ja me melkein kuollaan kaikki niin miten olet varautunut Suureen Depressioon????
No kun nyt tulee tämä suuri
26
489
Vastaukset
- päätyttyä :
loppuu ne huuhaa puheet *huutavasta* työvoimapulasta????
päätyttyä : kirjoitti:
loppuu ne huuhaa puheet *huutavasta* työvoimapulasta????
pitää sitä heidän jotain tyhjää puhua, jotta saisivat palkkansa
- PULA :!!!!11111
runontaja kirjoitti:
pitää sitä heidän jotain tyhjää puhua, jotta saisivat palkkansa
vain eskaloituu mediassa, siitä tulee *kirkuva* työvoimapula
- osittain
PULA :!!!!11111 kirjoitti:
räjähtänyt reisille. Kohta ei puhuta enää megalomaanisesti möykkäävästä työvoimapulasta vaan huolenaiheena on alati hiljenevä työnantajapula... :(
- puutttuu :
osittain kirjoitti:
räjähtänyt reisille. Kohta ei puhuta enää megalomaanisesti möykkäävästä työvoimapulasta vaan huolenaiheena on alati hiljenevä työnantajapula... :(
tästä se että *Työvoimapula!!!1111* syö pöydässäsi -tietoisku...
PULA :!!!!11111 kirjoitti:
keväällä ilmoituksen CV nettiin, tuli kaksi kaksi työtarjousta.Viime syksynä tuli sentään noin 10 innokasta palkkaajaa.
Nyt loppukuuksi on hommia, ensikuusta ei tietoa.osittain kirjoitti:
työantajapula, enneminkin ammattia vastaavan maksavan työantajapulan.
tuleva pomo hieman nikotteli, kun sanoin tuntipalkakseni 13.50 €- joudutaan :????
runontaja kirjoitti:
keväällä ilmoituksen CV nettiin, tuli kaksi kaksi työtarjousta.Viime syksynä tuli sentään noin 10 innokasta palkkaajaa.
Nyt loppukuuksi on hommia, ensikuusta ei tietoa.tämän karjuvan *työvoimapulan* kanssa???
Ja tsemiä sulle!!!! joudutaan :???? kirjoitti:
tämän karjuvan *työvoimapulan* kanssa???
Ja tsemiä sulle!!!!Kiitokset tsemistä :)
- purkkiruokaa,
liukastetta sekä näppylähanskoja että jotain homo warrantteja ja kaasunaamarin ja kokopeittävän kumipuvun. Suuren Depiksen keskeltä nousen kuin Feenix-lintu uuteen aamunkoittoon. Suomi, aikas koittaa vielä.
- uudisraivaajat :
tulevat tarvitsemaan täyspakkauksiaan ja sissimuonaa karuissa olosuhteissa
- olen,,,
hankkinut rasvattua köyttä ja silmäillyt sopivan tukevaa oksaa.
- ole :!!!!
voi lämmitellä vielä osakepapereilla ennen lopullista jäätymistä kalikaksi
- k32v
varmaan kaivaa vanhan kunnon foliopipan teko-ohje taas jostai
- foliohattu :???
joka nosti Suomen edellisestä lamasta??? Vai romahduttiko se Neuvostoliiton lopullisesti???
- k32v
foliohattu :??? kirjoitti:
joka nosti Suomen edellisestä lamasta??? Vai romahduttiko se Neuvostoliiton lopullisesti???
henkilökohtaine varmuusväline, torspo!
;) - käyttö :
k32v kirjoitti:
henkilökohtaine varmuusväline, torspo!
;)nosti Suomen edellisestä lamasta kun ei tullut enää uusia väyrysiä
- Enrique_Lister
Sijoitan rahani rautaan. Sen arvo vaan nousee.
- tota :???
"lattarautaan???"
- sijoitusvinkkejä?
Minkälaiseen rautaan sijoitat? Onko kyseessä ihan sellainen perusmetalli vaiko puhutko nyt jostain tietokoneiden lisälaitteista?
- Enrique_Lister
sijoitusvinkkejä? kirjoitti:
Minkälaiseen rautaan sijoitat? Onko kyseessä ihan sellainen perusmetalli vaiko puhutko nyt jostain tietokoneiden lisälaitteista?
Noo tarkemmin teräkseen.
- sirpamaikkarilta
eivät kuitenkaan lopu. Joten tulevaisuuteni on taattu kokoomuksen ystävällisellä avustuksella.
- että tuota noin
Kokoomuslaiset ovat sairaita? Olen kyllä uumoillut että poliitikkojen joukoista ne sairaimmat yksilöt löytyvät, mutta sinulla taitaa olla ihan ensikäden tietoutta suoraan kentältä.
- sirpamaikkarilta
että tuota noin kirjoitti:
Kokoomuslaiset ovat sairaita? Olen kyllä uumoillut että poliitikkojen joukoista ne sairaimmat yksilöt löytyvät, mutta sinulla taitaa olla ihan ensikäden tietoutta suoraan kentältä.
noinkin sanoa. Itse asiassa suht paljon taitaa olla porvarihallituksen kannattajia hoidokkeina.
Vaitiolovelvollisuus pakottaa olemaan hiljaa vaikka ex-ulkoministeri ahdistelisi. Ja nyt koputan puuta ettei sitä koskaan tule tapahtumaan. ;D
- WhatsUpDoc
asuntojen hinnat palstoilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725