Anoppini käytökseen kyselisin mielipiteitä.
Usein kun käymme anoppilassa kylässä hän on vähissä
vaatteissa,esim.sukkahousut joista näkyy mukavasti läpi..olen vain usein ajatellut että haluaako hän
esitellä itseään minulle? Onko muilla samantapaisia
tilanteita?
anoppi
12
2592
Vastaukset
- vihje n:o 1
Siis mitä näkyy?
- ei täältä
jookosta
- Stay-up misu
Kysy anopilta.Ehkei ymmärrä, että yksin ollessa pukeudutaan hieman eri tavoin kuin vieraiden läsnäollessa?
Osta lahjax sexyt stay-up sukkikset ja stringit!!
Tiedä vaikka tykkäisi.Ota valokuva ja teetä joulukortteja ja postita sukulaisille otsikolla:Minun Anoppini. - ymmärrä
vihjeitä? Tee mitä anoppisi haluaisi sinun tekevän!!
- uudelleen
vihjaa??! Olimme käymässä anoppilassa ja anoppi sovitti
uusia juhlavaatteitaan. No, ollessani keittiössä
hän tuli sieltä hakemaan jotain tavaroita ja hänellä oli päällään vain läpinäkyvät pikkuhousut ja
rintsikat.Sanoi että olenhan minä ennenkin nähnyt
vähäpukeisia naisia..- hgahar
no nainen on aivan tyrkyllä. anna hyvä ihminen palaa :) letku ränniin !!
- Ihanaaaa
Mulla ollut paljon vastaavanlaisia tilanteita, enkä laita pahakseni. Jos anoppi haluaa näytellä itseään niin näytelköön. Varsinkinkin kun on mitä näytellä!! Olen nähnyt anopin usein alastikin, saunassa ja saunan jälkeen sekä mökillä naku-uinnilla.
- hargaa
siitä vain selkään mies, turha sitä on ujostella. ja voit uskoa että se nainen vasta miehen osaa ottaakin ;)
- jdtujgu
meilläkin anoppi provosoi minua. En tiedä onko testiä vai mitä? Asuttiin anopin luona pari kk kun kotiin tuli vesivahinko, niin kyllä se aika vähissä vaatteissa yleensä oli. Olin silloin yötöissä ja anoppi lomalla niin oltiin päivisin aika paljon kahden. Muutaman kerran se tuli herättämään mua pelkät alushousut päällä. No olihan silloin kuuma kesä, mutta kyllä se tais vaan haluta näytellä rintojaan.
- -m-82
olen itsekin miettinyt että onko se vaan jotain testiä et miten pojan kantti kestää:) Mutta todellakin
vähän "ahdistavaa" se on kun toinen näyttelee itseään aika lailla.jokin aika sittten anoppi oli kyläilemässä
ja oli muka paidasta irronnut ylin nappi ,jolloin rinnat olivat välillä puoliksi näkyvillä. ihmetyttää vaan että
ei varmaa hoksannut tätä kun laittoi paitaa päälle..voiko tuollainen enää muuta olla kuin jotain vihjailua
tai näyttelemistä..
- Via Dolorosa
Hän voi olla ekshibitionisti. Äitinikin, melkein 80-v, on. Hän keimailee ja keikistelee edelleen kaikille miehille, vävyille, lääkäreille, kaikille, paitsi lapsenlapsille sekä alle kaksikymppisille. Toki lasten, lastenlasten kavereillekkin hän saattaa keimailla jos on häntä miellyttävä poika kyseessä ja tarpeeksi ikää. Ei hän ole seksiä vailla, on vain niin itserakas että haluaa esitellä ja kehua itseään. Kun haemme hänet vaikkapa juhliin, hän pysyttelee alusvaatteissa siihen asti kunnes saavumme ja alkaa pukeutumaan vasta läsnäollessamme. Vaikka olemme pyytäneet häntä olemaan valmiina kun tulemme niin samantien lähdetään! Vävyilläkin myötähäpeä on aikamoinen vuosikymmeniä katsoneena ruttuista ja velttoa taikinaihoa kun toinen puristelee vyötäröään ja kertoo samat ihanne jutut kerrasta toiseen. Nykyään kun häntä täytyy jo olla mukana saattamassa lääkärikäynneillä niin näytös on aika tuskallista katseltavaa mikäli lääkäri sattuu olemaan mies. Lääkärikäynnille hän pukee vuosikymmenten takaiset kinttanat vaatteet joita ei saa enään toimenpiteen jälkeen takaisin päällensä.
- autssssssss
myös meillä..anoppi on muka hyvinkin sexy..huh..eli mauton..tiukat trikoot jna..ikää 68
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015