Aina välillä kun esim olen laittanut kynsilakkaa tai ottanut kynsilakat pois, kynsiin tai niiden alle alkaa sattumaan, ja tämä pisteleväkipu on aivan sietämätöntä.
Eniten sitä esiintyy vasemman käden pikkusormen kynnessä, ja ajattelin johtuisikohan se siitä, että kynsi lähti irti n. 2vuotta sitten ja aina kun siihen kasvaa pitkä kynsi siihen alkaa sattua.
- Tosin muissakin kynsissä esiintyy samaa kipua, tälläkin hetkellä oikean käden nimettömässä ja pikkusormessa.
Apua kiitos.
kipeät kynnet
pworpeorpwor
1
866
Vastaukset
- Anniiina
sulla saattaa olla ohuet kynnet. mulla oli toi ihan sama ongelma sillon kun rakennekynnet oli poistettu ja kynsi oli ohut. joillakin ihmisillä vaan on luonnostaan ohuemmat kynnet kun toisilla ja ne kaikki myrkyt mitä lakoissa on tulee läpi ja sattuu. nykyään en käytä mitään lakkoja kun ne kuivattaa ja tekee kynsistäni rumat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199