kauneuskeskus nefer,Turku

Elina702

Onko joku ottanut ko.paikassa aitohius-pidennyksen?Haluaisin kuulla oliko onnistunut kun on meinaan tosi edullinen! =)

19

3811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja taas menen

Sineteillä laitettiin kiinni,ja pysyvyys oli kertakaikkiaan hyvä!! Pari taisi irrota,mutta se on ihan normaalia. Hiusten laadusta pitää antaa miinusta senverran,että siellä ne kyllä olivat tosi kiiltävät ja hyväkuntoiset,mutta pesun jälkeen hmm... "erilaiset".
      Mutta olivat kuitenkin aivan kuin olisi ollut omaa tukkaa,kukaan ei huomannut että oli houspidennys ja itsekin aloin ajatella että ovat omat hiukset. Olen kyllä tyytyväinen, ja laittaja oli todella näppäräsorminen tyttö,eikä siihen kauaa aikaa mennyt!

• enkä laittaisi

en ole laittanut siellä, mutta olen kuullut paikasta niiiin paljon huonoa, etten uskalla mennä lähellekkään! itseasiassa yllälukemani kommentti oli ensimmäinen positiivinen jonka olen kuullut. 3 ystävääni on käynyt (vain yksi pidennyksissä) ja itse en mene. ystäväni pidennys kyllä todellakin pysyi, mutta pysyi sitten ihan niin hyvin ettei lähtenyt kunnolla irti (oma pidennykseni kampaajalla käydessä irtoaa hyvin, eikä omaa hiusta paljon lähde) mutta tämä oli kuulemani mukaan ollut tuskaa ja oma hius todella paljon ohentunut, siis poistossa!! ainahan se hiukan ohenee, mutta verrattuna minun hiuksiin (määrään joka lähti) niin häneltä lähti todella paljon hiuksia.

• mihin verrattuna?

kävin kyselemässä siellä joskus pidennys hintoja, ja minusta olivat kalliita! en muista summaa mutta siksi menin muualle kun löysin huomattavasti halvemman! ..ihan turun keskustasta myös. minkä hintaista siellä on? kokemusta minulla ei siis ole koska en koskaan mennyt..

• elina702

Eli noi kampaamot kun ottaa jotaan 400-500€...Niihin verrattuna...En mä tiedä miks ne enempi sit maksaa mut kyllä kun olen kysellyt niin hintahaitari on 250-600€väliä.(Kyseessä aitohius ja 100 sinettiä)

• ylihinnoiteltua..
        elina702 kirjoitti:

Eli noi kampaamot kun ottaa jotaan 400-500€...Niihin verrattuna...En mä tiedä miks ne enempi sit maksaa mut kyllä kun olen kysellyt niin hintahaitari on 250-600€väliä.(Kyseessä aitohius ja 100 sinettiä)

joo, siis joku 500 euroo on ihan kamala summa!! kauheeta kiskontaa.. tai mitä sit tekevätkään erilailla..? mun pidennykset (30cm) ja kans 100kpl makso muistaaksen 240 euroo tai jtn. aitoa hiusta myös. en nyt ihan varma ole, mut alle 300 ehdottomasti. mitä siellä neferiss sit maksaa? sillon ku otin ite ja kävin kyselees ni muistaisin et olie menny yli 300 euron!? muistankohan väärin(?) ..kävin kyllä monesta paikasta kysymässä...

• Elina702
        ylihinnoiteltua.. kirjoitti:

joo, siis joku 500 euroo on ihan kamala summa!! kauheeta kiskontaa.. tai mitä sit tekevätkään erilailla..? mun pidennykset (30cm) ja kans 100kpl makso muistaaksen 240 euroo tai jtn. aitoa hiusta myös. en nyt ihan varma ole, mut alle 300 ehdottomasti. mitä siellä neferiss sit maksaa? sillon ku otin ite ja kävin kyselees ni muistaisin et olie menny yli 300 euron!? muistankohan väärin(?) ..kävin kyllä monesta paikasta kysymässä...

oli heinäkuun ajan 294€

• hiukset
        Elina702 kirjoitti:

oli heinäkuun ajan 294€

Kävin Neferissä toukokuussa ja musta nää on ihanat. Olen käyny kaks kertaa huollossa ja vain pari sinettiä on pitäny vaihtaa. Hoitotuotteita olen tietysti osta nut jotta hiukset kiiltää.

