redrama

copyright

Redrama on ihan ok rappaamaan, mut en voi sille mitään et mul tulee mieleen Eminem!
Selvästi kopioi tyyliä, ei voi olla sattumaa...
Sääli sillä kopioiminen on säälittävintä mitä voi rapissa olla.

10

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mc?

niin on iha paska juttu

• ...

Eminem!!?? mikä vittu sua vaivaa!? Ei todellakaa tule... ja se ei kyl ole mikää eminem kopio.. ei ei ei...!

• mc?
        ... kirjoitti:

Eminem!!?? mikä vittu sua vaivaa!? Ei todellakaa tule... ja se ei kyl ole mikää eminem kopio.. ei ei ei...!

no jokasella on omat mielipiteet.eikä mua mikään vittu vaivaa

• ...

no joku näyttää vaivaavan...

• Anonyymi
        mc? kirjoitti:

no jokasella on omat mielipiteet.eikä mua mikään vittu vaivaa

Räppäreitä on pilvin pimein vankilassa mikä näitä vaivaa. Ihan tyhmää musiikkia redrama ällö tyyppi tulee mieleen nuppineula. Sori

• ö1235

Täähä kuulosta iha tummalta pojalta ku se räppää. Olin eka kerta sillai ööö WUT??? Iha hyvähä tää on (ottaen huomioon että suomalainen VALKOINEN)

• Anonyymi

Ainakin tuo "hang it up" laulu on aika uhoava. Yhdessä kohtaa sanoo, että "it's all over when my shit drop". Jos se menisi noin sanomaan vaikka Amerikkaan missä on kova kilpailu rap/hip hop-musiikissa, sille voitaisiin ehkä nauraa. Kukaan ei edes oikein tiedä kuka se on Amerikassa.

On helppoa uhota olevansa paras Suomessa englanniksi kun täällä ei ole juurikaan kilpailua. Ehkä sen tarkoituskin on vain enimmäkseen esiintyä Suomessa. Ja se tyyli on myös todella hieman matkittua Eminemiltä, mitä ei taideta rap-musiikissa arvostaa. Pitäisi kehitellä oma tyyli. Ja mitä sillä on homoja vastaan kun tässä aikaisemmin mainitsemassa laulussa sanoo myös "i've had it up to here with the bullshit up in my atmosphere, rappers acting queer". Homokammoista. Taitaa itse olla joku kaappihomo.

Aika moni suomalainen muusikko on tainnut tehdä niin, että ulkomailta, lähinnä Amerikasta kopioidaan joku tietty musiikkityyli, tehdään samanlaista Suomessa joko englannin tai suomen kielellä ja sillä tehdään rahaa eli tavallaan varastetulla musiikilla tehdään rahaa.

• Anonyymi

Siis kauheeta musaahan toi nyt on, mutta kiinnostuin vähän, kun kertoi olevansa alkkis ja uskossa. Ehkä tässä on kuitenkin muutakin ku vaatekauppaa? Tai kopiovaatekauppaa.

Snaijjaan et monilla ei oo.

• Anonyymi

Miten tää kaveri on lihonnut 40 kiloa 8 kuukaudessa? Se on syönyt pelkkää vehnäjauhoa ja pekonia. Kaksoisleuka on polvissa ja vitjapallit laahaa maata lökäpöksyissä.

• Anonyymi

Ne on molemmat hyviä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6254
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3083
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2233
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1847
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1828
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1803
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1552
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51