Adressi: Lisää jaksoja Lemmen Viemää telenovelalle

Rhanna

Haluatko nähdä tätä romanttista ja jännittävää telenovelaa enemmän kuin vain subin tähän mennessä ostamat 313 jaksoa? Käy siinä tapauksessa allekirjoittamassa seuraava adressi:

http://www.adressit.com/jatkoa_lemmen_viemalle

Allekirjoittaneita on jo 570, mutta lisää kaivataan kaikilta sarjan faneilta jotka haluavat nähdä telenovelasta kaikki 870 jaksoa. Käy allekirjoittamassa jos et ole vielä sitä tehnyt ja laita sana kiertämään!

8

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samuli93

      Jos lemmenviemää halutaan "pitää telenovelana" niin siihen ei saisi tulla lisää jaksoja. Kuten kaikki varmasti tietävät telenovela on lyhyt vain 100-250 jaksoa pitkä saippua johon ei yleensä tule jatkoa. Itse en pidä sarjasta lainkaan koskas se ei täytä telenovelan piirteitä eikä sitä ole tehty maissa jossa telenovelat ovat kotoisin.

      • herran jee!

        Lemmen Viemää ON TELENOVELA, tosin pitkä sellainen ja siihen on tulossa kaikki yli 800 jaksoa ja tällä adressilla yritetään saada niitä lisäjaksoja subille että nähtäisiin koko sarja, tai siis TELENOVELA. Telenoveloita voi olla muitakin kuin vain E-Amerikassa tehdyt, pyörihän nelosella VENÄLÄINEN TELENOVELA! Ei silloin kukaan valittanut että sitä ei saisi näyttää tai että se ei täytä tuntomerkkejä. Ja nähtiinhän meillä viime kesänä USAlainen telenovela.

        Nykyään telenovelat ovat suosittuja ympäri maailman ja esimerkiksi Saksassa on tehty jo lukuisia telenoveloita. Eli ei telenovelat ole enää E-Amerikan yksinoikeus! Ihmissuhde draamaa on myös muiden maiden telenoveloissa, mutta eivät ne tietenkään voi olla aivan yhtä räiskyviä kuin E-A novelat.

        Ja pakkokokon on kommentoida jos et ymmärrä lukemaasi mitä jaksoja tässä subille halutaan tai et pidä sarjasta! Anna meidän fanien nauttia sarjasta!!!!!!!!!!!!!


      • on kotoisin

        Mun mielestä se taas kertoo telenovelan suosiosta, mitä pitempi se on. Katsojat vaan haluu lisää ja lisää jaksoja. Jos juoni on sellanen, et kaikki sivuhenkilöt on sidottu päähenkilöihin ja kaikki sivujuonet pääjuoneen, niin sarja on telenovela. Siinä on moninkertanen juoniverkosto. Lemmen viemässähän näin on.

        Mut kyllähän se vähän vaatii, et hoksaa, miten juoni kulkee.

        Mitä me voitas sit kattoo telkusta Suomessa, ku mikään tyylilaji ei oo Suomesta kotosin, eli ei ois lainkaan kotimaisia ohjelmia. Kaikki kanavat tarjois vaan amerikkalaisia sarjoja, jos ne on Amerikasta kotosin. Pääsisit helpommalla ku muuttasit sit jo sinne ihailemaas Amerikkaan, ja me saatas rauhassa kattoo täällä sitä, mistä me tykätään.


      • Niña
        on kotoisin kirjoitti:

        Mun mielestä se taas kertoo telenovelan suosiosta, mitä pitempi se on. Katsojat vaan haluu lisää ja lisää jaksoja. Jos juoni on sellanen, et kaikki sivuhenkilöt on sidottu päähenkilöihin ja kaikki sivujuonet pääjuoneen, niin sarja on telenovela. Siinä on moninkertanen juoniverkosto. Lemmen viemässähän näin on.

        Mut kyllähän se vähän vaatii, et hoksaa, miten juoni kulkee.

        Mitä me voitas sit kattoo telkusta Suomessa, ku mikään tyylilaji ei oo Suomesta kotosin, eli ei ois lainkaan kotimaisia ohjelmia. Kaikki kanavat tarjois vaan amerikkalaisia sarjoja, jos ne on Amerikasta kotosin. Pääsisit helpommalla ku muuttasit sit jo sinne ihailemaas Amerikkaan, ja me saatas rauhassa kattoo täällä sitä, mistä me tykätään.

        Seurailin tätä keskustelua sivusta, ja nyt on pakko puuttua :D

        Eräs henkilö kirjoitti eräällä foorumilla mielestäni aika osuvasti:

        TELENOVELAN PÄÄHENKILÖ LAURA (Henriette Richter-Röhl) haluaa samaa kuin useimmat muutkin nykynaiset: unelmien työpaikan ja unelmiensa miehen. Sarjan alkuperäinen nimi on Sturm der Liebe.

        (www.sub.fi)

        Miten selitätte tämän "telenovelan" jatkumisen ja jatkumisen, kun päähenkilö on poistunut koko telenovelasta?


      • koska
        Niña kirjoitti:

        Seurailin tätä keskustelua sivusta, ja nyt on pakko puuttua :D

        Eräs henkilö kirjoitti eräällä foorumilla mielestäni aika osuvasti:

        TELENOVELAN PÄÄHENKILÖ LAURA (Henriette Richter-Röhl) haluaa samaa kuin useimmat muutkin nykynaiset: unelmien työpaikan ja unelmiensa miehen. Sarjan alkuperäinen nimi on Sturm der Liebe.

        (www.sub.fi)

        Miten selitätte tämän "telenovelan" jatkumisen ja jatkumisen, kun päähenkilö on poistunut koko telenovelasta?

        Laura ei ole varsinainen päähenkilö tässä sarjassa. varsinainen päähenkilö on Werner Saalfield, jonka ympärille muut henkilöt ja juonikuviot liittyvät. Werner se on tämän telenovelan henki ja elämä. Muut lähtevät, mutta Werner on ja pysyy. Sinänsä siis väärää tietoa että Laura olisi se varsinainen päähenkilö, kun ei niin suinkaan ole.

        Tämä TELENOVELA jatkuu Saksassa tuohon reiluun 800 jaksoon siityä syystä että kanava joka sitä esittää, tilasi tuotantoyhtiöltä lisää jaksoja, koska tämä TELENOVELA on niin suosittu tuolla Saksassa. Kai nuo muutkin telenovelat olisi jatkuneet jos ne olisivat olleet niin suosittuja, eikä niitä tehtailtaisi tuolla E-A:ssa kuin liukuhihnalta ja samoilla näyttelijöillä. Luulisi nyt "oikeissa telenovelamaissa" olevan enemmänkin näyttelijöitä käytettävissä....?????? Telenovelat voivat aivan hyvin jatkua vaikka kuinka pitkään, ehkä yleinen pituus on tuo 100-150 jaksoa, mutta voihan telenovela olla pitempikin. Onhan tässä LV;ssäkin ihan selkeät telenovelan piirteet rakkaustarinan suhteen, ns. pääparina pidettävä Laura & Alexander saavat kuin saavatkin lopulta toisensa ja monta muutakin selkeää telenovelamaista rakkauskuviota on tässä sarjassa tulossa ja menossa. Paha saa palkkansa myös tässä telenovelassa (esim. nyt Cora), kuten monissa muissakin. On kiellettyä rakkautta yms mitä muissakin telenoveloissa on.

        Lemmen Viemää on telenovela koska tuotantoyhtiö Bavaria Film on sen sellaiseksi Saksassa nimennyt. Valittakaa sinne jos ei miellytä!!!!!!!


      • päähenkilö
        Niña kirjoitti:

        Seurailin tätä keskustelua sivusta, ja nyt on pakko puuttua :D

        Eräs henkilö kirjoitti eräällä foorumilla mielestäni aika osuvasti:

        TELENOVELAN PÄÄHENKILÖ LAURA (Henriette Richter-Röhl) haluaa samaa kuin useimmat muutkin nykynaiset: unelmien työpaikan ja unelmiensa miehen. Sarjan alkuperäinen nimi on Sturm der Liebe.

        (www.sub.fi)

        Miten selitätte tämän "telenovelan" jatkumisen ja jatkumisen, kun päähenkilö on poistunut koko telenovelasta?

        Vaikka näitä eturivin rakastavaisia kutsutaan Suomessa päähenkilöiksi,koko telenovelan varsinainen päähenkilö on Werner, ja rinnakkaispäähenkilö on Charlotte.

        Werner on mukana alusta asti, ja häneen ja Charlotteen linkitetään kaikki telenovelan tärkeät henkilöt. He ovat joko sukua Wernerille, tai Charlottelle tai molemmille, tai niin kuin Alfons, lapsen kautta yhteydessä, tai heillä on muulla lailla tärkeä suhde jompaan kumpaan. Kun käytte kaikki päänäyttelijät tällä lailla läpi, juonikuvio muotoutuu.

        Saksan kielessä ero tulee ilmaisujen eroavaisuudesta. Protagonistenpaare ja Hauptdarsteller erotetaan eturivin pareiksi ja päänäyttelijöiksi.

        Epäselvyyttä tuottaa se, että täällä jostain kumman syystä esim. Laura ymmärretään päähenkilöksi, vaikka hän on vain yksi osapuoli tähän mennessä kolmesta eturivin rakastavaisparista. Hänellä ei ole yhtään sen suurempi rooli, kuin hänen seuraajillaan Miriamilla tai Samialla. Samia on hahmona jopa tärkeämmässä roolissa, kuin Laura ja Miriam, sillä hän omistaa nyt osan Fürstenhofia.

        Keskustelu kuulostaa siltä, että vaahdotaan vakaumuksen syvällä rintaäänellä, jonka vain täydellinen tietämättömyys saa aikaan.

        Kun Werner mielletään alusta asti läsnäolevaksi päähenkilöksi, telenovelan koko juonikuvio aukeaa.


      • Niña
        päähenkilö kirjoitti:

        Vaikka näitä eturivin rakastavaisia kutsutaan Suomessa päähenkilöiksi,koko telenovelan varsinainen päähenkilö on Werner, ja rinnakkaispäähenkilö on Charlotte.

        Werner on mukana alusta asti, ja häneen ja Charlotteen linkitetään kaikki telenovelan tärkeät henkilöt. He ovat joko sukua Wernerille, tai Charlottelle tai molemmille, tai niin kuin Alfons, lapsen kautta yhteydessä, tai heillä on muulla lailla tärkeä suhde jompaan kumpaan. Kun käytte kaikki päänäyttelijät tällä lailla läpi, juonikuvio muotoutuu.

        Saksan kielessä ero tulee ilmaisujen eroavaisuudesta. Protagonistenpaare ja Hauptdarsteller erotetaan eturivin pareiksi ja päänäyttelijöiksi.

        Epäselvyyttä tuottaa se, että täällä jostain kumman syystä esim. Laura ymmärretään päähenkilöksi, vaikka hän on vain yksi osapuoli tähän mennessä kolmesta eturivin rakastavaisparista. Hänellä ei ole yhtään sen suurempi rooli, kuin hänen seuraajillaan Miriamilla tai Samialla. Samia on hahmona jopa tärkeämmässä roolissa, kuin Laura ja Miriam, sillä hän omistaa nyt osan Fürstenhofia.

        Keskustelu kuulostaa siltä, että vaahdotaan vakaumuksen syvällä rintaäänellä, jonka vain täydellinen tietämättömyys saa aikaan.

        Kun Werner mielletään alusta asti läsnäolevaksi päähenkilöksi, telenovelan koko juonikuvio aukeaa.

        Voihan sen noinkin ajatella, vaikka se on mielestäni todella kaukaa haettua :D Minulle on kuitenkin loppujen lopuksi ihan sama, mitä mieltä muut ovat, minulle on tärkeintä se, että olen nähnyt itse kokonaa kaksi telenovelaa, ja tiedän, miten ratkaisevasti ne eroavat tästä saksalaisesta.


      • rauhas
        Niña kirjoitti:

        Voihan sen noinkin ajatella, vaikka se on mielestäni todella kaukaa haettua :D Minulle on kuitenkin loppujen lopuksi ihan sama, mitä mieltä muut ovat, minulle on tärkeintä se, että olen nähnyt itse kokonaa kaksi telenovelaa, ja tiedän, miten ratkaisevasti ne eroavat tästä saksalaisesta.

        Eks sä voi olla ihaaan rauhas, ku jokaisella voi olla just niin ahas näkökulma kun se haluu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe