Mitä mieltä olette hiphop-muijista?

Zuzzu

siis...haluaisin erityisesti jätkiltä mielipiteen siitä mitä mieltä olette muijista, jotka diggaa räppiä ja pitää löysiä housuja x)...siis on myös "hengessä" mukana...*tää on vähän outo*

21

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee-mies

      Vedä huora ittes jojoon!!!!!!!!!!

      siis on myös "hengessä" mukana..

      voi herranjestas........

      • ToBe

        Tää on kyl aika paska foruumi, jos ensin joku esittää ihan asiallisen kysymyksen niin sitten jonkun vitun jee-miehen täytyy tulla vittuileen... Kyl joillekkin likoille sopii lökärit mutta mielummin sellaset mitkä on on ylhäältä ihann tavalliset farkut ja jotka sitten levenee alaspäin mentäessä, niin että puntit on leveet... Jos tiettä mitä tarkotan? Niin ja jee-mies saa mun puolesta painua vittuun!


      • jee-mies
        ToBe kirjoitti:

        Tää on kyl aika paska foruumi, jos ensin joku esittää ihan asiallisen kysymyksen niin sitten jonkun vitun jee-miehen täytyy tulla vittuileen... Kyl joillekkin likoille sopii lökärit mutta mielummin sellaset mitkä on on ylhäältä ihann tavalliset farkut ja jotka sitten levenee alaspäin mentäessä, niin että puntit on leveet... Jos tiettä mitä tarkotan? Niin ja jee-mies saa mun puolesta painua vittuun!

        "mielummin sellaset mitkä on on ylhäältä ihann tavalliset farkut ja jotka sitten levenee alaspäin mentäessä, niin että puntit on leveet... Jos tiettä mitä tarkotan?"


        mitä jos oiski ylhäältä leveet ja alhaalta kapeet? et sä sit voiskaan hengaa sen ihg peipe huoran kaa vitun postimerkkien keräilijä!!!!! ja eihän kukaan varmaan tajua mitkä on housut jotka levenee alaspäin!! nuole isäsi tauti penistä vitun muronsyöjä peelo!!!!!!!!


      • Urbaanilegenda
        jee-mies kirjoitti:

        "mielummin sellaset mitkä on on ylhäältä ihann tavalliset farkut ja jotka sitten levenee alaspäin mentäessä, niin että puntit on leveet... Jos tiettä mitä tarkotan?"


        mitä jos oiski ylhäältä leveet ja alhaalta kapeet? et sä sit voiskaan hengaa sen ihg peipe huoran kaa vitun postimerkkien keräilijä!!!!! ja eihän kukaan varmaan tajua mitkä on housut jotka levenee alaspäin!! nuole isäsi tauti penistä vitun muronsyöjä peelo!!!!!!!!

        Pinu jees-mies v***uun!! Ärsyttävää,ku pitää heti ruveta aukoon päätään..
        Ja mun mielestä muijille sopii lökärit..riippuu muijasta,mut kuitenki..Itekin käytän lökäreitä sillon tällön..


    • muchtoomuch

      Mä tykkään.Mut Toisaalta kaikille ne ei sovi mut ne kenelle sopii ni pakko huutaa UUUUUH!

      • mookin

        mä oon semmonen "hiphop-muija"!!
        paljon kivempaa olla semmonen kun on kuin et ois semmonen tiukkis-tyttö!!


    • hiphop

      joo, ei kannata mennä aina massan mukana.ite pien useesti maastokuvioisii löysii housui..ja oon muutenkin hiphoptyylinen..kannattaa! massateinit sucks!!! rap ja hiphop rulez!!

      • Urbaanilegenda

        Oon ihan samaa mieltä!


      • jee-mies

        "massateinit sucks!!! rap ja hiphop rulez!!"


        mutta rap/hip-hop tyypithän on juurikin massateinejä!! nyt puhut poika ittes pahasti pussiin.. ai nii ja finninaama urbaanilettu kampaa pillukarvas...


      • ToBe
        jee-mies kirjoitti:

        "massateinit sucks!!! rap ja hiphop rulez!!"


        mutta rap/hip-hop tyypithän on juurikin massateinejä!! nyt puhut poika ittes pahasti pussiin.. ai nii ja finninaama urbaanilettu kampaa pillukarvas...

