MIKÄ siinä läskissä inhottaa

Fatbutcute

Kertokaa miehet ihan suoraan kun paljon parjaatte lihavia naisia, että mikä on se ällöttävin asia lihavissa naisissa!

Kertokaa ihan suoraan ja sanoja säästelemättä.

75

6609

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...huoh....

      Se ottaa pattiin että sotanorsu vaan lappaa pizzaa ja kebabbia nassuun. Ymmärrän pienen herkuttelun, mutta en sitä että koko elämä koostuu mahdollisimman kaloripitoisen ravinnon nauttimisesta. Sumopainijat erikseen.

      Lähinnä se on se asenne, ei niinkään fyysiset mitat. Se laiskanpulskea välinpitämätön asenne. En sano että pitäisi juoksennella maratoneja, sanon vain että itse en ala kustantamaan mitään tonnin ruokalaskua kuukaudessa.

      Sinänsä läskit on leppoisia, ja kyllä mulle kelpaisi sellainen tuhdimpikin nainen.

      • oman elämänsä herra..

        Tarkoittaako se sitä että kaikki ylipainoiset ja "läskit" ihmiset on laiskoja ja mättää vaan roskaruokaa?!?Itse olen ylipainoinen eikä ruoka laskuni ole sen isompi kuin muillakaan.Myönnän kyllä että herkuttelen joskus enemmän kuin laihemmat ihmiset,mutta itse maksan kaikki.Käyn töissä(joka on fyysisesti raskasta "laihoillekkin"ihmisille)ja maksan asuntolainaa.Ja arvaappas mitä...harrastan myös liikuntaa!!!Että taisitpa hieman ellet aika paljonki yleistää....


      • nöösi_poika
        oman elämänsä herra.. kirjoitti:

        Tarkoittaako se sitä että kaikki ylipainoiset ja "läskit" ihmiset on laiskoja ja mättää vaan roskaruokaa?!?Itse olen ylipainoinen eikä ruoka laskuni ole sen isompi kuin muillakaan.Myönnän kyllä että herkuttelen joskus enemmän kuin laihemmat ihmiset,mutta itse maksan kaikki.Käyn töissä(joka on fyysisesti raskasta "laihoillekkin"ihmisille)ja maksan asuntolainaa.Ja arvaappas mitä...harrastan myös liikuntaa!!!Että taisitpa hieman ellet aika paljonki yleistää....

        Se siitä, että läskit ovat leppoisia! ;)


    • Hiljainen Mies

      Okei. Mä en ole koskaan vittuillut kenellekään ulkonäöstään koska sellainen on mautonta. Mutta jos nyt haluat kuulla miksi minä en pidä lihavuudesta niin tässä olisi pieni lista.

      - Muhkuraisuus. Sekä isoissa linjoissa että sitten yksityiskohdissa.
      - Raskausarvet jotka eivät johdu raskaudesta
      - Kelmeä "toukkamaisuus" ja "taikanamaisuus"
      - Väistämättä ajattelen mitä inhottavaa töhnää niiden makkaroiden väliin kertyy
      - Kuinka lihava oikein trimmaa alapäätään kun ei sinne oikein ylety?...
      - Ne "aallot" jotka tulee kun läski heiluu. YÖK.
      - Myöhemmässä vaiheessa elämää tukielinongelmat, nivelrikot jne... en halua missään nimessä ihmistä jota joudun suurella todennäköisyydellä kuskaamaan pyörätuolissa tai joka kohkaa keppien kanssa harva se päivä tai vinkuu jatkuvasti pakottavia nilkkoja/polvia/lonkkia/selkää
      - Pelkkä ajatuskin seksistä moisen kanssa kauhistuttaa. Jotain demoa asiasta vois koittaa kasaamalla kaikki petivaatteet yhteen läjään ja koittaa pariutua sen kasan kanssa.
      - Oikeasti, nainen painavampi kuin mies? Epäsuhdetta. Itse olen melko pieni, en mikään heiveröinen mutten mikään järkälekään ruumiinrakenteeltani, en todellakaan lihava.
      - Välinpitämättömyys ravinnostaan ja sen sisällöstä. Luultavasti melko eläinrasvapitoinen ruokavalio. Epäekologista, epäterveellistä = järki ei päätä pakota...
      - Vinkuna siitä että kävelen liian lujaa (tätä kuulen parilta tukevalta tutulta, myös miehiltä. Saatanan luuserit.)

      Sumsummaarum: Lihavana Olemus Ei Ole Oikeanlainen.

      Ja voisin kyllä kirjoittaa samanlaisen tekstin anorektikoistakin, eipä siinä mitään...

      • 52kg

        Tietty, "itse olen melko pieni".

        Sorry, pieni mies. En välttämättä laittais otsikoksi mihinkään seuranhakuilmoitukseen! Hahahaaa.. ja sitten toisen ulkonäkö oikein inhottaa.. :)


      • Hiljainen Mies
        52kg kirjoitti:

        Tietty, "itse olen melko pieni".

        Sorry, pieni mies. En välttämättä laittais otsikoksi mihinkään seuranhakuilmoitukseen! Hahahaaa.. ja sitten toisen ulkonäkö oikein inhottaa.. :)

        Että pituudelleen ei voi mitään mutta painolleen voi.

        Olen 175/73, monessa miesseurueessa lyhin, silti useimpia naisia pidempi. Ruumis ei ole honkkeli eikä lihava vaan ... normaali terve kroppa.

        Outoa kuinka suoraan kysymykseen toiveiden mukaan suora vastaus saa jonkun noin ärsyyntymään? :D


      • vcxz

        En ole tehnyt asiasta mitään tutkimusta, mutta uskoisin, että ainakin puolella hoikistakin naisista on jonkinlaisia raskausarpia. Minullakin on rinnoissa ja reisissä vaaleita venymisjälkiä, jotka ovat tulleet joskus ala-asteen loppupuolella ihan murrosiän kehittymisen seurauksena. Enkä ole koskaan ollut ylipainoinen tai edes tanakka.


      • tosiasioita tänä
        vcxz kirjoitti:

        En ole tehnyt asiasta mitään tutkimusta, mutta uskoisin, että ainakin puolella hoikistakin naisista on jonkinlaisia raskausarpia. Minullakin on rinnoissa ja reisissä vaaleita venymisjälkiä, jotka ovat tulleet joskus ala-asteen loppupuolella ihan murrosiän kehittymisen seurauksena. Enkä ole koskaan ollut ylipainoinen tai edes tanakka.

        photoshopin kulta-aikana. Olkoot ne ilman jos oikeat naiset ei kiinnosta.


      • Hiljainen Mies
        vcxz kirjoitti:

        En ole tehnyt asiasta mitään tutkimusta, mutta uskoisin, että ainakin puolella hoikistakin naisista on jonkinlaisia raskausarpia. Minullakin on rinnoissa ja reisissä vaaleita venymisjälkiä, jotka ovat tulleet joskus ala-asteen loppupuolella ihan murrosiän kehittymisen seurauksena. Enkä ole koskaan ollut ylipainoinen tai edes tanakka.

        Jätä tälläisiä...

        http://64.13.133.31/pics/up-L0A3LHJ2NLGFEA5J

        Jos tarkoitat sitä pituuskasvun jättämää hienonhienoa hämähänkiseittimäistä juuri ja juuri näkyvä "arvettumista" niin se nyt ei ole mitään.

        Tilannetajua hei?


      • kuullut
        vcxz kirjoitti:

        En ole tehnyt asiasta mitään tutkimusta, mutta uskoisin, että ainakin puolella hoikistakin naisista on jonkinlaisia raskausarpia. Minullakin on rinnoissa ja reisissä vaaleita venymisjälkiä, jotka ovat tulleet joskus ala-asteen loppupuolella ihan murrosiän kehittymisen seurauksena. Enkä ole koskaan ollut ylipainoinen tai edes tanakka.

        minäkään, että hoikilla olis raskausarpia, jos ei ole synnyttänyt!?? ei minulla ainakaan, eikä kavereillani.


      • haisevat yllättävä pahalle
        52kg kirjoitti:

        Tietty, "itse olen melko pieni".

        Sorry, pieni mies. En välttämättä laittais otsikoksi mihinkään seuranhakuilmoitukseen! Hahahaaa.. ja sitten toisen ulkonäkö oikein inhottaa.. :)

        En tiedä johtuuko se suoraan koosta vai johtuuko pienikokoisuus hajusta, mutta pienikokoiset miehet haisevat pahalle. Ilmeisesti ovat jo siksi jääneet vähemmälle ravinnolle kun äitinsä eivät ole kestäneet heidän hajuaan.

        Tämä on valitettavaa mutta totta. Pienet miehet ovat lisäksi hirvittävän koomisen näköisiä. Etenkin jos pieni mies suuttuu 'hirveästi' ja raivoo, sen koomisuus ikäänkuin korostuu vielä. Ei ihme että maailman hulluimmat itsevaltiaat ovat olleet nimenomaan pienikokoisia. Pienikokoisen on oltava katala ja kiero saadakseen valtaa, koska valta lankeaa aina automaattisesti isompikokoisille.


      • sut luetaan
        Hiljainen Mies kirjoitti:

        Että pituudelleen ei voi mitään mutta painolleen voi.

        Olen 175/73, monessa miesseurueessa lyhin, silti useimpia naisia pidempi. Ruumis ei ole honkkeli eikä lihava vaan ... normaali terve kroppa.

        Outoa kuinka suoraan kysymykseen toiveiden mukaan suora vastaus saa jonkun noin ärsyyntymään? :D

        pikkumiehiin. Ehkä virallisilla tilastoilla pyörit jossain miesten S:n kohdalla, mutta katukuvassa kuulut laiheliineihin niihin, jotka tuupataan aina pois jaloista ja joiden on käveltävä turvakengät jalassa niin arkena kuin sunnuntainakin.


      • normaalin
        sut luetaan kirjoitti:

        pikkumiehiin. Ehkä virallisilla tilastoilla pyörit jossain miesten S:n kohdalla, mutta katukuvassa kuulut laiheliineihin niihin, jotka tuupataan aina pois jaloista ja joiden on käveltävä turvakengät jalassa niin arkena kuin sunnuntainakin.

        kokoinen mies on jos on mitat 175/73!! Mun mies on pari senttii lyhyempi ja sopiva mulle ku oon ite 160. Ja kyllä hoikka mies on aina parempi!!


      • Suvereeni
        sut luetaan kirjoitti:

        pikkumiehiin. Ehkä virallisilla tilastoilla pyörit jossain miesten S:n kohdalla, mutta katukuvassa kuulut laiheliineihin niihin, jotka tuupataan aina pois jaloista ja joiden on käveltävä turvakengät jalassa niin arkena kuin sunnuntainakin.

        Pikkumiehiin ehkä joidenkin mielestä, mutta eipä tuo ole paljoa suomalaisen miehen keskimittaa vähempää. Paino on normaali. Jos rasvaa on vähän niin ns. jäntevä. Jos itse pitää hennoista ja aika lyhyistäkin naisista niin tuskin luulisi olevan seuransaannissa mitään ongelmaa noita mittoja kun katsoo. Itselläni on pituutta muutamia senttejä enemmän ja hyvin pyyhkii naisten kanssa. Juuri sellaiset kiinnostuvat joiden haluakin minusta kiinnostuvan.


      • Suvereeni
        haisevat yllättävä pahalle kirjoitti:

        En tiedä johtuuko se suoraan koosta vai johtuuko pienikokoisuus hajusta, mutta pienikokoiset miehet haisevat pahalle. Ilmeisesti ovat jo siksi jääneet vähemmälle ravinnolle kun äitinsä eivät ole kestäneet heidän hajuaan.

        Tämä on valitettavaa mutta totta. Pienet miehet ovat lisäksi hirvittävän koomisen näköisiä. Etenkin jos pieni mies suuttuu 'hirveästi' ja raivoo, sen koomisuus ikäänkuin korostuu vielä. Ei ihme että maailman hulluimmat itsevaltiaat ovat olleet nimenomaan pienikokoisia. Pienikokoisen on oltava katala ja kiero saadakseen valtaa, koska valta lankeaa aina automaattisesti isompikokoisille.

        Mikä tämä oli? Haluan ehdottomasti kuulla mikä oli syy ja peruste tämän viestin kirjoittamiseen. Tutkiskele itseäsi ja vastaa, pyydän.


      • miesten
        Hiljainen Mies kirjoitti:

        Että pituudelleen ei voi mitään mutta painolleen voi.

        Olen 175/73, monessa miesseurueessa lyhin, silti useimpia naisia pidempi. Ruumis ei ole honkkeli eikä lihava vaan ... normaali terve kroppa.

        Outoa kuinka suoraan kysymykseen toiveiden mukaan suora vastaus saa jonkun noin ärsyyntymään? :D

        keskipituus Suomessa, eli olet nimenomaan normaalikokoinen!
        Ja jäntevä kroppa on ainakin minun mieleen. Ajatuskin kaljamahasta inhottaa!


      • vaikeuksia?
        Suvereeni kirjoitti:

        Mikä tämä oli? Haluan ehdottomasti kuulla mikä oli syy ja peruste tämän viestin kirjoittamiseen. Tutkiskele itseäsi ja vastaa, pyydän.

        Mikähän jäi viestissä epäselväksi?

        Viesti on hyvin selkeästi kirjoitettu ja on täysin ymmärrettävää tekstiä. Se noudattelee tarkoin palstan linjoja sisältönsä puolesta.

        Onko sinulla luetun ymmärtämisen vaikeuksia?


      • useissa miehissä

        niistä näkee jo päällepäin että niiden päässä ei juurikaan muuta pyöri kuin että kuinka naiset käy paskalla, pissalla jne. Minusta tuntuu että sinun olisi todellakin aika hankkia itsellesi jokin harrastus.


      • Suvereeni
        vaikeuksia? kirjoitti:

        Mikähän jäi viestissä epäselväksi?

        Viesti on hyvin selkeästi kirjoitettu ja on täysin ymmärrettävää tekstiä. Se noudattelee tarkoin palstan linjoja sisältönsä puolesta.

        Onko sinulla luetun ymmärtämisen vaikeuksia?

        En vain ymmärtänyt ihmeellistä ajatusta sen takana? Onko sinulla tutkimusta siihen että pienet miehet haisevat pahoilta? Kerro myös hieman tästä prosessista. Miksi vihaat pieniä miehiä? Äskeisen viestin perusteella vai ihan muuten vain ?


      • ovat ilkeitä
        Suvereeni kirjoitti:

        En vain ymmärtänyt ihmeellistä ajatusta sen takana? Onko sinulla tutkimusta siihen että pienet miehet haisevat pahoilta? Kerro myös hieman tästä prosessista. Miksi vihaat pieniä miehiä? Äskeisen viestin perusteella vai ihan muuten vain ?

        Pienillä miehillä on kompleksi omasta koostaan. Jostain syystä hyvin useat pienet miehet kompensoivat omaa kokotraumaansa olemalla ilkeitä lapsille. Lisäksi pienet miehet haisevat epämiellyttävälle.


      • Suvereeni
        ovat ilkeitä kirjoitti:

        Pienillä miehillä on kompleksi omasta koostaan. Jostain syystä hyvin useat pienet miehet kompensoivat omaa kokotraumaansa olemalla ilkeitä lapsille. Lisäksi pienet miehet haisevat epämiellyttävälle.

        Väitätkö todella, että esimerkiksi pienet miehet ovat ensimmäisenä tappelemassa tai haastamassa riitaa taikka edes hipelöimässä naisia? Itse en ainakaan ole tällaista huomannut. Miten nimenomaan ilkeitä lapsille? Onko sinulla jotain omia kokemuksia vai mihin tämä kaikki perustuu. Selitä hieman äläkä vain lauo totuuksia. Tutkimuksia en edes tarvitse vaan sinun logiikkaketjusi.


      • Siinähän se
        Suvereeni kirjoitti:

        Väitätkö todella, että esimerkiksi pienet miehet ovat ensimmäisenä tappelemassa tai haastamassa riitaa taikka edes hipelöimässä naisia? Itse en ainakaan ole tällaista huomannut. Miten nimenomaan ilkeitä lapsille? Onko sinulla jotain omia kokemuksia vai mihin tämä kaikki perustuu. Selitä hieman äläkä vain lauo totuuksia. Tutkimuksia en edes tarvitse vaan sinun logiikkaketjusi.

        "lauo totuuksia."

        Siinähän se jo tuli ihan Sinulta itseltäsi.

        Nimenomaan pienet miehet ovat aina rakentamassa riitaa. Ei niin että he itse siihen osallistuisivat vaan tarkoituksena on saada muut riitelemään keskenään. Pienillä miehillä on ikävä tapa kiusata lapsia, se juuri johtuu heidän koostaan, koska eivät uskalla isommilleen uhota ja vaikka uhoaisivat heidät jätetään yleensä huomioimatta, siirtyvät pienet miehet lasten kiusaamiseen.

        Pienet miehet ovat harvoin sinut oman kokonsa kanssa.


      • Suvereeni
        Siinähän se kirjoitti:

        "lauo totuuksia."

        Siinähän se jo tuli ihan Sinulta itseltäsi.

        Nimenomaan pienet miehet ovat aina rakentamassa riitaa. Ei niin että he itse siihen osallistuisivat vaan tarkoituksena on saada muut riitelemään keskenään. Pienillä miehillä on ikävä tapa kiusata lapsia, se juuri johtuu heidän koostaan, koska eivät uskalla isommilleen uhota ja vaikka uhoaisivat heidät jätetään yleensä huomioimatta, siirtyvät pienet miehet lasten kiusaamiseen.

        Pienet miehet ovat harvoin sinut oman kokonsa kanssa.

        Itse en kyllä ole huomannut mitään tällaista käytöstä ainakaan minun tuntemissani ihmisissä. Varsinkin tuo lasten kiusaaminen. Kuka aikuinen ihminen oikeasti kiusaa lapsia. Sanoisin että todella harva ja he eivät olekaan henkisesti tasapainoisia.

        Voi olla että todella pienet miehet ovat harvoin sinut kokonsa kanssa, mutta jos puhutaan esimerkiksi 175cm pitkistä miehistä niin kyllä useimmat ovat. Toki moni haluaisi olla muutaman sentin pidempi, mutta harva siitä mitään suurta numeroa tekee. Tuo on kuitenkin vielä normaali pituus miehelle.

        Sen olen kyllä huomannut että lyhyet miehet usein kompensoivat lyhyyttään sillä että käyvät salilla. Näin he saavat kroppaansa vaikutelman etteivät ole niin pieniä vaikka lyhyitä ovatkin. Ja pitäähän lyhyellä miehellä olla näkyvää lihasta enemmän kuin pitkällä miehellä, jotta voimaa on yhtä paljon. Lisäksi lyhyt mies saa näkyviä lihaksia helpommin kuin todella pitkä mies.

        Jos kokemuksesi ovat tuollaisia niin ei voi kuin ihmetellä. Hieman kyllä arvelluttaa että oletko lainkaan tosissasi väitteidesi kanssa. Sen verran ihmeellisiltä ja ennakkoluuloisilta ne kuulostavat. Toivon että et.


      • Hoitsu72
        kuullut kirjoitti:

        minäkään, että hoikilla olis raskausarpia, jos ei ole synnyttänyt!?? ei minulla ainakaan, eikä kavereillani.

        Teillä on tytöt sitten käynyt tuuri, tai olette vielä niin nuoria, ettei murrosikä ole vielä iskenyt. Suurimmalle osalle naisia syntyy ns. raskausarpia murrosiässä tai sen kynnyksellä, kun rinnat kasvavat ja lantio saa muotonsa. Murrosiän muutokset eivät liity lihomiseen, vaan siihen, että vartalo muuttuu lapsen vartalosta ja vartalomuodosta naisen vartaloksi. Arvet johtuvat ihon nopeasta venymisestä, jolloin ihon pinta ikäänkuin repeää. Sama "repeäminen" tapahtuu myös raskauden aikana, kun vatsa kasvaa ja rinnat saavat lopullisen muotonsa. Arpia voi muodostua myös, jos ihminen lihoo nopeasti. Tuoreena arvet ovat tummia, mutta kuten kaikki arvet, ajan myötä ne vaalenevat.


      • mieheksi lähtisi
        Suvereeni kirjoitti:

        Itse en kyllä ole huomannut mitään tällaista käytöstä ainakaan minun tuntemissani ihmisissä. Varsinkin tuo lasten kiusaaminen. Kuka aikuinen ihminen oikeasti kiusaa lapsia. Sanoisin että todella harva ja he eivät olekaan henkisesti tasapainoisia.

        Voi olla että todella pienet miehet ovat harvoin sinut kokonsa kanssa, mutta jos puhutaan esimerkiksi 175cm pitkistä miehistä niin kyllä useimmat ovat. Toki moni haluaisi olla muutaman sentin pidempi, mutta harva siitä mitään suurta numeroa tekee. Tuo on kuitenkin vielä normaali pituus miehelle.

        Sen olen kyllä huomannut että lyhyet miehet usein kompensoivat lyhyyttään sillä että käyvät salilla. Näin he saavat kroppaansa vaikutelman etteivät ole niin pieniä vaikka lyhyitä ovatkin. Ja pitäähän lyhyellä miehellä olla näkyvää lihasta enemmän kuin pitkällä miehellä, jotta voimaa on yhtä paljon. Lisäksi lyhyt mies saa näkyviä lihaksia helpommin kuin todella pitkä mies.

        Jos kokemuksesi ovat tuollaisia niin ei voi kuin ihmetellä. Hieman kyllä arvelluttaa että oletko lainkaan tosissasi väitteidesi kanssa. Sen verran ihmeellisiltä ja ennakkoluuloisilta ne kuulostavat. Toivon että et.


      • Suvereeni
        mieheksi lähtisi kirjoitti:

        En varmasti, mutta sen kyllä tiedän ettei pienet miehet kyllä järjestään lapsia kiusaa niinkuin väitit.


      • Nainen_35_vs2
        kuullut kirjoitti:

        minäkään, että hoikilla olis raskausarpia, jos ei ole synnyttänyt!?? ei minulla ainakaan, eikä kavereillani.

        Arpeutumista näkyy myös miehillä, joilla keho ei ole täysin sopeutunut nopeaan pituuskasvuun.


      • Anonyymi

        Näin läskinä naisena kommentoin tuota kirjoitusta vaikka siitä on ollut monta vuotta.
        - Muhkuroita mulla on, tai siis läskimakkaroita. Sorry, ei voi mitään
        - Raskausarpiakin piisaa eikä ne ole raskaudesta vaan lihoamisesta johtuvia
        - Tunnustan että olen taikinamainen
        - Kyllä makkaroiden välit haisevat pahalta etenkin näin kesällä. Tästä vois kirjoittaa enemmänkin. Ehkä yksi kurjin juttu läskinä olossa on samalla tosi nolo, eikä sitä kehtaa tunnustaa kuin anonnyyminä. Nimittäin en vaan jaksa käydä suihkussa. Monta kertaa menee 3-4 päivää suihkuissa väliä. Peseytyminen rasittaa ja hengästyttää. En voi sitä yhdellä kertaa tehdäkään vaan joudun hetkeksi aina huokaisemaan pesujakkaralle eri pesuvaiheiden välissä. Pimpan pesu on tosi vaikeaa, koska maha on siinä edessä ja siksi ei oikeen pääse käsiksi siihen karvaturriin. Olen huomannut että lemuan inhottavasti jalkovälistäkin. Enkä mitenkään ajele turrukkaani, koska en näe sitä, maha on eessä.
        - Nivelrikosta mä jo kärsin. Lekuri sanoi että jos en muuta elämäntyyliä niin kymmenen vuoden kuluttua tekopolvet
        - Se että nainen on painavampi kuin mies, niin se ei kylläkään haittaa mitään. Seurustelusuhteissa olen itse aina ollut se painavampi, ainakin uskon niin.
        - Ruokavalio mulla vaihtelee joskus on tosi terveystietoinen joskus taas ihan sairaasti vaan ahdetaan. Vaikea löytää semmosta tasapainoa.
        - Minua v-tuttaa suoraan sanottuna ne ihmiset jotka kävelee seurassa tosi lujaa eikä ota toisia huomioon! Etkö muka voi hidastaa kaverien vuoksi?

        Mulla oikeasti eniten omassa painossa harmittaa
        1. Vaikeudet peseytymisessä, varsinkin kun hikoan tosi paljon. Olisi tärkeää siksi päästä pesulle.
        2. Kun mikään kaupan vaate ei enää tahdo mahtua päälle ja jos mahtuu niin ei kumminkaan näytä hyvältä. Kurjaa joutua postimyynnistä tilaileen.
        3. Terveysongelmat, on koholla sokerit ja verenpaine, tuki ja liikuntaelinvaivat on myös.
        4. Kun ei jaksa mitään jo postilaatikolle meno hengästyttää.


    • vastaan

      Että eikös se nyt ole selvää, että läski ei ole kaunis!!!Ei kai kukaan nainenkaan pidä läskeistä miehistä. Ois ihan kamalaa jos joku punkero koittas tulla päälle....ni sama kai se on miehillä. Tuskin tosiaan haluavat isompaa naista ku ite ovat. Naisen pitäisi olla hieman heikompi ja heiveröisempi, et mies voi tuntea olevansa vahva ja iso.;) Näin on mulle mies itse asiassa joskus sanonut...ja toiseksi, ni ei kai sitä tosiaan mikään luuranko pidä olla, vaan kiinteä ja hoikka. Itse olen 170/53 ja luulen ettei ehkä kannata hirveästi laihduttaa. Mieli tekis...näyttäs housut paremmalta...ni joo tuosta tuliki mieleen, että eihän vaatteetkaan oikein istu lihaville.

      • ............

        Minä ainakin pidän vähän pyöreämmistä miehistä. Omalla miehelläni on mahaa, josta pidän erityisen paljon, ja ei, hän ei ole lihava. Mahaa vain kertynyt x)Kiinteä peppu ja reidet. Upeat kasvot, lempeät silmät.. Ei siinä mitään "läskejä" tule mietittyä. Itse olen pitkä ja hoikka (kuitenkin hieman miestäni lyhyempi), mutta ei minua mieheni lievä ylipaino haittaa!


      • ap puhunutkaan
        ............ kirjoitti:

        Minä ainakin pidän vähän pyöreämmistä miehistä. Omalla miehelläni on mahaa, josta pidän erityisen paljon, ja ei, hän ei ole lihava. Mahaa vain kertynyt x)Kiinteä peppu ja reidet. Upeat kasvot, lempeät silmät.. Ei siinä mitään "läskejä" tule mietittyä. Itse olen pitkä ja hoikka (kuitenkin hieman miestäni lyhyempi), mutta ei minua mieheni lievä ylipaino haittaa!

        lievästä ylipainosta vaan selkeesti läskistä! mua inhottaa mikä hiki ja muu paska muhii niissä poimuissa.paikat hikoo ja hiertyy yäks! ja ei voi sille tunteelle että jos ihminen päästää itsensä paisumaan niin onko korvien välissä kaikki ok. sellasen laiskan ja ponnettoman kuvan se ihmisestä antaa.eri asia jos lihavuus on sairaus jolle ei voi mitään.


      • oadijvlk
        ap puhunutkaan kirjoitti:

        lievästä ylipainosta vaan selkeesti läskistä! mua inhottaa mikä hiki ja muu paska muhii niissä poimuissa.paikat hikoo ja hiertyy yäks! ja ei voi sille tunteelle että jos ihminen päästää itsensä paisumaan niin onko korvien välissä kaikki ok. sellasen laiskan ja ponnettoman kuvan se ihmisestä antaa.eri asia jos lihavuus on sairaus jolle ei voi mitään.

        Inhottavan näköistähän se on kun pursuillaan ulos vaatteista, käveleminen on lyllertämistä ja puuskutetaan jo sadan metrin kävelyn jälkeen.
        Ei ihmisen tarvitse mikään hammastikku olla, liika laihuus on yhtä pahannäköistä kun läskikin, normaalipaino on se mikä on oikeasti kaunista.


      • ...........
        ap puhunutkaan kirjoitti:

        lievästä ylipainosta vaan selkeesti läskistä! mua inhottaa mikä hiki ja muu paska muhii niissä poimuissa.paikat hikoo ja hiertyy yäks! ja ei voi sille tunteelle että jos ihminen päästää itsensä paisumaan niin onko korvien välissä kaikki ok. sellasen laiskan ja ponnettoman kuvan se ihmisestä antaa.eri asia jos lihavuus on sairaus jolle ei voi mitään.

        "sellasen laiskan ja ponnettoman kuvan se ihmisestä antaa"

        samaa mieltä, juuri tuo tulee mieleen tietyntyyppisistä lihavista.

        Toisaalta on myös olemassa toisenlaisia lihavia, joku sellainen taisi kirjoittaa tähän ketjuunkin. Siis ovat hyvinkin aktiivisia, liikkuvat ja touhuavat kaikkea, mutta ehkä heillä se liika stressi kerryttää sitä painoa...


      • Julkea Mieshenkilö
        ........... kirjoitti:

        "sellasen laiskan ja ponnettoman kuvan se ihmisestä antaa"

        samaa mieltä, juuri tuo tulee mieleen tietyntyyppisistä lihavista.

        Toisaalta on myös olemassa toisenlaisia lihavia, joku sellainen taisi kirjoittaa tähän ketjuunkin. Siis ovat hyvinkin aktiivisia, liikkuvat ja touhuavat kaikkea, mutta ehkä heillä se liika stressi kerryttää sitä painoa...

        Keskitysleirit lienee olleet aika rentoja paikkoja kun siellä ei lihavuutta tuntunut olevan ollenkaan.


      • ...
        Julkea Mieshenkilö kirjoitti:

        Keskitysleirit lienee olleet aika rentoja paikkoja kun siellä ei lihavuutta tuntunut olevan ollenkaan.

        keskitysleirillä pelko henkiinjäämisestä lienee ollut se päällimmäisin tunne, ei stressi. Ja ensisijainen syy lihoamattomuuteen ollut RUOAN PUUTE. Ja vaikka ruokaa olisi ollutkin, niin luulenpa että pelko ja kauhu vie kyllä liiat ruokahalut aika tehokkaasti.
        Todella älytön vertaus tuo keskitysleiri.

        Tuolla stressillä tarkoitin tätä nykyajan kiireistä elämänrytmiä, stressataan jokaisesta älyttömästä pikkuasiastakin. Ja se on tutkittu juttu, että stressi laittaa jotkut syömään, sitä tarkoitin.


    • nysälä

      Ei mulla nyt ällötä, mutta minkä sille voi kun omaa sellaisen tumpin ettei sillä naisellisen takamuksen uumeniin yletä.

      • ole totta?

        170 senttinen ja 53 kiloa painava nainen sanoo haluavansa laihduttaa koska housut näyttäis paremmalta silloin päällä?

        Laihduta vaan, seuraava etappi taitaakin olla sitten ruumisarkku.


      • Hiljainen Mies
        ole totta? kirjoitti:

        170 senttinen ja 53 kiloa painava nainen sanoo haluavansa laihduttaa koska housut näyttäis paremmalta silloin päällä?

        Laihduta vaan, seuraava etappi taitaakin olla sitten ruumisarkku.

        Ennemminkin niin että pari kiloa lisää ja vakioida elämäntavat että paino ei sitten joskus retkahda kun ruumis alkaa huutamaan kaloreita heikkona hetkenä ja kun sortuu muutaman lisäkilon hankkimaan niin käy sotanorsut kuten niin monelle suomalaiselle "tiukkaajanaiselle" tahtoo käydä.


      • vaikka venyttäis

        Siihen katkesi meidänkin suhde. Naiseni olisi tykännyt takaapäin, ei onnistunut.
        Muuten kyllä tykkään puslkemmista. Laihat ovat jotenkin poikamaisia.
        Tärkeintä olisi kuitenkin saada rakkautta.


    • ..sillälailla..

      ..että: Jos itse elän sen ohjenuoran mukaan, että vatsa ei pääse koskaan kasvamaan niin isoksi ettenkö mulkkuani näkisi mahan takaa. Niin toivon myös naisen hiukan huolehtivan hiukan vartalostaan. Toisekseen heppini ei ole niin pitkä, että se yltäisi kuin huulille, jos vatsa tai kovin iso perse on tiellä.

      • näin on pojat...

        Kyllä se pienempikin heppi tiensä löytää määränpäähän jos nainen on kyllin notkea, vaikka mahaa tai persettä olisikin..


      • Läskille ei ole kauniita al...
        näin on pojat... kirjoitti:

        Kyllä se pienempikin heppi tiensä löytää määränpäähän jos nainen on kyllin notkea, vaikka mahaa tai persettä olisikin..

        Yksinkertaisesti eikös ole huvittava ajatella et tonnikeiju pukee jotku pitsihepenet päälleen ja näyttäs sexyltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Se on täysi VITSI...
        Ja läskit on niin kamala raskaita pantavia.. tuleeko autopanosta mitää? tuleeko satunnaisesta sylipanosta..ei ÉI TODELLAKAAN!!!!

        Kyllä se läski makaa sängynpohjalla jättireidet levällään.. ei siinä muu liiku kuin läskit lötisee ja tissit roikkuu kainaloissa..


    • Suvereeni

      Minun mielestäni lihavuus vie naisesta pois naisellisuuden. Sirous on minusta hyvin naisellista. Hoikka kaula ja hoikat raajat. Peppu erottuu selvästi pyöreydellään kun vyötärö ja jalat ovat kapeat. Luonnollisesti jos rasvaa olisi paljon niin kroppa olisi aika muodoton.

      Itse kun harrastan liikuntaa todella aktiivisesti niin arvostan kiinteyttä kropassa. Lisäksi jos seurustelua ajattelee niin naisen pitää ehdottomasti olla myös urheilullinen, ei pelkästään näyttää siltä. Harvasta ylipainoisesta naisesta olisi lähtemään minun kanssa urheilemaan, vaikka kevyttä urheilu olisikin.

      Puhutaan että lihavat ovat leppoisia. Oman kokemukseni mukaan he ovat usein kaikkea muuta kuin leppoisia. Häpeävät itseään tai jatkuvasti arvostelevat muita (kuten tästäkin ketjusta on saatettu jo huomata). Etenkin kauniita naisia ja jopa komeita miehiä.

      Voi olla, että kun koko perheeni ja kaverinikin ovat olleet laihoja koko lapsuuteni niin voi olla, että siihen lihavuuteen ei ole edes oikein tottunut. Voi olla, että jos olisin ollut lihavien tyttöjen kanssa tekemisissä nuorempana niin tilanne voisi olla eri. Nyt kuitenkin tilanne on näin ja en voisi kuvitellakkaan seurustelevani lihavan naisen kanssa. En edes vähän pyöreän.

      Lihavuus myös kertoo joko ihmisen huonoista elämäntavoista tai sitten jostain sairaudesta. Kyllä minua terveet naiset kiinnostavat sairaita enemmän. Hitaasta aineenvaihdunnasta puhutaan ja geeneistä. Tiedän noiden väitteiden pitävän paikkaansa, koska itselläni on keskivertoa parempi aineenvaihdunta ja minulle painonsaanti oli erittäin vaikeaa nuorempana. Löysin kuitenkin keinon saada lisää painoa. Kurinalainen saliharjoittelu, syöminen ja lepo olivat avaimet "menestykseen" tässä asiassa. Sama juttu on lihavuuden kanssa. Siksi minua ärsyttää äärettömän paljon väitteet, että en voi geeneilleni mitään. Itsekin pystyin eikä se ollut edes kovin hankalaa loppujen lopuksi.

      • on sun päässäs

        ja pidän sinua lähinnä höynähtäneenä 'urheiluhulluna' ja narsistisena ihmisenä jonka kanssa ei todellakaan viihdy.


      • on sit

        sun mielestä lihavuuden raja jos nainen on esim 160 pitkä..? Kiinnostais vaan tietää...


      • Suvereeni
        on sun päässäs kirjoitti:

        ja pidän sinua lähinnä höynähtäneenä 'urheiluhulluna' ja narsistisena ihmisenä jonka kanssa ei todellakaan viihdy.

        Voi olla, että olen riippuvainen urheilusta. Mielestäni tämä on kuitenkin sellainen riippuvuus josta en haluaisi luopua enkä näkisi siitä luopumisessa mitään järkeä. Eli ei se ole ongelma.

        Kyllä, olen toisinaan itserakas ja kusipää. Pidän myös näistä ominaisuuksista, koska näillä vain nykymaailmassa tuntuu pärjäävän aika hyvin. Olen kuitenkin myös ystävällinen ja muut huomioonottava. Itseasiassa useammin kuin kusipää. Jokainen saa tietenkin muodostaa omat käsityksensä, mutta keskustelu jossa erilaiset mielipiteet kohtaavat eivät välttämättä anna sitä parhainta kuvaa.

        Muista kuitenkin, että minulla on ihan yhtä suuri oikeus vaatia naiselta kaunista kroppaa kuin sinulla kumppaniltasi riittävää pituutta taikka hyvää huumorintajua. Itselläni vaatimuksia on suhteellisen paljon ja ne ovat aika kovia. Olen aika nirso. Olisihan se tavallaan helpompaa jos kiinnostuisi useammista naisista.


      • Suvereeni
        on sit kirjoitti:

        sun mielestä lihavuuden raja jos nainen on esim 160 pitkä..? Kiinnostais vaan tietää...

        Sehän riippuu paljon siitä mikä on kropan koostumus. En ole ihmeemmin perehtynyt naisten painoihin, varsinkaan treenaamattomien naisten painoihin. Se on minulle nimittäin yhdentekevää jos kokonaisuus on kaunis. Sanotaanko kuitenkin että parhaimmillaan nainen on mielestäni lievästä alipainosta hieman yli normaalipainon keskirajan. Kun tämän yli mennään niin rasvaa alkaa olemaan mielestäni jo hieman liikaa jos kroppa on treenaamaton. Jos kroppaa on treenattu niin todennäköisesti kaunein kroppa on normaalipainon alarajoilla.

        Uskoisin että suurin osa suomalaisista miehistä. Varsinkin vanhemmista miehistä mieltää kategoriaan "lievä ylipaino" kuuluvat naiset vielä seksikkäiksi. Nuoremmissa todennäköisesti harvempi.

        Peili ja valokuva ovat ne parhaat keinot arvioida kropan ulkonäköä. Näistä luvuista on aika paha mennä sanomaan kun on niin paljon erilaisia kroppia. Joillekkin naisille sopii pyöreämpi peppu. Toki tällöinkään rasvaa ei saa olla kovin paljoa enempää vaan lihasta enimmäkseen.

        Lihaksikkailla ja treenatuilla naisilla en tarkoita mitään kehonrakentajia, vaan jotain harrastelija aerobikkaajia, jotka katsovat mitä suuhunsa panevat.


      • varmasti vielä ällöttävämpi.
        Suvereeni kirjoitti:

        Voi olla, että olen riippuvainen urheilusta. Mielestäni tämä on kuitenkin sellainen riippuvuus josta en haluaisi luopua enkä näkisi siitä luopumisessa mitään järkeä. Eli ei se ole ongelma.

        Kyllä, olen toisinaan itserakas ja kusipää. Pidän myös näistä ominaisuuksista, koska näillä vain nykymaailmassa tuntuu pärjäävän aika hyvin. Olen kuitenkin myös ystävällinen ja muut huomioonottava. Itseasiassa useammin kuin kusipää. Jokainen saa tietenkin muodostaa omat käsityksensä, mutta keskustelu jossa erilaiset mielipiteet kohtaavat eivät välttämättä anna sitä parhainta kuvaa.

        Muista kuitenkin, että minulla on ihan yhtä suuri oikeus vaatia naiselta kaunista kroppaa kuin sinulla kumppaniltasi riittävää pituutta taikka hyvää huumorintajua. Itselläni vaatimuksia on suhteellisen paljon ja ne ovat aika kovia. Olen aika nirso. Olisihan se tavallaan helpompaa jos kiinnostuisi useammista naisista.

        Tuo järjetön vaativuutesi tekee sinusta myös mielenkiinnottoman. Kukaan normaali ei jaksa laistasi friikkiä kauaa vaan hakeutuisi ennen pitkää normaalien ihmisten pariin.

        On hyvä että me emme kulje samoissa piireissä, koska sinä inhotat minua jo nyt, livenä olet varmasti vielä ällöttävämpi.


      • Suvereeni
        varmasti vielä ällöttävämpi. kirjoitti:

        Tuo järjetön vaativuutesi tekee sinusta myös mielenkiinnottoman. Kukaan normaali ei jaksa laistasi friikkiä kauaa vaan hakeutuisi ennen pitkää normaalien ihmisten pariin.

        On hyvä että me emme kulje samoissa piireissä, koska sinä inhotat minua jo nyt, livenä olet varmasti vielä ällöttävämpi.

        Mistä tiedät ettemme kulje? =)

        Ällöttäväksi minua ei ole kyllä koskaan sanottu. Hyvä että sain nyt esimakua tulevasta =)


    • minun mielipiteeni

      Hyllyvä nahka ei meillytä silmää, kireät vaatteet jotka saavat hormonit jyllämään lähinnä yököttävät kun alta pilkistää löysä ja muhkurainen vartalo.
      Useinmiten myös lihavien kasvot ovat rumemmat, sellaiset omppuposket ja kaula kuin sikotautisella.
      Ja epäterveellinen syöminen aiheuttaa finnejä!
      Lihavuus ei muutenkaan ole tervettä joten kyseessä ei ole vain ulkonäköseikka. Sutjakan kevyt naisvartalo jossa on sopivasti muotoja on iloa silmille ja kannattava esim. jos joskus aikoo lapsia hankkia! Mitä sellaisen kilokeijun kanssa voi sitten edes tehdä? Käydä syömässä ja katsella elokuvia? Niin, minä tykkään enemmän naisita joiden kanssa voisi lähteä vaikka reissaamaan, surffaamaan, uimaan ja sukeltelemaan etelään yms.
      Sitäpaitsi, ketään ei ole syntyessään lihava. Itse aiheutettua tuo on ja kertoo että tahdonvoimaa puuttuu.

      • sdkgh

        Tuossa oli suunnilleen tiivistettynä se mitä minäkin läskeistä ajattelen, molemmista sukupuolista. En halua läskiä tyttöystävää mutta ei läskistä miehestäkään hyvää ystävää kehkeytyisi. Pelataan näes jätkien kanssa futista yms.

        Lisäys vaan...syömisen ja elokuvien lisäksi läskien kanssa voi harrastaa sumopainia! xD


    • tuolla läskillä

      Joiden mielestä tällä palstalla nainen on läski jos painaa yli 60 kiloa.

      En tykkää jos nainen on laiha tai suorastaan anorektikko, mutta en hyväksyisi pitkälti yli 100 kiloista tankkiakaan, koska kyllä silloin vartalon malli alkaa hävitä ja voin kuvitella rakkauselämäkin kärsivän ihan fyysisistä esteistä.

      Mutta kaikki siltä väliltä on ihan ok. Riippuu muista avuista ja vartalon mallista.

      Jos nainen on pulska se ei ainakaan minulle ole läski tai kieteinen asia. Suorastaan lihavakin nainen voi olla kaunis houkuttelvan näköinen, mutta se on sellaista kohtuullista ja normaalissa rajoissa olevaa pöyreyttä.

      • läski vanhapiika

        kertoo tosiaan paljon, itse painan reilut sata kiloa mutta en nyt mikään täysin muodoton möhkäle silti ole, jos olisin 20 senttiä lyhempi (nyt reilu 170) niin toki olisin eri mallinen vartaloltani. Ja mitä tulee noihin poimujen välissä oleviin "jätekasoihin" niin ei sekään kyllä ole vielä ongelmana ollut vaikka vatsamakkarat ja muita poimuja omistankin, suihkussa saa itsensä kyllä puhtaaksi :)


    • eeh eeh eeh
    • tää ei..
      • .............

        Hei siis vähän suhteellisuuden tajua. Toi tanssiva flänägän painoi ainakin 200kg, varmaan yli.


      • kysäistä..

        Itse en ole läski, normaalipainoinen, hoikka, olen kuitenkin melko harteikas, itselläni leveämmät hartiat kuin miehelläni, eikä miehenikään mikään pieni ole, silti mieheni minusta tykkää =) mitäs miehet on noin yleensä mieltä leveähartioisista naisista? tiedän että ei itse voi asiaan vaikuttaa mutta kunhan kyselen.


      • mies...
        kysäistä.. kirjoitti:

        Itse en ole läski, normaalipainoinen, hoikka, olen kuitenkin melko harteikas, itselläni leveämmät hartiat kuin miehelläni, eikä miehenikään mikään pieni ole, silti mieheni minusta tykkää =) mitäs miehet on noin yleensä mieltä leveähartioisista naisista? tiedän että ei itse voi asiaan vaikuttaa mutta kunhan kyselen.

        niin kai ne miehet sit susta tykkää!? Eipä ne leveät hartiot niin suuresti haittaa jos on puuten hyvä pakkaus. Ei naista arvostella vain yhden kohdan perusteella, vaikka niin moni tuntuu luulevan.


      • voi ihailla

      • hartia!
        mies... kirjoitti:

        niin kai ne miehet sit susta tykkää!? Eipä ne leveät hartiot niin suuresti haittaa jos on puuten hyvä pakkaus. Ei naista arvostella vain yhden kohdan perusteella, vaikka niin moni tuntuu luulevan.

        Niin et leiveiden hartioiden miikka voi vähän pienentyä jos on vaikka ohuet nilkat.


      • eka tyttö
        voi ihailla kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Lsfn3UIeayM

        on sellainen, että 99 % naisista, joilla on tuollainen kroppa, pitää itsestään ja vartalostaan todella.

        Tuo oli taas jonkun läskin propagandaa, joka kuvittelee näyttävänsä samalta, mutta on oikeasti veltompa ja vailla lihaksia.

        Ei ne sun kilot kuule valittamalla lähde!


      • olikaan kyse
        eka tyttö kirjoitti:

        on sellainen, että 99 % naisista, joilla on tuollainen kroppa, pitää itsestään ja vartalostaan todella.

        Tuo oli taas jonkun läskin propagandaa, joka kuvittelee näyttävänsä samalta, mutta on oikeasti veltompa ja vailla lihaksia.

        Ei ne sun kilot kuule valittamalla lähde!

        Mä en todellakaan nyt ymmärrä mitä sä tarkoitat?

        Missä kohtaa tuossa on lihakset?


      • Nimetön
        hartia! kirjoitti:

        Niin et leiveiden hartioiden miikka voi vähän pienentyä jos on vaikka ohuet nilkat.

        Tommosesta en oo kuullukkaan..:) Juu on hoikat sääret ja nilkatkin..=)


    • ketjun aloittaja

      Tämä ao. kirjoitus kyllä kolahti ja pisti vedet silmiin... MUTTA antoi hyvää potkua laihdutukseeni mikä olikin koko tämän alukuperäisen kysymyksen tarkoitus!

      Kiitos paljon mielipiteensä antajille!






      Yksinkertaisesti eikös ole huvittava ajatella et tonnikeiju pukee jotku pitsihepenet päälleen ja näyttäs sexyltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Se on täysi VITSI...
      Ja läskit on niin kamala raskaita pantavia.. tuleeko autopanosta mitää? tuleeko satunnaisesta sylipanosta..ei ÉI TODELLAKAAN!!!!

      Kyllä se läski makaa sängynpohjalla jättireidet levällään.. ei siinä muu liiku kuin läskit lötisee ja tissit roikkuu kainaloissa..

      • hoikka tyttönen

        Valitettavasti olen samaa mieltä, ja kyllähän sitä nauttii itsekkin enemmän seksistä kun tietää näyttävänsä hyvältä ja saa poikakaverin pauloihin raottamalla nappeja...läskit harvemmin siihen pystyy, viettellyyn nääs. Tietty lihavat parit ovat eriasia yms.

        Mutta lihavuus on haitallista terveydellekkin joten:
        TODELLA PALJON TSEMPPIÄ LAIHDUTUKSEESI! :)


      • riitä...
        hoikka tyttönen kirjoitti:

        Valitettavasti olen samaa mieltä, ja kyllähän sitä nauttii itsekkin enemmän seksistä kun tietää näyttävänsä hyvältä ja saa poikakaverin pauloihin raottamalla nappeja...läskit harvemmin siihen pystyy, viettellyyn nääs. Tietty lihavat parit ovat eriasia yms.

        Mutta lihavuus on haitallista terveydellekkin joten:
        TODELLA PALJON TSEMPPIÄ LAIHDUTUKSEESI! :)

        Kaikki mitä tiedätte normaalipainoinen/ylihyperlihava-anoreetikko-ana-mia on kyllä ihan totta, mutta syyksi ns. laihikseen ei riitä että olisi siten haluttavampi.

        Laihuus tai lihavuus itsessään ei tuo itsetuntoa, ei edes normaalisuus.

        Ylipäänsä laihduttaminen ei ole mielekästä. Painon hallinta sen sijaan on. Laihdutuskuureilla ei saada mitään pysyviä tuloksia. Vasta kun asenteesi on kohdallaan kilotkin pysyvät kurissa oli sitten tarkoitus että ne pysyy, tai että niistä pääsee irti.


      • hoikka tyttönen
        riitä... kirjoitti:

        Kaikki mitä tiedätte normaalipainoinen/ylihyperlihava-anoreetikko-ana-mia on kyllä ihan totta, mutta syyksi ns. laihikseen ei riitä että olisi siten haluttavampi.

        Laihuus tai lihavuus itsessään ei tuo itsetuntoa, ei edes normaalisuus.

        Ylipäänsä laihduttaminen ei ole mielekästä. Painon hallinta sen sijaan on. Laihdutuskuureilla ei saada mitään pysyviä tuloksia. Vasta kun asenteesi on kohdallaan kilotkin pysyvät kurissa oli sitten tarkoitus että ne pysyy, tai että niistä pääsee irti.

        Kun lihoin yhden lääkekuurin takia niin kyllä ainakin ajattelin että haluna haluttavan kroppani takaisin enkä mitään syvällisiä "teen elämäni päätöstä" juutuja joita kaikki kyllä toitottivat. Ja ihan helposti meni/hoikkana olen pysynyt. Joten eiköhän se ole aika ihmiskohtaista. Ja minusta tuo laihdutus oli kyllä ihan mielekästä. Pitää vain osata ajatella oikealla tavalla. Urheilu ja terveellisesti syöminen ovat hauskaa, ei pakkopullaa. Tuolla minä pärjäsin :)


      • oli poikkeus
        hoikka tyttönen kirjoitti:

        Kun lihoin yhden lääkekuurin takia niin kyllä ainakin ajattelin että haluna haluttavan kroppani takaisin enkä mitään syvällisiä "teen elämäni päätöstä" juutuja joita kaikki kyllä toitottivat. Ja ihan helposti meni/hoikkana olen pysynyt. Joten eiköhän se ole aika ihmiskohtaista. Ja minusta tuo laihdutus oli kyllä ihan mielekästä. Pitää vain osata ajatella oikealla tavalla. Urheilu ja terveellisesti syöminen ovat hauskaa, ei pakkopullaa. Tuolla minä pärjäsin :)

        tapaus ja tiesit sen syyn. Lopetitko myös lääkkeen?
        Tuossa ei oikeastaan edes ollut kyse laihduttamisesta vaan normalisoimisesta! Ne ovat siis eri asioita.


      • hoikka tyttönen
        oli poikkeus kirjoitti:

        tapaus ja tiesit sen syyn. Lopetitko myös lääkkeen?
        Tuossa ei oikeastaan edes ollut kyse laihduttamisesta vaan normalisoimisesta! Ne ovat siis eri asioita.

        Ehkä se sitten on niin :D Mutta ei se kiellä sitä että en varmasti olisi saanut kaariani takaisin jos olisin ajatellut menettäneeni ne iäksi ja alkanut syöpöttelemään. Ajattelin sen sijaa että haluan urheilla ja syödä terveellisesti koska se on kivaa! :) Ja näin elän vieläkin...eli minun mielestäni laihdutus voisi olla ehkä väärä termi asialle. Puhutaan pikemminkin siitä että pitää muuttaa elämäntapojaan...pysyvästi! Mutta, ihmisethän ovat yksilöitä. Eivät varmasti kaikki ajattele laihdutusta samalla tavalla. Sinulla tuntuu olevan aika tieteellinen näkemys kun minä olen enemmän käytännön ihminen. Jotkut pänttäävät joitain kirjoja mutta jos on yksinkertainen perus sääntö kuluta enemmän kuin syöt niin mitä siinä enää kirjoja lukemaan!? :D


      • käsitykseni
        hoikka tyttönen kirjoitti:

        Ehkä se sitten on niin :D Mutta ei se kiellä sitä että en varmasti olisi saanut kaariani takaisin jos olisin ajatellut menettäneeni ne iäksi ja alkanut syöpöttelemään. Ajattelin sen sijaa että haluan urheilla ja syödä terveellisesti koska se on kivaa! :) Ja näin elän vieläkin...eli minun mielestäni laihdutus voisi olla ehkä väärä termi asialle. Puhutaan pikemminkin siitä että pitää muuttaa elämäntapojaan...pysyvästi! Mutta, ihmisethän ovat yksilöitä. Eivät varmasti kaikki ajattele laihdutusta samalla tavalla. Sinulla tuntuu olevan aika tieteellinen näkemys kun minä olen enemmän käytännön ihminen. Jotkut pänttäävät joitain kirjoja mutta jos on yksinkertainen perus sääntö kuluta enemmän kuin syöt niin mitä siinä enää kirjoja lukemaan!? :D

        on luullakseni aika samanlainen kuin sullakin. Että kuluta enemmän kuin syöt.

        Kokemusta minulla voi olla kuitenkin vähän enemmän ja siksi tämä laihdutuskuureista puhuminen tuntuu vastenmieliseltä.

        Ja sama on kuntoiluammattilaistenkin käsitys nykyään. Tässä kohtaa on sitten erotettavat erilaiset laji valmentajat ja friikit erikseen. Ja jos tarkoituksena onkin urheilusuoritusten parantaminen, liikutaankin jo normi kuntoilun ulkopuolella olevissa asioissa.

        Näihin laihdutuksiin ja muihin dieetteihin ja treeneihin kun vaan nykyään aika nopeasti liitetään erilaisia lisä- ja tehoste aineita. Toisin sanoen käytetään sellaisia aineita jotka esimerkiksi virallinen antidouppinki ei salli ollenkaan.

        Oikea terve asenne omaan kehoon tarkoitta sitä että ei tarvitse laihduttaa tai olla dieeteillä.


    • kertoo epäterveellisestä

      ruokavaliosta ja elämäntavoista. Se povaa huonoa tulevaisuutta lapsille. Biologista.

    • :bbbb

      Lihavuus on vastenmielisen näköistä, lisäksi se kertoo täydestä itsehillinnän puutteesta, tai välinpitämättömyydestä jolloin läskit voi iloisena tyytyäkin muihin läskeihin eikä valittaa kun eivät muille kelpaa. Elämä on valintoja.

    • Anonyymi

      No minä en parjaa tukevia naisia, tässä lienee kysymys esitetty sellaisille miehille jotka vievät tämän ikäänkuin henkilökohtaiseksi itselleen?

      Jotkut ovat pullukoita ja minulla se kyllä toimii siten että en kiinnostu seksuaalisesti tai romanttisesti, mutta asia jää siihen minun osaltani. Tukevammat ovat edelleen tervetulleita kaverisektorille jos ovat mukavaa seuraa, mielummin sitä hengaa huvikseen mukavan kuin tympeän ihmisen kanssa vaikka sinänsä seura ei väräyttäisi henkilökohtaisia syvempiä tunteita lainkaan.

      Neuvon muhkumpia jättämään huutelijat huomiotta, mutta samalla tiedostamaan että MONILLA miehillä yksinkertaisesti mieltymys on jotain muuta kuin tukuisa, joten se pullavuus ei ole ehkä niitä parhaimpia ominaisuuksia seuranhaun markkinoilla.

      • Anonyymi

        Ja jos minusta hakee inhoreaktiota niin sitten vänkääminen ja pakottaminen aiheuttaa sellaisen, jos tukevampi väkisin haluaa tyrkyttää itseään minulle ja vaatii minua muuttamaan mieltymyksiäni niin SE on kuvottavaa. Minä en vaadi ketään muuttumaan mihinkään ja annan jokaisella olla omat mieltymyksensä, mutta tämä tarkoittaa myös sitä että minulla on yhtälailla ominaisuuteni ja rajani joita odotan kunnioitettavan.


    • Anonyymi

      Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen.
      Siinä ei ole mitään ällöttävää. Ihania ovat kaiken kokoiset naiset ,sillä ei ole merkitystä.
      Ps. Silmät on ne mitkä kiinnittää tämän miehen huomion. Sähkyvät silmät ja sinut itsensä kanssa
      (Itsevarma).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe