HIUSTENPIDENNYS OMPELUTEKNIIKALLA?

anskii

Eli voisitteko ihmiset kertoa ompelutekniikalla laitetuista pidennyksistä? Kaikkea mahdollista.
Kuinka paljon kampaajalla maksaa suurinpiirtein laittaa ne jos on itse ostanu lisäkkeet?
Ovatko luonnonkuidusta tehdyt lisäkkeet hyvät?
Kuinka kauan ne pysyy?
Miten niitä hoidetaan?
Kuluttaako paljon omaa hiusta?
jne.

Kiitos etukäteen!

9

5183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

ihana viisas ihminen vois auttaa?

• oma mielipiteeni

Itse en tykännyt ompelupidennyksistä kun se ommelkohta on niin paksu että pää on kuin jollain avaruusoliolla. Ja kauheasti lähti omaa hiusta kun pidennnyksen poistin. Samoin pidennys kutisi ja alussa myös kiristi hiukan. Samoin hiuksia mulla lähti kun oli sinettipidennys. Vähiten mulla kulutti micro-ring pidennys vaikka sen laitoin itse. Nyt seuraavaksi ajattelin kokeilla teippitekniikalla. Niin sitten on aika kattava vertailu tehty.

• erilaista mielipidettä
        oma mielipiteeni kirjoitti:

Itse en tykännyt ompelupidennyksistä kun se ommelkohta on niin paksu että pää on kuin jollain avaruusoliolla. Ja kauheasti lähti omaa hiusta kun pidennnyksen poistin. Samoin pidennys kutisi ja alussa myös kiristi hiukan. Samoin hiuksia mulla lähti kun oli sinettipidennys. Vähiten mulla kulutti micro-ring pidennys vaikka sen laitoin itse. Nyt seuraavaksi ajattelin kokeilla teippitekniikalla. Niin sitten on aika kattava vertailu tehty.

ommelluista pidennyksistä..? siis onko hyviä kokemuksia näistä? ja kaikki tiedot tervetulleita.. haluaisin vastauksen kaikkiin noihin kysymyksiin joita edellä kysyin ja enemmänkin jos joku vaan viitsii kertoa

kiitos!

• kauneuspalvelut
        oma mielipiteeni kirjoitti:

Teen pidennyksiä teippi ja sinettitekniikalla.
        Oikeastaan ovat olleet yhtä suosittuja.
        Itse suosittelen kuitenkin teippipidennystä. Kuvia: www.merilinna.com

Millainen tuo micro-ring pidennyksesi oli? Periaatteen kyllä tiedän mutta:
        -kauanko pysyi hyvänä?
        -oliko näppärä laittaa?
        -oliko ne rinkulat (ring) kovaa metallia vai mitä?
        -näkyikö osiot hiusten lävitse?

Kiitos,
        Jossu

• kauneuspalvelut
        erilaista mielipidettä kirjoitti:

ommelluista pidennyksistä..? siis onko hyviä kokemuksia näistä? ja kaikki tiedot tervetulleita.. haluaisin vastauksen kaikkiin noihin kysymyksiin joita edellä kysyin ja enemmänkin jos joku vaan viitsii kertoa

kiitos!

Monet asiakkaani ovat kokeilleet ompelupidennystä.
        He ovat sanoneet haitaksi sen, että täytyy kiristellä joka kuukausi hiusten kasvaessa,
        Kutina ja juuri se kun ompeleet aika paksuissa pötköissä.

Mielestäni ompelupidennys näkyy omien hiusten seasta jos perus suomalainen tukka.

Jossu

• anskii
        kauneuspalvelut kirjoitti:

Monet asiakkaani ovat kokeilleet ompelupidennystä.
        He ovat sanoneet haitaksi sen, että täytyy kiristellä joka kuukausi hiusten kasvaessa,
        Kutina ja juuri se kun ompeleet aika paksuissa pötköissä.

Mielestäni ompelupidennys näkyy omien hiusten seasta jos perus suomalainen tukka.

Jossu

minulla on melko paksut hiukset, eikä ne varmaan siis näkyisi sieltä kovin paljoa.. eikä tuo kristely haittaisi eikä pieni kutinakaan. onko vielä paljon muita HUONOJA puolia?
        Luulen että kaikissa pidennystekniikoissa on omat huonot puolensa ja riippuu yksilöstä mikä on kullekin paras.

Haluaisin vielä vastauksen näihin kysymyksiin:
        - kuinka paljon suurinpiirtein maksaa laitattaa ompelupidennykset keskihintaisella kampaajalla, jos on erikseen ostanut hiuslisäkkeet?
        - kuinka kauan ommeltuja lisäkkeitä voi pitää etteivät ne kuluttaisi omaa hiusta paljoa?
        - onko luonnonkuitu hyvä hiuslisäkemateriaali?

KIITOS

• Nimetön

mulla oli ompelutekniikalla aitohius pidennys ja mulla on ohut normi suomalainen hius. muutaman päivän se kiristi, lettikohtien paksuus on ihan kiinni siitä kuinka ohutta lettia kampaaja kykenee tekemään minulla oli aika ohuet eikä näkyneet oman hiuksen seasta. hintaa en muista, mutta mun kampaaja teki tunti taksalla siinä meni muistaakseni pari tuntia. pidennys oli pari kuukautta sitten löystyi liikaa että olisi pitänyt kiristää, mutta otin itse ne irti, hiukset edelleen tallessa ja hyväsä kunnossa voi siis käyttää uudelleen. hiukseni eivät vahingoittuneet millään lailla tämän pidennyksen aikana, tietysti hiuksia irtoaa poiston yhteydessä enemmän kun kaikki irronneet hiukset leteistä vapautuvat. hoito oli helppoa, yöksi kiinni, siuhkun ajaksi löyhälle letille, hiuksien osto paikasta sain jätettävän hoito suihkeen sitä kosteisiin hiuksiin ja harjausta. suosittelen.

• epäilevä

mulla on polkka tukka kannattaako ottaa sinetti vai ompelu ja miten paljon maksaa kun mulla on tosi vahvat hiukset ja jos mä värjään ne niin pitää ostaa 2 purkkii samaa värii ja kaikki menee ja vällillä 2 purkkii loppuu jopa kesket mut kumminki kummat kannattaisi ottaa ja mitä maksaisi ja voisiko niitä värjätä kaikki vastaukset on tervetulleita ja haluisin tietää pian

• Mardelli232

Minulla on kokemusta sekä ompelu-, teippi-, klipsi-, liimasinetti- sekä microring-pidennyksistä. Ompelemalla tehtiin ekat, pari pv jomottaa päätä mutta äkkiä se siitä löystyy... mulla oli niin lyhyet hiukset, että löystyivät jotenkin herkemmin. Teipeistä en välittänyt, mutta käyttämäni teippi ei ollut kyllä kaikista parasta... Klipsit on hyvät, saa vaihtelua. Liimasinetistä en tykännyt yhtään, hiukset takkuuntuivat tosi herkästi. Microringit/loopit ovat olleet parhaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2132
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1959
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe