2Pac elää?

Amaru.

http://www.youtube.com/watch?v=BMGZ8NfvUsU

"he was born
1971
1 9 7 1 = 18 that's 18 years after his death in 2014

and died 1996

1 9 9 6 = 25 ( age he died )"

Pelottavia noi.. tuleekohan se takas sit 2014? Se joku Makaveli tyyppi, oliks se joku prinssi tuli kans takas vuosien päästä vaikka luultiin että se kuoli. Jos 2Pac tekee samalla tavalla? "The only way for me to come back is through Makaveli" tai jotenkin tolleen Pac sano jossaki biisissä. Ja sillä on kaikenlaisia muitakin vihjeitä.. kattokaa youtubesta, sieltä löytyy vaikka mitä.

Tässä on vielä tämmönen:
http://www.youtube.com/watch?v=GDIeAAm8L2A&feature=rela ted

32

2752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CSSammye

      että elää, kuollu ja kuopattu jätkä se on.

      • jozi

        no 2pacia ei haudattu se poltettiin ja se elää uskokaa jo


      • kyllä kyllä
        jozi kirjoitti:

        no 2pacia ei haudattu se poltettiin ja se elää uskokaa jo

        2pac ja Elvis elää ja asuu Suonenjoella kimpassa. Varma tieto!


      • JJKJS

      • oldschool forever!
        JJKJS kirjoitti:

        Tupac on kuollut uskokaa jo! Katsokaa vaikka!
        http://www.fatalfailblog.com/2/post/2009/12/tupac-autopsy-photo.html

        toi kuva tos ei oo aito tatuoinnit ei täsmää, ja osa tatuoinneista puuttuu. oon kattonu dokumentin tost kuvast ja se on fake! vaikka 2pac on kuollu tai elää hänen musiikki ei koskaan kuole. mikään hemmetin lil wayne tai justin piipertäjää ei ees voi verrata 2paciin koska kaikki 2pacin fanit tietää sen.


    • 2pac

      hei, mina olla 2pac, mina ole syntynyt udele, ja mina asua nutten suomesa. mina aikoa teha comeback 2014.

    • Matojen suussa elämä jatkuu

      Ei tule paskahousu tupaac takaas.

      • ma elaan raumala

        Mulla on isoimat gängsthousuut mita suamest löytuu ja paljo blik blink ja amerika raha ja mä ole perustn blöödsi ja cripsit someen kovaa räpi menoo. on kunku ja Cheeki ja finlegenssi ja pikun g kans mu kaverei jou jou mä räpään ja elan Raumala...


      • TG FDR EA
        ma elaan raumala kirjoitti:

        Mulla on isoimat gängsthousuut mita suamest löytuu ja paljo blik blink ja amerika raha ja mä ole perustn blöödsi ja cripsit someen kovaa räpi menoo. on kunku ja Cheeki ja finlegenssi ja pikun g kans mu kaverei jou jou mä räpään ja elan Raumala...

        Kuolkaa kauteuteenne.. ette tiiä 2pac:stä mitään!!.. Ei tarvi dissaa jonku vitun wikipedia tiedon takia.. ette tajua mitä kaikkee mies sai aikaan vaikka välillä menikin huonosti.. Kersat tässä teille opiksi.. Jos olette räppiä vastaan alkaa kommentoiko näihin asioihin, koska se ei ole mikään pilailu asia.. tuskin toivotte itsestänne tämmöisiä höpöhöpö juttuja monien vuosien jälkee??!!!

        Ja itse asiaan..
        Olen itsekkin miettinyt muutamia kertoja samaa.. olen huomannut saman biiseissä ja muutenkin 2packin historiaa ajatellen.. mutta hyvin suuri todennäköisyys on, että niin ei tule tapahtumaan.. pieni mahdollisuus on myös, että kuolema ja "ikuiseen rauhaan saatto" lavastettiin.. mutta jos niin on, miten se tieto/salaisuus ei ole päässyt leviämään? Se on ikuinen kysymys mikä askarruttaa varmasti monia..


      • Machiavelli
        TG FDR EA kirjoitti:

        Kuolkaa kauteuteenne.. ette tiiä 2pac:stä mitään!!.. Ei tarvi dissaa jonku vitun wikipedia tiedon takia.. ette tajua mitä kaikkee mies sai aikaan vaikka välillä menikin huonosti.. Kersat tässä teille opiksi.. Jos olette räppiä vastaan alkaa kommentoiko näihin asioihin, koska se ei ole mikään pilailu asia.. tuskin toivotte itsestänne tämmöisiä höpöhöpö juttuja monien vuosien jälkee??!!!

        Ja itse asiaan..
        Olen itsekkin miettinyt muutamia kertoja samaa.. olen huomannut saman biiseissä ja muutenkin 2packin historiaa ajatellen.. mutta hyvin suuri todennäköisyys on, että niin ei tule tapahtumaan.. pieni mahdollisuus on myös, että kuolema ja "ikuiseen rauhaan saatto" lavastettiin.. mutta jos niin on, miten se tieto/salaisuus ei ole päässyt leviämään? Se on ikuinen kysymys mikä askarruttaa varmasti monia..

        Tupacin kuolema on ollut hyvin hämärä ja vaikea asia selvittää eikä kukaan räppäreistä halunnut tehdä yhteystyötä poliisin kanssa selvittäkseen Tupacin murhan.
        Mutta miten ihminen voi onnistua ennustamaan oman kuolemansa niinkuin Tupac teki ja miten numero 7 viittaa niin monella tavalla hänen kuolemaansa?

        tässä tulee esimerkkejä:
        - Tupac syntyi 16 kesäkuuta = 1 6 = 7
        - Tupac oli 25 vuotias kuollessaan 2 5 = 7
        - Hänet julistettiin kuolleeksi 4:03 = 4 0 3 = 7
        - Hän oli sairaalassa 7 päivää ennenkuin hän lopulta kuoli
        - Häntä ammuttiin 12 kertaa, joista 5 luotia osui häneen = 12 - 5 = 7
        - Hän kuoli juuri perjantai 13:ta päivänä? (outoa)
        - Tupacin uskotaan palaavan takaisin vuonna 2014 = 2 0 1 4 = 7
        - Palatessaan Tupac on silloin 43 vuotias = 4 3 = 7
        - Jolloin hänen kateessa oleva aika on (43-25) = 18 vuotta = 8 - 1 = 7
        - Juuri ennen kuoltuaan hän muutti nimensä Makaveliksi joka tarkoittaa Italian salateoriassa samaa kuin: Makaveli = Am Alive

        - Vankilassa oltuaan Tupac luki useaan kertaan Italian keskiajan Machiavelli nimisen filosofin kirjan, jossa Machiavelli lavasti oman kuolemansa, ja tuli myöhemmin takaisin, mikä sattuma??

        - ((( Huom! Amerikan lain mukaan, jos ihminen lavastaa oman kuolemansa, hänen täytyy olla poissa kuvioista 18 vuotta, 18 vuoden jälkeen häntä ei voida enään syyttää siitä ja hän on periaatteessa vapaa, Tupac "kuoli vuonna 1996 ja kun siihen lisätään se 18 vuotta = 2014 !!!)))

        - Hän ammuttiin 7 Syyskuuta 1996 ja juuri ennen kuolemaansa hän mainitsi albumissaan tällaisen lauseen
        " On the 7th you think im dead yet im really alive" ? Miten hän tiesi etukäteen että hänet ammutaan juuri 7 päivänä??

        Tupacilla oli ennen kuolemaansa ollut monta vihamiestä ja sen takia hän varmasti osasi ennustaakin oman kuolemansa ja häntä oli ammuttu 5 kertaa aiemminkin, mutta tuloksetta. Oman kuolemansa lavastaminen ja "häipyminen" joksikin aikaa pois rap kuvoista kunnes olosuhteet olisivat viilentyneet olisi ollut paras ratkaisu hänen kannalta ja hän olisi voinut pelastaa oman henkensä...? Tai niin ainakin itse olisin tehnyt hänen tilallaan...


