei koskaan voita mitään.

      Huumori-ja hyväntahtoinen vittuilu on asia erikseen jota monesti harrastetaan sisarusten kesken ja todella hyvien kavereiden kesken ja liittyen tilannekomiikkaan.

    • -k32v-

      tää olis enemmä sellase piruilun frendi, ku tollase varsinaise vittuilun.

      mut piruilu, niinku vittuiluki, se onnistuis parhaite sellaselt kenellä leikkais. tai ketä omistais parhaat hoksottimet siihe touhuu.

      sellane kielellisesti lahjakas ainaki, sanavalmis myös. ton leikkaamise lisäks siis.

      et ei se kaikilt onnistuis iha nii hyvin.

      mut on joitai vähä hitaammanpuoleisii frendei, ketä kyl laukois aika kipeesti, jos niille antais aikaa :) oikeestaa pahimmat tulis sieltä, mut se kestäis vaa yleensä nii pitkää se kelaamine, et nää tilanteet olis jo ohi -

    • Anonyymi

      Vittuilu on parasta taidetta varsinkin sana yhdistelmät Vittu saatanat aaaaaaaAaaaa perkeleen jumalauta että VITUTTAA SAATANASTI vaikka eihän kiroilu olekaan vittuilua vittuilu on sitä että haukutaan toista homoksi ja muutakin vielä paljonkin asiattomampaa

    • Anonyymi

      Oli hepokatti maantiellä poikittain jala jalla jala jala vei jala vei jala vei jala jalla jala hala vei

      • Anonyymi

        Aja päälle vaan, nii ei kauaa enää soittelee viulullaan , perkele!!!..!!!....


    • Anonyymi

      Onko suoraan haukkuminen saatanan paskaläjä tai vitun lehmä
      parempi kuin salakavala vittuilu.?itse olen parisuhteessa kokenut suoraan haukkumista

    • Anonyymi

      isös omn äitis

      • Anonyymi

        Nosto jolla säälittävin paljastuu säälittäväksi ei ole muita kuin säälittävä


    • Parhain kettuilupiiloilus vastapuoli saada päivän parin funtsimaan, kettuiliks se.
      & silloin best, vastapuoli kun kyssää viikon jälkeen "Kettuilitsä?"

      • Anonyymi

        Vitun huora vai koomikko

        😄😄😄😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😎😁😁🤣🤣😆😆😅🤥🤥🤥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun huora vai koomikko

        😄😄😄😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😎😁😁🤣🤣😆😆😅🤥🤥🤥

        Ne lääkkeet?


    • Anonyymi

      En ymmärrä kysymystä

    • Anonyymi

      HO HOO?

      HOOSotilas.

    • Anonyymi

      Kusipäät ovat taitavia, kun eivät kuuntele toisia vaan keskittyvät vain siihen omaansa.

    • Anonyymi

      Pätevä vittuili ja, joka on luonteeltaan röyhkeä ja antautunut, hänestä keskeytyy hyvä vittuilija yleensä politiikko.

      Luonteeltaan edellämainitut eivät minun kriteereitä täytä, mutta röyhkeä pitää olla ja sitä myöten valehtelualtis.

    • Anonyymi

      Kyllä ne on jossain vaiheessa huomanneet kun ovat uhriksi joutuneet.

    • Anonyymi

      En tiedä mutta narsistit osaa vittuilla rauhallisesti. Ne lyttää sinut kokonaan ja yleensä vielä päälle hehkuttavat itseään. Näihinkin pitää osata suhtautua. Aivosairaus kyseessä. Ei kannata itse menettää hermojaan. Ottaa moinen paskanlätinä lähinnä humoristisena esityksenä. Yleensäkin jos on tarve kokoajan lytätä ympärillä olevia ja nostaa itseään on melko paska tyyppi.

    • Anonyymi

      Sellainen ettet oikeastaan huomaa että vittuilee muuten kuin kotona vasta tajuat että perkele sehän ampui kovilla.

    • Anonyymi

      minä eli paras vittuilija IKINÄ

    • Anonyymi

      Emmää tiedä mää vaan jotain pistelen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe