Aviomieheni katselee muita naisia

Vaimo vm.2007

Niin, tässä taas tavallinen valitus ja turha tulla kommentoimaan että : anna katsoa tai katso itsekin muita miehiä.

Olemme olleet jo 8 vuotta yhdessä ja siitä vuoden naimisissa joten ei tämä mikään uusi " ongelma" ole.Mieheni pää kääntyy aina kesäisin 360 astetta kun hän näkee kadulla tai muualla hyvännäköisen naisen.Hän katselee muita, vaikka itse olisin siinä vieressä.Kun huomautan hänelle katselusta hän AINA kiistää sen ja se mua vituttaa vielä enemmän.
Olen nykyään alkanut katselemaan paidattomia ja hyvännäköisiä miehiä , mutta se ei mieheeni tehoa, vaan hän sanoo että senkun katselet.
Tämä naisten tuijottelu tapahtuu aina kesäisin, joten aina pelolla odotan kesiä että joko taas tämä helvetti alkaa.
Kerran olen ollut hakemassa jo eroa ( niin, näin pienen asian takia ) , mutta en sitten hakenutkaan kun mies tippa linssissä vakuutti rakastavansa mua.
Vaikka tuntuu että asia on pieni, on mieheni käytös saanut minut todella masentumaan.Itsetuntoni on aivan maassa, ja en tiedä miten kestän......
Itse olen sellainen pyöreä nainen, tosin kasvoni kuulemma ovat kauniit. Joku mies on joskus aikoinaan sanonut, että jos olisin ihan hoikka, olisin kuin missi.Tiedä häntä mutta aviomieheni käytös loukkaa minua.
Voisin joo laihduttaa ja tässä laihduttelenkin mutta tuskin se poistaa sitä että mieheni katselee muita.

180

15837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäjanesinätarzan

      Ei se ole todellakaan mukavaa, jos oma mies kiinnittää hirvittävän paljon huomiota vieraisiin naisiin oman emännän läsnäollessa.

      Sitä kun ei pitäisi tapahtua edes oman emännän ollessa muualla.

      Ainahan sitä miehet naisia vähän katselee, samoin kuin naiset miehiä.

      Mutta tuollainen yltiöpäinen toljottelu on mielestäni jo ihan liikaa ja menee yli oman ymmärrykseni.

      Jos on oma rakas, häntä rakastaa ja yhdessä eletään, onko oikein, että ns. kieli pitkällä vieraita toljotellaan?

      Mielestäni ei.

      Tottakai se satuttaa toista.

      Onhan niitäkin ihmisiä, joita tällainen ei häiritse (kuten miehesi näköjään) mutta itse en moisesta pidä lainkaan.

      Oma mieheni ei yltiöpäisesti ONNEKSI vieraita naisia toljottele.

      Kyllähän hänkin kiinnittää huomiota silloin tällöin ohi meneviin naisiin, mutta pelkällä vilkaisulla. Ei siinä usein pää perään käänny.

      Ja katson itsekin yhtään sitä edes ajattelematta ohi menevää vierasta miestä, mikäli jokin hänessä huomion kiinnittää, mutta en jää tuijottamaan, eikä hän herätä minussa mitään kummempaa kiinnostusta tietenkään.

      Sitä vaan alitajuntaisesti joku nappaa huomion, eikä kyseessä aina ole minunkaan kohdalla juuri mies; ihan yhtä hyvin nainen.

      Siinä ei siis ole mitään seksuaalista minun kohdallani, koska ihan miehiin päin olen kallellaan ;)

      Joskus miehein kanssa katsellaan ihmisiä yhdessä (kun sille päälle satun) että kato tuota ämmää, miten pien perse, tai millaset vaatteet, tai kato tuota äijää, kuvitteleeko joku hikinen bodari olevansa... ;)

      Se on sellasta arvostelua, mitä tietysti ei pitäis tehä... jaiks....

      Itse en todellakaan tykkäisi, jos mieheni huomion vangitsee joka ikinen ohi menevä simpsakka nainen.

      Täytyy sanoa (nyt kuulostin Jone Nikulalta) että olen itsekin nuori ja nätti ja simpsakka ja kerään vieraiden miesten katseita, mutta itse en jakele huomiotani kenellekään muulle kuin omalle kullalleni.

      Jokainen meistä on simpsakka (nyt kävi tuo sana tökkimään) omalla tavallaan, ei sitä mikään heinäseiväs tarvitse olla =)

      Kauneus on katsojan silmässä, ja sinä olet varmasti kaunis.

      Hyvää kesän jatkoa sinulle!

      • Yksvaan333

        Tuo on tuttua juttua..sama homma. Kesä tuli niin tuntuu jotenki ihan sairaalta vierestä kattoa sitä tosi mieltä ylentävää touhua..kun se ois ns normaalia ihmisten seurailua sen tajuis vielä..mäkin aloin tekee samaa miesten suhteen..se ei kyl jääny huomaamatta häneltä.. käsi tulee het jalan päälle tai pusu..iha ihme juttu..heh..Tuskin se loppuu laihduttamisilla jne, oon ite aika hoikka..ei se oo siitä kii. Vaan tämäpä ei tee sitä koskaan ku on kavereitaan paikalla tai sukua..ei koskaan..on ku herran enkeli niinsanotusti..vaan sillon ku ollaan kaksin jossain..pää kääntyy että tolpat tulee jo kohalle välillä..eikä se jää siihen että vaan hyvännäkösiä kattelis..kyl normaali kattelu on normaalia..mitä siitä enempii mut tämä tyylilaji on kyl varsin erikoinen. Mistä lie johtuu. Ei mitään havaintoo..


      • aika noloa

        Se on todella nöyryyttävää.

        Voihan sitä aina vilkaista ja niin teen minäkin kun komea mies sattuu osumaan silmään, mutta se on törkeää ja nöyryyttävää omaa puolisoa kohtaan kytätä ja kääntää päätä silloin kun oma puoliso on paikalla. Katselkoot ja tuijotelkoot niin paljon kuin haluaa silloin kun puoliso ei ole vieressä tai lähettyvillä. Itsekin olen ihan kaunis nainen ja saatan kääntää joidenkin miesten päät mutta kyllä häpeän heidän puolestaan jos he tekevät sen silloin kun oma nainen on vieressä. Tulee vaivautunut olo.

        Exäni oli "kyttääjä". Voi että minä häpesin häntä ja ystäväni tuntisvat myötähäpeää minua kohtaan hänen käytöksestään.


      • Anonyymi

        Sairasta tollanen arvostelu. Hommatkaa oma elämä?


    • kuntoon....

      Ei sulla sitten mitään oikeita ongelmia olisi, mistä valittaa?

      Miehet katselee naisia.

      Piste.

      Vaikka olisit miss universum, se ei vaikuttaisi asiaan.

      Itsetuntosi on ainoa ongelma.

      • tuijottaminen oksettaa

        Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa. Kuvaa suhteen tilaa todella negatiivisesti, jos kovasti tekee kokoajan mieli muita tuijottaa, näin se vaan on. Vielä, jos asia on toisen mielestä kiusallista, niin jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, yrittää välttää tuijottaista kaikin keinoin. Näin se vaan on. Itse todellakin ottaisin eron eikä kyse todellakaan ole mistään pelkästä tuijottamisesta vaan juuri tästä toisen kunnioittamisesta ja halusta oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli. Sairas mies!


      • minäjanesinätarzan
        tuijottaminen oksettaa kirjoitti:

        Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa. Kuvaa suhteen tilaa todella negatiivisesti, jos kovasti tekee kokoajan mieli muita tuijottaa, näin se vaan on. Vielä, jos asia on toisen mielestä kiusallista, niin jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, yrittää välttää tuijottaista kaikin keinoin. Näin se vaan on. Itse todellakin ottaisin eron eikä kyse todellakaan ole mistään pelkästä tuijottamisesta vaan juuri tästä toisen kunnioittamisesta ja halusta oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli. Sairas mies!

        ei mitään lisättävää, puhut asiaa.


      • kiribati
        tuijottaminen oksettaa kirjoitti:

        Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa. Kuvaa suhteen tilaa todella negatiivisesti, jos kovasti tekee kokoajan mieli muita tuijottaa, näin se vaan on. Vielä, jos asia on toisen mielestä kiusallista, niin jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, yrittää välttää tuijottaista kaikin keinoin. Näin se vaan on. Itse todellakin ottaisin eron eikä kyse todellakaan ole mistään pelkästä tuijottamisesta vaan juuri tästä toisen kunnioittamisesta ja halusta oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli. Sairas mies!

        Kyse ei ole katsomisesta sinänsä vaan siitä, että käyttäytyy moukkamaisesti puolisoaan kohtaan.


      • tuijottaminen...
        tuijottaminen oksettaa kirjoitti:

        Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa. Kuvaa suhteen tilaa todella negatiivisesti, jos kovasti tekee kokoajan mieli muita tuijottaa, näin se vaan on. Vielä, jos asia on toisen mielestä kiusallista, niin jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, yrittää välttää tuijottaista kaikin keinoin. Näin se vaan on. Itse todellakin ottaisin eron eikä kyse todellakaan ole mistään pelkästä tuijottamisesta vaan juuri tästä toisen kunnioittamisesta ja halusta oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli. Sairas mies!

        Missä kulkee fiksun vilkuilun ja tuijottamisen raja?

        Naisilla on ilmeisesti harhakuvitelma siitä, että mies tekee kaiken vain loukatakseen toista.
        Mies tekee mitä tekee, yleensä miettimättä mitä muut siitä ajattelevat.

        Tahallisesta loukkaamisesta ei ole kyse.
        Sairas ajatus tuo "oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli".


      • onko ketä kotona?

        Voi teitä päänhoidattajat!Se on ihan oikea ongelma ja niistähän normaali elämä koostuu.Asenteesi kielii siitä, että vain SINUN ogelmillasi on väliä ja jos niitä ei ole, se kertoo vielä enemmän.Hoidata itse pääsi ja opettele empatiakykyä, pärjäät loppuelämäsi pienemmillä konflikteilla.


      • Hah !
        tuijottaminen oksettaa kirjoitti:

        Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa. Kuvaa suhteen tilaa todella negatiivisesti, jos kovasti tekee kokoajan mieli muita tuijottaa, näin se vaan on. Vielä, jos asia on toisen mielestä kiusallista, niin jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, yrittää välttää tuijottaista kaikin keinoin. Näin se vaan on. Itse todellakin ottaisin eron eikä kyse todellakaan ole mistään pelkästä tuijottamisesta vaan juuri tästä toisen kunnioittamisesta ja halusta oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli. Sairas mies!

        Jooo, muuten ihan hyvä, mutta putkiaivoilla varustettu ei näe eikä keksi eroa vilkaisemisen ja tuijottelun välillä.


      • gggwsegf5
        tuijottaminen... kirjoitti:

        Missä kulkee fiksun vilkuilun ja tuijottamisen raja?

        Naisilla on ilmeisesti harhakuvitelma siitä, että mies tekee kaiken vain loukatakseen toista.
        Mies tekee mitä tekee, yleensä miettimättä mitä muut siitä ajattelevat.

        Tahallisesta loukkaamisesta ei ole kyse.
        Sairas ajatus tuo "oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli".

        No... seurustelin exän kanssa lähes 10 vuotta ja sain kestää tuota toisten naisten vahtaamista ja välillä kehumista koko suhteen ajan. Mainitsin siinä aluksi usein ja kokeilin tehdä itse samaa, kummallakaan ei ollut mitään vaikutusta. Muutenkin tämä mies romutti itsetuntoni ja ihan kotipsykologina voin todeta, että hän oli narsisti. Tuo toisten vahtaaminen oli vain yksi pieni juttu niiden muiden joukossa...huh!

        Ongelma kyllä katosi, miestä vaihtamalla! Nyt olen seurustellut kahden kanssa tuon exän jälkeen, toisen kanssa yhä edelleen. Eikä moista ongelmaa ole ollut sen koomin! Ei mua haittaa satunnainen vilkaisu toiseen suuntaan, taidan tehdä sitä itsekin joskus. Mutta rajansa kaikella...


      • tuijottaminen oksettaa kirjoitti:

        Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa. Kuvaa suhteen tilaa todella negatiivisesti, jos kovasti tekee kokoajan mieli muita tuijottaa, näin se vaan on. Vielä, jos asia on toisen mielestä kiusallista, niin jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, yrittää välttää tuijottaista kaikin keinoin. Näin se vaan on. Itse todellakin ottaisin eron eikä kyse todellakaan ole mistään pelkästä tuijottamisesta vaan juuri tästä toisen kunnioittamisesta ja halusta oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli. Sairas mies!

        "Fiksu varattu mies voi vilkaista ohimennen kaunista naista, fiksu varattu nainen samoin hyvännäköistä miestä. That's it. Sen enempää avointa tuijottelua ei tarvi sietää puolin eikä toisin, ei "yksin" liikkuessa eikä varsinkaan oman puolison läsnäollessa."

        Näin juuri! On epäkorrektia kuolata muitten perään avoimesti, epäkohteliasta ja halveeraavaa omaa kumppania kohtaan.


      • Ero on tässä
        tuijottaminen... kirjoitti:

        Missä kulkee fiksun vilkuilun ja tuijottamisen raja?

        Naisilla on ilmeisesti harhakuvitelma siitä, että mies tekee kaiken vain loukatakseen toista.
        Mies tekee mitä tekee, yleensä miettimättä mitä muut siitä ajattelevat.

        Tahallisesta loukkaamisesta ei ole kyse.
        Sairas ajatus tuo "oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli".

        Se on tahallista silloin kun tietää jonkun asian loukkaavan toista eikä välitä siitä. Tosi mies osaa ottaa kumppaninsa tunteet huomioon ja hoitaa tuijottelunkin fiksusti hei. Siinä se raja. Olen nähnyt tolloja miehiä jotka tuijottavat vaikka vaimo istuu vieressä ja olen tuntenut myötähäpeää kyllä niissä tilanteissa ja jopa mennyt joskus sanomaan miehelle että herää pahvi! Älä ihmettele jos emäntääs ei illalla kiinnosta erotiikka kanssasi kun hoidat esileikin noin huonosti. Jos tuijottelee naapuripöydän naista niin ei lämmitä kyllä omaa emäntää yhtään.
        Fiksu mies tajuaa tämän sanomattakin.


      • Erilainenpari
        Ero on tässä kirjoitti:

        Se on tahallista silloin kun tietää jonkun asian loukkaavan toista eikä välitä siitä. Tosi mies osaa ottaa kumppaninsa tunteet huomioon ja hoitaa tuijottelunkin fiksusti hei. Siinä se raja. Olen nähnyt tolloja miehiä jotka tuijottavat vaikka vaimo istuu vieressä ja olen tuntenut myötähäpeää kyllä niissä tilanteissa ja jopa mennyt joskus sanomaan miehelle että herää pahvi! Älä ihmettele jos emäntääs ei illalla kiinnosta erotiikka kanssasi kun hoidat esileikin noin huonosti. Jos tuijottelee naapuripöydän naista niin ei lämmitä kyllä omaa emäntää yhtään.
        Fiksu mies tajuaa tämän sanomattakin.

        "Olen nähnyt tolloja miehiä jotka tuijottavat vaikka vaimo istuu vieressä ja olen tuntenut myötähäpeää kyllä niissä tilanteissa ja jopa mennyt joskus sanomaan miehelle että herää pahvi! Älä ihmettele jos emäntääs ei illalla kiinnosta erotiikka kanssasi kun hoidat esileikin noin huonosti."

        Erittäin epäkorrektia käytöstä - nimittäin sinulta. Mistä sinä tiedät, miten näiden "tollojen" miesten vaimot suhtautuvat asiaan? Meillä vaimoni nauttii siitä, että katselen muita naisia. Se kiihottaa häntä ja hän kannustaa minua siihen jatkuvasti. Mitä avoimemmin ja julkeammin katson vaikkapa loittonevan naisen peppua tai sääriä, sitä enemmän se saa hänen hormoninsa hyrräämään. Aiemmissa suhteissani olen välttänyt naisten katsomista kumppanin seurassa, mutta vaimoni kanssa asia on toisin, hänen aloitteestaan.

        Hän pyytää minua kertomaan, mitä tahtoisin tehdä muille naisille ja kiihottuu siitä erittäin paljon. Hän katsoo itsekin naisia - ja miehiä - ja minä nautin myös siitä, kun hän tekee niin. Se on meidän yhteinen kiihottava ja salainen leikkimme, joka luo eroottista jännitettä välillemme. Kummaltakaan se ei ole pois, koska rakastamme toisiamme yli kaiken.

        Tämä vain esimerkkinä siitä, että muunkinlaisia suhtautumistapoja on kuin omasi, joten jos tulisit urputtamaan minulle mainitsemassasi tapauksessa, saisit vaimoltani joko räkäiset naurut ja kehotuksen painua vittuun - tai juomat kasvoille.


      • HerääNy!!
        Erilainenpari kirjoitti:

        "Olen nähnyt tolloja miehiä jotka tuijottavat vaikka vaimo istuu vieressä ja olen tuntenut myötähäpeää kyllä niissä tilanteissa ja jopa mennyt joskus sanomaan miehelle että herää pahvi! Älä ihmettele jos emäntääs ei illalla kiinnosta erotiikka kanssasi kun hoidat esileikin noin huonosti."

        Erittäin epäkorrektia käytöstä - nimittäin sinulta. Mistä sinä tiedät, miten näiden "tollojen" miesten vaimot suhtautuvat asiaan? Meillä vaimoni nauttii siitä, että katselen muita naisia. Se kiihottaa häntä ja hän kannustaa minua siihen jatkuvasti. Mitä avoimemmin ja julkeammin katson vaikkapa loittonevan naisen peppua tai sääriä, sitä enemmän se saa hänen hormoninsa hyrräämään. Aiemmissa suhteissani olen välttänyt naisten katsomista kumppanin seurassa, mutta vaimoni kanssa asia on toisin, hänen aloitteestaan.

        Hän pyytää minua kertomaan, mitä tahtoisin tehdä muille naisille ja kiihottuu siitä erittäin paljon. Hän katsoo itsekin naisia - ja miehiä - ja minä nautin myös siitä, kun hän tekee niin. Se on meidän yhteinen kiihottava ja salainen leikkimme, joka luo eroottista jännitettä välillemme. Kummaltakaan se ei ole pois, koska rakastamme toisiamme yli kaiken.

        Tämä vain esimerkkinä siitä, että muunkinlaisia suhtautumistapoja on kuin omasi, joten jos tulisit urputtamaan minulle mainitsemassasi tapauksessa, saisit vaimoltani joko räkäiset naurut ja kehotuksen painua vittuun - tai juomat kasvoille.

        Tiedoksesi että vaimosi ja sinä kuulutte vähemmistöön näissä keskinäisissä esileikeissänne. Ottakaa kuitenkin huomioon se asia myös että se ketä toljotat ei välttämättä nauti siitä toljottamisesta vaikka vaimosi nauttisi. On epäkohteliasta tuijottaa myös sille tuijotettavalle. Ja typerän näköistä. Yleensä vaimoista näkee että he ovat loukkaantuneita kun mies toljottaa toista naista mutta sinun vaimosi ilmeisesti hymyilee onnellisena? Tuskin siinä tapauksessa kukaan puuttuisikaan teidän juttuihinne. Korkeintaan ne keitä tuijottelette.


      • Erilainenpari
        HerääNy!! kirjoitti:

        Tiedoksesi että vaimosi ja sinä kuulutte vähemmistöön näissä keskinäisissä esileikeissänne. Ottakaa kuitenkin huomioon se asia myös että se ketä toljotat ei välttämättä nauti siitä toljottamisesta vaikka vaimosi nauttisi. On epäkohteliasta tuijottaa myös sille tuijotettavalle. Ja typerän näköistä. Yleensä vaimoista näkee että he ovat loukkaantuneita kun mies toljottaa toista naista mutta sinun vaimosi ilmeisesti hymyilee onnellisena? Tuskin siinä tapauksessa kukaan puuttuisikaan teidän juttuihinne. Korkeintaan ne keitä tuijottelette.

        Jos sinua häiritsee, että sinua katsotaan, muuta metsään. Kaupungissa ihmiset katsovat toisiaan. Piste.

        Junttia on mennä räksyttämään vieraille ihmisille asioista, jotka eivät sinulle kuulu.


      • outoja tapoja
        Erilainenpari kirjoitti:

        "Olen nähnyt tolloja miehiä jotka tuijottavat vaikka vaimo istuu vieressä ja olen tuntenut myötähäpeää kyllä niissä tilanteissa ja jopa mennyt joskus sanomaan miehelle että herää pahvi! Älä ihmettele jos emäntääs ei illalla kiinnosta erotiikka kanssasi kun hoidat esileikin noin huonosti."

        Erittäin epäkorrektia käytöstä - nimittäin sinulta. Mistä sinä tiedät, miten näiden "tollojen" miesten vaimot suhtautuvat asiaan? Meillä vaimoni nauttii siitä, että katselen muita naisia. Se kiihottaa häntä ja hän kannustaa minua siihen jatkuvasti. Mitä avoimemmin ja julkeammin katson vaikkapa loittonevan naisen peppua tai sääriä, sitä enemmän se saa hänen hormoninsa hyrräämään. Aiemmissa suhteissani olen välttänyt naisten katsomista kumppanin seurassa, mutta vaimoni kanssa asia on toisin, hänen aloitteestaan.

        Hän pyytää minua kertomaan, mitä tahtoisin tehdä muille naisille ja kiihottuu siitä erittäin paljon. Hän katsoo itsekin naisia - ja miehiä - ja minä nautin myös siitä, kun hän tekee niin. Se on meidän yhteinen kiihottava ja salainen leikkimme, joka luo eroottista jännitettä välillemme. Kummaltakaan se ei ole pois, koska rakastamme toisiamme yli kaiken.

        Tämä vain esimerkkinä siitä, että muunkinlaisia suhtautumistapoja on kuin omasi, joten jos tulisit urputtamaan minulle mainitsemassasi tapauksessa, saisit vaimoltani joko räkäiset naurut ja kehotuksen painua vittuun - tai juomat kasvoille.

        Nimimerkille erilainen pari. Vaikuttaa kyllä siltä, että sinä itse haluat katsella ja vaimoraukkasi joutuu pakosta hyväksymään tai on jo niin nöytyytetty, että jos hänelle "urputtaisi" miehen töllistelyistä, niin kiroillen heittäisi kaljat naamalle! Siinä vasta sivistynyt! Etsit varmaan naisen, joka ns vapaaehtoisesti hyväksyy miesten miellyttämisen!


      • Anonyymi
        Erilainenpari kirjoitti:

        "Olen nähnyt tolloja miehiä jotka tuijottavat vaikka vaimo istuu vieressä ja olen tuntenut myötähäpeää kyllä niissä tilanteissa ja jopa mennyt joskus sanomaan miehelle että herää pahvi! Älä ihmettele jos emäntääs ei illalla kiinnosta erotiikka kanssasi kun hoidat esileikin noin huonosti."

        Erittäin epäkorrektia käytöstä - nimittäin sinulta. Mistä sinä tiedät, miten näiden "tollojen" miesten vaimot suhtautuvat asiaan? Meillä vaimoni nauttii siitä, että katselen muita naisia. Se kiihottaa häntä ja hän kannustaa minua siihen jatkuvasti. Mitä avoimemmin ja julkeammin katson vaikkapa loittonevan naisen peppua tai sääriä, sitä enemmän se saa hänen hormoninsa hyrräämään. Aiemmissa suhteissani olen välttänyt naisten katsomista kumppanin seurassa, mutta vaimoni kanssa asia on toisin, hänen aloitteestaan.

        Hän pyytää minua kertomaan, mitä tahtoisin tehdä muille naisille ja kiihottuu siitä erittäin paljon. Hän katsoo itsekin naisia - ja miehiä - ja minä nautin myös siitä, kun hän tekee niin. Se on meidän yhteinen kiihottava ja salainen leikkimme, joka luo eroottista jännitettä välillemme. Kummaltakaan se ei ole pois, koska rakastamme toisiamme yli kaiken.

        Tämä vain esimerkkinä siitä, että muunkinlaisia suhtautumistapoja on kuin omasi, joten jos tulisit urputtamaan minulle mainitsemassasi tapauksessa, saisit vaimoltani joko räkäiset naurut ja kehotuksen painua vittuun - tai juomat kasvoille.

        Minä kiihotun,kun toinen mies rakastelee minua ja mieheni katsoo vieressä. Meillä on kimppaa.


      • Anonyymi
        HerääNy!! kirjoitti:

        Tiedoksesi että vaimosi ja sinä kuulutte vähemmistöön näissä keskinäisissä esileikeissänne. Ottakaa kuitenkin huomioon se asia myös että se ketä toljotat ei välttämättä nauti siitä toljottamisesta vaikka vaimosi nauttisi. On epäkohteliasta tuijottaa myös sille tuijotettavalle. Ja typerän näköistä. Yleensä vaimoista näkee että he ovat loukkaantuneita kun mies toljottaa toista naista mutta sinun vaimosi ilmeisesti hymyilee onnellisena? Tuskin siinä tapauksessa kukaan puuttuisikaan teidän juttuihinne. Korkeintaan ne keitä tuijottelette.

        Itseä etoo nuo tuijottavat ukot,jotka yleensä ovat rumia. Heidän vaimoille voisin sanoa,etten olis heidän miesten kans vaikka maksettas! Yäk!!


      • Anonyymi
        tuijottaminen... kirjoitti:

        Missä kulkee fiksun vilkuilun ja tuijottamisen raja?

        Naisilla on ilmeisesti harhakuvitelma siitä, että mies tekee kaiken vain loukatakseen toista.
        Mies tekee mitä tekee, yleensä miettimättä mitä muut siitä ajattelevat.

        Tahallisesta loukkaamisesta ei ole kyse.
        Sairas ajatus tuo "oikein tahallaan pahoittaa puolison mieli".

        Siinähän se ongelma juuri on ne miehet jotka vaan tekevät niin ja näin vaan muuten vaan piittaamatta muiden ihmisten tunteista. Osaamatta arvostaa puolisoaan. Se on totaalista kypsymättömyyttä. Jos oikeasti haluaa kasvaa täyteen aikuisuuteen ja miehuuteen ymmärtää oman puolisonsa todellisen arvon.

        Juuri tuo välinpitämätön asenne saa naisen kokemaan olonsa arvottomaksi. Mä vaan Kattelen muita mitäs sitten. Ei se keltään oo pois. Niin kaikki miehet tekee ym... vähättelyä ja oman käytöksen oikeellisuuden julistusta, puolison kustannuksella.

        Joo mäkin rupeen käymää vieraissa mitäs sitte se on iha normaalia. Ai voi sua tulitko mustasukkaseks. Kyl mä sua rakastan. Jos loukkaantuisit. Saisit kuulla pelkkää vähättelyä, mitätöintiä, halveksuntaa. Luentoja naisten oikeuksista. Syyttelyä mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi ym... sanoisin vaa eihän se oo ku ihan luonnollista seksuaalisten tarpeitten hoitamista. Niin miehetkin selittää se on vaa ihan luonnollista ja oikein.
        Mitä roskaa, sillä vaan haetaan oikeutta omalle käytökselle


      • Anonyymi
        Erilainenpari kirjoitti:

        Jos sinua häiritsee, että sinua katsotaan, muuta metsään. Kaupungissa ihmiset katsovat toisiaan. Piste.

        Junttia on mennä räksyttämään vieraille ihmisille asioista, jotka eivät sinulle kuulu.

        On ero katsomisessa ja katsomisesta. Normaali katsominen on neutraalia. Ai joku tuli ovesta sisään, onpas täällä paljon väkeä.
        Lapsiperheet lähteneet syömään, taitaa olla naisten lenkki menossa.
        Siihen ei liity tirkistely, kyttääminen, tuijotus rintoihin, pimppaan ja pakaroihin. Päästä varpaisiin menevät ihailevat tai arvostelevat katseet.
        Ilmeet, elehdintä, äännähtely joka paljastaa katsojan himot. Seksuaalinen lataus joka puskee katsojan olemuksesta läpi.
        Se saa katseen kohteena olevan punastumaan, tuntemaan häpeää ja halua piiloutua. Se saa muut paikalla olijat vaivaanikaan. Se on julkeaa ja röyhkeää. Todella epäkunnioittavaa käytöstä tuoden mielipahaa monelle. Se ei ole hyväksyttävää, se ei ole hyvän maun rajoissa. Se on jopa irstasta ja oksettavaa kun keski ikäinen mies riisuu katseellaan teinityttöä ja silmä palaa. Oksettavaa, mitä tuo mies tekisikään jos maailmassa ei muita sillä hetkellä olisi, yök.

        Se on oikeasti todella läpinäkyvää ja selkeää.
        Osa miehistä kuvittelee, ettei se näy. 95% on sanatonta viestintää ja mitään ei tarvitse sanoa, katse kyllä kertoo totuuden halusi sitä tai ei.


      • Anonyymi
        gggwsegf5 kirjoitti:

        No... seurustelin exän kanssa lähes 10 vuotta ja sain kestää tuota toisten naisten vahtaamista ja välillä kehumista koko suhteen ajan. Mainitsin siinä aluksi usein ja kokeilin tehdä itse samaa, kummallakaan ei ollut mitään vaikutusta. Muutenkin tämä mies romutti itsetuntoni ja ihan kotipsykologina voin todeta, että hän oli narsisti. Tuo toisten vahtaaminen oli vain yksi pieni juttu niiden muiden joukossa...huh!

        Ongelma kyllä katosi, miestä vaihtamalla! Nyt olen seurustellut kahden kanssa tuon exän jälkeen, toisen kanssa yhä edelleen. Eikä moista ongelmaa ole ollut sen koomin! Ei mua haittaa satunnainen vilkaisu toiseen suuntaan, taidan tehdä sitä itsekin joskus. Mutta rajansa kaikella...

        Olen samaa mieltä. Fiksut miehet osaavat käyttäytyä fiksusti.


    • kun miehen pää kääntyy koko...

      Pystyn hyvin kuvittelemaan tuntemuksiasi. Jokunen aika sitten tapailin yhtä miestä ja mies oli minusta todella kiinnostunut, mutta hänen käyttäytyminen oli jotenkin sellaista, että minulla meni mielimaahan aina joskus.. Kun kävin lenkillä, hän jäi väliin vahtaamaan joitakin naisia. Katse kääntyi naisten perään ja sanoi, että "kato kun on hyvännäköinen nainen" . Joskus olin hänen kanssaan kirpputorilla ja hän näki siellä yhden naisen ja tuli sanomaan asiasta minulle, että täällä on kaunis nainen ja niinpä hän meni jutteleen sitten tälle naiselle.
      Ei tuntunut kauhean kivalta. Tuntui, että muut naiset kiinnosti paljon enemmän kuin minä.

      • kääkkk

        Ihan pösilö ukko heh heh ...ei ole sinun häpeä, ettei toinen osannut käyttäytyä.


    • nainen...

      katselen naisia vaikka olen itse nainen. Jos on kaunis niin katson..tai kauniita vaatteita. Mutta olen hetero, en halua naisen kanssa silti sänkyyn jota katson.
      Parempi ettet ottaisi itseesi. Tiedän että tapa on ärsyttävä, itsellä oli mies jonka pää pyöri, olin itse sitten kuinka laittautuneena vieressä tai miten vain, niin en kääntänyt hänen päätään, vaan ne muut...
      Katson myös hienoja autoja, kauniita kukkia, veneitä, koiria, kaikkea :) hyvää kesää sinulle!

      • Kohteenkin asemassa

        Siinä todellakin on ero katsooko samoin kuin autoa tai kukkaa tai koiraa vai tuijottaako naisia. Ei se siitä tuijotuksen kohteestakaan kivalta tunnu, se on epäkohteliasta ja saa kaikille aikaan vaivaantuneen olon. On niitä miehiä, jotka kuvittelevat että tuijotus on naiselle kohteliaisuus - ei ole. Varsinkinkaan jos tuijottelija on oman eukkonsa seurassa, niin tulee ihan sääli ja viha toisen puolesta. Se on tietysti sairasta mustasukkaisuutta ja kyttäämistä jos täytyy suunnilleen katse maahan suunnattuna kulkea, mutta sellainen "pää kääntyy 360 astetta" tuijotus on epäkohteliasta ja moukkamaista.


      • Anonyymi

        Minä irvistän tuijottelijoille!


    • ....

      mun ukko kerran erehty kommentoimaan erään akan tissejä,niin heitin drinkin äijän naamalle ja kysyin onko vieä asiaa.ei ole sen jälkeen mun aikana suutaan vieraasta akasta aukassu eikä vilkuillu...

      • tullut vielä.....

        Tarvetta oikealle miehelle?


      • .............
        tullut vielä..... kirjoitti:

        Tarvetta oikealle miehelle?

        on just oikee mies,mut sulla ei taida olla kumpaakaan kateekso käy?


      • jepjep...

        sitä pitää kumppania hallita???

        Mulla lähtis akka vaihtoon jos tollai tekis.
        Ja vihanhallintakurssille!


      • sulle......
        ............. kirjoitti:

        on just oikee mies,mut sulla ei taida olla kumpaakaan kateekso käy?

        Mutta ei mikään mies.

        Mulle ei ole kukaan heittänyt drinkkiä naamalle.
        Eikä heitä.


      • ...........
        jepjep... kirjoitti:

        sitä pitää kumppania hallita???

        Mulla lähtis akka vaihtoon jos tollai tekis.
        Ja vihanhallintakurssille!

        parempi tossun alla,ku taivasalla!ukkoni olis voinu lähtee monta kertaa,mut eipä tuo näytä lähtevän kulumallakaan.pysyy ennenmmin mun luona...


      • temperamenttia
        sulle...... kirjoitti:

        Mutta ei mikään mies.

        Mulle ei ole kukaan heittänyt drinkkiä naamalle.
        Eikä heitä.

        Etpähän kyllä estämäänkään pysty jos joku heittää.Se on pikaistuksissa tehty teko eikä siihen pysty varautumaan.Olen nimittäin heittänyt itse kerran ja hämmästyin itsekin moista tekoa.En usko, että olet ajatusta nopeampi, vaikka mies oletkin.Ei nekään nyt sentään kaikkee..


      • caramella
        ........... kirjoitti:

        parempi tossun alla,ku taivasalla!ukkoni olis voinu lähtee monta kertaa,mut eipä tuo näytä lähtevän kulumallakaan.pysyy ennenmmin mun luona...

        muillaki sama probleema.mä en tosin jaksa enää välittää kyseisest asiast... huoh...

        elämä on kakkaa ja sitä se on ain ollu ja tulee oleen..ja kaikki on kieroi ja sikoi ja niin edespäi.

        lapsiltani saan vilpitöntä rakkautta:)


      • karju t

        kerran yhden naisen rintoja naiselleni,niin aina vaan saan siitä kuulla kuukausienkin päästä naiseltani et "sil on paremmat rinnat" naisesta.
        Siis voi wittu kuin naiset on lapsellisia,kun ottavat tai pikemmin tekevät tikusta asiaa.
        Silmillään saa katsoa mitä haluaa, siihen ei toisen mielipiteet tai vaatimukset muutosta tee.
        Ei katseleminen oman naisen arvoa yhtään alenna,muuten se olisi mennyt vaihtoon ja äkkiä.

        En ole väkivaltainen,mutta mun päälleni kun drinksun heittäis niin turpaan tulis kuin rekka olis iskenyt, oli sitten sen kaataja mies tai nainen.


      • Oikea pösilö
        karju t kirjoitti:

        kerran yhden naisen rintoja naiselleni,niin aina vaan saan siitä kuulla kuukausienkin päästä naiseltani et "sil on paremmat rinnat" naisesta.
        Siis voi wittu kuin naiset on lapsellisia,kun ottavat tai pikemmin tekevät tikusta asiaa.
        Silmillään saa katsoa mitä haluaa, siihen ei toisen mielipiteet tai vaatimukset muutosta tee.
        Ei katseleminen oman naisen arvoa yhtään alenna,muuten se olisi mennyt vaihtoon ja äkkiä.

        En ole väkivaltainen,mutta mun päälleni kun drinksun heittäis niin turpaan tulis kuin rekka olis iskenyt, oli sitten sen kaataja mies tai nainen.

        Hyvät käytöstavat omaava ihminen voi, saa ja myös osaa katsella 'oikein', mutta hän ei kommentoi, eikä ainakaan omalle partnerille. Jospa ottaisit selvää ihan itse, miksi. Ehkä se kasvattaisi ja kehittäisi keskiaikaista ajattelutapaasi. Sinun naisesi arvoa sinun mielipiteesi eivät alennakaan, sääli jos hän ei itse sitä tiedä, mutta sinusta ne kertovat kaiken oleellisen.

        Usko huviksesi, että noin ajattelee myös se mieäs, joka ampui kolme Porvoossa tässä yhtenä päivänä. Melko varmasti hänkään ei pidä itseään väkivaltaisena, hänellähän on ihan oikeus posauttaa tuntemattomat ihmiset tuonpuoleiseen, jos tulevat ruttuilemaan. Hänhän on m i e ä s !

        Mitä haittaa "naisten lapsellisuus" kun vastakohtana on mieästen tyhmyys ?


      • Karjutar t
        karju t kirjoitti:

        kerran yhden naisen rintoja naiselleni,niin aina vaan saan siitä kuulla kuukausienkin päästä naiseltani et "sil on paremmat rinnat" naisesta.
        Siis voi wittu kuin naiset on lapsellisia,kun ottavat tai pikemmin tekevät tikusta asiaa.
        Silmillään saa katsoa mitä haluaa, siihen ei toisen mielipiteet tai vaatimukset muutosta tee.
        Ei katseleminen oman naisen arvoa yhtään alenna,muuten se olisi mennyt vaihtoon ja äkkiä.

        En ole väkivaltainen,mutta mun päälleni kun drinksun heittäis niin turpaan tulis kuin rekka olis iskenyt, oli sitten sen kaataja mies tai nainen.

        Olen samaa mieltä. Katsomisessa ei ole mitään pahaa. Jos siinä olisi jotain salattavaa niin eihän sitä sitten puolisolle kommentoisi. Kyllähän me naisetkin tiedetään, että toisilla vaan on erityisen kauniit rinnat. Mitäs sitä kieltämään. En todellakaan ymmärrä miksi naisesi kiukuttelee asiasta vielä kuukausien perästä.

        Tosin on minunkin mies ollut näreissään, kun ihailin yhden miehen upeita hauiksia ja uimahousujen läpi pullottavaa aivan taivaallisen näköistä vehjettä. En todellakaan tajua, että mies veti siitä herneen nenään. Minkäs sille voi että sillä miehellä vaan oli niin upean näköinen etumus. Turhaa saivartelua tuollaisesta kiukuttelu.


      • säälittäviä moukkia
        jepjep... kirjoitti:

        sitä pitää kumppania hallita???

        Mulla lähtis akka vaihtoon jos tollai tekis.
        Ja vihanhallintakurssille!

        Nimimerkille jepjep. Suuri osa noista naisten toljottaja-miehistä pitäis laittaa vihanhallintakurssille, sillä kun vaimo asiallisesti ja toistuvasti joutuu huomauttaaan LOUKKAAVASTA ja moukkamaisesta käytöksestä, niin mies hyvin usein alkaa raivota ja HAUKKUA VAIMOA, ettei osaa käyttäytyä ja kunnioittaa miestään!!! Tätä nähnyt ja kokenut, joten turha tulla sanoman, että vaimossa on vika! Kyllä se on juuri siinä moukkamaisesti käyttäytyvässä miehessä, ja IHAN OIKEIN on heittää kaljat tms silmille sellaiselle! Diinäpähän kaljat silmillä sitten toljottaa! Siitä jos vihanhallintakurssille joku pitää laittaa, niin kyllä se on se mies, joka alkaa raivota, kun RAUKKA ei vaimoaan loukkaamatta voi katsella "aidan takaista vihreämpää ruohoa"! Miesten tulee rakastaa vaimojaan, mutta vieraitten toljottaminen vie kyllä täysin luottamuksen, eikä TODELLKAAN ole rakkautta vaimoa kohtaan!!!!


      • taivaan isän tytti
        karju t kirjoitti:

        kerran yhden naisen rintoja naiselleni,niin aina vaan saan siitä kuulla kuukausienkin päästä naiseltani et "sil on paremmat rinnat" naisesta.
        Siis voi wittu kuin naiset on lapsellisia,kun ottavat tai pikemmin tekevät tikusta asiaa.
        Silmillään saa katsoa mitä haluaa, siihen ei toisen mielipiteet tai vaatimukset muutosta tee.
        Ei katseleminen oman naisen arvoa yhtään alenna,muuten se olisi mennyt vaihtoon ja äkkiä.

        En ole väkivaltainen,mutta mun päälleni kun drinksun heittäis niin turpaan tulis kuin rekka olis iskenyt, oli sitten sen kaataja mies tai nainen.

        karju t, olipa typerästi sanottu:" en ole väkivaltainen, mutta turpaan tulee..." OLET VÄKIVALTAINEN!!! Asenteesi on jo sitä ja ilmoitat kaikelle kansalle, KUINKA TOIMIT, jos tilanne em kaltainen!!! Ennen vanhaan opetettiin hyvää laulua lapsille: Älä silmö pieni katso mihin vaan ...sillä Isä Taivainen NÄKEE lapsen SYDÄMEN...!!!


      • Anonyymi
        karju t kirjoitti:

        kerran yhden naisen rintoja naiselleni,niin aina vaan saan siitä kuulla kuukausienkin päästä naiseltani et "sil on paremmat rinnat" naisesta.
        Siis voi wittu kuin naiset on lapsellisia,kun ottavat tai pikemmin tekevät tikusta asiaa.
        Silmillään saa katsoa mitä haluaa, siihen ei toisen mielipiteet tai vaatimukset muutosta tee.
        Ei katseleminen oman naisen arvoa yhtään alenna,muuten se olisi mennyt vaihtoon ja äkkiä.

        En ole väkivaltainen,mutta mun päälleni kun drinksun heittäis niin turpaan tulis kuin rekka olis iskenyt, oli sitten sen kaataja mies tai nainen.

        Ääliö!


    • kapaloinen

      minä olen tuijottaja-tyyppiä, eli tuijottelen kaikkia, naisia, hieman miehiä, kissoja, koiria. En itse koe sitä miksikään loukkaukseksi, jos haluan katsoa jotain esteettistä hiukan pidempään. Olen ollut aina sellainen, yksin tai kaksin. Tyttöystäväni tietää tämän tuijottelupuoleni, eikä ole koskaan valittanut. Minusta on suorastaan jännittävää, jos tyttöystäväni näkee jonkin hyvännäköisen miehen ja kysyn häneltä asiasta ja hän myöntää avoimesti. Eräänlainen avoimuuden muoto ja ei hän minua vaihtaisi. Tietysti jos tuijottelu on ikään kuin viesti siitä, ettet miellytä vaan silmäniloa pitää etsiä muista naisista, suosittelisin eroa. Kyllä se toinen pitää miellyttää. On muistettava, että hyvin monelle miehelle, myös sivistyneellekin, on vaikeata olla katsomatta jos jokin kuuma kissa laukkaa ohi.