      • "PAC
        TG FDR EA kirjoitti:

        Kuolkaa kauteuteenne.. ette tiiä 2pac:stä mitään!!.. Ei tarvi dissaa jonku vitun wikipedia tiedon takia.. ette tajua mitä kaikkee mies sai aikaan vaikka välillä menikin huonosti.. Kersat tässä teille opiksi.. Jos olette räppiä vastaan alkaa kommentoiko näihin asioihin, koska se ei ole mikään pilailu asia.. tuskin toivotte itsestänne tämmöisiä höpöhöpö juttuja monien vuosien jälkee??!!!

        Ja itse asiaan..
        Olen itsekkin miettinyt muutamia kertoja samaa.. olen huomannut saman biiseissä ja muutenkin 2packin historiaa ajatellen.. mutta hyvin suuri todennäköisyys on, että niin ei tule tapahtumaan.. pieni mahdollisuus on myös, että kuolema ja "ikuiseen rauhaan saatto" lavastettiin.. mutta jos niin on, miten se tieto/salaisuus ei ole päässyt leviämään? Se on ikuinen kysymys mikä askarruttaa varmasti monia..

        EAT SHit ette tiiä mitää


      • minä vaan
        Machiavelli kirjoitti:

        Tupacin kuolema on ollut hyvin hämärä ja vaikea asia selvittää eikä kukaan räppäreistä halunnut tehdä yhteystyötä poliisin kanssa selvittäkseen Tupacin murhan.
        Mutta miten ihminen voi onnistua ennustamaan oman kuolemansa niinkuin Tupac teki ja miten numero 7 viittaa niin monella tavalla hänen kuolemaansa?

        tässä tulee esimerkkejä:
        - Tupac syntyi 16 kesäkuuta = 1 6 = 7
        - Tupac oli 25 vuotias kuollessaan 2 5 = 7
        - Hänet julistettiin kuolleeksi 4:03 = 4 0 3 = 7
        - Hän oli sairaalassa 7 päivää ennenkuin hän lopulta kuoli
        - Häntä ammuttiin 12 kertaa, joista 5 luotia osui häneen = 12 - 5 = 7
        - Hän kuoli juuri perjantai 13:ta päivänä? (outoa)
        - Tupacin uskotaan palaavan takaisin vuonna 2014 = 2 0 1 4 = 7
        - Palatessaan Tupac on silloin 43 vuotias = 4 3 = 7
        - Jolloin hänen kateessa oleva aika on (43-25) = 18 vuotta = 8 - 1 = 7
        - Juuri ennen kuoltuaan hän muutti nimensä Makaveliksi joka tarkoittaa Italian salateoriassa samaa kuin: Makaveli = Am Alive

        - Vankilassa oltuaan Tupac luki useaan kertaan Italian keskiajan Machiavelli nimisen filosofin kirjan, jossa Machiavelli lavasti oman kuolemansa, ja tuli myöhemmin takaisin, mikä sattuma??

        - ((( Huom! Amerikan lain mukaan, jos ihminen lavastaa oman kuolemansa, hänen täytyy olla poissa kuvioista 18 vuotta, 18 vuoden jälkeen häntä ei voida enään syyttää siitä ja hän on periaatteessa vapaa, Tupac "kuoli vuonna 1996 ja kun siihen lisätään se 18 vuotta = 2014 !!!)))

        - Hän ammuttiin 7 Syyskuuta 1996 ja juuri ennen kuolemaansa hän mainitsi albumissaan tällaisen lauseen
        " On the 7th you think im dead yet im really alive" ? Miten hän tiesi etukäteen että hänet ammutaan juuri 7 päivänä??

        Tupacilla oli ennen kuolemaansa ollut monta vihamiestä ja sen takia hän varmasti osasi ennustaakin oman kuolemansa ja häntä oli ammuttu 5 kertaa aiemminkin, mutta tuloksetta. Oman kuolemansa lavastaminen ja "häipyminen" joksikin aikaa pois rap kuvoista kunnes olosuhteet olisivat viilentyneet olisi ollut paras ratkaisu hänen kannalta ja hän olisi voinut pelastaa oman henkensä...? Tai niin ainakin itse olisin tehnyt hänen tilallaan...

        ei pidä unohtaa että 1 hänen videossa salama iski hauta-kiven kahtia kivessä luki MAKAVELI 1971-1996


      • FHDDKKDKDGHJDK
        minä vaan kirjoitti:

        ei pidä unohtaa että 1 hänen videossa salama iski hauta-kiven kahtia kivessä luki MAKAVELI 1971-1996

        IIIIIIKKK ZOMPIT TULEEEE!!!!!!!!!!
        KUOLLEET ELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!


      • samsssssuulllliii
        Machiavelli kirjoitti:

        Tupacin kuolema on ollut hyvin hämärä ja vaikea asia selvittää eikä kukaan räppäreistä halunnut tehdä yhteystyötä poliisin kanssa selvittäkseen Tupacin murhan.
        Mutta miten ihminen voi onnistua ennustamaan oman kuolemansa niinkuin Tupac teki ja miten numero 7 viittaa niin monella tavalla hänen kuolemaansa?

        tässä tulee esimerkkejä:
        - Tupac syntyi 16 kesäkuuta = 1 6 = 7
        - Tupac oli 25 vuotias kuollessaan 2 5 = 7
        - Hänet julistettiin kuolleeksi 4:03 = 4 0 3 = 7
        - Hän oli sairaalassa 7 päivää ennenkuin hän lopulta kuoli
        - Häntä ammuttiin 12 kertaa, joista 5 luotia osui häneen = 12 - 5 = 7
        - Hän kuoli juuri perjantai 13:ta päivänä? (outoa)
        - Tupacin uskotaan palaavan takaisin vuonna 2014 = 2 0 1 4 = 7
        - Palatessaan Tupac on silloin 43 vuotias = 4 3 = 7
        - Jolloin hänen kateessa oleva aika on (43-25) = 18 vuotta = 8 - 1 = 7
        - Juuri ennen kuoltuaan hän muutti nimensä Makaveliksi joka tarkoittaa Italian salateoriassa samaa kuin: Makaveli = Am Alive

        - Vankilassa oltuaan Tupac luki useaan kertaan Italian keskiajan Machiavelli nimisen filosofin kirjan, jossa Machiavelli lavasti oman kuolemansa, ja tuli myöhemmin takaisin, mikä sattuma??

        - ((( Huom! Amerikan lain mukaan, jos ihminen lavastaa oman kuolemansa, hänen täytyy olla poissa kuvioista 18 vuotta, 18 vuoden jälkeen häntä ei voida enään syyttää siitä ja hän on periaatteessa vapaa, Tupac "kuoli vuonna 1996 ja kun siihen lisätään se 18 vuotta = 2014 !!!)))

        - Hän ammuttiin 7 Syyskuuta 1996 ja juuri ennen kuolemaansa hän mainitsi albumissaan tällaisen lauseen
        " On the 7th you think im dead yet im really alive" ? Miten hän tiesi etukäteen että hänet ammutaan juuri 7 päivänä??

        Tupacilla oli ennen kuolemaansa ollut monta vihamiestä ja sen takia hän varmasti osasi ennustaakin oman kuolemansa ja häntä oli ammuttu 5 kertaa aiemminkin, mutta tuloksetta. Oman kuolemansa lavastaminen ja "häipyminen" joksikin aikaa pois rap kuvoista kunnes olosuhteet olisivat viilentyneet olisi ollut paras ratkaisu hänen kannalta ja hän olisi voinut pelastaa oman henkensä...? Tai niin ainakin itse olisin tehnyt hänen tilallaan...

        mistä noi kaikki luvut tulee ? ja kertokaa mulle mistä tää juttu on lähtöisin ?


    • klnikln

      eikös se elviskin muka ''haudattu'' voihan tuolla nigga jou räppärillä olla vaikka kaksois veli ja mistä sitä tietää kuka haudattii tuskin kukaa kävi kattelemassa

    • Mukavaluu

      2Pac elää! Ja elääkin vittu ikuisesti, ei mitään uutta... Tupac  

    • eiolesemmosta

      Luin juuri wikipediasta että silloin kun 2pac kuoli vähän sitä ennen hänestä oli ottanut kaksi naista kuvan. Hän oli avannut ikkunan ja räps. Ja wikipediassa lukee että se on viimeinen kuva 2pacista. Kuinka se voi olla viimeinen jos hänestä on "otettu" ruumiinavauksessa kuva? Miksi kaikki väittää että se on viimeinen kuva? Ruumiinavauksissa otetaan kyllä aina kuva ihmisestä mutta miksi kaikki väittää että vähän ennen hänen kuolemaansa otettu kuva on viimeinen hänestä otettu kuva? Hikipediassakin lukee ne 28 teoriaa miksi 2pac elää mutta ne ovat täyttä paskaa koska ne on hikipediasta. Mutta selittäkääpä toi vika kuva juttu.

      • 2Bäkweli

        Eli siis... Tottahan tuo! Se oli EHKÄ viimeinen kuva Pacista, jossa hän on elossa. Mutta jos tiedätte katsokaa sitä kuvaa jossa pac & suge istuu autossa. Pacin parta näyttää aika runsaalta ( VAI ONKO SE VARJOA). Sitten taas pari tuntia sitä ennen otetut kuvat paljastaa, että parta on lyhyt! Siis kuvat, jotka on otettu tysonin nyrkkeilyottelussa. Joku ei siis ihan täsmää... Ja ruumiinavauskuvassa oli lyhyt parta. Mutta khyll kuollut on!


      • Shaqaaly
        2Bäkweli kirjoitti:

        Eli siis... Tottahan tuo! Se oli EHKÄ viimeinen kuva Pacista, jossa hän on elossa. Mutta jos tiedätte katsokaa sitä kuvaa jossa pac & suge istuu autossa. Pacin parta näyttää aika runsaalta ( VAI ONKO SE VARJOA). Sitten taas pari tuntia sitä ennen otetut kuvat paljastaa, että parta on lyhyt! Siis kuvat, jotka on otettu tysonin nyrkkeilyottelussa. Joku ei siis ihan täsmää... Ja ruumiinavauskuvassa oli lyhyt parta. Mutta khyll kuollut on!

        Hmh... Jaa a! Tiedä sitä, aikas outoo. Saattaa olla että se on varjo ainakin näyttäis siltä. Mut varmaks paha sanoo.
        R.I.P Pac


      • old school forver!

        2pac oli aiemmin mike tysonin ottelussa ennen ampumavälikohtausta. 2pacista oli otettu kuva ottelussa jossa hänen partansa oli n.2cm pitkä leuan kohdalta mutta 2 tuntia myöhemmin otetusta kuvasta jotä väitetään vikaksi ennen ampumista hänellä oli parta n.5cm. että se ei ollu tupac autossa.


      • oldschool forever!
        2Bäkweli kirjoitti:

        Eli siis... Tottahan tuo! Se oli EHKÄ viimeinen kuva Pacista, jossa hän on elossa. Mutta jos tiedätte katsokaa sitä kuvaa jossa pac & suge istuu autossa. Pacin parta näyttää aika runsaalta ( VAI ONKO SE VARJOA). Sitten taas pari tuntia sitä ennen otetut kuvat paljastaa, että parta on lyhyt! Siis kuvat, jotka on otettu tysonin nyrkkeilyottelussa. Joku ei siis ihan täsmää... Ja ruumiinavauskuvassa oli lyhyt parta. Mutta khyll kuollut on!

        sori en huomanu sun merkintää :) tosta parrasta näin sen vast sen jälkee ku laitoin ton jutu.


