Netistä ei löydy minkäänlaista tietoa tästä. eli kuinka paljon kaloreita nukkuminen kuluttaa tunnissa
kuinka paljon nukkuminen kuluttaa?
6
4964
Vastaukset
- & pituus
Riippuu täysin koostasi, kuten muukin kalorienkulutus. Ihmisellä on perusaineenvaihdunta (basic metabolic rate), joka tarkoittaa sitä kuinka paljon elintoiminnot kuluttavat vuorokaudessa. Nukkuminen kuuluu tähän kategoriaan, eli silloin ei tee muuta kuin on.
Esimerkkinä minun kokoiseni nainen (163cm/53kg) kuluttaa olemassa olollaan noin 1500 kaloria vuorokaudessa. Eli tämän verran kuluisi jos nukkuisin 24h.- aloittaja
kiitos, tuosta sainkin käsityksen :))
- niin että
aloittaja kirjoitti:
kiitos, tuosta sainkin käsityksen :))
Kun nukkuu ei syö.
Tosin tässä ei sitä kysytty mutta kun ajattelee miten paljon nykyään puhutaan siitä että huonosti nukkuminen lihottaa.
Onhan selvää jos ihminen nukkuu 12h ja toinen 6h niin jotain siinä 6h syödään siis valvoja. - valmentajaz
niin että kirjoitti:
Kun nukkuu ei syö.
Tosin tässä ei sitä kysytty mutta kun ajattelee miten paljon nykyään puhutaan siitä että huonosti nukkuminen lihottaa.
Onhan selvää jos ihminen nukkuu 12h ja toinen 6h niin jotain siinä 6h syödään siis valvoja.Nukkumisessa on myös se puoli, että mm. kasvuhormonia erittyy erityisen paljon nukkuessa. Kasvuhormonihan taasen tehostaa lihasten korjautumista, polttaa rasvaa jne.
- Miettijä
Minun pituus 155cmPaino 53.9kg minä kuluta 53 kaloria yöllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999