        Voi voi äidin pikku poikaa... Voi sua jee-mies kyllä kuulostat tosi kovalta kun auot päätäs Suomi24 foruumissa, mee kuule kotios itkeen...
        Enkä muutenkaan tajua miks jotkut tulee tänne aukoon päätään ja pilaan ns. hoppareidan tai niiden jotka haluavat keskustella hip hopista keskustelut vittuilu viesteillään. Itte en ainakaan mee mihinkään hevi palstalle huutaan että "Hevi on perseestä!!!!" Tai jotain muuta yhtä typerää...


    • Kupsu

      Ne on just parhaita! Mariska..Miss J..Kana ja Yavis rox! :D

      • buah

        esim. mariska ja kana suomen rumimpiin kuuluvia ja harvinaisen tyhmiä lehmiä ja mc mariko suomen rumin ämmä ,painusivat takaisin mistä ovat tulleetkin


    • hiphopgirl

      Mä oon ite "hiphop-muija"..eli kyl muijille sopii lökärit.Mut ei ihan kaikille..Jee-mies...PAINU VITTUUN!!!!!!!!!!!!!!!

    • Chompper

      Se riippuu, en osaa sanoo koska en oo moniin törmänny, ja niihin joihin oon nin ne on ollu aivan syvältä. Ihan väärin mukana meiningissä. Mut ihmisiä on erilaisia, ja se on hyvä vaan et muijatkin ilmasee itteään tätä kautta, eikä pakolla vedä Sixtyjä jalkaan.

      • Lähiöprinsessa

        Täytyy muijan olla aito, niitä on vaan tosi harvassa. pelkät löysät housut ei tee hopparii, vaik ilmeisesti monet nuoret tyttöset niin toivois. Ei mee läpi et on micmacin tyttöjen tuulihuosut ja vaik joku "deviliah"-pissistoppi... Itse toivon olevani aito yksilö aidolla asenteella... Samoilla linjoilla??


      • paPu
        Lähiöprinsessa kirjoitti:

        Täytyy muijan olla aito, niitä on vaan tosi harvassa. pelkät löysät housut ei tee hopparii, vaik ilmeisesti monet nuoret tyttöset niin toivois. Ei mee läpi et on micmacin tyttöjen tuulihuosut ja vaik joku "deviliah"-pissistoppi... Itse toivon olevani aito yksilö aidolla asenteella... Samoilla linjoilla??

        Lähiöprinsessa, oot oikees; pitäs hankkii aatteet ennen ku vaatteet. Aito hiphop-aatetta kantava ei todellakaa kysy mitä mielt muut on. Hiphopist on tehty muoti-ilmiö, harmittaa ku itteeki pidetää jonai pissiksen vaik oon käyttäny erilaisii vaatteit siit asti ku sain/opin ite päättään mitä haluun.Vaik eihän se, et pitää samanlaisii vaatteit ku muut, oo tae et ois samanlainen luonne. Yleensä mielipiteet ei vaa oo niin vahvat... Löysät housut ei kyl myöskää tarkota et on välttämätön "känksteri"..


      • Lähiöprinsessa
        paPu kirjoitti:

        Lähiöprinsessa, oot oikees; pitäs hankkii aatteet ennen ku vaatteet. Aito hiphop-aatetta kantava ei todellakaa kysy mitä mielt muut on. Hiphopist on tehty muoti-ilmiö, harmittaa ku itteeki pidetää jonai pissiksen vaik oon käyttäny erilaisii vaatteit siit asti ku sain/opin ite päättään mitä haluun.Vaik eihän se, et pitää samanlaisii vaatteit ku muut, oo tae et ois samanlainen luonne. Yleensä mielipiteet ei vaa oo niin vahvat... Löysät housut ei kyl myöskää tarkota et on välttämätön "känksteri"..

        Olet oikeassa. Tytöt on lähes kaikkien mielestä jotain wannabe-pissiksiä tai hulluja gangstoja, vaikka olis kuinka aito. Siihen vaan täytyy tottua... :)


    • hiphop-mies

      niin vitun rumia!

      • taparikollinen

        Ei ne vaatteet vaan ne aatteet. Ei siihen tytskä tarvii löysiä housuja, ei ne tuo sen enempää uskottavuutta. Enempiki se miten ajattelet, eikä se miltä näytät. Ja saa lököjäkin pitää, jos tykkää mut ei se oo mikään yks muotti mihin kaikkien pitäs mahtuu.


    • Anonyymi

      gee väli gee

    • Anonyymi

      jee-mies vähä suolano Xd lol xd lol tiiän et oo n myhäs mut ei muutama kuukaus mitä merkka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe