Onko muilla äideillä ongelmia miehen seksin nälästä?
Mieheni olisi 24/7 valmis puuhiin. Miehelläni heräsi halut muutama kuukausi sitten ku hän jätti ylityöt pois. Ihan kiva sisänsä mutta välillä jo hiukan ahdistavaakin. Tykkäisin halitella ja olla lähellä, samoin tahtoo mieheni mutta sitten hänellä valtaa se hinku... Sanoo ettei voi itselleen mitään kun haluttaa vaan koko ajan.
Melkolailla joka kerta kun hän näkee hiukankaan paljasta ihoani niin hänellä valtaa hinku... Saunoessa, vaatteita vaihtaessani, imettäessäni lastamme... Perheessämme on 9 vuotias tyttö ja 7 kk poika. Monet kerrat päivän aikana saattaa olla iholla kiinni. Joudun toppuuttelemaan että odotahan iltaan kunnes lapset nukkuu.
En sisänsä valita, mutta tämä on ihan uutta minulle. Suhde meillä on kunnossa, rakastamme toisiamme ja lapsia todella paljon.
Aviomiehen seksin nälkä
17
4313
Vastaukset
- aika tasii
Jos mies aiemmin on ollut ylitöiden takia liian väsynyt, niin nyt pitää vähän kiriä takaisin. Uskoisin että pahin innostus siitä parissa kuukaudessa laantuu.
Relaa vähän ja nauti tilanteesta.
Toki voit ilmaista, että välillä haluat myös hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiä. Riittäisikö teillä energiaa olla pitempään lähekkäin seksin jälkeen? Vaikkapa: ensin seksi, sitten elokuva hellästi yhdessä sohvalla. - Miehelläsi...
onkin vauvakuume...eihän ne sitä kerro, meillä se ilmeni näin, ja nyt tyttö 5kk.
- Vaimo&äiti32v
... ei ainakaan vauvakuume kyseessä. :o) Poika meillä vasta kahdeksan kuukautta. Toista lasta emme saa alkaa tekemään kuin vasta reilun vuoden kuluttua, tämä lapsi kun syntyi sectiolla. Mutta tilauksessa on kyllä yksi lapsi vielä.
- Mies joka saa ja on ollut s...
se kun tietää että et nauti seksistä ja et vaadikkaan tyydyttävyyttä, vaan olet vain joku panopuu sille SEN KÄDEN SIJAAN. Pillu, poliisi ja taksi, siinäon kolme asiaa mitä ei koskaan saa kun tarvii! Mies joka ei saa,,valittaa kun ei saa ja mies joka saa, valittaa kun ei jaksa naida.
- Mies joka s...
miehes saa kenties jotain kikejä kun olet naulittuna noohin muksuihisi..ikänne?
- Vaimo&äiti32
---mies joka saa, valittaa kun ei jaksa naida.--- Just tuota mieheni valittaa. Hinkuja ois vaikka muille jakaa mut ku ei kerkii/jaksa painaan niin paljoo ku mieli tekis.
Ja kyl mieheni mut tyydyttää. On opeteltu uusiikin jutskii... ;oP
Mä olen 32v ja mies 27v.
Toki olen lapsis kii/jumis. Mut saan kyl omaa aikaa jos nin haluun. Miehen vanhemmat ottaa ton pikkasen usein. Ja isompi (9v tyttö) kulkee jo paljon kavereillaan, siis ei ole enää ni kii minus ku mitä oli viel pari vuotta sitte.
Mieheni ei ole aikaisemmin elämänsä aikana ollut kovinkaan seksuaalisesti aktiivinen. Mulla vaihdellut elämän tilanteiden ja yleisen jaksamisen mukaan.
Kait tuo mies nyt "heräs", et "hei, täähän on hubaa hommaa" ja aikoo ottaa 27 vuotta kiinni petipuuhis. - homo pillu
näin se on saatana!
- noin....
Hmm. Hyvä, jos meillä on seksiä kerran kuussa, yleensä harvemmin. Miestä ei vaan kiinnosta, eikä hän oikein osaa tehdä aloitetta. Ja minua taas välillä ärsyttää olla aina se aloitteellinen osapuoli!
Sitten ajattelen, että minussa on jotain vikaa (ehkä onkin?), kun mies ei ole innostunut, masennun ja kierre syvenee. Millä saada toinen innostumaan? Useimmiten homma lörpähtää ennen kuin ollaan kunnolla alkuun päästy.- olisiko ehkäpä?
MIllainen mökkihirmu sitten olet ?
- neljän lapsen äiti
Hei! Jospa miehesi ihan oikeasti kokee sinut hyvin puoleensavetävänä olethan synnyttänyt hänelle pojan! Miehille tällainenkin asia saattaa nostaa huimasti itsetuntoa, he voivat tuntea itsensä "tosi miehiksi" saatuaan pojan aikaan. Siksi hän saattaa nyt "palkita" sinua tästä ihanasta aikaansaannoksesta. Miesten ajatusmaailma ei ole ihan yhtä selkeä kuin meillä naisilla, että tuli vaan mieleen olisko mahdollista!? Aikoinaan oma mieheni koki minut tosi puoleensa vetäväksi varsinkin raskausaikana - mitä isompi vatsa sitä ylpeämpi hän oli - olihan se hänen aikaansaannostaan (oma tulkintani). Toivottavasti voit nauttia tästä miehesi aktiivisuudesta ja pystyt iloitsemaan saamastasi huomiosta, vielä tulee aika jolloin muistelet kaiholla tätä aktiivisuutta :)
Tuota...
Minun ex oli samanmoinen, hän halusi seksiä yhtenään, jopa laitoksella kun juuri olin pusertanut ulos ISON vauvan.
Minua tuo pisti lähinnä oksettamaan, johtuen loppupeleissä sitten huonosta muusta suhteestakin.
Voi auta armias, kun olin just saanut lapset nukkumaan ja itsekin vihdoin saan nukkua niin tämä isi tuli siihen ähisemään.
Tämä ei liittynyt mitenkään siihen, että hän oli aikaansaanut poikia, vaan kun erottiinkin hänen seksihalut olivat samaa tasoa.
Seksi on toki kivaa, mutta liika on liikaa.- Teillähän on asiat hyvin.
Miehesi haluaa sinua, rakastaa sinua:-). Ota rakkaus vastaan - toki niin, että kerrot myös mistä itse pidät, mitä toivot ja mitä odotat. Teillähän on asiat hyvin:-).
- vaatii luonnetta
täötähän se toimettomuus nykyään teettää...mies se hetero joka osaa ollla ilman vaikka ois tarjolla.
- avio mies
No ompa ongelma. Voi jösses teidän naisten kanssa.
- Torttunen
Mun mies tahtoo myös ihan kokoajan. Joka ilta pitäisi olla puuhissa ja jos yksi ilta jää väliin niin voi kauhea sitä kiroamisen määrää.
- Mies pihtaa
Te onnelliset joilla mies haluaa.... mulla on 4kk lapsi ja petipuuhat kyl maistuisi, mut mies pihtaa. En tiiä mikä siihen on menny ku muuten menee suhtees hyvin.
Onkohan näin päin kohtalotovereita ollenkaan..?????? Tiedän vasta yhden:
varjonkukkaset.blogspot.com - salarakas`?
anna mulle! tämmönen hyväksyy pikkulasten äidit paljon herkumpaa vois olla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841