Avionrikkoja

Pettiina

Luin tuossa tuolta kauempaa "Anseliinan" kirjoituksen siitä, miten hän sinkkuna pyörittää miehiä ympärillään. Miehillä on oman kertomansa mukaan "tiskirättilook" kotona.

Vastauksista paistoi avoin hätä siitä, että minunkin mies lähtee "ansun" mukaan. Samoin asiaa vähäteltiin ja kerrottiin niistä omista miehistä, jotka ei ikinä "ansuun" sorru.

Totuus on kuitenkin taruakin ihmeellisempää. Jutussa oli kommentteja siitä, miten "ansulla" oli seurana vain sovinisteja sohvaperunoita...ei hyvät ihmiset pidä paikkaansa.

Olen astetta perempi. Olen avionrikkoja, ja myönnän sen auliisti. Minusta on kiva saattaa avioliittoja rikki. Minun rinnallani "ansu" on pikkutekijä.

Suomalaisen aviomiehen saa tosi helposti. Siihen ei paljoa tarvita, ja kun mies saa "pään" auki, loppu on helpompaa. Hän on entistä helpompi nakki.

Minua saa haukkua huoraksi, avionrikkojaksi, ihan miksi keksitte. Se ei minua liikuta mihinkään päin. Olen elänyt näin kauan.
Olen myös todistanut lukemattomat kerrat, monen eri KUNNOLLISEN (vaimon mielestä) miehen kanssa, että avioliitto on pelkkää paperia, kun TOSINAINEN saapuu pelipaikalle.

Ainuttakaan - lukekaa tarkasta - AINUTTAKAAN kieltävää vastausta en ole lähentymisyritykseeni ikinä saanut.
Minä siis isken, minä vien. Enkä suinkaan aina baaritiskillä...Ja minä jätän, kunhan vaimo on pelattu ensin ulos, tai ainakin loukattu.

Meitä on moneksi. Tämä on minun tapani elää. Jollakin toisella on tapana kuvitella, ettei mieheni minua jätä...

19

1871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettiina

että en kuulu palstan vakiokalustoon, eikä kirjoitukseni ole provo.
      Harmittaa vain niin julmetusti teidän sinisilmien puolesta, jotka ette ymmärrä yhtään mitään. ikinä ei toisesta voi tietää. Uskokaa jo. Kaikki on kaupan. Aina.

• Bis Morgen

Nimimerkki Pettiina kirjoittaa samalla tyylillä kuin Myyntiedustaja. Miksi vaihtaa nimimerkki toiseksi? Keskustelu saa väljähtyneen maun kun ei pysytä samoissa nimimerkeissä.

• Ota Suihin
    • Tosinainen

Kuulostat onnettomalta ihmiseltä. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta tuottaa tuskaa muille tarpeettomasti ja sitähän sinä teet. Mikä olikaan motiivisi? Tunnetko itsesi niin huonoksi kaiken uhmasi alla, että haluat jakaa osan siitä ympäristöllesi? Vai kuvitteleko oevasi jonkinlainen "totuuden torvi", joka yrittää osoittaa ihmisille, kuinka haurasta heidän onnensa on? Oli niin tai näin, kuulostat psykopaatilta. Siis sellaiselta ihmiseltä, joka on kykenemätön tuntemaan empatiaa tai muita syviä tunteita.

Ja se on hyvin surullista.

Mutta varmasti tiedät, että ne miehet etsivät luotasi jotain, mikä ei ole todellista. He hakevat tuota "tosinaisen" kuortasi, eivät sisintäsi. Sinä elät valheessa, eivät ne vaimot, jotka luottavat mieheensä... Heille rakkaus on todellista, ei julmaa peliä ja manipulointia, kuten sinulle.

Surullista, niin surullista.

En usko, että ikinä saavutat onnea valitsemallasi tavalla. ´Ja kerran tulee se päivä, jolloin saat kaiken tuottamasi tuskan kolminkertaisena takaisin...

• niina

paatostellut, ettei psykopaatti tunne syviä tunteita? Mitä tuo kolminkertaisena takaisintulo silloin hänelle merkkaa?
        Ei kuule hevonvittuakaan! Hänhän ei tunne. Idiootti! Juurihan niin sanoit!

Lisäksi, hän sanoi, että rikkoo avioliiton, eikös se kerro siitä, että miehet haluavat hänet, jopa siinä määrin, että jättävät vaimonsa...
        Mahtaa olla todellista rakkautta, kun mies ilmoittaa, että se loppu nyt!

• niin
        niina kirjoitti:

paatostellut, ettei psykopaatti tunne syviä tunteita? Mitä tuo kolminkertaisena takaisintulo silloin hänelle merkkaa?

Lisäksi, hän sanoi, että rikkoo avioliiton, eikös se kerro siitä, että miehet haluavat hänet, jopa siinä määrin, että jättävät vaimonsa...

Tuo loppu on kyllä aikas tosi. Minusta miehet tekevät PAHEMMAN rikoksen, ku nuo huorat. Miten ne voi olla kertakaikkiaan noin tyhmiä/langetettavissa ja sekaantua noihin leperteleviin naisiin! Uskooko ne tyhmät äijät niiden sepostuksiin "KUU-TAIVAALTA" ja rikkaampi elämä mun kanssa??? Muös monet miehet kertovat, ettei se hyppy ollut todellakaan sen arvoinen.. Miehet hävetkää ja lopettakaa iloliemien kiskominen jos se päättää teidän elämän suunnan noin pahasti..

• Tosinainen
        niina kirjoitti:

Hillitsehän itsesi.

Psykopaatit eivät tosiaankaan tunne syviä tunteita, mutta jokaisella meillä on heikot kohtamme (myös psykopaateilla). Kaikki eivät ehkä välitä emotionaalisista kolhuista ja loukkauksista, mutta on niitä konkreettisempiakin tapoja saada näpeilleen. Käytä mielikuvitustasi...Elämä on tässä suhteessa ikuinen ihmetyksen aihe.

Vaimoja on jätetty intohimon, hullaantumisen ja kaikenlaisen sokaistumisen vuoksi. Kaikki miehet eivät ole vaimojaan alunperinkään rakastaneet, toiset ovat myöhemmin tajunneet rakastaneensa...Yritän vain pointata sen, että "uuden naisen" on turha kuvitella olevansa erityisasemassa. Kun mies syöksyy onnettomasta tai onnellisesta avioliitostaan uuden ja jännittävän naisen syliin, on vaikea kuvitella että kyseessä olisi vuosien myötä syntynyt aito kumppanillinen rakkaus vaan enemmänkin rakastuminen, jonka kaikki tiedämme olevan ohimenevää ilman tutustumista ja sitoutumista... Kotona vaimon kanssa jaettu elämä, yhteiset muistot, ylä- ja alamäet ja muu on todellista, ei sitä kynttiläillallisten tykitystä ja pitsihepeneitä.

Parisuhde on näet muutakin kuin huumaa. Sitoutumista, työtä ja jakamista.

Toiset pääsevät syrjähypyistä yli, toiset eivät. Jokainen tekee valintansa. Vastuu pettämisestä ja syrjähypystä on tilanteesta riippuen miehen tai naisen, mahdollisesti molempien. Uhreja ovat kaikki ne, joiden luottamusta ja rakkautta on hyväksikäytetty julmasti ja laskelmoidusti.

• morsmaikku
        Tosinainen kirjoitti:

Hillitsehän itsesi.

Psykopaatit eivät tosiaankaan tunne syviä tunteita, mutta jokaisella meillä on heikot kohtamme (myös psykopaateilla). Kaikki eivät ehkä välitä emotionaalisista kolhuista ja loukkauksista, mutta on niitä konkreettisempiakin tapoja saada näpeilleen. Käytä mielikuvitustasi...Elämä on tässä suhteessa ikuinen ihmetyksen aihe.

Vaimoja on jätetty intohimon, hullaantumisen ja kaikenlaisen sokaistumisen vuoksi. Kaikki miehet eivät ole vaimojaan alunperinkään rakastaneet, toiset ovat myöhemmin tajunneet rakastaneensa...Yritän vain pointata sen, että "uuden naisen" on turha kuvitella olevansa erityisasemassa. Kun mies syöksyy onnettomasta tai onnellisesta avioliitostaan uuden ja jännittävän naisen syliin, on vaikea kuvitella että kyseessä olisi vuosien myötä syntynyt aito kumppanillinen rakkaus vaan enemmänkin rakastuminen, jonka kaikki tiedämme olevan ohimenevää ilman tutustumista ja sitoutumista... Kotona vaimon kanssa jaettu elämä, yhteiset muistot, ylä- ja alamäet ja muu on todellista, ei sitä kynttiläillallisten tykitystä ja pitsihepeneitä.

Toiset pääsevät syrjähypyistä yli, toiset eivät. Jokainen tekee valintansa. Vastuu pettämisestä ja syrjähypystä on tilanteesta riippuen miehen tai naisen, mahdollisesti molempien. Uhreja ovat kaikki ne, joiden luottamusta ja rakkautta on hyväksikäytetty julmasti ja laskelmoidusti.

Miksi niin monet miehet sitten sortuvat tähän, jos heillä on kotona kaikki paljon paremmin?

En kyllä oikein allekirjoita väittämääsi.
        Sitä paitsi, psykopaatille ei tosiaan voi antaa "näpeille". Siinä jäät kyllä kakkoseksi...paitsi jos olet itsekin psyko.

• niina
        Tosinainen kirjoitti:

Hillitsehän itsesi.

suositella sinulle!

• Tosinainen
        morsmaikku kirjoitti:

Miksi niin monet miehet sitten sortuvat tähän, jos heillä on kotona kaikki paljon paremmin?

En kyllä oikein allekirjoita väittämääsi.
        Sitä paitsi, psykopaatille ei tosiaan voi antaa "näpeille". Siinä jäät kyllä kakkoseksi...paitsi jos olet itsekin psyko.

En kyseenalaista sitä, että pettämistä ei tapahtuisi tai että pettävällä miehellä/naisella olisi aina asiat kotona paremmin, vaan sen että pettäminen ratkaisi jotain. Sitähän se ei tee, aiheuttaa vain lisäharmeja. Vääryydellä ei voi korjata mitään. Ja alkuperäisen kirjoittajan suoranainen ylpeys vallastaan loukata vaimoja ja rikkoa avioliittoja on myös jotain, mikä nostaa karvat pystyyn... Tervettä se ei ole.

Mikäli asiat ovat kotona huonosti, pitäisi olla miestä/naista kirjoittamaan yksi luku loppuun, ennenkuin aloittaa uuden. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta ja siihen kuuluu kunnioitus toisen tunteita kohtaan. Kuten ylipäätäänkin elämässä.

Oli naiivia tai ei, uskon rehellisyyteen. Ylitsepääsemättömät ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä, eikä kenenkään pidä elää ainokaistaan kituuttaen ja onnettomana, mutta asiat voi tehdä aina kahdella tapaa; fiksusti tai vähemmän fiksusti.

Pettämiselle on hyvin hankala löytää moraalista oikeutusta, vaikka jokainen tapaus onkin yksilöllinen ja olemassa voi olla inhimillisesti lieventäviä asianhaaroja...

Turha tässä on kinata siitä, voiko psykopaatille "antaa näpeille" vai ei. Me elämme yhteiskunnassa, jossa on tiettyjä sääntöjä ja psykopaatinkin on jossain vaiheessa ja jollain tavalla mukauduttava niihin. Niiden rikkomisesta on seurauksia esim. työelämässä tai taloudellisesti. Psykopaattiin ei muiden ihmisten emootiot vaikuta, mutta menetykset ja tappiot tuntuvat nahoissa myös psykopaatilla, jos ne ovat tarpeeksi "kouriintuntuvia". Emme pääse tunteettoman ihmisen pään sisään ja niinpä voimme vain spekuloida mitä siellä tapahtuu. Jos petetty vaimo on esimies ja esimies loukattuaan saneeraa psykopaatin ulos, vaikuttaa se varmasti jollakin tasolla. Jos ei muuten niin taloudellisesti. Ymmärsitkö? Ei tästä tämän enempää, oleellinen unohtuu...Hmph.

• Mimmukka

se on tosiasia, että ukkomiehiä voi vetää perässään kuin pässiä narussa. Ukkomiehiä ei tartte edes paljoa houkutella, kun jo baarista tilataan taksi ja "hoitoon". Se on toisaalta aika säälittävää katsottavaa......mies on sängyssä sitten kuin pikkupoika jouluna. Ihan kuin eivät olisi kunnon seksiä saaneet vuosi kausiin :) Sitten kun ne pääsee paremman makuun, niin ne tekee melkein mitä vaan, piru parat.

Itse harrastan myös ukkomiehiä....helppoa ja kätevää. Pitävät suunsa kiinni, eivät jää viereen nukkumaan, eivät jää roikkumaan (tosi joku sellainenkin "urpo" on kohdalle osunut....ja niistäkin pääsee eroon kiristämällä...eli jos ei soittelut lopu, niin kerron vaimolle. Tyly, mutta äärettömän tehokas keino)ja seksi on poikkeuksetta aina hienoa heidän kanssaan.

Koskaan en ole kenenkään avioliittoa rikkonut, enkä sitä myöskään halua tehdä...ja jos joskus joku jää kiinni, niin se on hänen murheensa... tyhmyydestä rokotetaan.

Itse jätän nämä "säälipimpan" kärttäjät baariin. Mä en halua kuunnella sitä valitusta miten huonosti vaimon kanssa menee.....ei kuulu mulle, eikä vois vähempää kiinnostaa. Jos avioliitto ei suju, niin ei kun vaan kumppani vaihtoon.

• Mies43

... mutta silti purskahtaa makoisaan hohotukseen*

Harvoin niin hyvin naurattaa kuin lukiessani provoasi. Halusit ilmeisesti laittaa vielä paremmaksi kuin "Anseliina".

Ensinnäkin: jos todella olet kuvaamasi kaltainen persoona, niin suosittelen pikaista avun hakemista mielenterveyspalveluiden parista. Persoonallisuutesi on lievästi sanoen vääristynyt.

Toisekseen: tosinainen ei ole kuvaamasi kaltainen huonoa itsetuntoa varatuilla valloituksillaan paikkaileva onneton luuseri.

Kolmanneksi: toivoisin näiden onnettomien itsetuntoaan paikkailevien naikkosten lopultakin ymmärtävän, etteivät he todellakaan saa JOKAISTA aviomiestä houkuteltua itsetuntonsa pönkäksi ja vuoteen lämmittäjäksi.

Muutakin voisin sanoa, mutta kirjoitus ei ole sen arvoinen.

• Angelina

sinulla:)

• Angelina

Oletko tulevaisuudessa aikonut perustaa perheen? Pystytkö luomaan luottamuksen mieheen, jos kokemuksesi mukaan jokainen lähtee helposti toisen naisen matkaan?

Jos et aio perustaa perhettä, mitä olet suunnitellut tekeväsi vaikka viisi kymppisenä. Ei uraputki enää välttämättä riitä elämän sisällöksi, sitä voi kaivata perhettä.

Omatuntosi luultavasti herää jossakin vaiheessa, mikäli kehityksessäsi aikuiseksi etenet. viimeistään silloin, kun viimeisiä henkäyksiäsi vetelet ja summaat elämäsi, kuinka arvokasta se on ollut, kuinka arvokas sinä olet ollut? Oletko luonut ympärillesi hyvää ja kaunista vai surua toisille.

• Kerkko

jokainen taaplaa tyylillään ja tulee elämällään onnelliseksi. Myös hän.

Itse valittu elämä on yleensä onnellinen. Mitä sinä siitä huolta kannat.
        Oletko muuten itse elänyt TÄYDELLISESTI?
        Epäilen...

• Angelina
        Kerkko kirjoitti:

jokainen taaplaa tyylillään ja tulee elämällään onnelliseksi. Myös hän.

Itse valittu elämä on yleensä onnellinen. Mitä sinä siitä huolta kannat.
        Oletko muuten itse elänyt TÄYDELLISESTI?
        Epäilen...

Jokainen taaplaa tyylillään, se on totta ja varma mutta tuleeko onnelliseksi? Nykyiset itsemurhaluvut, sekä se, että Cipramil on Suomen kolmanneksi myydyin lääke, puhumattakaan nuorison pahasta olosta, kertovat muuta.

Erittäin hyää elämää ovat eläneet Jeesus Kristus, Buddha, sekä lähiaikojemme Gandhi ja äiti Teresa. Heidän elämäänsä olen tutkinut ja yrittänyt parhaani mukaan heidän ohjeitaan noudattaa. Täydellisesti en ole elänyt, harva meistä on.

• Aviomies36

Tuo väittämäsi ei mene aivan noin, suomalaisen aviomiehen saa todella helposti. No, tule ja kokeile minua. Et kyllä saa ja miksi pitäisikään. Minulla on kotona hieno nainen, upea vaikka välillä onkin "vaikea".
      Samoin myös hän on toisinaan sen mainitsemasi "tiskirättilook"in näköinen mutta enpä menisi sanomaan että itsekin olen aina vetävän näköinen. Kaikki naiset ovat hankalia mutta samoin myös miehet.
      Tee sinä elämälläsi mitä lystäät, aivan sama. Mutta sen kuitenkin miehenä tiedän, että emme suinkaan arvosta sinua naisena, ehkä vain hyvänä panona :-) Jatka sinä avionrikkojan peliäsi, kyllä se ikä jossain vaiheessa sinullekin tulee vastaan ettet kelpaa aivan kaikille. Joten nauti nyt kun vielä ehdit :-)

• kaskas

ikä tulee murikalla eittämättä vastaan, kohteet muuttuu eturauhasvaivaisiin leskimiehiin, ei niin hirveesti ole enää uhkaa, vai mitä? =) taitaa tyttö muuttua kusimuoriksi joka yrittää jakaa säälittävästi jo hampaatonta suutaan, hah!

• Anonyymi

Miksi Raamattu suosii miehiä🤣🤣Minä elän sinkkuna elämäni parhaita aikoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7513
    2. 94
      5358
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      4987
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      136
      4364
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3120
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2749
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      46
      2742
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2357
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2309
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1900
    Aihe