      • caramella

        mä olen yksilö. tavallaan mulle ihan sama mitä kukakin tekee.oli se sitten ns. seurustelukumppani.

        mutta jos tahalleen loukataan toista tolleen,nii se on törkeetä...

        sitten ihmetellään ku oma muija ei puhu ja on muutenkin kylmä... turha ihmetellä...

        itse olen kylmä nykyisin koko elämälle.paitsi lapsilleni. heistä yritän välittää 100%.muu maailma

        saa haistaa kakat...


      • ---

        exääni ettei hän katselisi naisia näin, olin puhumatta ja odotin hänen reagoivan. Hän ei oppinut.
        Sitten aloin puhua komeista miehistä, mikä sinulle tuli, oli kysymys.


      • Anonyymi

        Tyttöystävä ei sinua vaihtaisi - enpä olisi 100% varma 😜


    • Sallallalla

      MIehet ja naiset ovat kuitenkin hyvin erilaisia. Naiset eivät ymmärrä, että joku muukin nainen voi saada miehen huomion heräämään. Se, että unohtaako se sen heti, vai kääntääkö päätään 360 astetta on sitten eriasia. Me naiset kuitenkin varmasti tykätään itsekin huomiosta? Eli jos meitä vaikka joku vieras mies tuijottaa, niin se imartelee. Siitä tuskin oma mies ei välttämättä tykkäisi ollenkaan? Mutta kuitenkaan et voi sille mitään, että tykkäät muidenkin miesten huomiosta, vaikka oman miehesi on tärkein. Sitä voisi verrata tuohon, että Miehet tykkää katsella ja naiset tykkää että niitä katsellaan, oli sitten varattu tai ei...? En tiedä olenko oikeassa, mutta laittakaa kommenttia?

    • Mene itseesi

      Mitä tapahtuu naiselle papin aamenen jälkeen? Nainen ei katso enää peiliin, eikä itseensä tarvitse kiinnittää huomiota, koska mies on nalkissa. Jos omassa naisessa ei ole enää mitään kiinnostavaa, niin totta helvetissä se katse löytää muualta sitä kiinnostavaa. Aivan sama asia on seksin suhteen, eli kun vuoden tai kahden päästä alat pihtaaman, huomattuasi sen tehoavan aluksi johonkin kiristykseen, alat miehesi kyllästyessä temppuiluusi märistä täällä, ettei miehesi halua enää kanssasi seksiä. Miksi vitussa haluaisi, jos sinusta ei ota selvää oletko sillä tuulella vai haluatko vain leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.. niitä löytyy muualtakin, eivätkä ole edes yhtä vaikeasti tavoiteltavia. Kyllä helvetti olisin tyytyväinen jos oma vaimo katsoisi edes muita miehiä, mutta on tainnut taantua aivan lasten tasolle.. olette te av(i)onaiset sitten vittumaisia ja vaikeita otuksia.. onneksi sinkkunaiset on toista maata, muuten ei jaksaisi ;P

      • kaunotar vieläkin..

        Olen vaalea,pitkähiuksinen,painan65 kg ja uumani 76cm. Ikäni on 40v. ja olen ollut naimisissa 20v.
        Seksiä harrastan mieheni kanssa n,2-3 kertaa viikossa..joskus useamminkin..lapsia meillä on 3.
        En koe olevani vittumainen,enkä vaikea joten älä yleistä omia mielipiteitäsi.


      • Sallallallah

        Kyllä siinä voi katsoa peiliin itse mieskin, jos nainen pihtaa. Nainen tarvitsee läheisyyttä ja huomiota papin aamenen jälkeenkin, yhtäläillä kun mies tarvitsee seksiä:) Jos mies ei anna sitä naiselle, niin miksi nainen antaisi sitä miehelle. Oma valinta, uskon että maailmassa on vielä miehiä ja naisia, jotka ymmärtävät avioliiton oikean tarkoituksen. Mutta yksinkin voi olla joidenkin hyvä olla....


      • Ihmettelevä Nainen
        Sallallallah kirjoitti:

        Kyllä siinä voi katsoa peiliin itse mieskin, jos nainen pihtaa. Nainen tarvitsee läheisyyttä ja huomiota papin aamenen jälkeenkin, yhtäläillä kun mies tarvitsee seksiä:) Jos mies ei anna sitä naiselle, niin miksi nainen antaisi sitä miehelle. Oma valinta, uskon että maailmassa on vielä miehiä ja naisia, jotka ymmärtävät avioliiton oikean tarkoituksen. Mutta yksinkin voi olla joidenkin hyvä olla....

        Olisi todellakin mielenkiintoista tietää, miksi jotkut miehet katselvat puolison/naisystävän aikaan huomiotaherättävästi toisia naisia. Itse olen ihan ymmälläni tällaisesta käyttäytymisestä. Olemme seurustelleet pian vuoden ja olen kertonut miehelle, että minusta ei tuollainen tunnu mukavalta. Hän loukkaantuu ja suuttuu. Alkaa jopa haukkua minua. Että minua pitäisi palvoa ja liehitellä. Hyvänen aika, en sellaista ole tarkoittanutkaan, vain ihan normaalia käytöstä. Normaali on vain meille eri asia.
        Oli hyvä asia, että löysin hakusanalla "simpsakka nainen" nämä sivut, että on minulla kohtalontovereitakin. Sitä simpsakka-nimitystä hän käytti viimeksi jostain näkemästään naisesta. Siis kertoi minulle. Hänestä se oli kai vain huvittavaa.
        Koen kuitenkin, ettei tuollainen käytös kerro minusta vaan hänestä itsestään. Se ei minun arvoani tai naisellisuuttani vähennä tai mitätöi, jos mies käyttäytyy huonosti.


      • mene sinäkin itseesi

        Mitä tapahtuu miehelle papin aamenen jälkeen? Ei tarvitse enää antaa naiselle hellyyttä eikä kertoa mukavia asioita.. Kokeileppa kertoa naisellesi ihan ohimennen, että oletpas kaunis/ näytät hyvältä/ oli ikävä/ tuoksut hyvältä tms. tai vaikkapa halata ja sanoa: rakastan sinua. Näin nainen hoksaa että vielä hänestä välität ja hänet haluat. Varmaan alkaa panostaa itseensä ja petihommatkin alkaa sytyttään. Miehet ei useinkaan ymmärrä, että naiset haluavat huomiota vielä monen yhteisen vuoden jälkeenkin. Ja avioliitossahan on kyse siitä, että kumppanin hyväksyy sellaisena kuin hän oikeasti on. Et kai itsekään joka päivä mieti kolmea tuntia peilin edessä, että mitä laitat päällesi jotta olet vaimon mieleen. Olen vahvasti sitä mieltä, että ensin pitää koittaa pelastaa oma parisuhde, ennen kuin lähteee vieraisiin.


      • Ihmettelevä Nainen
        mene sinäkin itseesi kirjoitti:

        Mitä tapahtuu miehelle papin aamenen jälkeen? Ei tarvitse enää antaa naiselle hellyyttä eikä kertoa mukavia asioita.. Kokeileppa kertoa naisellesi ihan ohimennen, että oletpas kaunis/ näytät hyvältä/ oli ikävä/ tuoksut hyvältä tms. tai vaikkapa halata ja sanoa: rakastan sinua. Näin nainen hoksaa että vielä hänestä välität ja hänet haluat. Varmaan alkaa panostaa itseensä ja petihommatkin alkaa sytyttään. Miehet ei useinkaan ymmärrä, että naiset haluavat huomiota vielä monen yhteisen vuoden jälkeenkin. Ja avioliitossahan on kyse siitä, että kumppanin hyväksyy sellaisena kuin hän oikeasti on. Et kai itsekään joka päivä mieti kolmea tuntia peilin edessä, että mitä laitat päällesi jotta olet vaimon mieleen. Olen vahvasti sitä mieltä, että ensin pitää koittaa pelastaa oma parisuhde, ennen kuin lähteee vieraisiin.

        Luulen, ettei se liity toisen ulkonäköönkään. Itse olen ihan huoliteltu ja en kai ihan rumakaan. Ihmettelen edelleen, miksi jotkut miehet tekee niin, että huomiotaherättävästi katselee toisia naisia. Missä tapauksessa mieheltä puuttuu täysin empatiakyky tai kyky arvostaa omaansa,halu satuttaa toista.Pitää olla jotenkin todella ymmärtämätön, jos ei osaa kuvitella tuollaisen toiminnan loukkaavan toista.

        Olisi mielenkiintoista, jos joku "tuijotteleva" mies avaisi edes vähän tätä ongelmaa.


      • Sameli...
        Ihmettelevä Nainen kirjoitti:

        Luulen, ettei se liity toisen ulkonäköönkään. Itse olen ihan huoliteltu ja en kai ihan rumakaan. Ihmettelen edelleen, miksi jotkut miehet tekee niin, että huomiotaherättävästi katselee toisia naisia. Missä tapauksessa mieheltä puuttuu täysin empatiakyky tai kyky arvostaa omaansa,halu satuttaa toista.Pitää olla jotenkin todella ymmärtämätön, jos ei osaa kuvitella tuollaisen toiminnan loukkaavan toista.

        Olisi mielenkiintoista, jos joku "tuijotteleva" mies avaisi edes vähän tätä ongelmaa.

        Arvoisa ihan huoliteltu rouva, jos kerjäät huomiota mieheltäs laittautumalla, saat sitä varmasti myös naapurin herralta, jonka rouva taas itkee tänne koska ukko vilkuilee muita, eli mietitäänpäs taas vähän. Itse olen liki kolmikymppinen mies, ja vaikka oma rouva on hyvinkin viehättävä, kiinnittyy katseeni välillä satunnaisiin massasta erottuviin ohikulkijoihin, kauneus on mielestäni tehty katsottavaksi ja jos joku näkee vaivaa ulkonäkönsä vuoksi, niin on mielestäni kohteliasta osoittaa huomanneensa sen.
        Mitä tulee sinustakin paistavaan mustasukkaisuuteen, on ymmärrettävää, mutta turhaa, vain muutama mies vaihtaa naista ulkonäkökysymysten vuoksi, kun taas usein rouva joutuu luiskaan mustasukkaisuuden ja jatkuvan oikeasti merkityksettömien asioiden tivaamisen vuoksi.
        voisin vaikka lyödä vetoa että miehes myöntäis tuijottelunsa, ellei tietäisi että sama härdelli käydään läpi vastasi hän mitä vaan.

        Saattaa kuulostaa hyökkäävältä syyttelyltä, mutta mietippä oikeasti asiaa, ja kysy vaikka mieheltäskin


      • --------------------

        Niin mut mikä oikeuttaa miehet rapistuun, hankkimaan kaljamahan, jättämään parran ajamatta pitkiksi ajoiksi, hoitamaan esileikit jättämällä paskasia vaatteita ympäri huushollia, makaamaan sohvalla ja pieremään julkesti toisen syödessä papin aamenen jälkeen???? ja sitten vaaditaan toista laittautuun ja pukeutumaan nätisti?! voi hevilentti tejän kanssa......


      • uskollinen aviopuoliso
        Sameli... kirjoitti:

        Arvoisa ihan huoliteltu rouva, jos kerjäät huomiota mieheltäs laittautumalla, saat sitä varmasti myös naapurin herralta, jonka rouva taas itkee tänne koska ukko vilkuilee muita, eli mietitäänpäs taas vähän. Itse olen liki kolmikymppinen mies, ja vaikka oma rouva on hyvinkin viehättävä, kiinnittyy katseeni välillä satunnaisiin massasta erottuviin ohikulkijoihin, kauneus on mielestäni tehty katsottavaksi ja jos joku näkee vaivaa ulkonäkönsä vuoksi, niin on mielestäni kohteliasta osoittaa huomanneensa sen.
        Mitä tulee sinustakin paistavaan mustasukkaisuuteen, on ymmärrettävää, mutta turhaa, vain muutama mies vaihtaa naista ulkonäkökysymysten vuoksi, kun taas usein rouva joutuu luiskaan mustasukkaisuuden ja jatkuvan oikeasti merkityksettömien asioiden tivaamisen vuoksi.
        voisin vaikka lyödä vetoa että miehes myöntäis tuijottelunsa, ellei tietäisi että sama härdelli käydään läpi vastasi hän mitä vaan.

        Saattaa kuulostaa hyökkäävältä syyttelyltä, mutta mietippä oikeasti asiaa, ja kysy vaikka mieheltäskin

        Sameli, oletko tosiaan niin SOKEA, ettet tajua, että OMALLE pitää aviopuolidon ooittaa huomionsa, EI muille toisten aviopuolisoiden viettelijöille (vaikka vain katsomaan heitä)! Kääntymällä katsomaan muita, LOUKKAA OMAA, ja SEKÖ on Sameli, Sun mielestä RAKKADN OSOITUS OMALLE?? Voi typeryyksien typeryys ja omien itsekkäiden sydämen huorahtelujen puolustelu!!! Muiden naisten tuijottelu on SILKKAA VALLANKÄYTTÖÄ JA OMAN NAISEN ALISTAMISTA, pakottamista hyväksymään VÄÄRYYS, sillä jos jokin loukkaa lämimmäistä, ei rakkadellinen käytös ole sitä, että TAHALLAAN tekee niin tai ITSEKÄÄSTI pitää oikeutenaan toljottaa muita, vaikka TIETÄÄ, että loukkaa omaansa! Älkääpä miehet sitten valitelko, ettei omaa kiinnosta seksi! Ja kun sitten LISÄÄ LYÖTTE omaa vaimoanne sillä, että lähdette huoriin, niin KOKO KUVIO ONKIN OLLUT V A I N MIEHEN H I M O VIERAISIIN !!!


    • 'Muu' femina

      Mitä pahaa on katsomisessa ? Antakaa nyt h-i edes siihen oikeus, kun ahtaissa suhteissa ei saa / voi mitään muuta tehrä. Koskeminen on sitten varmaan jo kuolemansynti, jos katselemisestakin vedetään herneet nenään. Helweette, miten ihmiset pystyvät elämään noin ahtaisiin kaavoihin jämähtäneissä kuvioissa.

      • Ihmettelen minäkin

        Kannattaisiko pystytellä sinkkuna eikä änkääntyä ahtaaseen parisuhteeseen, jos haluaa toljottaa muita naisia silmät tapilla, kuola valuen ja jopa kosketella. Minusta itsestäni on epämiellyttävää, jos pariskunnan mies tuijottaa esim. ohiajavasta autosta minua vaimo vierellä istuen. Mitähän sitä tekisi, jos auto pysähtyisi ja mies tulisi ihan koskettelemaan.


      • Erilainen femina
        Ihmettelen minäkin kirjoitti:

        Kannattaisiko pystytellä sinkkuna eikä änkääntyä ahtaaseen parisuhteeseen, jos haluaa toljottaa muita naisia silmät tapilla, kuola valuen ja jopa kosketella. Minusta itsestäni on epämiellyttävää, jos pariskunnan mies tuijottaa esim. ohiajavasta autosta minua vaimo vierellä istuen. Mitähän sitä tekisi, jos auto pysähtyisi ja mies tulisi ihan koskettelemaan.

        Niiin, jos on ahdas mieli niin on ahdasmielinen. Itse katselen ja tulen katselluksi eikä haittaa tahtia yhtän yhtää. Silti ymmärrän mitä tarkoitat, jos puhut idioottiäijistä, joilla ei ole edes alkeellisia käytöstapoja hallussa. Mutta ne tyypit ovat asia erikseen, joutavat sinne minne kuuluvat, enkä anna niittenkään mitenkään eloani ja oloani häiritä.


    • 4+14

      Jos sulla on noin pahoja itsetunto-ongelmia, niin sen pitäis olla sun oma, ei miehen ongelma.

      Mies varmaan rakastaa sua sellaisena kuin olet, todennäköisesti jopa jumaloi pyöreitä muotojasi.

      Monet miehet nyt vaan sattuu kesäisin katselemaan vähäpukeisia naisia. Jos et sitä kestä, niin etsi sitten itsellesi sellainen mies, joka ei niin tee, äläkä vain uhkaile eroamisella.

      • M 81

        Kannattaisi miettiä, miksi on päästänyt itsensä "ns. pyöreäksi".

        Itse sanoin avovaimolleni että en ole koskaan kieltänyt häneltä mitään. Saa hakea seuraa ihan vapaasti muualtakin, jos haluaa. Tästä otti kovin nokkiinsa ja itki päiväkausia.. tottapahan jotain oppi.

        Kyllä silmänruokaa saa olla.


      • sairasta kytätä muita
        M 81 kirjoitti:

        Kannattaisi miettiä, miksi on päästänyt itsensä "ns. pyöreäksi".

        Itse sanoin avovaimolleni että en ole koskaan kieltänyt häneltä mitään. Saa hakea seuraa ihan vapaasti muualtakin, jos haluaa. Tästä otti kovin nokkiinsa ja itki päiväkausia.. tottapahan jotain oppi.

        Kyllä silmänruokaa saa olla.

        Kylläpä olet,in sitten todellinen moukka mieheksi, M 81! Miltäpä sinusta tuntuisi, jos vaimosi kohtelisi sinua yhtä VÄLINPITÄMÄTTÖMÄSTI ja LOUKKAAVASTI? "Mee vaan muita kattelee, ei kiinnosta, mullon omat intressit vieraissa naisissa ..." Onko toopempaa äijää olemassa? Kuvittelee vielä noilla konsteilla onnelliseks tulevansa, vai onko onnellisuus sitä, että saa huorata, sydämen tuntein, silmin ja ihan käytännön teon SALAA??? Muita vilkuileva EI OLE SYDÄMESSÄÄN USKOLLINEN, sillä uskolliselle RIITTÄÄ OMA!


    • qerqwerfwe

      Itse ainakin flirttailen kostoksi miehelleni muiden miesten kanssa baarissa ym. jos olen huomannut että on katsellut muita naisia ja onneksi itselläni ei ole pelkoa ettei seuraa löytyisi vaikka yksin jäisin ;)

      • naminen837

        on niin, että naiset pahoittaa mielensä vain ja ainoastaan, oman alemmuudentunteensa/huonon itsetunnon vuoksi sillä hetkellä. Ts. nainen tunnistaa tässä katseiden kohteessa jotain piirteitä, mitkä pieksee oman ulkonäön - ja tämä on ihan puhdasta luonnonlakia. Mies taas katsoo, ja todellakin ihan vaan katsoo. Useimmiten katsoo myös niin, että kun kysyt jälkikäteen - ei hän edes muista jotain nähneensä. Mutta naisetpa muistavatkin jokaikisen (ja ovat tietenkin verranneet itseään niihin jokaikisiin = Ei ihme että omat piirteet eivät tunnu hyviltä, kun on verrannut tunnissa itseään vaikka 15 eri naiseen..)

        Mutta totuus on se, että oma nainen on valittu, ja palettiin kuuluva, ja nämä muut vaan ihan silmissä vilistäviä katseiden kohteita, joita ei ole valittu etukäteen vaan ovat eteentulevia "yllätyksiä". ja jokapäivä tulee uusia katsottavia kadulla, kaupassa, tv:ssä, lehdissä, mainoksissa jne joita et millään voi estää kaikkia tulemasta miehesi silmien eteen.. Ja jos sinä näet miehesi katsovan kauppareissulla 5 eri naista, hän on tosiasiassa katsonut sen verran ja 20 siihen päälle.. Ja koko päivän aikana kaikki mahdolliset, joten miten sellaista voit hallita?? (Tässäpä mustasukkaiselle oikein hieno ajatus mietittäväksi ;)

        Joten, jos Naiset meinaatte tästä selvitä, ei auta kun tehdä itselleen jotain (sisäisesti ja/tai ulkoisesti)- niin ettei tarvi potea kenenkään edessä minkäänsorttista alemmuutta. Ja siitä yhtälönä se, että kun mies katsoo seuraavan kerran, sepä ei enää sua haittakkaan..

        Ja minä olen siis itsekin nainen, ja itsetuntoni on todellakin kohdallaan, joten mua ei hätkäytä mikään nainen mikä mieheni edessä on vaikka alasti. Itse näytän omasta mielestäni todella hyvältä, ja olen juuri sellainen kuin haluankin olla. Tein tähän joku vuosi sitten kovasti töitä, ja nyt voin kiittää itseäni tästäkin, ettei maailmat romahda, kun huomaan muita naisia mieheni näkökentässä :D Mutta sitten tietysti on asiat erikseen, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei - mä itse en pidä kohteliaana mua, enkä tätä ko. naista kohtaan että häntä tuijotetaan ihan surutta vaikka suoraan tisseihin tai sitten vaikka huudellaan/vihelletään perään, saatika kommentoidaan "ompas hyvännäköinen tms" - ne on sitten taas jo ihan eri juttuja, mutta tuon mieskin kyllä ymmärtää jos katsomislupa kuitenkin on saatuna;)


      • hsdjgj
        naminen837 kirjoitti:

        on niin, että naiset pahoittaa mielensä vain ja ainoastaan, oman alemmuudentunteensa/huonon itsetunnon vuoksi sillä hetkellä. Ts. nainen tunnistaa tässä katseiden kohteessa jotain piirteitä, mitkä pieksee oman ulkonäön - ja tämä on ihan puhdasta luonnonlakia. Mies taas katsoo, ja todellakin ihan vaan katsoo. Useimmiten katsoo myös niin, että kun kysyt jälkikäteen - ei hän edes muista jotain nähneensä. Mutta naisetpa muistavatkin jokaikisen (ja ovat tietenkin verranneet itseään niihin jokaikisiin = Ei ihme että omat piirteet eivät tunnu hyviltä, kun on verrannut tunnissa itseään vaikka 15 eri naiseen..)

        Mutta totuus on se, että oma nainen on valittu, ja palettiin kuuluva, ja nämä muut vaan ihan silmissä vilistäviä katseiden kohteita, joita ei ole valittu etukäteen vaan ovat eteentulevia "yllätyksiä". ja jokapäivä tulee uusia katsottavia kadulla, kaupassa, tv:ssä, lehdissä, mainoksissa jne joita et millään voi estää kaikkia tulemasta miehesi silmien eteen.. Ja jos sinä näet miehesi katsovan kauppareissulla 5 eri naista, hän on tosiasiassa katsonut sen verran ja 20 siihen päälle.. Ja koko päivän aikana kaikki mahdolliset, joten miten sellaista voit hallita?? (Tässäpä mustasukkaiselle oikein hieno ajatus mietittäväksi ;)

        Joten, jos Naiset meinaatte tästä selvitä, ei auta kun tehdä itselleen jotain (sisäisesti ja/tai ulkoisesti)- niin ettei tarvi potea kenenkään edessä minkäänsorttista alemmuutta. Ja siitä yhtälönä se, että kun mies katsoo seuraavan kerran, sepä ei enää sua haittakkaan..

        Ja minä olen siis itsekin nainen, ja itsetuntoni on todellakin kohdallaan, joten mua ei hätkäytä mikään nainen mikä mieheni edessä on vaikka alasti. Itse näytän omasta mielestäni todella hyvältä, ja olen juuri sellainen kuin haluankin olla. Tein tähän joku vuosi sitten kovasti töitä, ja nyt voin kiittää itseäni tästäkin, ettei maailmat romahda, kun huomaan muita naisia mieheni näkökentässä :D Mutta sitten tietysti on asiat erikseen, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei - mä itse en pidä kohteliaana mua, enkä tätä ko. naista kohtaan että häntä tuijotetaan ihan surutta vaikka suoraan tisseihin tai sitten vaikka huudellaan/vihelletään perään, saatika kommentoidaan "ompas hyvännäköinen tms" - ne on sitten taas jo ihan eri juttuja, mutta tuon mieskin kyllä ymmärtää jos katsomislupa kuitenkin on saatuna;)

        Jo raamatussakin sanotaan ettei naimisissa olevien tule katsella himoiten suhteen ulkopuolisia henkilöitä.
        Eli ei siis tuuletta temmattu paha mielesi, koska miehesi käytös nimen omaan kuulostaa himokkaalta katsomiselta.


      • Sanna_
        naminen837 kirjoitti:

        on niin, että naiset pahoittaa mielensä vain ja ainoastaan, oman alemmuudentunteensa/huonon itsetunnon vuoksi sillä hetkellä. Ts. nainen tunnistaa tässä katseiden kohteessa jotain piirteitä, mitkä pieksee oman ulkonäön - ja tämä on ihan puhdasta luonnonlakia. Mies taas katsoo, ja todellakin ihan vaan katsoo. Useimmiten katsoo myös niin, että kun kysyt jälkikäteen - ei hän edes muista jotain nähneensä. Mutta naisetpa muistavatkin jokaikisen (ja ovat tietenkin verranneet itseään niihin jokaikisiin = Ei ihme että omat piirteet eivät tunnu hyviltä, kun on verrannut tunnissa itseään vaikka 15 eri naiseen..)

        Mutta totuus on se, että oma nainen on valittu, ja palettiin kuuluva, ja nämä muut vaan ihan silmissä vilistäviä katseiden kohteita, joita ei ole valittu etukäteen vaan ovat eteentulevia "yllätyksiä". ja jokapäivä tulee uusia katsottavia kadulla, kaupassa, tv:ssä, lehdissä, mainoksissa jne joita et millään voi estää kaikkia tulemasta miehesi silmien eteen.. Ja jos sinä näet miehesi katsovan kauppareissulla 5 eri naista, hän on tosiasiassa katsonut sen verran ja 20 siihen päälle.. Ja koko päivän aikana kaikki mahdolliset, joten miten sellaista voit hallita?? (Tässäpä mustasukkaiselle oikein hieno ajatus mietittäväksi ;)

        Joten, jos Naiset meinaatte tästä selvitä, ei auta kun tehdä itselleen jotain (sisäisesti ja/tai ulkoisesti)- niin ettei tarvi potea kenenkään edessä minkäänsorttista alemmuutta. Ja siitä yhtälönä se, että kun mies katsoo seuraavan kerran, sepä ei enää sua haittakkaan..

        Ja minä olen siis itsekin nainen, ja itsetuntoni on todellakin kohdallaan, joten mua ei hätkäytä mikään nainen mikä mieheni edessä on vaikka alasti. Itse näytän omasta mielestäni todella hyvältä, ja olen juuri sellainen kuin haluankin olla. Tein tähän joku vuosi sitten kovasti töitä, ja nyt voin kiittää itseäni tästäkin, ettei maailmat romahda, kun huomaan muita naisia mieheni näkökentässä :D Mutta sitten tietysti on asiat erikseen, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei - mä itse en pidä kohteliaana mua, enkä tätä ko. naista kohtaan että häntä tuijotetaan ihan surutta vaikka suoraan tisseihin tai sitten vaikka huudellaan/vihelletään perään, saatika kommentoidaan "ompas hyvännäköinen tms" - ne on sitten taas jo ihan eri juttuja, mutta tuon mieskin kyllä ymmärtää jos katsomislupa kuitenkin on saatuna;)

        Siun tekstistä tuli hyvälle mielelle! :) Itselläni tuossa asiassa on vielä hieman työstettävää, parempaan suuntaan kuitenkin menossa kokoajan.. :)


      • Sanna_
        Sanna_ kirjoitti:

        Siun tekstistä tuli hyvälle mielelle! :) Itselläni tuossa asiassa on vielä hieman työstettävää, parempaan suuntaan kuitenkin menossa kokoajan.. :)

        Tää oli siis tarkotettu nimimerkille "naminen837" :D


      • Perusluonne

        Olen muos flirtti, mutta en taatusti kostoksi kenellekään. Päinvastoin, joudun vilauttelemaan vihkisormusta aina silloin tällöin, että saan perässä hiihtäjät, jotka eivät kiinnosta, hemmettiin asti.


    • huonoitsetntoo

      Minulla on sama homma avomieheni kanssa... Luulen että hän katselee muita naisia, jos heillä esim. näkyy sääret tai muuten ovat kauniita. Tarkkailen aina miestäni, että katseleeko hän niitä. Olen kai niin epävarma itsestäni. Hän on valittanut minulle, että minä katson muita miehiä. Olen kyllä katsonutkin huvin vuoksi tai kiinnostunut mitä ne touhuavat tai olivatko jotain tuttuja, mutta en sillä silmällä. Minulle muut miehet ei merkkaa mitään ja yleensä ajattelen harvoista miehistä, että ne olisivat hyvännäköisiä. Ja jos ajattelen joistakin että ovat hyvännäköisiä, en silti ole kiinnostunut heistä siinä mielessä. Mieheni on mielestäni komea, mutta ennen en ajatellut niin. Jotkut hänen kaverinsa ovat komeampia kuin hän, mutta joidenkin naamansa saa minut voimaan pahoin, sillä en pidä heistä itsestään kovin paljon.
      Kerran kun tajusin mieheni tarkkailevan erästä kaunista naista auton taustapeilistä, sydämeni särkyi. Olin silloin itse omasta mielestäni niin huonoimmillani, En viitsinyt edes kunnolla syyllistää häntä. :'( Siitä asti minulla on tainnut olla jatkuva pelko että mies katselee muita ja olen kuvitellut jatkuvasti sellaista.

      • m_i_r_j_a

        sama täällä.


      • aaapp
        m_i_r_j_a kirjoitti:

        sama täällä.

        on vielä tapana pisteyttää kauniit naiset oman vaimon läsnäollessa.


      • xxxx____
        aaapp kirjoitti:

        on vielä tapana pisteyttää kauniit naiset oman vaimon läsnäollessa.

        niinpä niin


    • Suomen Viisain Mies

      Yleensä tommoiseen auttaa vain terapiakeskustelut. Jos miehesi lakkaisi katselemasta naisia, tulisi epävarmuutesi esiin jonain muuna oireena.

      Itsetunto kuntoon,

      • mukakavereita

        Hei viisain miäs,
        Mul ku on sellanen fobio, että ku miäs saa mennä ja sillä saa olla akkakavereit. Ja miekoo pelekään, että se nusasee niitä tai ainaski haluaa...nii sitte ku miul olis jottai kavereita nii kylä se sanoo että saat sinä pittää kavereita muttaku kerran otin yhen kaverin (miähen) nii eipäse kantti kestänykkää ja ihan otti hepulin.
        Mitä se tarkottaa jos miäs saa ja nais ei ? Kertooko se että tää miäs on ite ihan syntisil ajatuksil liikentees :)


      • Jeah, baby

        Yes ! Mix en usko, että olet "Mies" ?


      • Mutu-mutu
        mukakavereita kirjoitti:

        Hei viisain miäs,
        Mul ku on sellanen fobio, että ku miäs saa mennä ja sillä saa olla akkakavereit. Ja miekoo pelekään, että se nusasee niitä tai ainaski haluaa...nii sitte ku miul olis jottai kavereita nii kylä se sanoo että saat sinä pittää kavereita muttaku kerran otin yhen kaverin (miähen) nii eipäse kantti kestänykkää ja ihan otti hepulin.
        Mitä se tarkottaa jos miäs saa ja nais ei ? Kertooko se että tää miäs on ite ihan syntisil ajatuksil liikentees :)

        Ei, kuule kiwa sinä, se kertoo vaan siitä "miähen" terveen itsetunnon puutteesta.


      • väärää vallankäyttöä

        Suomen olevinaan viisain mies näyttää olevan pikemminkin tyhmimmästä päästä. EI ole kyse naisen itsetunto-ongelmista, jos mies kyylää muita naisia, vaan miehen moukkamaisesta käytöksestä, rakkaudettomuudesta omaa naistaan kohtaan ja oman naisen ALISTAMISESTA hyväksymän miehen moukkamainen käytös ja oman naisensa loukkaaminen! Siis olevinaan viisas omissa silmissään, mutta naisten mielestä erittäin tyhmä!!!


    • lollipopfgdzzzzzzzgg

      Tunteesi on aivan samoja kun minulla, ja vaikka asia on todella pieni toisaalta, mutta aina se vain satuttaa.. vaikka en tiedä tekeekö mies sen toisaalta tahalleen. Ku olen hänen kanssa kuitenkin keskustellut asiasta monet kerran..
      joo toi kesä on kyllä ahistavaa, varsinkin silloinkin ku olemme johonkin pitemmälle matkalle menossa niin aina pitää ajaa hiekkarantojen kautta että varmasti näkisi niitä vähissä vaatteissa ja hyvät kroppaiset naiset aurinkoa ottamassa.. mikä vain osaa satuttaa niin paljon..

      • omakin napa on

        Minä en jaksaisi olla sellaisen ihmisen seurassa..


    • Yksi nainen vain

      En ymmärrä tätä naisten ajatusmaailmaa, vaikka nainen olen itsekin. Olen siis parikymppinen ja parisuhteessa, ja katselen ihaillen naisia yhdessä mieheni kanssa. Varsinkin valokuvia katsellessa se on parhaimmillaan todella kiihottavaa. Miksi ihmeessä pitäisi kuvitella, että jos mies pitää omaa naistansa kauniina, hän alkaa pitää muita rumina? Muiden naisten kauneus ei kerro vielä mitään siitä, onko itse ruma vai ei, ja miksi kauneudesta ei saisi nauttia kaikissa sen muodoissa? Ei sillä ole pettämisenkään kanssa mitään tekemistä, kyse on estetiikasta. Haluatteko te naiset omaksenne kaiken, mitä pidätte kauniina? Niinpä, eivät miehetkään halua. Veikkaan että me naiset katselisimme muita miehiä aivan yhtä paljon kuin miehet katsovat naisia, jos naisiin vain ylipäätään vetoaisivat visuaaliset ärsykkeet samalla tavoin kuin miehiin. Kadulla intensiivinen tuijottelu on kyllä moukkamaista käytöstä, mutta vain tuijotuksen kohdetta kohtaan.

      Ja sitten te, jotka vingutte siitä miten tuijottelusta saa loukkaantua koska se on tahallista mielen pahoittamista. Aivan samalla tavalla TE pahoitatte MIEHENNE mielen TAHALLANNE, kun yritätte kieltää mieheltä jotain niin luonnollista kuin naiskauneudesta nauttimisen vain koska teillä itsellänne on itsetunto-ongelma.

      • vanha kaunotar

        Voi raukka 20-vee! NOIN minäkin ajattelin, kun olin nuori ja kypsymätön, eikä edes uskollisuus ollut vielä niin tärkeä, mitä se nyt 40 aviovuoden jälkeen on, molemmin puolin!
        Miehen ei tule tuijotella edes vieraiden naisten kuviakaan, sillä koska mies kiihottuu visuaalisten ärsykkeiden kautta ja jos ne visuaaliset ärsykkeet ovat muita kuin oma vaimo ja niitä muita tieten tahtoen etsii ja itselleen sallii, niin sellainen on sydämen uskottomuutta, ja voi varsin helposti tilaisuuden tullen johtaa käytännön tekoihin, ellei mies itse tajua välttää vieraiden tuijottelua, vaan pitää sitä oikeutenaan. No, moni mies (ja ikävä kyllä nainenkin!!!) pitää MIESTEN OIKEUTENA tehdä syrjähyppyjä, mutta naisille samaa oikeutta ei monikaan mies (eikä muut naiset) suo LÄHIMAINKAAN samanveroisti!
        Sekä naisten tuijottelua että aviorikoksia pidetään usein MIESTEN OIKEUTENA, mikä oikeasti ON VÄÄRIN!!!
        Katseista lähtee seksuaaliset halut miehillä (miksi muuten miehille on pornolehtiä?) ja katsomisesta mies kiihottuu, ja sitäkö se oma nainen pitäisi luonnollisena, että oma mies kiihottaa itseään (vaikka salaa) katselemalla muita naisia? Ei se OLE oikein!

        Raamattu esim sanoo asian näin: "heidän silmänsä eivät saa kyllikseen haureudesta" eli silmillään toljottaa vierasta ja sydämessään ajattelee vierasta, usein salaa seksuaalisesti, omaltaan sen slaten ja kieltäen.
        Moni mies kertoo nuoria naisia kaduilla katsellessaan riisuvansa heidät mielikuvissaan ja käyttävänsä näkemiään omansa kanssa seksiä harrastaessaan kihokkeena, eli ajattelee omansa kanssa ollessaan niitä kadulla näkemiään hemaisevia kaunottaria kuin he olisivat hänen senhetkinen sekskumppaninsa, eikö se oma puoliso, ehkä jo vanha ja kurttuinen...
        Mutta se ON sydämen haureutta, ei uskollisuutta!
        Uskollinen puoliso ei vieraita toljottele, eikä varsinkaan heistä saamiaan muistikuvia käytä omansa kanssa seksissä, onhan se sama, kuin olisi sen toisen kanssa yhdynnässä, eikä omansa, mutta käyttää vain omansa ruumista, kun ei sitä toista voi, ja jos voisi, niin siitä vaan pettämään omaansa!!!! Onko siis naisen mukava antautua miehensä kanssa seksiin, jos tällä onkin mielessä ne kadulla näkemänsä naiset ja heidän kanssaan mielikuvissaan piehtaroi???
        Ja nyt tarkoitan siis sitä vieraiden toljittelua, en sitä, että kaduilla tulee vastaan kaikenlaisia ihmisiä ja heidät näkee ja joskus jotain erityistä TILANNETTA jää katsomaan (ja se voi olla vaikka nuori kaunis nainen, joka touhuaa lapsensa kanssa). On ero katsoa vain kiihottavia kauniita ja rohkeita kuin katsoa kaikkia tasapuolisesti. Siitä näkee, mitä mies katselee! Jos vain kauniita ja rohkeita nuoria naisia, ei komeita nuoria miehiä (mitkä myös ovat kauniita ihmisiä, jos esteettisyys on motiivi!!!) eikä juurikaan muita ihmisiä, niin katsomisilla on seksuaalinen virite, mikä on sydämen petosta omaa kohtaan ja oikea tunne toisella loukkantua. Tästä todistaa myös monien kauniiden ja rohkeiden naisten kiusaantunut olo miehen katsellessa heitä oman naisensa seurasta!!!
        Vielä maininta: minulla ei todellakaan ole itsetunto-ongelmia eikä sairasta mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on normaali, aivan terve tunne ja on seurausta tietynlaisesta kohtelusta (pettäminen) ja osoittaa, ettei kaikki ole oikein!!!
        Normaali ympäristön katselu ja katseella seurailu ei aiheuta mustasukkaisuuden tunteita, mutta tietyissä tilanteissa juurikin tuo tunne osittaa, että ollaan soveliaisuuden rajoilla ja sitä tunnetta pitäisi niissä tilanteissa kuunnella, koska se kertoo, että asia loukkaa, samalla tavoin kuin vieraiden kanssa flirttaaminen!


      • Nättiläinen
        vanha kaunotar kirjoitti:

        Voi raukka 20-vee! NOIN minäkin ajattelin, kun olin nuori ja kypsymätön, eikä edes uskollisuus ollut vielä niin tärkeä, mitä se nyt 40 aviovuoden jälkeen on, molemmin puolin!
        Miehen ei tule tuijotella edes vieraiden naisten kuviakaan, sillä koska mies kiihottuu visuaalisten ärsykkeiden kautta ja jos ne visuaaliset ärsykkeet ovat muita kuin oma vaimo ja niitä muita tieten tahtoen etsii ja itselleen sallii, niin sellainen on sydämen uskottomuutta, ja voi varsin helposti tilaisuuden tullen johtaa käytännön tekoihin, ellei mies itse tajua välttää vieraiden tuijottelua, vaan pitää sitä oikeutenaan. No, moni mies (ja ikävä kyllä nainenkin!!!) pitää MIESTEN OIKEUTENA tehdä syrjähyppyjä, mutta naisille samaa oikeutta ei monikaan mies (eikä muut naiset) suo LÄHIMAINKAAN samanveroisti!
        Sekä naisten tuijottelua että aviorikoksia pidetään usein MIESTEN OIKEUTENA, mikä oikeasti ON VÄÄRIN!!!
        Katseista lähtee seksuaaliset halut miehillä (miksi muuten miehille on pornolehtiä?) ja katsomisesta mies kiihottuu, ja sitäkö se oma nainen pitäisi luonnollisena, että oma mies kiihottaa itseään (vaikka salaa) katselemalla muita naisia? Ei se OLE oikein!

        Raamattu esim sanoo asian näin: "heidän silmänsä eivät saa kyllikseen haureudesta" eli silmillään toljottaa vierasta ja sydämessään ajattelee vierasta, usein salaa seksuaalisesti, omaltaan sen slaten ja kieltäen.
        Moni mies kertoo nuoria naisia kaduilla katsellessaan riisuvansa heidät mielikuvissaan ja käyttävänsä näkemiään omansa kanssa seksiä harrastaessaan kihokkeena, eli ajattelee omansa kanssa ollessaan niitä kadulla näkemiään hemaisevia kaunottaria kuin he olisivat hänen senhetkinen sekskumppaninsa, eikö se oma puoliso, ehkä jo vanha ja kurttuinen...
        Mutta se ON sydämen haureutta, ei uskollisuutta!
        Uskollinen puoliso ei vieraita toljottele, eikä varsinkaan heistä saamiaan muistikuvia käytä omansa kanssa seksissä, onhan se sama, kuin olisi sen toisen kanssa yhdynnässä, eikä omansa, mutta käyttää vain omansa ruumista, kun ei sitä toista voi, ja jos voisi, niin siitä vaan pettämään omaansa!!!! Onko siis naisen mukava antautua miehensä kanssa seksiin, jos tällä onkin mielessä ne kadulla näkemänsä naiset ja heidän kanssaan mielikuvissaan piehtaroi???
        Ja nyt tarkoitan siis sitä vieraiden toljittelua, en sitä, että kaduilla tulee vastaan kaikenlaisia ihmisiä ja heidät näkee ja joskus jotain erityistä TILANNETTA jää katsomaan (ja se voi olla vaikka nuori kaunis nainen, joka touhuaa lapsensa kanssa). On ero katsoa vain kiihottavia kauniita ja rohkeita kuin katsoa kaikkia tasapuolisesti. Siitä näkee, mitä mies katselee! Jos vain kauniita ja rohkeita nuoria naisia, ei komeita nuoria miehiä (mitkä myös ovat kauniita ihmisiä, jos esteettisyys on motiivi!!!) eikä juurikaan muita ihmisiä, niin katsomisilla on seksuaalinen virite, mikä on sydämen petosta omaa kohtaan ja oikea tunne toisella loukkantua. Tästä todistaa myös monien kauniiden ja rohkeiden naisten kiusaantunut olo miehen katsellessa heitä oman naisensa seurasta!!!
        Vielä maininta: minulla ei todellakaan ole itsetunto-ongelmia eikä sairasta mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on normaali, aivan terve tunne ja on seurausta tietynlaisesta kohtelusta (pettäminen) ja osoittaa, ettei kaikki ole oikein!!!
        Normaali ympäristön katselu ja katseella seurailu ei aiheuta mustasukkaisuuden tunteita, mutta tietyissä tilanteissa juurikin tuo tunne osittaa, että ollaan soveliaisuuden rajoilla ja sitä tunnetta pitäisi niissä tilanteissa kuunnella, koska se kertoo, että asia loukkaa, samalla tavoin kuin vieraiden kanssa flirttaaminen!

        Olen ihan samaa mieltä vanhan kaunottaren kanssa!

        Pyytäkää tuijottelevaa miestänne lukemaan tämä ketju!


      • joopajoo65

        mun exä oli tosi rakastunu ja se sanoi itsekkin ihmeissään mulle yhesti, ettei sitä enää kiinnosta yhtää kattoa ketään naista, että tää on sille jotain uutta. ja se kyllä olikin tosi huumassa, vaikken ole läheskään mikään missi.

        nyt tää nykyinen kattelee naisia päivällä kun kävellään ulkona ja näinä iltoina näyttää olevan kovat paineet - jotka se purkaa muhun sit. :/ Musta ei tunnu nykyisen kans, että se ois niin ihastunut, mutta enemmänkin järkisyistä mun kans. Siks se kattoo muita, kun sillä on vielä haku päällä, vaikkei haluakkaan loppujen lopuksi huonompaan vaihtaa. Tuntuu että olen hänelle "joku" mutta en "se ainoa".


      • joopajoo65
        vanha kaunotar kirjoitti:

        Voi raukka 20-vee! NOIN minäkin ajattelin, kun olin nuori ja kypsymätön, eikä edes uskollisuus ollut vielä niin tärkeä, mitä se nyt 40 aviovuoden jälkeen on, molemmin puolin!
        Miehen ei tule tuijotella edes vieraiden naisten kuviakaan, sillä koska mies kiihottuu visuaalisten ärsykkeiden kautta ja jos ne visuaaliset ärsykkeet ovat muita kuin oma vaimo ja niitä muita tieten tahtoen etsii ja itselleen sallii, niin sellainen on sydämen uskottomuutta, ja voi varsin helposti tilaisuuden tullen johtaa käytännön tekoihin, ellei mies itse tajua välttää vieraiden tuijottelua, vaan pitää sitä oikeutenaan. No, moni mies (ja ikävä kyllä nainenkin!!!) pitää MIESTEN OIKEUTENA tehdä syrjähyppyjä, mutta naisille samaa oikeutta ei monikaan mies (eikä muut naiset) suo LÄHIMAINKAAN samanveroisti!
        Sekä naisten tuijottelua että aviorikoksia pidetään usein MIESTEN OIKEUTENA, mikä oikeasti ON VÄÄRIN!!!
        Katseista lähtee seksuaaliset halut miehillä (miksi muuten miehille on pornolehtiä?) ja katsomisesta mies kiihottuu, ja sitäkö se oma nainen pitäisi luonnollisena, että oma mies kiihottaa itseään (vaikka salaa) katselemalla muita naisia? Ei se OLE oikein!

        Raamattu esim sanoo asian näin: "heidän silmänsä eivät saa kyllikseen haureudesta" eli silmillään toljottaa vierasta ja sydämessään ajattelee vierasta, usein salaa seksuaalisesti, omaltaan sen slaten ja kieltäen.
        Moni mies kertoo nuoria naisia kaduilla katsellessaan riisuvansa heidät mielikuvissaan ja käyttävänsä näkemiään omansa kanssa seksiä harrastaessaan kihokkeena, eli ajattelee omansa kanssa ollessaan niitä kadulla näkemiään hemaisevia kaunottaria kuin he olisivat hänen senhetkinen sekskumppaninsa, eikö se oma puoliso, ehkä jo vanha ja kurttuinen...
        Mutta se ON sydämen haureutta, ei uskollisuutta!
        Uskollinen puoliso ei vieraita toljottele, eikä varsinkaan heistä saamiaan muistikuvia käytä omansa kanssa seksissä, onhan se sama, kuin olisi sen toisen kanssa yhdynnässä, eikä omansa, mutta käyttää vain omansa ruumista, kun ei sitä toista voi, ja jos voisi, niin siitä vaan pettämään omaansa!!!! Onko siis naisen mukava antautua miehensä kanssa seksiin, jos tällä onkin mielessä ne kadulla näkemänsä naiset ja heidän kanssaan mielikuvissaan piehtaroi???
        Ja nyt tarkoitan siis sitä vieraiden toljittelua, en sitä, että kaduilla tulee vastaan kaikenlaisia ihmisiä ja heidät näkee ja joskus jotain erityistä TILANNETTA jää katsomaan (ja se voi olla vaikka nuori kaunis nainen, joka touhuaa lapsensa kanssa). On ero katsoa vain kiihottavia kauniita ja rohkeita kuin katsoa kaikkia tasapuolisesti. Siitä näkee, mitä mies katselee! Jos vain kauniita ja rohkeita nuoria naisia, ei komeita nuoria miehiä (mitkä myös ovat kauniita ihmisiä, jos esteettisyys on motiivi!!!) eikä juurikaan muita ihmisiä, niin katsomisilla on seksuaalinen virite, mikä on sydämen petosta omaa kohtaan ja oikea tunne toisella loukkantua. Tästä todistaa myös monien kauniiden ja rohkeiden naisten kiusaantunut olo miehen katsellessa heitä oman naisensa seurasta!!!
        Vielä maininta: minulla ei todellakaan ole itsetunto-ongelmia eikä sairasta mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on normaali, aivan terve tunne ja on seurausta tietynlaisesta kohtelusta (pettäminen) ja osoittaa, ettei kaikki ole oikein!!!
        Normaali ympäristön katselu ja katseella seurailu ei aiheuta mustasukkaisuuden tunteita, mutta tietyissä tilanteissa juurikin tuo tunne osittaa, että ollaan soveliaisuuden rajoilla ja sitä tunnetta pitäisi niissä tilanteissa kuunnella, koska se kertoo, että asia loukkaa, samalla tavoin kuin vieraiden kanssa flirttaaminen!

        joopajoo siis nimimerkille "yksi nainen vain" ei "vanhalle kaunottarelle".

        Olen täysin samaa mieltä vanhan kaunottaren kanssa! Kiitos viisaista sanoistasi!


      • Anonyymi
        vanha kaunotar kirjoitti:

        Voi raukka 20-vee! NOIN minäkin ajattelin, kun olin nuori ja kypsymätön, eikä edes uskollisuus ollut vielä niin tärkeä, mitä se nyt 40 aviovuoden jälkeen on, molemmin puolin!
        Miehen ei tule tuijotella edes vieraiden naisten kuviakaan, sillä koska mies kiihottuu visuaalisten ärsykkeiden kautta ja jos ne visuaaliset ärsykkeet ovat muita kuin oma vaimo ja niitä muita tieten tahtoen etsii ja itselleen sallii, niin sellainen on sydämen uskottomuutta, ja voi varsin helposti tilaisuuden tullen johtaa käytännön tekoihin, ellei mies itse tajua välttää vieraiden tuijottelua, vaan pitää sitä oikeutenaan. No, moni mies (ja ikävä kyllä nainenkin!!!) pitää MIESTEN OIKEUTENA tehdä syrjähyppyjä, mutta naisille samaa oikeutta ei monikaan mies (eikä muut naiset) suo LÄHIMAINKAAN samanveroisti!
        Sekä naisten tuijottelua että aviorikoksia pidetään usein MIESTEN OIKEUTENA, mikä oikeasti ON VÄÄRIN!!!
        Katseista lähtee seksuaaliset halut miehillä (miksi muuten miehille on pornolehtiä?) ja katsomisesta mies kiihottuu, ja sitäkö se oma nainen pitäisi luonnollisena, että oma mies kiihottaa itseään (vaikka salaa) katselemalla muita naisia? Ei se OLE oikein!

        Raamattu esim sanoo asian näin: "heidän silmänsä eivät saa kyllikseen haureudesta" eli silmillään toljottaa vierasta ja sydämessään ajattelee vierasta, usein salaa seksuaalisesti, omaltaan sen slaten ja kieltäen.
        Moni mies kertoo nuoria naisia kaduilla katsellessaan riisuvansa heidät mielikuvissaan ja käyttävänsä näkemiään omansa kanssa seksiä harrastaessaan kihokkeena, eli ajattelee omansa kanssa ollessaan niitä kadulla näkemiään hemaisevia kaunottaria kuin he olisivat hänen senhetkinen sekskumppaninsa, eikö se oma puoliso, ehkä jo vanha ja kurttuinen...
        Mutta se ON sydämen haureutta, ei uskollisuutta!
        Uskollinen puoliso ei vieraita toljottele, eikä varsinkaan heistä saamiaan muistikuvia käytä omansa kanssa seksissä, onhan se sama, kuin olisi sen toisen kanssa yhdynnässä, eikä omansa, mutta käyttää vain omansa ruumista, kun ei sitä toista voi, ja jos voisi, niin siitä vaan pettämään omaansa!!!! Onko siis naisen mukava antautua miehensä kanssa seksiin, jos tällä onkin mielessä ne kadulla näkemänsä naiset ja heidän kanssaan mielikuvissaan piehtaroi???
        Ja nyt tarkoitan siis sitä vieraiden toljittelua, en sitä, että kaduilla tulee vastaan kaikenlaisia ihmisiä ja heidät näkee ja joskus jotain erityistä TILANNETTA jää katsomaan (ja se voi olla vaikka nuori kaunis nainen, joka touhuaa lapsensa kanssa). On ero katsoa vain kiihottavia kauniita ja rohkeita kuin katsoa kaikkia tasapuolisesti. Siitä näkee, mitä mies katselee! Jos vain kauniita ja rohkeita nuoria naisia, ei komeita nuoria miehiä (mitkä myös ovat kauniita ihmisiä, jos esteettisyys on motiivi!!!) eikä juurikaan muita ihmisiä, niin katsomisilla on seksuaalinen virite, mikä on sydämen petosta omaa kohtaan ja oikea tunne toisella loukkantua. Tästä todistaa myös monien kauniiden ja rohkeiden naisten kiusaantunut olo miehen katsellessa heitä oman naisensa seurasta!!!
        Vielä maininta: minulla ei todellakaan ole itsetunto-ongelmia eikä sairasta mustasukkaisuutta. Terve mustasukkaisuus on normaali, aivan terve tunne ja on seurausta tietynlaisesta kohtelusta (pettäminen) ja osoittaa, ettei kaikki ole oikein!!!
        Normaali ympäristön katselu ja katseella seurailu ei aiheuta mustasukkaisuuden tunteita, mutta tietyissä tilanteissa juurikin tuo tunne osittaa, että ollaan soveliaisuuden rajoilla ja sitä tunnetta pitäisi niissä tilanteissa kuunnella, koska se kertoo, että asia loukkaa, samalla tavoin kuin vieraiden kanssa flirttaaminen!

        Nuoret miehet ovat nuoria ja kypsyttömiä.


    • Camel boots

      Kuule "anna katsoa ja katsele itsekin". Ongelma on sinun, tee sille jotain; hanki oma elämä ja anna miehesi elää omaansa.

    • klksjfd

      Jos mies rakastaa sinua (siis todella rakastaa), hän tekee sinulle selväksi (täysiin aukottomaksi) kuka on ykkönen ja ketä hän katselee mieluiten!

      • 3 + 9

        Vaimoni oli kerran rakastelun päätteeksi nukahtanut alasti sänkyyn. Kerroin aamulla, että hän oli niin mahtava näky, että olin tyydyttänyt itseni häntä katsellen.

        Ero siitä melkein tuli.


      • rapeman?
        3 + 9 kirjoitti:

        Vaimoni oli kerran rakastelun päätteeksi nukahtanut alasti sänkyyn. Kerroin aamulla, että hän oli niin mahtava näky, että olin tyydyttänyt itseni häntä katsellen.

        Ero siitä melkein tuli.

        Tulimme vaimoni kanssa ravintolasta yöllä kännissä kotiin ja rakastelimme. Aamulla minua syytettiin raiskauksesta....

        Ei muuten liity mitenkään tähän ketjuun mutta sanoin sen silti.


      • ölkjhgfrtyhujkl
        3 + 9 kirjoitti:

        Vaimoni oli kerran rakastelun päätteeksi nukahtanut alasti sänkyyn. Kerroin aamulla, että hän oli niin mahtava näky, että olin tyydyttänyt itseni häntä katsellen.

        Ero siitä melkein tuli.

        Siis et ole tosissasi?? Miksi ero? WTF?? :D Naiset on kyllä niin kummallisia. Ensin piipitetään, jos joku katsoo hyvää persettä vieraalta typyltä ja sitten kun toinen nauttii oman naisen katsomisesta niin paljon, että runkkaileekin naistaan katsellen, niin silloinkin ollaan eroa hakemassa :DD

        Voi vittu. Ja mä olen muuten itse nainen. Tosin ilmeisesti hieman omituinen sellainen...


      • Hah !

        Paitsi että elämä ei ole noin yksinkertaista - paitsi yksinkertaisille.


      • en minäkään tykkäis
        3 + 9 kirjoitti:

        Vaimoni oli kerran rakastelun päätteeksi nukahtanut alasti sänkyyn. Kerroin aamulla, että hän oli niin mahtava näky, että olin tyydyttänyt itseni häntä katsellen.

        Ero siitä melkein tuli.

        Vieraiden naisten katselu loukkaa aina, mutta oman salakatselu runkaten loukkaa myös!!!


      • tajuttoman hyväksikäyttö
        rapeman? kirjoitti:

        Tulimme vaimoni kanssa ravintolasta yöllä kännissä kotiin ja rakastelimme. Aamulla minua syytettiin raiskauksesta....

        Ei muuten liity mitenkään tähän ketjuun mutta sanoin sen silti.

        Niin, jos nainen on ollut sellaisessa tilassa (umpihumalassa tai sammunut), hänen ruumiinsa hyväksikäyttö ON raiskaus!!! Häntä ei ole kenelläkään oikeus seksuaalisesti hyväksikäyttää, jos hän on kykenemätön ilmaisemaan omaa tahtoaan eli on siinä kunnossa, ettei tajua mistään mitään ja muut voi tehdä mitä vaan hänelle!!!


    • SHEIMAN

      KUN IHMISELLÄ EI OLE SISÄISTÄ ELÄMÄÄ,
      NIIN PITÄÄ KATSELLA ULOSPÄIN !


      Inhottavasti käyttäytyvä ihminen, jolle pitäisi kopsahtaa omaan nilkkaan. Älä sinä huoli vaan pidä itse itsestäsi, jos pösilömies ei osaa sitä tehdä. Et ansaitse tuollaista, löydä uusi.

      • kaunotar

        Juuri näin!!! Pösilömies käyttäytyy omaansa kohtaan törkeän loukkaavasti yrittäessään "kohteliaisuuttaan" miellyttää niitä naisia, joiden olettaa pukeutuvan sitä varten kauniisti/seksikkäästi, tai jopa olevan luonnostaan kauniita, että näitä naisia pitää kunnioittaa katselemalla heitä, etteivät he vaan loukkaantuisi ja kokisi alemmuudentunteita ja huonoa itsetuntoa, kun miehet eivät huomaa, kun ovat paljon käyttäneet aikaa laittautumiseensa - MUIDEN MIEHIÄ VARTEN!!!
        Haloo, äijät!!
        Eikö ala tuntumaan siltä, että sille omalle pitäis antaa huomiota, eikä kääntyä muita miellyttämään katseillaan!!! TÖRKEYDEN HUIPPU!!! Kunniallinen nainen pukeutuu OMAANSA varten, ollakseen kaunis vaimo miehensä rinnalla, oman miehensä ylpeys ja iko, ja jos hänen miehensä tarvitsee vieraisiin kiinnittää huomionsa omansa sijaan, niin eipä paljoa paremmin voi viestittää, että "älä luota minuun, en välit sinusta!"!!!!


    • huhhah

      minkänä sille teet ??
      Ku kerta katteloo nii kattele sinäki miehiä. Jos sinnuu sapettaa nii jätä se ukko ja liukene toesiin maesemiin.

      • aijaijaijai...!

        POTKAISE NILKKAAN!
        POKS!


    • ...........

      Minä olen sitä mieltä että fiksu mies ei katsele muita naisia silloin kun oma nainen on vierellä koska se oma nainen näkee että katsellaan muita naisia. Tämähän tietenkin riippuu tämän miehen älykkyydestä, tajuaako hän tämän että oma nainen sen huomaa. Se on epäkunnioittavaa käytöstä katsella muita naisia oman naisen ollessa vieressä.

      Minun mielestä on luonnollista katsella kauniita ihmisiä ja minulle ei ole ongelma vaikka mieheni katselisikin naisia, tiedän kuitenkin että mies eniten haluaa minut ja on tehnyt sen minulle erittäin selväksi. Mieheni myös tajuaa että ei ole fiksua katsella naisia mikäli minä olen hänen lähettyvillään.

    • 1 + 15

      Vaimoni on aina ihastellut komeita miehiä (George Klooney tms) ääneen. Ei ole minua kiusannut. Jos minä ihastelen Messin jalkapallotaitoja, pitäisikö vaimon olla pahastunut siitä, ettei olekaan mielestäni maailman paras (tai ainoa!) jalkapallonpelaaja?

      • No se on ihan eri asia ne julkisuuden henkilöt.


      • aivoton
        Anna-Irmeli kirjoitti:

        No se on ihan eri asia ne julkisuuden henkilöt.

        Mikäs niistä niin erilaisen tekee? Miettikääpä ihmiset sitä.


    • Kesä on taas tulossa

      mä kattelen hyvännäkösiä naisia vaik ittelläni on hyvä ja kaunis muija kotona tai mukana, jos ne muijat ei haluais ettäne huomataan taikka niitä kattellaan niin ne vetäis pussin päällensä.
      jos muija ei ymmärrä tai suuttuu siitä että äijä kattoo kauniita naisia niin tarttis tehä jotai, en tiä mitä mut ei se sen äijän vika o

      • suloinen sulotar

        HAH!!! Nimenomaan on sen äijän VIKA! Eka seisoo vieressä ja äijällä mielenkiinto muualla .. Törkeyden huippu!!! Miehet LUULEE oikeudekseen vieraiden naisten tiirailun, ja niin ne samat äijät öuulee oikeudekseen salaa vähän muutakin kuin vain tiirailla ... Ja KAIKKI on VAIN sen oman VAIMON VIKA!!! Tätäpä kuullut ja raivoakin välillä, ja hakkaamistakin tullut, vaikka pelkästään nenää nirpsauttanut loukkaantuneena miehen töllöttelystä!
        Siinäpä se viesti miehen asennemaailmasta oma contra vieras nainen!!!


    • yksinaikkonen

      .....Niin, sallithan sen puolin ja toisin?
      Rantaleijonat upeine vatsalihaksineen tulossa :)
      Tai muuten vaan ruskettuneita karvarintoja :))

      itselläkin on ihana karvarinta ja en viitsi töllätä muita hänen läsnäollessaan, kun ei sillai syvällisemmin tuntemattomat kiinnosta.

    • laiska on nainen

      Neitsyttä miehesi kaipailee, herännyt tajuamaan, että sellaisiakin naisia on olemassa, joita eivät toiset miehet ole paneskelleet kapakkailtojen päätteeksi ja ulkomaanmatkoilla yussufin ja abdullahin toimesta

      • miesten vallankäyttöä

        Kuule, ei ole mitään väliä, vaikka olisi kuinka uskollinen, vain omaa miestään ajatteleva, häntä ihaileva ja katseleva, ja häntä varten itsensä kauniiksi laittava, ja omalle miehelleen yhteisen lapsen/lapset synnyttänyt ja itsestään huolta pitävä ja muidenkin silmissä ihan ok nainen! Näillä asioilla EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ sen kanssa, katsooko mies vieraiden naisten perän vai ei!!! Ei todellakaan merkkaa mitään!
        Ei edes se, että vaimo lempeän hellän kauniisti sanoo, että olisitko niin kohtelias ja ystävällinen minua kohtaan, ettet kääntäisi päätäsi jokaisen kaunottaren perään, koska se oikeasti loukkaa minun tunteitani ja vie seksihaluni, ja osoittaa minulle, etten riitäkään sinulle! Niin EI!!!
        Mikään ei auta, jos mies PITÄÄ OIKEUTENAAN loukata, alistaa, olla välinpitämäntön omansa tunteista, ja ainoastaan ajatella itsekkäästi omia halujaan ja niiden toteuttamista muista piittaamatta.
        Sellainen mies EI ANSAITSE OMAA, KAUNISTA, SEKSIKÄSTÄ JA HALUKASTA VAIMOA!!!


    • Taccu77

      Mietinpä vain sitä, että miksi niin monen vastaus tällaisiin on aina se, että "miehet vain on sellaisia"? Miehet voivat siis tehdä mitä huvittaa ja sen voi aina kuitata sillä, että "no miehethän vain tekevät niin".

    • kpokaf

      Jos miehesi katselee tuolleen törkeästi muita naisia ja ei välitä siitä että se tuntuu sinusta pahalta. Ja jos häntä itseään ei haittaa että katsot toisia miehiä. Niin minun mielestä hän ei enää ole sinusta ulkonäöllisesti tarpeeksi kiinnostunut vaan tarvitsee katsella muita kauniimpia naisia. Et ole enää hänen mielestään kiinnostava verrattuna muihin naisiin. Se mies ei ansaitse sinua. Voit löytää oikeasti miehen joka palvoo juuri sinua eikä ole tuollainen. Ja joka on myös muutenkin ihana ja rakastava. Minun mielipiteeni on että tuo ei ole hyvä suhde.

      • 7 + 8

        "Jos miehesi katselee tuolleen törkeästi muita naisia... minun mielestä hän ei enää ole sinusta ulkonäöllisesti tarpeeksi kiinnostunut vaan tarvitsee katsella muita kauniimpia naisia."

        Väärin. Hän on kiinnostunut myös muista vähemmän kauniista naisista sekä tietysti omastaan.

        Meinaatko, että jos on oma koira, muut koirat eivät kiinnosta. Tai jos on oma auto, muut autot eivät kiinnosta. Tai jos on oma vauva, muuta vauvat eivät kiinnosta?

        "Voit löytää oikeasti miehen joka palvoo juuri sinua eikä ole tuollainen."

        Aika epätodennäköistä. Fiksu mies vilkuilee kuitenkin silloin, kun mustasukkainen puoliso ei ole paikalla.


      • Sarahhin
        7 + 8 kirjoitti:

        "Jos miehesi katselee tuolleen törkeästi muita naisia... minun mielestä hän ei enää ole sinusta ulkonäöllisesti tarpeeksi kiinnostunut vaan tarvitsee katsella muita kauniimpia naisia."

        Väärin. Hän on kiinnostunut myös muista vähemmän kauniista naisista sekä tietysti omastaan.

        Meinaatko, että jos on oma koira, muut koirat eivät kiinnosta. Tai jos on oma auto, muut autot eivät kiinnosta. Tai jos on oma vauva, muuta vauvat eivät kiinnosta?

        "Voit löytää oikeasti miehen joka palvoo juuri sinua eikä ole tuollainen."

        Aika epätodennäköistä. Fiksu mies vilkuilee kuitenkin silloin, kun mustasukkainen puoliso ei ole paikalla.

        Oma mieheni katseli avoimesti muita naisia ennen. Hieman se häiritsi kuulla
        kuinka kaunis tai kuinka isot rinnat jollakin naisella on. Tunnistan kyllä itsekin kauniit naiset,vaikka hetero olenkin. Ja joskus yhdessäkin heitä kommentoitiin.
        Oletteko miettineet miksi mies katsoo muita naisia? Olisiko siksi,että toinen on nuorempi,kauniimpi,hoikempi,isorintaisempi jne? Tässä kohtaa kannattaisi katsoa itse peiliin ja kysyä itseltään,että olenko tyytyväinen itseeni. Koenko olevani seksikäs,näyttääkö vartaloni siltä,että se kiinnostaa miestäni yms. Sama koskee tietysti miehiäkin. Itselläni tuijotukset ja kommentit loppuivat kuin seinään.
        Olin valmiiksi hoikka (laihduin 10kg) ja hankin isot silikonirinnat.
        Nyt mieheni palvoo minua ja vain minua.Häntä eivät kiinnosta muut naiset enää millään lailla. Saan jakamattoman huomion itselleni.

        Toivon,että satsaatte itseenne ja suhteisiin/liittoihin. Kaikkia asioita elämässään ei voi pitää itsestään selvinä. Pitäkää huoli itsestänne!


      • 7 + 8
        Sarahhin kirjoitti:

        Oma mieheni katseli avoimesti muita naisia ennen. Hieman se häiritsi kuulla
        kuinka kaunis tai kuinka isot rinnat jollakin naisella on. Tunnistan kyllä itsekin kauniit naiset,vaikka hetero olenkin. Ja joskus yhdessäkin heitä kommentoitiin.
        Oletteko miettineet miksi mies katsoo muita naisia? Olisiko siksi,että toinen on nuorempi,kauniimpi,hoikempi,isorintaisempi jne? Tässä kohtaa kannattaisi katsoa itse peiliin ja kysyä itseltään,että olenko tyytyväinen itseeni. Koenko olevani seksikäs,näyttääkö vartaloni siltä,että se kiinnostaa miestäni yms. Sama koskee tietysti miehiäkin. Itselläni tuijotukset ja kommentit loppuivat kuin seinään.
        Olin valmiiksi hoikka (laihduin 10kg) ja hankin isot silikonirinnat.
        Nyt mieheni palvoo minua ja vain minua.Häntä eivät kiinnosta muut naiset enää millään lailla. Saan jakamattoman huomion itselleni.

        Toivon,että satsaatte itseenne ja suhteisiin/liittoihin. Kaikkia asioita elämässään ei voi pitää itsestään selvinä. Pitäkää huoli itsestänne!

        Pelkään, että sinäkin tulet pettymään. Tuossa kilpavarustelussa voi vain hävitä.

        En tiedä, millä pajunköydellä miehesi palkitsee sinua fetiššinsä tyydyttämisestä, mutta kukaan nainen ei ole niin hyvännäköinen, etteivät muut naiset kiinnostaisi miestä.


      • Huuuuuh....
        7 + 8 kirjoitti:

        "Jos miehesi katselee tuolleen törkeästi muita naisia... minun mielestä hän ei enää ole sinusta ulkonäöllisesti tarpeeksi kiinnostunut vaan tarvitsee katsella muita kauniimpia naisia."

        Väärin. Hän on kiinnostunut myös muista vähemmän kauniista naisista sekä tietysti omastaan.

        Meinaatko, että jos on oma koira, muut koirat eivät kiinnosta. Tai jos on oma auto, muut autot eivät kiinnosta. Tai jos on oma vauva, muuta vauvat eivät kiinnosta?

        "Voit löytää oikeasti miehen joka palvoo juuri sinua eikä ole tuollainen."

        Aika epätodennäköistä. Fiksu mies vilkuilee kuitenkin silloin, kun mustasukkainen puoliso ei ole paikalla.

        Vertaatko nyt tosissasi naista koiraan, autoon ja vauvaan...? Tässä on nyt yksinkertaisesti kyse toisen tunteiden huomioon ottamisesta. Jos nainen on sitä mieltä, että tällainen "kuolaaminen" ei käy, niin miehen kyllä tulee ajatella OMAN naisensa tunteita ensimmäisenä. Jos sovitaan, että muita saa katsella, niin silloin homma on ok. Mitä tuollainen mies on naisensa puolesta valmis sitten oikein tekemään, jos ei voi edes lopettaa muiden naisten kuolaamista? Ja jos ei välitä, vaikka oma nainen kuolaisi muita, niin mistä sitten välittää? Eikö mikään kosketa?Ja että täytyy katsella muita noin vielä oman naisen läsnäollessa! Toisen täytyy jopa pyytää lopettamaan...! Mikä ihmsiä oikein nykyään vaivaa?


      • sairasteleva vanha vaimo

        Niin, miehen pitäisi olla siitä omasta puolisostaan kiinnostunut koko loppu elämänsä, kun hänen kanssaan on parisuhteen muodostanut, eikä HYLÄTÄ omaa naistaan, kun tämä käy LUONNOLLISESTI vanhaksi ja kurttuiseksi ja muodotkin saattavat hävitä (kutenmiehensäkin muodot!!!).
        Se, että toinen vanhetessaan lakkaa kiinnostamasta ja katse kääntyy muihin, on jo askel uskottomuuteen, tai jopa merkki uskottomuudesta. Oikein tunne-elämältään kasvanut mies YMMÄRTÄÄ, ette katse pitää tietoisesti suunnata omaansa, omalleen osoittaa huomiota, kunnioitusta ja rakkautta, eikä vilkuilla vihreämpiä ruohoja, jotka samalla tavoin iän myötä lakastuvat. Miehen on hyvä pysähtyä miettimään, millaista olisi seisoa oman vaimon kuolinvuoteen äärellä ja vähän kuin pakosta katsella tätä siinä, riutuneena, kuolleena, ja muistaa, kuinka hylkäsi hänet ja jätti hänen sydämensä suremaan ja itse kääntyi muihin päin! Se tilanne olisi JOKAISELLE muihin päin kääntyille miehille oikein tervehdyttävä!!!


      • mee ittees
        7 + 8 kirjoitti:

        "Jos miehesi katselee tuolleen törkeästi muita naisia... minun mielestä hän ei enää ole sinusta ulkonäöllisesti tarpeeksi kiinnostunut vaan tarvitsee katsella muita kauniimpia naisia."

        Väärin. Hän on kiinnostunut myös muista vähemmän kauniista naisista sekä tietysti omastaan.

        Meinaatko, että jos on oma koira, muut koirat eivät kiinnosta. Tai jos on oma auto, muut autot eivät kiinnosta. Tai jos on oma vauva, muuta vauvat eivät kiinnosta?

        "Voit löytää oikeasti miehen joka palvoo juuri sinua eikä ole tuollainen."

        Aika epätodennäköistä. Fiksu mies vilkuilee kuitenkin silloin, kun mustasukkainen puoliso ei ole paikalla.

        Koira, auto tai vauva eivät koskaan ole pettämisen osapuolia, toinen vastakkasen sukupuolen edustaja on. Siinä ero!
        Oikeasti fiksu mies ei todellakaan katsele muita naisia ja LOUKKAA sillä omaansa, oli tämä paiklla tai ei, sillä se, että mies katsoo muita naisia, ei ole vain sen hetken salatouhua, vaan miehen sydämen asenne, ja salassa tehdyt vääryydet omaa kohtaan ovat jopa pahempia kuin julki tulevat!!! Ajatukset ja sydämen asenteet ja tunteet, niistä se mitataan, uskollisuus!!! Ja kyllä se puoliso huomaa ja tajuaa, ettei toinen ole sydämessään uskollinen, jos muiden perään haikailee, ja ne tunteet, mustasukkaisuus, loukkaantuminen, riittämättömyys, pettymys, seksuaalinen haluttomuus, ne ovat aitoja ja OIKEITA tunteita, ja sen loukkaavan osapuolen syy, ei sen, jota loukataan!!!


    • anip

      Yli kolmekymmentä vuotta naimisissa olemme olleet ja mieheni pää kääntyy aina kun sääret vilahtaa! Se vaan sattuu vieläkin, joka kerta. Välillä mieheni pisteyttää naisia, jos istumme esim. terassilla, se vaan satuttaa!

      • QuickSapphire

        HAHAHA! xD

        OTTAISIT ERON KOSKA MIEHESI KATSELEE NAISIA?? xD
        Ompa kyllä rakkautta suhteessa oikein ylitsepursuavasti :'D

        Anteeksi mutta ihan oikeasti WTF xD
        Miksi edes mennä naimisiin jos ero on siitä kiinni että puoliso on hetero? En tajua.

        Oikeasti... jos puolisoa RAKASTAA ja KUNNIOITTAA niin se tarkoittaa sitä, että hyväksyy sen että häntä kiinnostaa vastakkainen sukupuoli, koska hän on hetero ja siksi hän haluaa katsoa koska hän tykkää siitä mitä näkee.

        Ei herran jestas mitä sitä lukee.

        Mitä se on sinulta pois jos hän katsoo muita? Sehän johtuu ihan vain siitä että hän tykkää siitä mitä näkee, oikeasti. Ei se papin aamenella muutu se että mies tykkää naisista. Miten se sillä muuttuisi! xD

        Ei se tarkoita, että ei kunnioittaisi tai rakastaisi toista, jos katsoo muitakin. Sehän vain tarkoittaa että tykkää sen toisen ulkonäöstä. Mitä vikaa siinä on? Ei voi vaatia toiselta, että ei tykkäisi kenenkään muun ulkonäöstä. Eihän sille ihminen itse voi mitään että mistä tykkää ja mistä ei.

        Se osoittaisi kunnioitusta ja rakastamista, että hyväksyisi toisen luonteenpiirteet, varsinkin kun ne ovat biologian rakentamia, koska ei se loppujen lopuksi ole sinulta itseltäsi pois. Miten olisi? Ei se sinua sen enempää tai vähempää katselisi vaikkei muita toljottaisikaan.

        Tuollainen ei taas osoita kuin järjetöntä mustasukkaisuutta, itsekkyyttä ja vaatimusta, että toinen ei saa olla suhteessa yhtään oma itsensä.

        Jos haluatte avioliitoltanne, että molempien pitää pysyä ahtaissa rooleissa eikä olla oma itsensä kuin ystäviensä seurassa niin olkaa hyvät. Onnea matkaan! xD


      • dhgishgolkgj
        QuickSapphire kirjoitti:

        HAHAHA! xD

        OTTAISIT ERON KOSKA MIEHESI KATSELEE NAISIA?? xD
        Ompa kyllä rakkautta suhteessa oikein ylitsepursuavasti :'D

        Anteeksi mutta ihan oikeasti WTF xD
        Miksi edes mennä naimisiin jos ero on siitä kiinni että puoliso on hetero? En tajua.

        Oikeasti... jos puolisoa RAKASTAA ja KUNNIOITTAA niin se tarkoittaa sitä, että hyväksyy sen että häntä kiinnostaa vastakkainen sukupuoli, koska hän on hetero ja siksi hän haluaa katsoa koska hän tykkää siitä mitä näkee.

        Ei herran jestas mitä sitä lukee.

        Mitä se on sinulta pois jos hän katsoo muita? Sehän johtuu ihan vain siitä että hän tykkää siitä mitä näkee, oikeasti. Ei se papin aamenella muutu se että mies tykkää naisista. Miten se sillä muuttuisi! xD

        Ei se tarkoita, että ei kunnioittaisi tai rakastaisi toista, jos katsoo muitakin. Sehän vain tarkoittaa että tykkää sen toisen ulkonäöstä. Mitä vikaa siinä on? Ei voi vaatia toiselta, että ei tykkäisi kenenkään muun ulkonäöstä. Eihän sille ihminen itse voi mitään että mistä tykkää ja mistä ei.

        Se osoittaisi kunnioitusta ja rakastamista, että hyväksyisi toisen luonteenpiirteet, varsinkin kun ne ovat biologian rakentamia, koska ei se loppujen lopuksi ole sinulta itseltäsi pois. Miten olisi? Ei se sinua sen enempää tai vähempää katselisi vaikkei muita toljottaisikaan.

        Tuollainen ei taas osoita kuin järjetöntä mustasukkaisuutta, itsekkyyttä ja vaatimusta, että toinen ei saa olla suhteessa yhtään oma itsensä.

        Jos haluatte avioliitoltanne, että molempien pitää pysyä ahtaissa rooleissa eikä olla oma itsensä kuin ystäviensä seurassa niin olkaa hyvät. Onnea matkaan! xD

        Riippuu siitä MITEN mies toisia naisia katselee :). Jos kuolaa oikein silmät pyöreenä ja katselee kulmiensa alta kiihkoissaan yrittäen olevinaan peittää katselunsa ja silti vaan tuijottaa niin plääh. Perseestä. Mies saa katsella mutta ei kiitos minun nähden koska minulla on muutenkin huono itsetunto. Harmi vaan että omakaan ukko ei tätä ymmärrä.


      • QuickSapphire
        dhgishgolkgj kirjoitti:

        Riippuu siitä MITEN mies toisia naisia katselee :). Jos kuolaa oikein silmät pyöreenä ja katselee kulmiensa alta kiihkoissaan yrittäen olevinaan peittää katselunsa ja silti vaan tuijottaa niin plääh. Perseestä. Mies saa katsella mutta ei kiitos minun nähden koska minulla on muutenkin huono itsetunto. Harmi vaan että omakaan ukko ei tätä ymmärrä.

        Nojoo.. se kuolaaminen nyt on kieltämättä aika epäkätevää. Siitä pitäisi puhua koska se varmasti herättää epätoivottua huomiota. Mutta silmät pyöreänä tuijottaminenhan on ihan ookoo niin kauan kuin se jota tuijotetaan ei huomaa. Sitten se on vähän vaivaantuva tilanne.

        Mutta ihmiset jotka ovat suhteessa tuntevat kyllä toisensa ja hyväksyvät toisensa sellaisina kuin he ovat, joten sehän ei haittaa kun oma rakas näkee tuijottamassa.

        Ainakin niin sen PITÄISI olla mutta jotenkin ihmiset eivät hoksaa tätä...


      • 111
        dhgishgolkgj kirjoitti:

        Riippuu siitä MITEN mies toisia naisia katselee :). Jos kuolaa oikein silmät pyöreenä ja katselee kulmiensa alta kiihkoissaan yrittäen olevinaan peittää katselunsa ja silti vaan tuijottaa niin plääh. Perseestä. Mies saa katsella mutta ei kiitos minun nähden koska minulla on muutenkin huono itsetunto. Harmi vaan että omakaan ukko ei tätä ymmärrä.

        Kannattaisiko tämän lisäksi myös ITSE tehdä jotakin? Esim sille tunnistamallesi huonolle itsetunnolle. Juttele vaikka ystäviesi kanssa aiheesta.


    • QuickSapphire

      Aa, joo. Pitää vielä lisätä että on muuten törkeää petkuttamista sanoa, että ei katsellutkaan ketään. Minä henkilökohtaisesti inhoan sitä kun ihmiset valehtelevat eivätkä suostu myöntämään tehneensä jotain tai olevansa väärässä.

      Ihan rehellisesti pitäisi sanoa että katteli jotakuta jos katteli. Miksi muuten sitä edes lähtisi suhteeseen jossei voi olla rehellinen? Tyhmää touhua.

      Toisaaltaan, miten itse otat sen jos hän on rehellinen? Annatko hänelle itselleen sellaisen kuvan että on ookoo sanoa rehellisesti tuon asian suhteen?

      • 14 + 17

        Ei parhaassakaan suhteessa tarvitse olla totuuden torvi. Kyllä hienotunteisuus tarkoittaa sitä, että osa asioista pidetään omana tietona eikä kaiveta kaikkia asioita esiin. Hyvä esimerkki ovat aikaisemmat seksikokemukset. Toinen voisi olla puutteet puolison ulkonäössä.


      • QuickSapphire
        14 + 17 kirjoitti:

        Ei parhaassakaan suhteessa tarvitse olla totuuden torvi. Kyllä hienotunteisuus tarkoittaa sitä, että osa asioista pidetään omana tietona eikä kaiveta kaikkia asioita esiin. Hyvä esimerkki ovat aikaisemmat seksikokemukset. Toinen voisi olla puutteet puolison ulkonäössä.

        Ai? Minä olen kyllä kaivanut nekin esiin, ja olemme jutelleet niistä. Ja olemme saaneet aikaisemmista kokemuksista lisätietoa siitä miten nautiskella seksuaalisesti ja lisäksi olemme tutustuneet paremmin toisiimme ja lisäksi voimme tietää puutteemme ulkonäössä ja tehdä niille jotain eikä vain arvailla mikä voisi olla vialla.

        Henk. koht. olen löytänyt rehellisyyden olevan vallan mainio tekijä suhteen onnelliseksi tekemisessä.


    • Kyllä siitä riittää

      Kivaa, just sun miehesi varmaan on mun salarakas, olin kuvioissa jo silloin kun menitte naimisiin. Miehesi nyt vaan sattuu olemaan seksin saralla viriili.

    • LaajakatseinenN

      Täällä on niin tuttuja juttuja. Kun lueskelin vastauksia.

      Itse kans seurustelen miehen kanssa joka tuijottaa toisia naisia.

      Kerran istui nainen minihameessa, pitkät sääret suorana, vaaleet sukkahousut jalassa. Mieheni tuijotti häntä, kauan aikaa. Minä vuorostani tuijotin miestäni vieressä kun hän tuijotti naista, viimein havahtu tuijottamisesta ja otti kädestäni kiinni. Laittoi käteni *sukuelintensä* päälle. HYI HITTO! Oli tosi kuvottavaa kun ensin katsoo toista naista ja sitten vielä tekee niin. Hän kiisti kaiken, ettei hän tuijottanut...Suuttui siitä kauheesti kun asiasta mainittelin.

      Yleisillä paikoilla hän on niinkuin mua ei olisi olemassakaan. Katselee ja loikkii naisten edessä ja sitten kun sanon siitä niin olen muka vainoharhanen. Olisi ollut monta tilaisuutta että olisin poistunut paikalta kun mies oikein tuijottaa naisia jossain. Mutta aina ollut joku este, joko huono paikka etten olisi päässyt lähtemään. Olisi ollut kiva kun olisin poistunut paikalta ja mies olisi havahtunut ja huomannut että olen poistunut. Joku kerta sen vielä teen.

      Ei luulisi olevan tarvetta katella toisia naisia jos tykkää omasta naisestaan. Tuntuu että kaikki naiset ollut hänellä sellaisia hiirulaisia etteivät ole uskaltanut sanoa mitään, Minä taas sanon heti mitä ajattelen. Jos suuttuu niin suuttukoon.

      Jos hän tuijottelee vieraita naisia vielä kauankin, niin minä lähden. Otan sellaisen miehen jonka ei tarvi vieraita naisia tuijotella. Vilkasta voi ja katsoa mutta tuijottaminen on eri juttu. Ja jos pitää flirttailla naisien kanssa, silloin saa mennäkin.

      Pitäis naistenkin ajatella ettei flirttaile tai katsele takas kun huomaa että mies on naisen kanssa.

      Itse en voisi ajatellakaan että flirttailisin tai iskisin varattua miestä. Vapaita on niin paljon että kyllä niistä luulisi löytyvän.

      Jos sitä tuijottelee toisia naisia niin ei sitä omaansa kunnijoita ollenkaan. Tai sitten tuntuu että on nostanut miehen itsetuntoa ja siksi he sitten flirttailevat ja tuijottelevat toisia naisia.

      • QuickSapphire

        Ehehee! Nää on niin hauskoja. xD

        Oikeasti! Ihmiset on NNIIIIIN mustiksia. :'D
        Tää maailma on ihan seko ettei voi muuta kuin nauraa enää. xD


      • LaajakatseinenN
        QuickSapphire kirjoitti:

        Ehehee! Nää on niin hauskoja. xD

        Oikeasti! Ihmiset on NNIIIIIN mustiksia. :'D
        Tää maailma on ihan seko ettei voi muuta kuin nauraa enää. xD

        Kuules kyllä se on toisesta välittämistä eikä mustasukkaisuutta. Jos ukko katsoo parhaakseen katsoa oman naisen vieressä ollessaan toisia naisia ja ei huomioi omaansa. Miksi sitten olla hänen kanssaan jos on tarvista katella toisia naisia. Siinä toivossako että jos löytyis parempi? Tai että jos ero tulee että on sitten heti valmiina joku toinen katsottu? Ei mulla ole tarvista katella toisia miehiä. Tansseissa katson ihmisiä jos saisin jotain oppia heidän tanssimisesta.

        vapaana ollessa kävin tanssimassa, ei sitä tullut etsittyä ketään. Mutta ajatuksena oli että jos joku sattuu kiinnostava kohdalle ja haluu tutustua niin en siitä kieltäydykään. Mutta en siinä mielessä lähtenyt tanssimaan että sieltä joku löytyis. Vaan ihan tanssin ilosta =) Uskokoon ken tahtoo ;)

        Luottamus pitää ansaita...etenkin jos sen on kerran menettänyt ja anteeksi kerran saanut?

        Kyllähän se mun mieskin on mustis ;) Hän kerran katseli naisia, pää kääntyi melkein ympäri asti, no mie ajattelin että teenpä samoin. Ja oikein näytin miehelle että osaan minäkin, Johan veti tanssissa ihan liki itseensä :) Ei vilkuillut sen jälkeen...Että ei voi muuta kun nauraa ;)

        Minkäs sille voi kun rakastaa ja tykkää toisesta, eihän sitä silloin haluisi jakaa kaikkien maailman naisien kanssa. Jos sitä flirttailee ja katselee toisia naisia, turhaa itkeä ja valittaa että taas on jätetty :( Kuka nainen sitä loputtomiin katsoo? Ja kun maailma on vapaita miehiä pullollaan. Itse olen ainakin 110% luotettava ja tässä suhteessa mukana täysillä. Jota en haluisi menettää. Mutta minkäs teet jos miehen luonne on flirtti tai haluu tuijotella naisia.

        On niin rauhallinen olo kun mies kotona ja minä omassa kodissani. Ei tarvi ajatella että hän seisoo vieressä ja katsoo kaikki rimppakintut. Niinku hänellä tapana sanoa ;)


      • dhdhh

        Kuulostaa ihan hirveeltä :(. Mun ukolla samaa mutta ei nyt ihan noin suoraan ja törkeesti roiskaise silmilleni että häntä panettaa joku toinen nainen ja että joku toinen nainen on kuuma. Hyi saatana oikeesti tuo että katto sitä akkaa ja sitten ku alko seisomaan niin laitto sun käden haarojensa väliin.


      • LaajakatseinenN
        dhdhh kirjoitti:

        Kuulostaa ihan hirveeltä :(. Mun ukolla samaa mutta ei nyt ihan noin suoraan ja törkeesti roiskaise silmilleni että häntä panettaa joku toinen nainen ja että joku toinen nainen on kuuma. Hyi saatana oikeesti tuo että katto sitä akkaa ja sitten ku alko seisomaan niin laitto sun käden haarojensa väliin.

        Tuleekin mieleen että tykkääkö hän minusta oikeesti??? Itselläni ei tulisi mieleenkään että katsoisin miehiä sellailla että tekis mieli niiden kanssa jotain tehdä :(

        Olen tarkka näkemään kaiken...Minulta sitä ei voi niin salaa tehdä ettenkö huomaa, on sellainen laaja katse, voisinpa jopa nähdä melkein mitä selkäni takana touhutaan vaikka en katsoisi, jokin vaisto minkä tuntee :)

        Ei ole kivaa suunnitella yhteistä reissua kun tietää mitä se on, Hän katselee toisia naisia :( ja jos se vielä toistuu että noin reilusti. Hän ei sitä itse huomaa ollenkaan, Hän kiistää aina kaiken ja väittää ettei tuijota. Siihen ajattelin että ottaisin kameralla kuvan ja näyttäisin että miten sinä tässä tuijottelet :) Todistus aineistoa.


      • 8 + 1
        LaajakatseinenN kirjoitti:

        Tuleekin mieleen että tykkääkö hän minusta oikeesti??? Itselläni ei tulisi mieleenkään että katsoisin miehiä sellailla että tekis mieli niiden kanssa jotain tehdä :(

        Olen tarkka näkemään kaiken...Minulta sitä ei voi niin salaa tehdä ettenkö huomaa, on sellainen laaja katse, voisinpa jopa nähdä melkein mitä selkäni takana touhutaan vaikka en katsoisi, jokin vaisto minkä tuntee :)

        Ei ole kivaa suunnitella yhteistä reissua kun tietää mitä se on, Hän katselee toisia naisia :( ja jos se vielä toistuu että noin reilusti. Hän ei sitä itse huomaa ollenkaan, Hän kiistää aina kaiken ja väittää ettei tuijota. Siihen ajattelin että ottaisin kameralla kuvan ja näyttäisin että miten sinä tässä tuijottelet :) Todistus aineistoa.

        "Itselläni ei tulisi mieleenkään että katsoisin miehiä sellailla että tekis mieli niiden kanssa jotain tehdä :("

        Älä käytä itseäsi moraalin mittana. Varmaan valtaosa heteromiehistä katselee ja kuvittelee seksiä jatkuvasti ja kaikkien naaraspuolisten elollisten kanssa.

        "Hän kiistää aina kaiken ja väittää ettei tuijota."

        Mies parka. Pohjois-Koreassakin tarkkaillaan vähemmän.


      • QuickSapphire
        LaajakatseinenN kirjoitti:

        Kuules kyllä se on toisesta välittämistä eikä mustasukkaisuutta. Jos ukko katsoo parhaakseen katsoa oman naisen vieressä ollessaan toisia naisia ja ei huomioi omaansa. Miksi sitten olla hänen kanssaan jos on tarvista katella toisia naisia. Siinä toivossako että jos löytyis parempi? Tai että jos ero tulee että on sitten heti valmiina joku toinen katsottu? Ei mulla ole tarvista katella toisia miehiä. Tansseissa katson ihmisiä jos saisin jotain oppia heidän tanssimisesta.

        vapaana ollessa kävin tanssimassa, ei sitä tullut etsittyä ketään. Mutta ajatuksena oli että jos joku sattuu kiinnostava kohdalle ja haluu tutustua niin en siitä kieltäydykään. Mutta en siinä mielessä lähtenyt tanssimaan että sieltä joku löytyis. Vaan ihan tanssin ilosta =) Uskokoon ken tahtoo ;)

        Luottamus pitää ansaita...etenkin jos sen on kerran menettänyt ja anteeksi kerran saanut?

        Kyllähän se mun mieskin on mustis ;) Hän kerran katseli naisia, pää kääntyi melkein ympäri asti, no mie ajattelin että teenpä samoin. Ja oikein näytin miehelle että osaan minäkin, Johan veti tanssissa ihan liki itseensä :) Ei vilkuillut sen jälkeen...Että ei voi muuta kun nauraa ;)

        Minkäs sille voi kun rakastaa ja tykkää toisesta, eihän sitä silloin haluisi jakaa kaikkien maailman naisien kanssa. Jos sitä flirttailee ja katselee toisia naisia, turhaa itkeä ja valittaa että taas on jätetty :( Kuka nainen sitä loputtomiin katsoo? Ja kun maailma on vapaita miehiä pullollaan. Itse olen ainakin 110% luotettava ja tässä suhteessa mukana täysillä. Jota en haluisi menettää. Mutta minkäs teet jos miehen luonne on flirtti tai haluu tuijotella naisia.

        On niin rauhallinen olo kun mies kotona ja minä omassa kodissani. Ei tarvi ajatella että hän seisoo vieressä ja katsoo kaikki rimppakintut. Niinku hänellä tapana sanoa ;)

        Toisesta välittämistä? Lasketaanko se välittämiseksi, että vaaditaan toisen olevan sellainen kuin sinä haluat? Minusta ei.

        Minusta välittäminen on sitä, kun halutaan toisen olevan onnellinen ja saavan olla sujut ja sinut itsensä kanssa.

        Tuo on vain mustasukkaisuutta tuo. Se on tarvetta estää mieheltä kaikkien muiden naisten olemassaolo. Se on naurettavaa hommaa. Luuletko oikeasti, että jos miehesi ei katsoisi muita naisia, se jotenkin saisi hänet pitämään sinusta enemmän? No ei todellakaan. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Monet miehet tykkäävät katsella autoja, kun tykkäävät siitä miltä ne näyttävät. Ei hän aio niitä ostaa kuitenkaan. Sama juttu naisten kanssa. Miehet tykkäävät katsella naisia kun tykkäävät siitä miltä ne näyttävät. Ei hän aio niitä kaikkia kuitenkaan iskeä siitä huolimatta. Mikä ihmeen ongelma siinä on?

        Jos miehesi aikoo pettää sinua, hän pettää sinua riippumatta siitä katsoiko naisia vai ei. Jos hän aikoo olla uskollinen, hän on uskollinen riippumatta siitä katsoiko naisia vai ei. Se, että katsooko hän jotain sattumanvaraisia naisia jossain, ei muuta pätkän vertaa asiaa.

        Miehet katselevat naisia siitä lähtien kun ne alkavat kiinnostaa. Ei se tarkoita että he etsivät joka kerta jotain kenen kanssa alkaa olla.

        Mustasukkaisuus on sitä kun pitää estää kontaktia vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman mitään muuta syytä kuin se että itseään häiritsee.

        Välittäminen on toisen onnellisuuden ja hyvänolon toivomista.

        Mustasukkaisuus on kuitenkin yleinen piirre ihastumisessa ja väkisin ylläpidettävässä hajoavassa suhteessa. Ihastumisen varaan ei kuitenkaan kannata laskea pitempiaikaista suhdetta ja se hajoavan voi halutessaan yrittää korjata.


      • KASKASkuskus

        LaajakatseinenN. Miten on mennyt. Minua kiinnostaa tuo, että mies kieltää kaiken. Minun mieheni jopa raivostuu, käy lähestulkoon käsiksi ja sanoo että olen vainoharhainen. Vainoharhainen en ole, mutta skitsofreeninen kyllä pian, jos ei enää noi uskoa sitä, mitä omin silmin näkee. Minä olen aikani katsellut käytöstä ja raivostumisia, mutta nyt en enää. Haluan saada selville, että ihanko tosissaan valehtelee minulle että ei sitä tee. Nyt vain tsekkaan, että tekeekö, ja jos tekee, minä alan suunnitella avioeroa. Nimittäin, esimerkkinä että meillä ehdotetaan sänkyyn menoa, kun on ikkunasta mies ensin seurannut pimua. En ole voinut uskoa todeksi ja kun #"tilanteet" ovat toituneet, epäilykseni ovat kasvaneet. Minun naiseuteni ei häntä liiemmin kiinnosta (epäkypsää teinipojan kaukorakkautta vaan). Tänään menemme stadille ja esitän viatonta. Ainon nyt LOPULTAKIN ottaa selville, että valehteleeko hän vai onko se todella totta, että hän käy kuumana kun saa katsoa itseään parikymmnetä vuotta nuorempia naisia. Ikäiseni kypsä nainen ei häntä innosta.


    • dfsjdfs

      Mikä helvetti siinä on että nainen on niin riippuvainen hyväksynnästä koko ajan?

      Jos mies hakee hyväksyntää samalla lailla nainen potkii pihalle tai singahtaa juoksuun niin että savupilvi jää.

      Ei se sun itsetuntos voi olla tällaisesta asiasta kiinni.

      • asjlajlf

        "Mikä ******** siinä on että nainen on niin riippuvainen hyväksynnästä koko ajan?"

        Oisko esim. siksi, että on huomannut oman miehen tuijottavan muita naisia ja haluaisi olla itse se nainen, jota oma mies katsoo?

        Kyllä minä ainakin haluan oman mieheni hyväksynnän ja tulen sitä aina kaipaamaan. Mutta onneksi hän katselee muita naisia vain silloin, kun en itse ole paikalla, sen verran on tapoja hänellä :)


      • hyi hyi

        tietynlaiset miehet haluavat että naisen itsetunto polkeutuu nimenomaan pohjalukemiin, se on joidenkin miesten luonto, huomaa miten alat heti haukkua itsetuntoa eli sulla on tämä sama luonto, aijjai ei kuulosta hyvältä ollenkaan!


    • Kokemusta on!

      Minusta on aivan ihanaa jos mies hakee tietyllä tavalla hyväksyntää naiseltaan.Se osoittaa että nainen on tärkeä ja mies kaipaa juuri hänen huomiotaan.
      Naiset ovat kautta aikojen olleet toistensa vihamiehiä ja kilpailijoita.Siispä,jos mies katselee vaikka naisten kuviakin liian tarkkaan niin kyllä se naisen mieltä kaihertaa että enkös enää riitäkään tai eikös mussa olekaan mitään katseltavaa ja sen vielä kruunaa se että miehet lakkaa huomioimasta naistaan hyvinkin pian seurustelun edetessä.
      Puhun kokemuksesta koska olen jo se vanha,kulahtanut ämmä jolle ei katseita enää tipu saati sitten huomiota mut näillä sitä mennään vaan vaikka kaipuu oiskin olla tärkeä.
      Me naiset ollaa ni eri puusta veistettyjä.

    • Ei niin vakavaa

      Tänään viimeksi aviomies tuijotti erästä 180-senttistä isotissistä naista marketissa. Avioelämää ei ole takana paljon. Huomasin vaan miehen vilkuilun ja totesin hänelle että "onpa tuo seksikkään näköinen muija, näitkö?".

      Sitten hymähdimme molemmat ja jatkoimme matkaa.

      • säälittää

        Teillä on kaverisuhde. One Word: säälittävää.


    • remains

      Kerran olimme miehen kanssa viihteellä ja baariin käveli pitkä ja hoikka nainen. Humaltunut meiheni alkoi kovaan ääneen ihmettelemään, että kuinka noin erityisen kaunis nainen joutuu tulla yksin baariin :( Itse olen alle 160-senttinen ja muutenkin pikkuruinen..
      Tokaisin vain, että sunhan täytyy sit varmaan mennä pitämään sille seuraa! Näistä kommenteista tapellaan vieläkin ja tapahtuneesta on jo melkein 2 vuotta!

    • Naatiskellaan!!!!

      Käsi sydämelle nyt, naiset! Ettekö itse koskaan-ikinä-milloinkaan katsele upeita komeita miehiä!?
      Ilmottaudun! Ja parisuhteessa olen ja hyvässä sellaisessa. Kyllä silmä silti lepää ja tulee hyvä mieli kun näkee oikein hyvän näköisen nuoren (ja miksei vanhemmankin) miehen! Silti ei mielesssä ole että sänkyyn tuon kanssa! Kyllä mulle oma rakas ukkeli on riittänyt ja riittää siitä huolimatta puutteineen ja virheineen päivineen. Ne juuri tekee hänestä sen johon aikanaan rakastuin ja nykyisin rakastan.
      Ja jos mun mies katselee niitä naisia, tiedän että hänellä on suurinpiirtein nuo samat ajatukset. Ei silmä osaa vie, eikä ketään voi vaatia silmälaput silmillä kulkemaan!

      • hölmö rakkaus

        Olemme keski-ikäinen pariskunta, menimme naimisiin vuosi sitten. Häämatkalla ollessamme istuimme iltaa paikallisessa ravintolassa. Viereiseen pöytään tuli kaksi nuorta naista, mieheni vilkaisi heistä vastapuolellaan istuvaa naista, vilkaisi naista toisen kerran, käänsi äkkiä päänsä poispäin katsoen muka kattoa, katsoi naista taas, ja taas käänsi nopeasti poispäin. Tuo nuori nainen varmaankin vilkuili miestäni joten mieheni käänteli katsettaan poispäin. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun näin käy eli mieheni flirttailee avoimesti, aivan kuin olisi joku sinkku. Sanoin hänelle, että no miltäs näyttää ... Hän sanoi että kuvittelen ...
        Minä katselin seuraavana iltana paikallisia komeita miehiä viereisessä pöydässä, jotta hän saa tuta miltä se tuntuu. Mieheni kysyi mitäs katsot? Sanoin "en mitään". Mieheni tulistui ja lähti saman tien huoneeseemme jättäen minut yksin pöytään. Kiukuttelua sainkin osakseni pari seuraavaa päivää. Me olimme häämatkalla.


      • Zuippaduida

        Kyllä katselen muita minäkin, mutta en omaa miestäni luokkaavasti = silloin kun hän on paikalla... enkä varsinkaan sano mitään, minusta se ei vaan tunnu oikealta, koska jos miehen tekisi minulle niin, niin se sattuisi minua. Toki tiedän, että hänkin varmaan kauniin naisen nähdessään kiinnittää tähän huomionsa... Teen niinkuin itselleni haluaisin tehtävän. Sitä paitsi yhtä haittaa ja toista ei, kummatkin ovat oikeassa, toisen tunteita on kunnioitettava sen mukaisesti. Onko oikeastii niin paljon vaadittu, jos pyytää toista olemaan katsomatta muita turhan tiiviisti? Minusta ei, mutta voin olla väärässäkin.


    • Derskastosn

      Omasta puolestani vastaan...

      Katseluksi se sitten jääkin.

      Ja se on parasta mitä tästä suhteesta tällä hetkellä saan. Ehkä myös miehelläsi?

    • päivän säde

      olen sitä mieltä että jos nainen rakastaa omaa mistään niin tottakai se satuttaa jos mies toljottaa toisia naisia ja alentaa itse tuntoa kerran ystäväni kertoi että oli miehensä tullut töistä kotiin kävellyt pitkän kaupunki matkan ja oli kesä voitte arvata että helteellä näkee paljon alastomuutta melkein.ja tämä mies oli kytännyt toisia kauniita vähä pukeisia naisia ja mies oli kiihottunut meni kotia halusi naida vaimoansa sitten sängyssä tokaisi että katselin kauniita sexyjä naisia ja kiihotuin samalla hän..... joten vaimo melkein itki,ja aina mies kyttää vieläkin toisia naisia ja vaimo maassa.

    • surusilmä

      Surullista luettavaa ja satuttaa todella, kun tiedän, miltä tuntuu, kun mies ei välitä tai jopa tahallaan tekee sitä, millä tietää loukkaavansa vaimonsa tunteita, ja sitten syyttää tätä mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi, ja jos vaimo osoittaa nyrpeää naamaa, niin usein tulee rankkoja uhkauksia ja kiinni käymistä ja hirveää syyttelyä ja nimittelyä! Kaikki siis vain vaimon syytä! Mies ei ole tehnyt mitään väärää!
      Siis kuka tulee sanomaan, että miehen käytös on ihan ok? Vain tuo mies itse!

      Tällaista siis VAIN siitä syystä, että vaimo ilmaisee ihan normaalisti sanoen, että muiden naisten katselu loukkaa häntä ja että ei pysty kokemaan, että mies rakastaisi häntä, sillä muutoin mies kuuntelisi vaimonsa toiveita ja toteuttaisi, varsinkin, kun katseen kääntäminen muille naisille on oikeasti helppoa.
      Tuo muiden katselu on joillekin miehille oman vaimon henkistä pahoinpitelyä, ja muuttuu usein paljon pahemmaksi jopa vaimon kääntyessä katselemaan hiljaa auton ikkunasta ulos! Senkin mies voi tulkita mustasukkaisuudeksi, vaikka tosiasiassa vaimon sydän repeää tuskasta kokiessaan miehellensä olevansa täysin merkityksetön.
      Itsetunnosta ei tässä ole kyse, sillä vaimon itsetunto EI todellakaan lepää tällaisten ajallisten asioiden varassa, kuten katoava kauneus, nuoruus, varakkuus, arvo tai asema, tms! Vaimon kauneudella, itsensä hoitamisella tai seksuaalisella vireydellä ei ole mitään vaikutusta siihen, katsooko mies muita vai ei, mutta kylläkin siihen, kuinka vaimo kykenee hoitamaan oman osansa aviovuoteessa. Viisaan miehen luulisi ymmärtävän tämän. Vielä viisaampi vaimo hoitaa OMAN aviovelvoitteensa, VAIKKA miehensä osoittaisi vääryyttä häntä kohtaan! Aviorikos oikeuttaa, mutta ei velvoita, eroamaan.
      "Sydämestä lähtevät haureus, irstaus, ..." Näin lukee kirkkoraamatussa. Jos siis katsoo muuta naista ja sitten käyttää häntä fantasioissaan, kenties vaimonsa kanssa ollessaan, niin jo se on haureutta, vaikka onkin vain sydämen tasolla tapahtuvaa. Näin hienojakoisista, mutta perustavaa laatua olevista asioista on lopulta kyse. Näitä ajatusten tasolla tapahtuvia ei toinen tiedä, mutta valhemaailmassakaan eläminen ei ole oikein!

      • öhöm...?

        Eli mies, joka rakastelee toista naista, koska rakastaa tätä, osoittaa sydämen haureutta? Miksi vaimon tulisi tämän jälkeen hoitaa aviolliset velvoitteensa miestänsä kohtaan, joka varmasti, mikäli ihmisen ajatusmaailmaa yhtään tunnetaan, ajattelee myös tätä toista naista? Unissaan, valveilla, ja kyllä, joskus rakastellessaankin vaimoaan.

        Jos aviopuoliso on kajonnut johonkuhun toiseen ruumiillaan ja sydämellään, eikö vaimo tai aviomies tuntisi olevansa vain puoliso, joka hoitaa kumppaninsa päivittäiset tarpeet? Ja tosiaan vielä pahempaa on miesten/naisten pettäminen pelkästään seksin takia. Puolison keho on menettänyt arvonsa hänen edessään, vaikka siitä kotona pidetäänkin huolta.

        Tunnen raamatun todella hyvin, ja tiedän myös, että puoliso, joka pettää useamman kerran, vaikka tuntisi katumusta, ei oikeastaan ole saanut tekoansa anteeksi, koska on tietäen toistanut virheensä. Minusta on hölmöä, kun tänäpäivänä ihmiset laittavat pettämisiään alkoholin, mustasukkaisuuden tai muun "pätevän" syyn piikkiin. Kuitenkin näissäkin tapauksissa puoliso on tehnyt tietoisen valinnan.

        En myöskään ymmärrä, miten joku ihminen voi väittää rakastavansa toista ihmistä niin paljon, että antaa anteeksi pahoinpitelyt, pettämiset ja tuollaiset edellä mainitsemasi loukkaukset toista kohtaan. Koska juuri se ihminen, jota rakastat eniten, myös satuttaa sinua eniten. Ja voin olla hullu, mutta en antaisi ikinä rakastamani ihmisen satuttaa minua, koska se saisi aivan varmasti minut sydänjuuriani myöten pettymään häneen. Ja vain koska rakastan häntä niin paljon.
        Ja jos ajatellaan naiivisti, ajatellaan, että rakkaus antaa kaiken anteeksi, niin antaako se myös anteeksi, että vaimo/mies tieten tahtoen loukkaa puolisoaan ja alistaa näin ollen tämän arvoa ihmisenä ja kumppanina?

        En halua tuomita ketään ihmisiä heidän tekemisistään, koska minä en ole oikea henkilö sitä tekemään. Ei kukaan meistä, vaan jokin korkeampi voima. Minulla on tullut vain tällaisia asioita mieleen, koska keskustelin ystäväni kanssa, joka pettää puolisoaan. Halusin jutella hänen kanssaan siitä, miten hän näkee omat tekonsa. Pahinta tässä on se, että hän kyllä uskoo Jumalaan, mutta on rakastunut toiseen naiseen, vaikka vaimollensa vakuutteleekin rakkauttaan ja halua pelastaa avioliittonsa...Hän ei vain uskalla myöntää itsellensä omia tunteitaan vaan asettaa vaimonsa etusijalle sen takia, koska kohtelee tätä väärin hänen selkänsä takana... Mutta kuten sanoin, aikuiset ihmiset tekevät omat päätöksensä.


    • Sillä, että miehesi ei voi olla vilkaisematta ohikulkevia naisia, ei liity mitenkään sinuun. Hän katsoisi niitä, vaikka seurustelisi minkä tahansa missin kanssa. Mieti, miksi se on sinulle niin iso asia.

      On toki ihan kohtuullista pyytää, että ei jäädä tuijottamaan tai kuolaamaan. Mutta jos yrität kieltää katsomisen, homma menee tavalla tai toisella puihin. Jos taas löydät miehen, joka ei vilkaise naisia, voipi olla että hänen libidonsa ei sitten muutenkaan ole vahvemmansorttinen...

    • No minkä takia

      miehesi ei saa katsella toisia naisia,katselemme me naisetkin toisia miehiä mitä pahaa siinä on.

    • niinkin on

      Jos miehen pää KÄÄNTYY ja TUIJOTTAA perään, niin kyllä siitä mulle on ainakin helvetin paha mieli tullu :(

    • typykkä kysyy

      Minua ei haittaa, jos mies vilkaisee vastaantulevaa hyvännäköistä naista tsekkausmielessä. Mutta olen huomannut, että hän ottaa aina pitkän ja kiinteän katsekontaktin vastaantuleviin kaunottariin. Se tuntuu loukkaavalta, kun kävelee siinä vieressä ja vähän väliä joutuu todistamaan miehen ja toisen naisen yhteistä, pitkää katsekontaktia. Se tuntuu henkilökohtaisemmalta. Mitä miehet ajattelette, onko se sama asia kuin vilkuilu, vai pitäisikö olla enemmän huolissaan?

      • Tylsä mies

        Sitten kun olet asiallisen miehen kanssa, joka ei koskaan flirttaile, kirjoitat tänne, kun mies on niin tylsä ja asiallinen eikä koskaan flirttaile sinun kanssasi.

        Flirttaileva mies flirttailee, tylsä mies ei.


      • aerpgioatg
        Tylsä mies kirjoitti:

        Sitten kun olet asiallisen miehen kanssa, joka ei koskaan flirttaile, kirjoitat tänne, kun mies on niin tylsä ja asiallinen eikä koskaan flirttaile sinun kanssasi.

        Flirttaileva mies flirttailee, tylsä mies ei.

        sitten kun on sellainen ahdistava ja omasta mielestään kovinkin pleijeri ja flirtti niin kylläpä osaa arvostaa sellasta miestä joka ei tule IHOLLE, hyi helvetti!!!


    • deleon

      Itse saan jatkuvasti kuulla vilkuilevani nuoria naisia, vaikka puolison vuoksi koetan nimenomaan välttää pientäkin katsomista, ettei sitä luultaisi vilkuiluksi. Varmaan tämä nopea katseen kääntäminen toisaalle herättää puolison huomion, mutta miten ihmeessä minun pitäisi toimia?
      Jos katson vastaantulevaa naista ihan kuten muitakin ihmisiä, kuulemma vilkuilen kuola valuen. Jos naisen vastaantullessa käännän katseen äkkiä muualle, se vasta epäilyttävää onkin! Itse en tiedä millainen 'pilke' silmissäni on vieraita naisia nähdessäni, mutta mielessäni ei todellakaan ole seksiakti vieraan ihmisen kanssa eikä puolisoni jättäminen jonkun vastaantulijan vuoksi!
      Asialla ylipäätään ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, pidänkö omasta puolisostani. Tästä meillä kinataan kerran viikossa eikä loppua näy.

      • tavis mies

        Jos nainen on mustasukkainen, niin hänen mielestään mies katselee aina muita naisia. Ei näkevä voi elää niin että välttää katseellaan kaikki vähänkin normaalin näköiset naiset. Eli vika on naisen korvien välissä ja se on selitettävä hänelle.


      • miksi katsot

        no ennenkuin kehut lisää kerro miksi sä teet sitä ylipäätään?onko sulla tylsä elämä?onko katseleminen seksuaalista vai kauneuden ihannointia yleisesti kuten meillä naisilla?


      • ahdistunut nainen
        tavis mies kirjoitti:

        Jos nainen on mustasukkainen, niin hänen mielestään mies katselee aina muita naisia. Ei näkevä voi elää niin että välttää katseellaan kaikki vähänkin normaalin näköiset naiset. Eli vika on naisen korvien välissä ja se on selitettävä hänelle.

        on se vitun ahdistavaa naisenakin kun joku varattu ällötys katselee "siihen malliin" oma vieressä hyi helvetti että etoo, mikä oikeus teillä on katsella, laita laput silmille ja ammu itses Pohjois-Koreaan, tai pidä katseesi kurissa ja ajattele vaikka jotain kehittävämpää välillä kuin seksiä


    • tavis mies

      Niin ei ole helppoa olla mustis. Kehitä itsentuntoasi ja ala vaikka liikkumaan treenaten vartalo kuosiin. Turha valittaa kun asialle voi tehdä jotain.

      Miestäsi et voi muuttaa, mutta voit muuttaa itseäsi. Henkisesti ja/tai fyysisesti.

    • Kk

      Anna sen katsoa, ja katso vaikka itsekkin muita miehiä tms?

    • rakkautta on...

      Anna katsella vaan. Mutta jos miehesi ei kehu sua ja katselee muita, niin sitten ollaan ongelmissa...

      Omaa pitää toki kehua enemmän kuin muita.

      • no eipä taida

        onko naiset jotain hevosia?


    • selvityksen paikka

      Et riitä, et riitä, et riitä, et riitä, ei ole enää rakastunut. Sano miehelle. Kysy siltä onko enää rakastunut. Ei se meidän naistenkaan mielestä ole kovin HOT että joku idiootti kyttää ja kuolaa oma nainen vieressä, lähinnä ällöttää ja säälittää nainen, sitä miettii et ton pitäsi jättää toi mies. Ja todellakaan se katselu se kertoo jostain.....

    • 20+7

      Mua ei niinkään ärsyttäisi, jos mies katselisi minun tyyppisiäni naisia. Olen ruskeasilmäinen brunette, 170 cm. Mutta mieheni tuntuu pitävän pitkistä isorintaisista blondeista. Hänen ex-vaimonsa oli juuri tätä tyyppiä ja tuntuu, että aina kun jossain vilahtaa vähänkin hyvän näköinen blondi, niin mies jotenkin jähmettyy. Tunnen sen, vaikka en edes katsoisi häntä.

      En ole itsestäni epävarma, mutta joskus ihmettelen miksi mies on valinnut minut, jos aina kuolaa blondien perään. Yleensä jos mies kehuu minua, niin se liittyy älykkyyteeni, harvoin hän kehuu ulkonäköäni, vaikka ihan ok näköinen olen.

      Itse ainakin ihailen sellaisia miehiä, jotka ovat samaa tyyppiä kuin mieheni, enkä päin vastaista.

    • kroppa kuosiin

      Rupea kuntoilemaan niin se kasvattaa itsetuntoasi. Jos kerran mieskin on jo vihjannut että ylipainoa on kertynyt rutkasti.

    • teija18

      Viikonlopun juhlat ohi. Mieheni järjesti juhlat, oli alkuillasta jo niin humalassa että itseäni oksetti. Näytti sammulta jo parin tunnin jälkeen.

      Kunnes keksi ystäväni, siinä sitä sitten hieroskeltiin ja halailtiin - huomautettuani asiasta, mieheni suuttui.

      Tavoittelivat yhteistä taksia, saatiin kuitenkin kotio nukkumaan.

      Aamulla ei muistanut asiasta mitään, kuulemma rakastaa vain minua.

      Onpa paha olla, todella yllätyksenä tämä tuli minulle. Tosin olisi aikanaa pettänyt exäänsä minun kanssani, joten tuttua hommaa tämä varmaan hänelle on.

      Kamalinta, ihan kaikkein kamalinta on kun on pienet lapset ja vielä juhliin lähtiessä luulin meidän olleen tosi onnellisia.

      En saa sitä illan kuvaa mielestäni, sitä missä hän tuntee intohimoa toista kohtaan.

      -Kiva olla kotirouva-

    • pariskuntana

      Olimme lomalla etelässä. Edellämme käveli pariskunta, mieheni kysyi,monta pistettä. Olin hiljaa ja ihmettelin jälleen, kuinka tuo rakas mieheni kehtaakin.

    • Anonyymi

      Uskollinen mies ei katso muita. Jos ei sellasta miestä olis niin olen mieluummin sinkku kiitos.
      Miehet jotka ees vikuilee muita pettää silmillään.
      En minä katso muita miehiä koskaan ku ei paskaakasn kiinnosta. Miksi mä tyytyisin vähämpään kuin samanlaiseen mieheen kuin mä joka ei kato ku ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Huonoa käytöstä. Ikävää tuijottelun kohteillekin, jos pää kääntyy 360 astetta.

    • Anonyymi

      Olisikohan kyse naisen huonosta itsetunnosta?
      Tuo ei ole koskaan ollut meillä mikään ongelman tynkäkään.
      Vaimoni silmissä telinevoimistelijat ovat eliittiä. 10-ottelijatkin menettelevät.
      Arvioidessaan jonkun uroon fysiikkaa vaimo saattaa kysyä minulta onko tuo käynyt salilla Annan rehellisen arvioni.
      Vastaavasti en omia mieltymyksiäni. 7-ottelija hunttinkton on naisihanteeni edustaja.
      Ainoa kerta kun vaimoni on ollut utelias oli tilanne jossa Espanjan kaupunkimme hiekkarannalla vieressämme oli kaksi nuorta hollantilaislaista yläosattomissa.
      Loihen kehumaan heidän anatomiaansa lauseella, että mielestäni heillä on uimarannan parhaat tissit. Tytöt hykertelivät mielihyvästä. Kiittelivät lausumaani ja toinen kysäisi "olenko todella sitä mieltä"? Olin todella.
      Vaimoni joka ei osaa enkkua kysyi tiukkana "mitä sie sanoit niille"? Kerroin arvioni ja se tyydytti vaimoani.
      Olemme molemmat 70v ikäisiä ja minusta on pelkästään myönteistä jos vanhalla vaimollani on vielä silmää mieten anatomialle ja liikkumiselle.
      Vaimoni kannustaa minua varauksettomasti saliharrastuksessani.
      Hyväkuntoinen vanha aviomies on erinomainen kaveri ikääntyneelle vaimolle!

    • Anonyymi

      Sanoisin että harva sitä laput silmillä kävelee, vaimokin joskus katselee muita miehiä.

    • Anonyymi

      Nykyään kun nuoret naiset kylkee ohuissa trikoissa, mieheni tsekkaa peräpäät.🤔

      • Anonyymi

        Peräthän on se paras katselmuksen kohde monelle, itsellä kiinnittyy huomio jos naisella isot rinnat eikä puolisoni siitä hermostu, totee sen olevan miehille normaalii.


    • Anonyymi

      Jätin tuollaisen ukon. Ei hänestä ollut muutenkaan edes taloudellisesti apua. Elän sinkkuna ja harrastan seksisuhteita. Ja olen onnellisempi näin.

    • Anonyymi

      pitää miehen saada katsella, tai no ei mun kauheesti tarvinnut silloin katsella pitkään ainakaan. kun vaimo oli näyttävä ja piti itsestään huolta. nyt hän ei tee aloitteita eikä vie liittoamme millään tavalla eteenpäin joten alkanut kiinnostaa viimeistään muut. eeturauhassyöpähän tässä kohta kolkuttelee ja dementia jos paikallaan on eikä virikkeitä

    • Anonyymi

      Joo vaikka olisit miss maailma ja 16vuotias ja omaisit täydelliset kasvot kultaisella leikkauksella. Pitkät kiiltävät ja paksut hiukset luonnostaan vaikka ihosi olisi virheetön kuulas ja maitomaisen tasainen. Olisit missin mitoissa ja omistaisit täydelliset Marilyn kurvit. Vaikka pukeutuisit seksikkäimpiin ja naisellisimpiin vaatteisiin ja kruunaisit komeutesi kultakoruin ja parfyymein

      EI TÄMÄN KALTAISET MIEHET SINUA ARVOSTAISI. SAMALLA TAVALLA MUITA KATSELISIVAT KUOLA VALUEN, TÖRKYTURVAT JOTKA ESINEELLISTÄVÄT NAISIA EIVÄTKÄ PIITTAA OMAN PUOLISON TUNTEISTA. HE PITÄVÄT SITÄ OIKEUTENAAN JA JOPA RETOSTELEVAT JA OVAT HÄPEILEMÄTTÖMIÄ. KOPPAVIA JA YLIMIELISIÄ.

      Sitten haukkuvat vaimonsa mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi, itsetunto ongelmaiseksi ja valehtelijaksi. SANOMALLA EN MÄ MITÄÄN OO TEHNYT.

      Tällaista keskustelua on turha käydä miehen kanssa joka ei kykene asettumaan toisen tunteisiin. Jolta puuttuu empatiakyky, kunnioitus ja arvostus omaa kumppania kohtaan. Hän ei kykene lohduttamaan ja muuttamaan käytöstään niin kauan, kun on itse ymmärtänyt sisimmässään oman ja puolison arvon ja oman parisuhteen merkityksen.

      Mutta mitenpä elostelija näkisi itsessään muutostarpeen. Ei mitenkään!

    • Anonyymi

      Olen ollut uskollinen, toista kunnioittava ja hyvänä pitävä kumppani 25 vuotta. Yksinäisyys on ollut paljon läsnä. Olen jaksanut ja kestänyt, kasvattanut yhteisiä lapsia yksin. Arkeni täyttyy työstä, kodin-, perheen asioista, kiireestä. Olen jo päälle neljän kymmenen, eikä tässä enää kaunistuta. Joskus itken yksin yöllä hereillä ollessa, haaveilen tuntea oman miehen katse vartalolla, tietää toisen viehättyvän ja kokevan "himoa". En ole koskaan tuntenut olevani fyysisesti mieheni mieleen, hän pitää paljon kauniista naisista mutta ei näytä pitävän minunlaisesta. Nauttii naisten katselemisesta. Myönnän olevani suuresti kateellinen, usein toivoen olevani joku heistä että saisin kokea mieheni katseen. Kehun paljon muita naisia, en halua että kukaan kokisi olevansa näin näkymätön. Minua on luultu siitä syystä ei heteroksi, se ei miestäni ole haitannut, päinvastoin koska herättää muissa naisissa kiinnostusta ja moni nainen on minua suudellut mutta en koe kiinnostusta vaikka mieheni haluaisikin ottavan petiin mukaan. Ihan se ja sama minulle mitä oletetaan, kukaan ei tiedä totuutta. Paljon olen pohtinut, miksi halusi perustaa kanssani perheen. Luonteeni on hyvä, se varmaan syy. Joskus mieheni sanoi että mies voi rakastella rumaakin naista, kun otin asioita puheeksi, haluaisin tietää mitä voisin pukea päälleni jne. mikä kiihottaisi häntä ja samalla saisin huomiota. Enää en halua keskustella ja kuulla asioita mitkä loukkaa. Hiljaa tyytynyt osaani mutta pelkään katuvani vain lisää jos en saa koskaan kokea mitä hienoa naiseuteen voisi kuulua. Peili on aikanaan näyttänyt että siellä katsoisi omaan silmään miellyttävä tyyppi, mekot sopii ja naisen muodot löytyy. Nykyään en enää tiedä, ei se riitä mikä itselle riittäisi. Jos olisi rahaa, voisin kai muuttaa itseäni mutta eipä tuota tietoa ole siihenkään mikä sitten hyvä olisi. Eipä tässä kysymystä ollut kenellekään, johonkin kaipuutani kirjoitin. Kai kaikilla toive olisi tulla nähdyksi ja kuulluksi. Miestäni olen suuresti rakastanut ja rakastan edelleen, hän on aina ollut mieleeni. Olisipa hän läsnä.

    • Anonyymi

      Olisi kiva, että hän kehuisi sinua kauniiksi. Nappaisi kainaloon ja sanoisi, että rakastan sinua. Opettelisi katselemaan muita naisia niin, ettei se haittaa sinua, ettet näe. Vilkaisisi vaan, eikä jäisi pelaamaan mitään silmäpeliä muiden kanssa.
      Näin me kaltoinkohdellut naiset saisimme itsevarmuutemme takaisin. Pysyisimme vahvoina yhdessä miesten genetiikkaa ja perimää vastaan. Saisimme kunnioitusta milä tulee älykkäiltä miehiltä, eikä pelkästään biologiaa ohjaavilta miehiltä. Kyllähän tuon käytöksen pitäisi kertoa meille naisillekin jotain miehen ”lisääntymiskelpoisuudesta”

    • Anonyymi

      Missä ongelma ? On terveen miehen merkki, kun katselee muitakin naisia.

    • Anonyymi

      Katselen mielelläni aina kun näen hyvännököisen naisen. Miksi en katselisi etenkin kun useimmat naiset laittautuvat sen vuoksi että heidät huomataan ja katsellaan!
      Paitsi arabimaissa joissa pukeutuvat mustaan kaapuun.

      • Anonyymi

        Tuo käsitys on 40- luvulla syntyneillä miehillä joiden äidit puuhastelivat keittiössä ruoanlaiton parissa ja odottivat miestä kotiin. Ei uskoisi että 2000- luvulla ajatellaan vielä tuolla tavoin. Naiset pukeutuvat itseään varten, tunteakseen itsensä viehättäviksi , ei seksuaalisessa mielessä vaan esteettisesti. Itsetunto kohenee kun näkee asun sopivan tai silmämeikin korostavan kivasti silmien väriä jne. Kaunis vaatetus kohottaa itsetuntoa ja sitä tietää ettei ainakaan näytä rumalta. Toisia miehiä varten, kinnittääksen heidän huomionsa tai heitä miellyttääkseen aika harva nainen lopulta pukeutuu. Yleensä asut ovat sitten poikkeuksellisen paljastavia, kuten liian pieni yläosa joka paljastaa suuret rinnat, tuoloin naien yleensä tiedostaa että tulee saanaan myös seksuaalista huomiota. Ja saa siitä nautintoa. Sitä välttääkseen useimmat kuitenkin haluavat pukeutua neutraalisti mutta viehättävästi ja kauniisti.


    • Anonyymi

      Kaikki törkymiehet ovat tuollaisia. Fiksut miehet osaavat käyttäytyä. Valitettavasti mieheni kuuluu tuohon ensimmäiseen ryhmään.

    • Anonyymi

      Harmittaa, meillä sama homma. Ikävää että pitää olla parisuhteessa ja silti vilkuilla&katella jokaikinen muu nainen kadulta ja telkkarikanavilta. Ymmärrän ap:ta täysin, masentuuhan siinä ja itestäkin tuntuu ettei koko elämä jaksa motivoida tuommosen muita tuijottavan takia. Mietin usein jos jätän tämän suhteen, ei jaksa enää sitä toisten tuijottelua, se ei ole mitään toisen arvostamista sellainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe