Hoitokokousnäytelmä

10.000 Euroa

Voisiko joku kirjoittaa näytelmän hoitokokouksesta. Jos näytelmä pääsee teattereihin, niin tuo raha on kirjoittajan.

9

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo oli "vuosisadan idea". Ja uskon, että tulee varmasti toteutumaan.

• Räpylä-Jem

heti siulle tilinumeroni? Mie ja Sanis oomma tietty jo kirjotettu se. Sanis vois niittää mainetta ja mie voisin ottaa rahat, nimittäin mulla tuppaa olemaan Mattipoika kukkarossa.

Katso vaik Mopin palstan Keskustelua laidasta laitaan, räpyläkirjoitus.

• itku tuli
    • avaaja

on jo tänne palstalle kirjoitettu tuhansia rivejä vuosien saatossa.

Olisiko jollakin kirjoittajalla semmoista kompetenssia, että saisi hienon näytelmän aikaiseksi. Kannattaisi ainakin yrittää.

• evvkII

ylen kaluttu.

• avaaja
        evvkII kirjoitti:

ylen kaluttu.

mieleen kiintoisa kysymys. Kuinka monta prosenttia suomalaisista tietää hoitokokouksista mitään. Oma arvaukseni on 5 %, joten markkinarakoa pitäisi löytyä.

• avaaja kirjoitti:

mieleen kiintoisa kysymys. Kuinka monta prosenttia suomalaisista tietää hoitokokouksista mitään. Oma arvaukseni on 5 %, joten markkinarakoa pitäisi löytyä.

Ehkämainitsemasi luvun verran on kokouksista kuullut, mutta joilla on todellista tietoa, uskoisin olevan enää elossa vain muutamia kymmeniätuhansia.
        Kuolema on jo niittänyt paljon satoa, suurin osa kidutetuista oli jo vanhoja silloin.

Uskoisin kiinnostusta olevan ulkomaita myöten.
        Maailmallakin on varmasti sensaatio, millaista mätäpaisetta länsimainen demokratia on sisällään pitänyt.

• oulussa tai

joku kirjoitettiin aikoinaan heinoslaisuudesta ja esitettiinkin oulun teatterissa pikimiten - srk:n valta yltää vaan niin syvälle, että vaikka ylimaulan papin tytär sovitettaisiin näyttämölle, srk torpedoisi sen? siinä olisi sitä sairasta srk-opistotouhua kuvattu oikein kunnolla. eikä meno ole siitään kummentunu - työvaliokunnan hemmot niitä edelleen harhaoppeineen johtaa?

• kunnioittaen
        Devoit kirjoitti:

Ehkämainitsemasi luvun verran on kokouksista kuullut, mutta joilla on todellista tietoa, uskoisin olevan enää elossa vain muutamia kymmeniätuhansia.
        Kuolema on jo niittänyt paljon satoa, suurin osa kidutetuista oli jo vanhoja silloin.

Uskoisin kiinnostusta olevan ulkomaita myöten.
        Maailmallakin on varmasti sensaatio, millaista mätäpaisetta länsimainen demokratia on sisällään pitänyt.

suojelevat päähallituspuolueet ministereineen sekä ev.lut. kirkko piispoineen. Oulun piispa Salmikin sanoi suviseurapuheessaan, ettei "totuuskomissiota tarvita".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3612
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2972
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      76
      2453
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2287
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2177
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2158
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2030
    Aihe