• onpas ne hyvät.....
        hiukset kirjoitti:

Kävin Neferissä toukokuussa ja musta nää on ihanat. Olen käyny kaks kertaa huollossa ja vain pari sinettiä on pitäny vaihtaa. Hoitotuotteita olen tietysti osta nut jotta hiukset kiiltää.

siis tä? toukokuussa otit ja 2 kertaa käyny huollossa??? onpas ne tod. hyvän kuuloset... eikös sinetit pysy yleensä hyvinä jopa 6 kk ilman yhtään huoltoa! hehe...

(muuten en siis paikasta tiedä, asun keski-suomessa)

• hih!!
        hiukset kirjoitti:

kuulostaa kyllä aika oudolta... miksi niitä nyt jo on pitänyt kaksi kertaa huoltaa?? oletko joutunut huollosta jotain maksamaankin?

itselläni oli joskus pidennykset ja muistan että niitä huollettiin ensimmäisen kerran 4kk päästä, koska oma hiukseni kasvaa nopeasti niin olivat jo niin alhaalla.. ensimmäiseen huoltoon minulta oli vissiin lähtenyt yksi sinetti..

• hiukset
        hih!! kirjoitti:

kuulostaa kyllä aika oudolta... miksi niitä nyt jo on pitänyt kaksi kertaa huoltaa?? oletko joutunut huollosta jotain maksamaankin?

itselläni oli joskus pidennykset ja muistan että niitä huollettiin ensimmäisen kerran 4kk päästä, koska oma hiukseni kasvaa nopeasti niin olivat jo niin alhaalla.. ensimmäiseen huoltoon minulta oli vissiin lähtenyt yksi sinetti..

En käynyt pidennyshuollossa vaan mulla laitettiin tyviväri ja samalla kampaaja katsoi pidennykset ilmaiseksi mikä oli tosi kilttiä.
        Pidennyksiä voi pitää 3-4 kk ilman huoltoa, mutta juurikasvu näyttää tosi kamalalta kuukaudessa, sillä olen normisti brunette mutta haluan olla blondi.

• hyvä niin.
        hiukset kirjoitti:

En käynyt pidennyshuollossa vaan mulla laitettiin tyviväri ja samalla kampaaja katsoi pidennykset ilmaiseksi mikä oli tosi kilttiä.
        Pidennyksiä voi pitää 3-4 kk ilman huoltoa, mutta juurikasvu näyttää tosi kamalalta kuukaudessa, sillä olen normisti brunette mutta haluan olla blondi.

edellisten tapaan järkytyin myös suunnattomasti että miksi ihmeessä kaksi kertaa jo nyt tarvinnut käydä, mutta hyvä niin :D ...kilttiä on katsoa kyllä kun käy värjäyttämässä samassa paikassa kun ottaakin pidennykset!

mitä maksoit omistasi, ja kuinka pitkää ja miten monta sinettiä? ..kuulostaa meinaan ihan reilulta toiminnalta. muutin vasta turkuun ja suosituksia otan mielelläni vastaan.

alempana kehuttiin myös jotain make up staaria, olisi kiva kuulla lisää kokemuksia. työn jälki on tärkeää mutta myös hinta on jossain aivan järkyttävä !! yli 350 en suostu maksamaan, kun tiedän että saan halvemmallakin (esim juuri tämä make up star tekee vissiin aika edullisesti?)..

• Lilja1422
        hyvä niin. kirjoitti:

edellisten tapaan järkytyin myös suunnattomasti että miksi ihmeessä kaksi kertaa jo nyt tarvinnut käydä, mutta hyvä niin :D ...kilttiä on katsoa kyllä kun käy värjäyttämässä samassa paikassa kun ottaakin pidennykset!

mitä maksoit omistasi, ja kuinka pitkää ja miten monta sinettiä? ..kuulostaa meinaan ihan reilulta toiminnalta. muutin vasta turkuun ja suosituksia otan mielelläni vastaan.

alempana kehuttiin myös jotain make up staaria, olisi kiva kuulla lisää kokemuksia. työn jälki on tärkeää mutta myös hinta on jossain aivan järkyttävä !! yli 350 en suostu maksamaan, kun tiedän että saan halvemmallakin (esim juuri tämä make up star tekee vissiin aika edullisesti?)..

En välttämättä menis make up stariin..:/
        Jotain opiskelijoita kai, ainakin siltä vaikuttavat..
        Kävin laittamassa siellä akryylikynnet ja asiakaspalvelu oli todella huonoa.
        En tosin tiedä minkälainen kampaamo siellä on mutta jos olisin sinä, kävisin siellä ensin, että näet minkälainen ihminen sinulle ne laittais.

Hyvää pääsiäistä!

• kynnet
        Lilja1422 kirjoitti:

En välttämättä menis make up stariin..:/
        Jotain opiskelijoita kai, ainakin siltä vaikuttavat..
        Kävin laittamassa siellä akryylikynnet ja asiakaspalvelu oli todella huonoa.
        En tosin tiedä minkälainen kampaamo siellä on mutta jos olisin sinä, kävisin siellä ensin, että näet minkälainen ihminen sinulle ne laittais.

Hyvää pääsiäistä!

Laitoin geelikynnet make up starissa. Palvelu oli huonoa ja jälki ala-arvoinen. En voi tietenkään sanoa onko kaikilla tekijöillä näin, mutta sen verran suututti, että en enää ko. puljuun mene.

• tyytyväinen asiakas

Eli olen käynyt itse Lindalla kiinnittämässä pidennykset Raisiossa /Turussa. Tästä saatte hänestä tietoja hinnoista yms , yhteystiedot

Kaipaatko ammattitaidolla tehtyä laadukasta,mutta edullista hiustenpidennystä? Teen pidennykset yrittäjänä,edukkain hinnoin! Kiinnitän myös itse hankkimasi sinetti tai teippihiukset. Tuon itse kahta pidennysmateriaalia maahan, ala molempien tarjouset!

Merkki socap, joka maailmanlaajuinen pidennysmerkki, 100% aitoa
      remyhiusta

30 cm hius
      100 sinettiä taipuisana 250e
      100 sinettiä suorana 250e

40 cm hius

100 sinettiä suorana 260e
      100 sinettiä taipuisana 265e

50 cm hius

100 sinettiä suorana 280e
      100 sinettiä taipuisana 290e

60 cm hius

100 sinettiä suorana 350e
      100 sinettiä taipuisana 350e

Hinnat sisältävät materiaalin max.100 sinettiä, työn,siistimisen,suulliset ja kirjalliset hoito-ohjeet,sekä pysyvyydele takuun!sekä lisäksi jälkitarkastuksen kuukauden sisään kiinnityksestä!

myös tuuhennukset (kysy tarjous),itsehankkimiesi sinettien / teippien kiinnitys,pidennysten poistot jne!

Ota yhteyttä jo tänään!

Linda 040-82 69377 tai [email protected]

ps.minulla myös kuvia tekemistäni pidennyksistä!

• Petetty

Kävin laittamassa syyskuussa Neferissä hiustenpidennyksen, koska paikassa oli tarjouksella pidennys 300 eurolla. Käyttivät aitoja hiuksia ja sinettejä meni hiuksiin 60 kpl. Laittaja oli hyvin epäystävällinen ja laittoon meni noin tunti aikaa. Olin sinänsä ihan tyytväinen hiuksiin..olivathan ne pitkät. Ensimmäisen pesun jälkeen hiukset kuitenkin muuttuivat kiiltävistä hamppuiseksi takkukasaksi. Harjaaminen ollut myös tosi työlästä. Yritin kysyä, miksei sinettejä laitettu enempää kuin 60kpl ja kampaaja sanoi, ettei hiuksiini mahdu enempää. Kävin kysymässä toiselta kampaajalta arviota pidennyksestä. Hänen mukaansa hiusten laatu on todella heikko eikä ne siksi pysy kiiltävinä. Lisäksi hiuksiini olisi mahtunut 60kpl lisää sinettejä eli tilaa riitti. Sinetit oli myös kiinnitetty "heittäen" hiuksiini, joten sinetin päät oli jäänyt osin auki. Tämä vaikuttaa lähinnä siihen, että omat hiukset katkeilee helposti ja hiukset takkuuntuu.

En suosittelisi paikkaa edes pahimmalle viholliselleni. 300e. tarjous ei ollut todellisuudessa tarjous, koska sinettejä käytettiin paljon vähemmän ja työaikaa myös reilusti vähemmän. Hiukseni ovat tällä hetkellä niin takkuiset, että sinetit on pakko ottaa pois. Seuraavan pidennyksen ajon ottaa ammattitaitoisella kampaajalla, joss myös pidennys on varmasti laadukas!

• myös petetty

LYHYESTI: minulla oli neferin pidennykset: takkuiset, luonnottomat, irtoilevat,omaa hiusta katkovat SIIS KAMALAT. Ja ne tulivat minulle todella kalliiksi!!!!!!!
        (nykyään muualla laitetut, ihanat,luonnolliset ja edulliset! )
        EN IKINÄ SUOSITTELISI NEFERIÄ. KOKEMUSTA ON.

• ammattilainen
        myös petetty kirjoitti:

LYHYESTI: minulla oli neferin pidennykset: takkuiset, luonnottomat, irtoilevat,omaa hiusta katkovat SIIS KAMALAT. Ja ne tulivat minulle todella kalliiksi!!!!!!!
        (nykyään muualla laitetut, ihanat,luonnolliset ja edulliset! )
        EN IKINÄ SUOSITTELISI NEFERIÄ. KOKEMUSTA ON.

Tosta huollosta sen verran, että sinettipidennykset pitää huoltaa 2-3kuukauden välein!!
        Terv. Parturi-kampaaja

• rrosaee
        ammattilainen kirjoitti:

Tosta huollosta sen verran, että sinettipidennykset pitää huoltaa 2-3kuukauden välein!!
        Terv. Parturi-kampaaja

Luin pari kuukautta aikaisemmin huonoja kommentteja neferistä, mutta ajattelin ettei se niin huono ole kun annetaan ymmärtää ja menin laittamaan pidennykset.
        mutta nyt ymmärrän kyllä että pidennykset ovat todellakin TOSI huonolaatuiset! kaduttaa tosi paljon että edes otin. maksoin hiuksista 324€ ja olen käyttänyt kampaamon kaikkia pidennyksille suositeltuja tuotteita, mutta tosiaan ensimmäisen pesun jälkeen hiusten kiilto lähti ja muuttui hamppumaiseksi. Otin pidennykset siis 1kk sitten!!! ja nyt on irronnut noin. 6 sinettiä. Asiakaspalvelu oli kyllä tosi hyvää ja laittaja vaikutti ammattitaitoiselta ja kampaajalta lähtiessä olin tosi tyytyväinen paksuihin ja pitkiin hiuksiin, mutta totuus selvisikin vasta seuraavana aamuna.
        Eli jos olet ottamassa pidennyksiä, älä missään nimessä mene neferiin! sitäkin paremmat ovat clip-on pidennykset eli pidennykset jotka laitetaan päivittäin itse ja eivät maksa kuin sen 70€.
        Nefer on hirveää rahastusta ja kunnon kusetusta!
        Kiitos ja kuitti.

• liuhufleda
        rrosaee kirjoitti:

Luin pari kuukautta aikaisemmin huonoja kommentteja neferistä, mutta ajattelin ettei se niin huono ole kun annetaan ymmärtää ja menin laittamaan pidennykset.
        mutta nyt ymmärrän kyllä että pidennykset ovat todellakin TOSI huonolaatuiset! kaduttaa tosi paljon että edes otin. maksoin hiuksista 324€ ja olen käyttänyt kampaamon kaikkia pidennyksille suositeltuja tuotteita, mutta tosiaan ensimmäisen pesun jälkeen hiusten kiilto lähti ja muuttui hamppumaiseksi. Otin pidennykset siis 1kk sitten!!! ja nyt on irronnut noin. 6 sinettiä. Asiakaspalvelu oli kyllä tosi hyvää ja laittaja vaikutti ammattitaitoiselta ja kampaajalta lähtiessä olin tosi tyytyväinen paksuihin ja pitkiin hiuksiin, mutta totuus selvisikin vasta seuraavana aamuna.
        Eli jos olet ottamassa pidennyksiä, älä missään nimessä mene neferiin! sitäkin paremmat ovat clip-on pidennykset eli pidennykset jotka laitetaan päivittäin itse ja eivät maksa kuin sen 70€.
        Nefer on hirveää rahastusta ja kunnon kusetusta!
        Kiitos ja kuitti.

Mä olen aina ottanut neferissä, eikä mulla kyllä ole pahaa sanottavaa. Pesun jälkeen eivät toki näytä samalta, kuin kampaajan laittamana, mutta ei mun omakaan tukka näyttäs, ellen föönaisi ja käyttäisi suoristusrautaa tms. Sinetit pysyivät ihan hyvin eikä palvelussakaan musta vikaa ollut :) Mut kokeilisin mielelläni jos jollain on heittää joku halvempi&parempi mesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe