Laihtuminen

170/55

Olen tehnyt 4vuotta pelkkää yötyötä. 5yötä, 5vapaata. Työ kevyttä valvomista. Pääsääntöisesti istumista.

Saan syödä kaksin käsin yövuorossa, muuten olen pelkkää luuta ja nahkaa. Joka yöputken jälkeen paino laskee silti 2-3kiloa ja saan työllä painon nostettua vapailla takaisin. Ihme hommaa...

Ja tosiaan syömiset yövuorossa:

22.00 kahvi ja kaksi ruisleipää

24.00 lämmin ruoka ja kaksi leipää

03.00 jurgurttia, rahkaa

06.00 puuro, kiisseli ja kaksi leipää

08.00 Rahkaa ja leipää

Lisäksi napostelen suklaata, lihapiirakoita, sipsiä jne yövuoron aikana.

Menen nukkumaan 08 jälkeen ja herään klo. 16. Syön ennen töihin lähtöä "aamupalan" ja lämpimän aterian.

Moni työkaveri ei syö yövuoron aikana mitään ja minä herätän hilpeyttä syömällä jatkuvasti jotain. Olen lukenut, että yötyön kuuluisi lihottaa?!

Itse ainakin ravaan kusellakin 30minuutin välein. Palelee ihan tajuttomasti öisin valvoa.

4

2933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpirauhasen

      toimintaa osoittavat verikokeet tarkistettu? Vois ehkä SIIS EHKÄ olla ko. rauhasella osuutta asiaan... MUTTA vain LÄÄKÄRIN sanaan vasta uskot, eli mene lääkäriin!!! Ja kerro tuo laihtuminen sekä ehdottomasti myös tuo paleleminen...

    • lääkäriin!!

      Kiire!

    • Normaalia (ko)!?

      Itsekkin syön ihan kamalasti yövuoroissa tietenkin myös päivällä ja herätän kanssa ihmetystä porukan keskuudessa.

      Eli syön yöllä parikin lämmintä ruokaa puolikkaan ruisleivän yms.Välipalat.

      Mut kun en osaa oikein nukkua aamulla syön ekaks kotiin tullessa ja n.klo.8.00 ja herään viimeistään klo.11 syömään kauhea nälkä ja sitten juon kahvia ja syön välipalaa iltapäivällä ja sitten klo. 17-18 syön kunnolla lämpösen ruuan eli vedän helposti näin kesällä pari kyljystä paketin grillimakkaraa salaatit päälle.
      Töissä heti syön ja juon paljon kahvia.

      Nyt on viime vuosina ruvennut tulemaan lisää painoa ikää jo melkein 40-v.
      Luulisin sen johtuvan juuri yövuoroista koska en aikaisemmin syönyt yöllä ,vaikka söin paljon (aina) päivällä jäi päivä syöminen ennalleen ja yö syömiset tuli päälle myös alkoholia kuluu nykyisin runsaasti.Elikkä pitkillä vapailla aina menee se 5-päivää kupitellessa. Siis ei heti aamusta vaan iltapäivällä siinä esim. grillatessa sian niskaa olut maistuu ja vähän paukkua päälle.

      Sanoisin et sinä teet viisaasti kun syöt useasti eli aineenvaihduntasi pelaa kokoajan ,ehkä syöt kummiskin aika pieniä annoksia ?

      Syös paljon rasvaa eli viinerit ja muut makeet ja siihen päälle grillipossua ja grillimakkaraa.

      Vaihdat nuo kevyet jutut yöllä siihen 4-viinerii ja pariin munkkiin muutama paketti grillimakkaraa.Siihen kun yhdistät ne lihatsut ja shipsit niin sit on kumma jos ei paino nouse !! Niin ja syö heti aamulla ja herää päivällä klo.11 syömään.

      Nykyisin 171/81 4-vuotta sitten ennen yövuoroja 171/70.
      Palelltaminen on ihan normaalia yövuoroissa harva se on jota ei palele.

      Meilläkään ei moni syö mitään yövuoroissa eikä koko päivänä...

      Käy kalliiksi nämä yövuorot;)

      • pakko kommentoida

        ihan asian sivusta;) Kirvoitti hersyvät naurut positiivisessa mielessä ap:n kirjoitus:) Sieluni silmin näen hänet istumassa ja syömässä pitkin yötä hiljaisuuden vallitessa... Vain mussutus kuuluu:=)

        Mutta asiaan... Ole onnellinen että paino ei moisella syömisellä nouse, siis jos ei vaan terveydessä ole mitään häikkää. Itsekin yötöitä tehneenä olen huomannut laihduttavan vaikutuksen, vaikkakaan en yössä paljoa syökään.

        Työniloa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe