parturi/kampaaja..

mies..

Voikohan nainen, jolla on yritys, parturi/kampaaja ihastua asiakkaaseensa?

Toissa kerralla, kun keskusteltiin, puhuttiin vaikka mistä ja hän aina ilmaisi "Sieltä minut löytää", jäin miettimään tuota juttua? Lopuksi hän kehotti käymään minua useammin parturissa.

Nyt viimeksi hän oli tosi niukkasanainen ja jopa vihaisen oloinen, ei paljon jutellut. Tuntui, että on jopa vihainen ja kampasi hiuksiani aika ärhäkkäästi. Kuuntelin vain hänen voimakasta hengitystään.

Sitten hän sanoi lopuksi taas ".. niin kun sinä käyt niin harvoin täällä.."

Aika harvoinhan minä käyn parturissa, ehkä 3 kertaa vuodessa ja aina mulla on aikamoinen "pehko", kun menen parturiin :)

Mitähän tämmöinen tarkoittaa?

12

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi nyt

ole ihan selvä. Vai kaipailetko jotain vahvistusta?

• mies..

Mulla on aavistus aiemmista keskusteluista, että hän on jo varattu??? Lisäksi En kyllä hirviä iskeä tätä naista, koska hän on hyvä parturi ja osaa leikata hiukseni just semmoiseksi kuin haluan ilman selittelyjä. Ei myöskään ole tapana vongata jo varattuja naisia!

Phuoh! Nättihän tuo nainen on ja jututkin tuntuis hyvin menevän yhteen, vaikka olenkin livessä aika ujo ja harvasanainen mies, mutta tämä naisen kanssa on helppo tulla juttuun, uskallan avautua hänelle jotenkin :/

• ap..
        mies.. kirjoitti:

Mulla on aavistus aiemmista keskusteluista, että hän on jo varattu??? Lisäksi En kyllä hirviä iskeä tätä naista, koska hän on hyvä parturi ja osaa leikata hiukseni just semmoiseksi kuin haluan ilman selittelyjä. Ei myöskään ole tapana vongata jo varattuja naisia!

Phuoh! Nättihän tuo nainen on ja jututkin tuntuis hyvin menevän yhteen, vaikka olenkin livessä aika ujo ja harvasanainen mies, mutta tämä naisen kanssa on helppo tulla juttuun, uskallan avautua hänelle jotenkin :/

Voihan se olla, että sillä oli vaan raskas päivä? Eihän aina voi olla iloinen ja puhelias.

• dayum
        mies.. kirjoitti:

välttämättä tarkoita yhtään mitään. Kuvaannollisesti ilmaistuna se on vaan este. Ehkä nainen on tapasuhteessa - nykyään tylsäksi käyneessä sellaisessa.

Ensimmäisenä tuli mieleen, että ehkä nainen on kiinnostunut sinusta. Ehkä, ei siis välttämättä, hän vinkkasi "sieltä minut löytää" ilmaisulla sen, että voisit ehkä käydä sielläkin (en siis tiedä mistä paikasta on kyse) josko vaikka törmäisitte.

Jos sinua ei olekaan näkynyt missään, niin ehkä hän on vähän suutuksissaan sinulle / joku naismekanismi on olemassa mikä saa naiset olemaan kärttyisiä kiinnostaville miehille.

Tai sitten "sieltä minut löytää" ilmaus ei tarkoita mitään sen kummempaa. Pyynnöt "käy useammin täällä" (parturissa) voivat tarkoittaa pelkästään sitäkin, että ehkä vaikutat kivalta tyypiltä jonka kanssa on kiva jutella.

Tosin "niin kun sinä käyt niin harvoin täällä.." hämää taas... Kallistun nyt jotenkin vähän siihen, että hänestä olisi kiva nähdä sinua useamminkin.

Asian ulkopuolelta taasen, että olen kyllä eräitäkin kertoja ollut sellaisessa tilanteessa, missä olen ollut tekemisissä jonkun puolitutun / naamatutun / hänen työnsä puolesta naamatutun naisen kanssa josta on jäänyt sellainen fiilis, että onkohan tässä nyt jotain muutakin taustalla. Siis vaikkapa sattumalta eteen tullut kiva ilta baarissa jossakin epämääräisessä seurueessa, tai vaikka selvinkin päin jossain muualla, niin sitten seuraavalla kerralla kun nähdään niin nainen on poikkeuksellisen kylmä / etäinen / ei ole nähdäkseenkään. Tulee vaan ihmeteltyä että mitähän on tapahtunut varsinkin kun ei omasta mielestään ole tehnyt tai sanonut mitään sellaista, mikä voisi aiheuttaa moista käytöstä. Vian on pakko olla naisissa...

• z.z

Eiköhän tuo kehotus käydä useammin, tarkoittane juuri sitä, että olisi tarvetta käydä useammin. Mahdat olla tosi epäsiistin näköinen enimmän osan aikaa, jos vain kolmesti vuodessa tukkasi siistit. Normaalisti parturissa käydään kerran kuussa.

Mitä taas kysymykseesi tulee: tottakai parturi voi asiakkaaseensa ihastua, ihan samoin kuin kehen tahansa muuhun mukavaan mieheen.

• ap..

No ei kait noin useasti? Kerran kolmessa kuukaudessa, se on ollut mun käyntitiheys.

En ole tosiaan mikään metroseksuaali siisti homomies. Enemmänkin renttu. Hiukset kasvaa, mutta niitä voi siistiä myös itsekkin tiettyyn pisteeseen astin itse.

• Kerran kuussa, marssissa..
        ap.. kirjoitti:

No ei kait noin useasti? Kerran kolmessa kuukaudessa, se on ollut mun käyntitiheys.

En ole tosiaan mikään metroseksuaali siisti homomies. Enemmänkin renttu. Hiukset kasvaa, mutta niitä voi siistiä myös itsekkin tiettyyn pisteeseen astin itse.

No just. :) Mä olen tainnut käydä parturissa varmaankin kolmesti koko elämäni aikana. Tukkani on ihan siisti vaikka latvoja en lyhennäkkään. Käytän yleensä Pantenen tai Glissin hiusjuttuja, ja jos tukkaa täytyy lyhentää (noin joka toinen vuosi innostun) yks kaveri leikkaa sellasilla kampasaksilla niitä takaa tasaseks, tukkani on siis sellanen hippiletti, yhtäpitkä (ja pitkä onkin) joka puolelta.

• mies..
        Kerran kuussa, marssissa.. kirjoitti:

No just. :) Mä olen tainnut käydä parturissa varmaankin kolmesti koko elämäni aikana. Tukkani on ihan siisti vaikka latvoja en lyhennäkkään. Käytän yleensä Pantenen tai Glissin hiusjuttuja, ja jos tukkaa täytyy lyhentää (noin joka toinen vuosi innostun) yks kaveri leikkaa sellasilla kampasaksilla niitä takaa tasaseks, tukkani on siis sellanen hippiletti, yhtäpitkä (ja pitkä onkin) joka puolelta.

Annahan verrokki kuvaa jostain hipistä :D Ihaa!

• käyvät
        Kerran kuussa, marssissa.. kirjoitti:

kerran kuussa. Epäsiistit pari kol kertaa vuodessa.

• Suvereeni
        käyvät kirjoitti:

kerran kuussa. Epäsiistit pari kol kertaa vuodessa.

Riippuu täysin hiusmallista kuinka usein siellä parturissa pitää käydä. Jos on lyhyt tukka niin silloin kerran kuussa vähintään. Jos tukka on hieman pidempi ja paksumpi niin kerran parissa kuukaudessa saattaa hyvinkin riittää. Jos taas on todella pitkät hiukset mieheksi niin voi olla ettei tarvitse käydä kuin kerran kolmessa kuukaudessa. En tosin tiedä kun minulla ei niin pitkiä hiuksia ole koskaan ollut.

• tota..
        Suvereeni kirjoitti:

Riippuu täysin hiusmallista kuinka usein siellä parturissa pitää käydä. Jos on lyhyt tukka niin silloin kerran kuussa vähintään. Jos tukka on hieman pidempi ja paksumpi niin kerran parissa kuukaudessa saattaa hyvinkin riittää. Jos taas on todella pitkät hiukset mieheksi niin voi olla ettei tarvitse käydä kuin kerran kolmessa kuukaudessa. En tosin tiedä kun minulla ei niin pitkiä hiuksia ole koskaan ollut.

Ne pitkäletit juuri ovat niitä epäsiistejä tyyppejä.

• Anonyymi

Eivät soita takaisin ,jos eivät pysty vastaamaan , vastaaja pyyntö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 319
      4635
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2236
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2079
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      77
      1363
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      967
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      909
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      834
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      756
    Aihe