olisiko kellään tietoa että minkälaisista kaupoista löytäisin reggae/rasta tyylisiä vaatteita. olen etsiskellyt pitkään mutten ole löytänyt oikein mitään.
vaatteita...
11
1488
Vastaukset
- personal person
Meni ehkä vähän ohi että millaisia vaatteita oikein tarkoitit? Kirpparilta varmaan löytyy, jossei kaupoista :P
- Juustourpo
mutta tarkoitan lähinnä että löytyykö esim. tälläisilta indian basaareilta mahdllisesti...
- luomu
Juustourpo kirjoitti:
mutta tarkoitan lähinnä että löytyykö esim. tälläisilta indian basaareilta mahdllisesti...
..intian basaarissa olen nähnyt sellaisia hienoja hupparin tyylisiä raidallisia takkeja...
ne olivat kaikki melko reiluja. myös kirppareilla olen nähnyt sellaisia.. - Juustourpo
luomu kirjoitti:
..intian basaarissa olen nähnyt sellaisia hienoja hupparin tyylisiä raidallisia takkeja...
ne olivat kaikki melko reiluja. myös kirppareilla olen nähnyt sellaisia..Olen tuota vaihtoehtoa miettinyt juri itsekkkin itää käydä pyrähtämässä.
- mexico
Juustourpo kirjoitti:
Olen tuota vaihtoehtoa miettinyt juri itsekkkin itää käydä pyrähtämässä.
mexiko takki ois mieleeni... mutta koot ovat taivaallisen isoja..))=
- punk
mexico kirjoitti:
mexiko takki ois mieleeni... mutta koot ovat taivaallisen isoja..))=
samoin ne on liian isoja.. ja mexikon kavennus kävisi hankalaksi.. pitää kai kasvaa isoksi.. tai sitten vaan lihoa=)
- Silenth
tiätääköhän kukaa mistä niitä saa niitä sellasii reggae lakkeja?
..ööö, en tiä minkä nimisii ne oikeesti on ne lakit, mut kuitenki sellasii, isompia kuin pipot ja sit jotain puna-kelt-musta tai vihree-kelta-musta raidallisia..
Voikohan niitä tiulata jostai, vai onkohan niitä joissai liikkeissä..?- ...
Hae kaupasta lankaa ja virkkuukoukku :) niitä ei oo kovin vaikee tehä...
- Mölli
takkutukka.proboards19.com/index.cgi?board=takkukeskustelu&action=display&num=1073032877
- luomu
Kukinnossa http://www.kukin.to/tuotteet.html on jonkinlaisia hampusta tehtyjä rastabaskereita, mutta nuo ovat kyllä kaikki yksivärisiä..
- Silenth
luomu kirjoitti:
Kukinnossa http://www.kukin.to/tuotteet.html on jonkinlaisia hampusta tehtyjä rastabaskereita, mutta nuo ovat kyllä kaikki yksivärisiä..
jeps, kiitti nuista sivuista ym.. :p
ehkä vähän liian yks värisiä tuolla Kukinnossa..mutta kelpais kait tuollanenki.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764