Onko laitetta kukaan kokeillut? Millaisia tuloksia?
http://www.nettex.fi/
Ultratone Facial Biosimulaattori
5
2192
Vastaukset
- apua kasvoillesi
Kokemukseni mukaan Ultratone Facial Plus biostimulaattori toimii erinomaisesti. Laitetta käytetään sekä kotihoidossa että hoitoloissa. Se kiihdyttää kasvojesi aineenvaihdunnan vähentäen väsymyksen merkkejä ja turvotusta tai jumppaa kasvolihaksiasi kiinteyttäen ja kohottaen kasvojasi.
- Nimetön
täytyy varmaan hankkia se, vaikka arvokas näyttää olevan (299 e). Mutta ovathan ne hoidotkin kalliita kosmetologilla, tuo raha menee sinne aika nopeasti, sen vuoksi ajattelinkin..
- apua kasvoillesi
Nimetön kirjoitti:
täytyy varmaan hankkia se, vaikka arvokas näyttää olevan (299 e). Mutta ovathan ne hoidotkin kalliita kosmetologilla, tuo raha menee sinne aika nopeasti, sen vuoksi ajattelinkin..
Hei! Kiitos vastauksestasi. Kävin Ultratone-maahantuojan ( www.nettex.fi ) kotisivulla ja huomasin, että harkitsemasi laite on tarjouksessa. Käypä vilkaisemassa.
- Jope800
muahahaha, tässä ei varmaankaan ole vastaajana mikään puolueellinen taho.
- Anonyymi
Olen käyttänyt tuota nyt jo yli pari vuotta ja suosittelen. Punttisali kasvolihaksille tavallaan ja kiihdyttää lihasten ja ihon aineenvaihduntaa tehden siksi ihon freesin näköiseksi. poskipäät ovat kohonneet vanhalle paikalleen miltei tämän avulla. Sama masiina on toiminut moitteettomasti koko tämän ajan ja odotan, että toimii jatkossakin, vaikka takuu onkin umpeutunut. Ihonpuhdistusta kosmetologilla tms. tämä ei korvaa, eli peruskosmetologiset toimenpiteet täytyy edelleen teettää, mutta kyllä tällä selväsi freesimmän ilmeen saa, niin että muutkin huomaavat. Anti-aging-hoitona tämä on kosmetologien taputteluhoitoja tehokkaampi ja vaikutukset ovat tavallaan syvemmällä kudoksessa kuin pinnassa. Ohjelmia on useampia ohjeineen. Käyttö vaatii kärsivällisyyttä, mutta esim. noin 20 minuutin lymfaohjelma on tosi hyvä, jos on naamassa jotain esim. jouluherkkupöhöä. Suosittelen siis. Mä sain tän 2020 eli uudempi mallikin saattaa olla jo saatavissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832