    • 2PacElossaBlogpost
    • i lol'd

      Nyt loppuu nää tälläset. Kuunnelkaa hoppipellet, TUPAC SHAKUR ON KUOLLUT! Eikä muuten aio palata takasin, arvaatteko jo miksi? Pistää vihaseks ihmisen kun ärsyttävät hoppariräppärikakarat pistää ghettostylee viestei tällasesta. Tupac Amaru Shakur on kuollut. Kun ihminen on kuollut, hän ei enää herää henkiin, ainakaan pitkäaikaisen kuolintilan jälkeen.

      • VauhtiHannu

        Ei se elä! Se on kuollu ja sillä selvä! Uskokaa!!
        Mäki aattelin joskus vuosia sitten, että se on joku "come back" juttu.. mutta opin kuitenkin tajuamaan sen ettei se takasi tule..

        PS: Kaikista tavallisistakin kadun tallaajistakin voisi tehdä nuita "teorioita" numeroiden ja muiden juttujen perusteella.. Kokeilkaapa vaikka esim easy-e:stä tai vaikka ihan omasta mummosta/papastasi. Huomaatte sitten, että ne teoriat ovat vain sattuma lukuja jotka nostattaa väärää toivoa omassa päässä. Ja netissä olevia teorioita ei pidä uskoa. Parhaiten kunnioitat 2pac:iä ja mikset jotain muutakin kun vain otat sen vastaan näin, että se on kuollut eikä takaisin tule.

        R.I.P 2pac!


      • ....
        VauhtiHannu kirjoitti:

        Ei se elä! Se on kuollu ja sillä selvä! Uskokaa!!
        Mäki aattelin joskus vuosia sitten, että se on joku "come back" juttu.. mutta opin kuitenkin tajuamaan sen ettei se takasi tule..

        PS: Kaikista tavallisistakin kadun tallaajistakin voisi tehdä nuita "teorioita" numeroiden ja muiden juttujen perusteella.. Kokeilkaapa vaikka esim easy-e:stä tai vaikka ihan omasta mummosta/papastasi. Huomaatte sitten, että ne teoriat ovat vain sattuma lukuja jotka nostattaa väärää toivoa omassa päässä. Ja netissä olevia teorioita ei pidä uskoa. Parhaiten kunnioitat 2pac:iä ja mikset jotain muutakin kun vain otat sen vastaan näin, että se on kuollut eikä takaisin tule.

        R.I.P 2pac!

        järkipuhetta!!! :D


    • IlluminationGonnaKil

      Illuminatio ja 2Pac voidaan liittää täydellisesti yhteen. Katsokaa wikipediasta ja muualtakin tietolähteistä illuminatio. Tällöin ymmärrätte mistä on kyse. Jokaisessa 2Pacin kuvassa näette kolmion, joka vastaa illumination kolmioo, jossa on silmä. Tämä tarkoittaa että joko illuminatio on eliminoinut 2Pacin, tai toinen vaihtoehto on, että 2Pac oli/on illumination jäsen. Älkää menettäkö yöunianne.

    • am alive

      - 2Pacia ammuttiin 7.9.1996
      - 2Pac kuoli 13.9 (9-3 1=7)
      - 2Pac kuoli vuonna 1996 (1 9-9 6=7)
      - 2Pacia kohti ammuttiin 12 laukausta joista 5 osui (12-5=7).
      - 2Pacin albumi All Eyez On Me julkaistiin päivälleen 7 kuukautta ennen 2Pacin kuolemaa.
      - 2Pac kuoli klo 4:03 (4 3=7)
      - 2Pac kuoli 25 vuoden ikäisenä (2 5=7)
      - 2Pac näytteli 7. elokuvassa ennen kuolemaansa.
      - 2Pac selvisi sairaalassa 6. päivää, mutta 7. päivänä kuoli.
      - 2Pacilla oli 18 tatuointia (8-1=7)
      - 2Pacin perustamassa Outlawz yhtyeessä oli 7 jäsentä.
      - 2Pac kuoli vuoden 257. päivä (25 = 2Pacin ikä ja 7 = 7 Day Theory).
      - 2Pac kuoli 108 päivää ennen vuoden loppua (8-1=7)
      - 2Pacin läheinen ystävä Yaki Kadafi kuoli 61 päivää 2Pacin jälkeen (6 1=7)
      - 2Pacista kertova dokumenttielokuva Resurrection tuli Yhdysvalloissa elokuvateattereihin 14.11 (1 4 1 1=7)
      - 2Pacilla oli aina luotiliivit, mutta 7.9 päivänä hänellä ei ollut.
      - 2Pac luki Niccolo Machiavellin kirjoja vankilassa. Niccolo Machiavelli lavasti myös oman kuolemansa 25-vuotiaana.
      - 2Pac vaihtoi artistinimensä Makaveliksi ennen kuolemaansa (Niccolo Machiavellin mukaan).

      Eräät silminnäkijät sanovat, että 2Pac vietiin pois helikopterilla eikä ambulanssilla. I Wonder If Heaven's Got A Ghetto -musiikkivideon alussa laskeudutaan helikopterilla ja alussa lukee myös Sept. 14, 1996 Rukahs, New Mexico. Rukahs on toisin päin Shakur eli Tupacin sukunimi. Ehkä Tupac vietiin helikopterilla uuteen salaiseen paikkaan joka saattaa olla Meksikossa. Kyseisessä musiikkivideossa näkyy myös auto jonka rekisterinumero on 61671 (6 1 6-7 1=7). Tuo 61671 on myös Tupacin syntymäaika (16.6.1971). Musiikkivideossa näkyy myös kello joka näyttää Tupacin kuolinaikaa ja Tupac menee musiikkivideon 3:29 kohdassa huoneeseen numero 7.

      • Kieltämättä aika karmivaa ... Ja sen lisäks mun "onnenluku" on viel 7 ...
        Mut oisin enemmän ku onnellinen JOS ois elossa ..


    • 2pac 4 life

      ei itse asiassa oo fyysisiä todisteita siitä että 2pac olis kuollu tai olis vielä elossa
      mutta luoja yksin tietää missä se on ja jokainen yksilö saa uskoa niihin teorioihin
      mihin itse haluaa, mutta ite en usko kumpaakaan mutta noissa biiseissä on kyllä perää
      mut toisaalta se on kyl aika kaukaa haettua ja pääasiassa se että olis kyl helvetin
      hyvä jos se olis viel elossa ja se et mitä se tekee sit jos se tulee takas tuskin on niin
      helppoo jatkaa siitä mihin jäi sillä kaikki ei välttämättä uskois sitä et se on yhtäkkiä
      noussu haudoista ja jatkaa samana legendana mikä 2pac oli yli 10v sitte.

    • sibale2

      Se elää ja on varmaan nyt paskalla se asuu meijän naapurissa ja poltetaan aina kahestaan hamppua. se anto 50m mulle sen henkivakuutuksesta.

    • Onhan tost vedetty pitkää tikkuu suuntaan ja toiseen jo monen vuoden ajan. Enkä mene itekkään kieltämään tai myöntämään... En kyl yhtään ihmettelis vaikka joku kaunis päivä 2Pac pongahtais takas parrasvaloihin. Mut oli totuus niin tai näin.. niin ne jotka todella arvostaa ja kunnioittaa tätä taivaan lahjaa hip hopille, niin tietää et hän elää ikuisesti

    • Todiste

      Uskon Kyl Et 2Pac On Elossa ! Periaatteessa Siitähän on enemmän todisteita että se olis elossa ku kuollut. Ja Se ***** Numero 7 Saa Mun Pään Jo Pyörälle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe