naimisissa oleva kolmen lapsen isä. Vaimoni on tosi kaunis ja sexy. Olen kaikin puolin onnellinen,mutta mutta....kun joskus on vaan yksinkertaisesti pakko tavata toisia naisia. Kaikista parhaita "kakkosia" ovat muuten yh-äidit! Heillä on asunto missä tavata,monet ovat näköjään kroonisessa puutteessa eläviä hiukan yksinkertaisia ja epätoivoisia naisia ja mikä parasta, heitä on niin paljon että voi välillä vähän vaihtaakin , että ei tarvi samassa osoitteessa jatkuvasti käydä...
minä olen
6
576
Vastaukset
- yksinhuoltajaäiti
Taas näitä ihania yleistyksiä meistä yksinhuoltajista. Varmasti löytyy myös yksinkertaisia yksilöitä mutta eiköhän sellaisia löydy yhtälailla lapsettomista tai yhteishuoltajuuden omaavista. Itse en ainakaan ole epätoivoinen enkä kroonisessa puutteessa elävä, vaikka seksistä tykkäänkin. Syy miksi jotkut yksinhuoltajat sitten tapailevat kaltaisiasi ukkomiehiä, johtuu varmaan siitä että he ovat jo saaneet tarpeekseen miehistä ja heihin mahdollisesti pettyneet, joten eivät halua mitään sen vakavampaa suhdetta, pelkkä seksikin voi olla joskus tarpeeksi, tietyn aikaa. Kunnes on taas valmis uuteen suhteeseen.
Ja eikös sinkuilla ole yhtälailla asuntoja missä tavata?
Varmaan kiva tietää että sulla on kaunis ja sexy vaimo jota kaltaisesi petturi ei edes ansaitse. - sinäkään ollut paikalla kun
järkeä jaettiin
- .,.,.,.,.,.,.,
Vaikka kirjoituksesi onkin provo mutta kommentoin nyt kuitenkin. Tiedätkö, olet niin yksinkertainen ettet tajua olevasi elävä dildo noille sun mainitsemillesi yh-äideille. Unohditko mainita että vaimosi sen lisäksi että on kaunis ja sexy, on totaali bimbo...kukaan normaali älykäs nainen ei sun kanssa lapsia tähän maailmaan laittaisi.
olen yksinhuoltaja,enkä mielestäni ole epätoivoinen ja yksinkertainen.että kukin tyylillään kiva että sulle riittää naisia.sääli niitä naisia kun ovat sinuun törmänneet.
- kirjoittama
Kirjoittaja kyllä vaikuttaa naiselta.
Sanamuoto on vähän siihen viittaava. - miehen tekstiä....
"vaimo tosi kaunis ja sexy"
-kuka mies nyt kehtaisi sanoa naineensa ruman
"kakkoset... yh-äidit, hiukan yksinkertaisia ja epätoivoisia"
-sananlasku sanoo: samanlaiset lapset leikkii mielellään yhdessä
Siispä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328