olisiko kellään tietoa että minkälaisista kaupoista löytäisin reggae/rasta tyylisiä vaatteita. olen etsiskellyt pitkään mutten ole löytänyt oikein mitään.
vaatteita...
11
1529
Vastaukset
- personal person
Meni ehkä vähän ohi että millaisia vaatteita oikein tarkoitit? Kirpparilta varmaan löytyy, jossei kaupoista :P
- Juustourpo
mutta tarkoitan lähinnä että löytyykö esim. tälläisilta indian basaareilta mahdllisesti...
- luomu
Juustourpo kirjoitti:
mutta tarkoitan lähinnä että löytyykö esim. tälläisilta indian basaareilta mahdllisesti...
..intian basaarissa olen nähnyt sellaisia hienoja hupparin tyylisiä raidallisia takkeja...
ne olivat kaikki melko reiluja. myös kirppareilla olen nähnyt sellaisia.. - Juustourpo
luomu kirjoitti:
..intian basaarissa olen nähnyt sellaisia hienoja hupparin tyylisiä raidallisia takkeja...
ne olivat kaikki melko reiluja. myös kirppareilla olen nähnyt sellaisia..Olen tuota vaihtoehtoa miettinyt juri itsekkkin itää käydä pyrähtämässä.
- mexico
Juustourpo kirjoitti:
Olen tuota vaihtoehtoa miettinyt juri itsekkkin itää käydä pyrähtämässä.
mexiko takki ois mieleeni... mutta koot ovat taivaallisen isoja..))=
- punk
mexico kirjoitti:
mexiko takki ois mieleeni... mutta koot ovat taivaallisen isoja..))=
samoin ne on liian isoja.. ja mexikon kavennus kävisi hankalaksi.. pitää kai kasvaa isoksi.. tai sitten vaan lihoa=)
- Silenth
tiätääköhän kukaa mistä niitä saa niitä sellasii reggae lakkeja?
..ööö, en tiä minkä nimisii ne oikeesti on ne lakit, mut kuitenki sellasii, isompia kuin pipot ja sit jotain puna-kelt-musta tai vihree-kelta-musta raidallisia..
Voikohan niitä tiulata jostai, vai onkohan niitä joissai liikkeissä..?- ...
Hae kaupasta lankaa ja virkkuukoukku :) niitä ei oo kovin vaikee tehä...
- Mölli
takkutukka.proboards19.com/index.cgi?board=takkukeskustelu&action=display&num=1073032877
- luomu
Kukinnossa http://www.kukin.to/tuotteet.html on jonkinlaisia hampusta tehtyjä rastabaskereita, mutta nuo ovat kyllä kaikki yksivärisiä..
- Silenth
luomu kirjoitti:
Kukinnossa http://www.kukin.to/tuotteet.html on jonkinlaisia hampusta tehtyjä rastabaskereita, mutta nuo ovat kyllä kaikki yksivärisiä..
jeps, kiitti nuista sivuista ym.. :p
ehkä vähän liian yks värisiä tuolla Kukinnossa..mutta kelpais kait tuollanenki.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1704054Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,953386SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2922625Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392336Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592087Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02040Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k71689- 441107
- 951048