olisiko kellään tietoa että minkälaisista kaupoista löytäisin reggae/rasta tyylisiä vaatteita. olen etsiskellyt pitkään mutten ole löytänyt oikein mitään.
vaatteita...
11
1503
Vastaukset
- personal person
Meni ehkä vähän ohi että millaisia vaatteita oikein tarkoitit? Kirpparilta varmaan löytyy, jossei kaupoista :P
- Juustourpo
mutta tarkoitan lähinnä että löytyykö esim. tälläisilta indian basaareilta mahdllisesti...
- luomu
Juustourpo kirjoitti:
mutta tarkoitan lähinnä että löytyykö esim. tälläisilta indian basaareilta mahdllisesti...
..intian basaarissa olen nähnyt sellaisia hienoja hupparin tyylisiä raidallisia takkeja...
ne olivat kaikki melko reiluja. myös kirppareilla olen nähnyt sellaisia.. - Juustourpo
luomu kirjoitti:
..intian basaarissa olen nähnyt sellaisia hienoja hupparin tyylisiä raidallisia takkeja...
ne olivat kaikki melko reiluja. myös kirppareilla olen nähnyt sellaisia..Olen tuota vaihtoehtoa miettinyt juri itsekkkin itää käydä pyrähtämässä.
- mexico
Juustourpo kirjoitti:
Olen tuota vaihtoehtoa miettinyt juri itsekkkin itää käydä pyrähtämässä.
mexiko takki ois mieleeni... mutta koot ovat taivaallisen isoja..))=
- punk
mexico kirjoitti:
mexiko takki ois mieleeni... mutta koot ovat taivaallisen isoja..))=
samoin ne on liian isoja.. ja mexikon kavennus kävisi hankalaksi.. pitää kai kasvaa isoksi.. tai sitten vaan lihoa=)
- Silenth
tiätääköhän kukaa mistä niitä saa niitä sellasii reggae lakkeja?
..ööö, en tiä minkä nimisii ne oikeesti on ne lakit, mut kuitenki sellasii, isompia kuin pipot ja sit jotain puna-kelt-musta tai vihree-kelta-musta raidallisia..
Voikohan niitä tiulata jostai, vai onkohan niitä joissai liikkeissä..?- ...
Hae kaupasta lankaa ja virkkuukoukku :) niitä ei oo kovin vaikee tehä...
- Mölli
takkutukka.proboards19.com/index.cgi?board=takkukeskustelu&action=display&num=1073032877
- luomu
Kukinnossa http://www.kukin.to/tuotteet.html on jonkinlaisia hampusta tehtyjä rastabaskereita, mutta nuo ovat kyllä kaikki yksivärisiä..
- Silenth
luomu kirjoitti:
Kukinnossa http://www.kukin.to/tuotteet.html on jonkinlaisia hampusta tehtyjä rastabaskereita, mutta nuo ovat kyllä kaikki yksivärisiä..
jeps, kiitti nuista sivuista ym.. :p
ehkä vähän liian yks värisiä tuolla Kukinnossa..mutta kelpais kait tuollanenki.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940