mahdoton yhtälö!?

iso-miekkonen

Miten on mahdollista että kun painan 144kg ja laskennallinen kulutus jossain 3000kcalorin kieppeillä, syön max2000kcl/pvä ja kulutan liikunnalla n.500kcla/pvä niin paino ei ole pudonnut viimeisen viikon aikana edes 100g????
Mulle ei mene nyt jakeluun tämä, painonhan pitäisi tippua ainakin kilo viikossa, eikö???

5

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeriksonska

Ikävä kyllä tässä asiassa ei päde mitkään kaavat.
      Joskus vain käy näin.
      Itse olen monta kuukautta jumitellut painon kanssa.
      Syön vaihtelevasti 1000-1800 kcal/vrk.
      Yhtään päivää ei mene täysin ilman liikkumista.
      Painoa on nyt 138 kg.
      Yhdellä viikolla paino laskee, seuraavalla nousee :(
      Nestettä minulle ei kerry elimistöön tavallista enempää, että siinä ei voi olla selitys.
      Tännäkään en ole vielä muuta syönyt kuin kaurapuuron aamulla klo 6,30
      Kohta otan ehkä omenan ja jugurtin.
      Ruoan syön klo 15-16 välillä.
      Syön aina puoli lautasellista salaattia ruoalla.
      En juo alkoholia ollenkaan.
      Syön 1-2 hedelmää päivässä.
      Illalla syön kevyen iltapalan. 1-2 palaa leipää. Kevyttä leikkelettä, esim. kinkkua tms.
      Päivällis-salaatin jämät yms.
      En käytä rasvaa leivällä. En juo maitoa.
      Käytän rasvatonta maitoa puuron kanssa.
      En syö perunaa juuri ollenkaan.
      En tiedä mitä seuraavaksi keksin.

• jättää se puuro

aamulla syömättä ja paista kananmunia. Myös ne leivät voit unohtaa illalla jos keyttä iltapalaa haluat. Valitettavasti vain on niin ettei ne kevyet vaihtoehdot laihduta, päinvastoin. Puoli lautasellista salaattia on hyvä asia mutta mitä se toinen puoli on? Ettei vaan riisiä tai pastaa ole lautasella jos perunaa et syö. Kokeile hiilihydraattien vähentämistä, se minulla ainakin auttoi laihtumaan. Katso myös mitä hedelmiä syöt. Niissä on monissakin yllättävän paljon sokeria.

• juoksuaharrastavanainen

Hei!

Oletko selvästi lisännyt liikunnan määrää entisestä elämäntyylistäsi? Silloin lihaksiisi kertyy aluksi nestettä liikunnan seurauksena. Ilmiö on aivan normaali. Painosi lähtee kyllä lähiaikoina selvään laskuun jos jatkat nykyisellä tyylilläsi. Tsemppiä!

• iso-miekkonen

Olen kyllä huomattavasti lisännyt liikuntaa entiseen elämäntyyliin verrattuna, n.kuukauden ajan ehkä ollut jatkuvassa kasvussa liikkuminen. Kunto on selkeästi jo kohentunut ja siksi ihmettelen että miksi paino ei ole laskenut!

• juoksuaharrastavanainen
        iso-miekkonen kirjoitti:

Olen kyllä huomattavasti lisännyt liikuntaa entiseen elämäntyyliin verrattuna, n.kuukauden ajan ehkä ollut jatkuvassa kasvussa liikkuminen. Kunto on selkeästi jo kohentunut ja siksi ihmettelen että miksi paino ei ole laskenut!

Nyt kun olet kuukauden ajan lisännyt selvästi liikuntaa, niin pari taukopäivää liikunnasta olisi varmaan paikallaan ihan kunnon kehityksenkin vuoksi. Kun parin-kolmen lepopäivän jälkeen käyt vaa'alla, tulisi suurimman osan liikunnan aiheuttamasta nesteturvotuksesta olla poissa ja näet, onko rasvaa palanut. Jos painosi on edelleen ennallaan, on syytä tarkastaa ruokavaliota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1249
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe