Etsin laulun sanoja

mathetes

Etsin laulun sanoja!
Kappale alkaa näin:

Tuli palaa vielä niin kuin ennenkin, merkit seuraa Herra valtaa heikotkin.
Eteenpäin käy Herran kansa vieden voittosanomaa, tuli palaa vielä niin kuin ennenkin!

....jne...jne.......?
Miten siis menee loppu?

Jännä juttu!
Minulla on tuohon olemassa nuotti mutta ei sanoja!

Kiitän jo etukäteen jos sanat vain löytyisi! :)

5

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritän etsiä tiedon

Onko sulla yhtään tietoa siitä, lauletaanko laulua Vapaakirkossa vaiko Helluntaiherätyksessä ?

Oliko nuotin yhteydessä mitään muita tietoja, säveltäjä tms. ?

Tämän verran löysin netin kautta:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000032812123

Tuli palaa vielä niinkuin ennenkin
      merkit seuraa, Herra valtaa heikonkin.
      Eteenpäin käy Herran kansa vieden voittosanomaa,
      tuli palaa vielä niinkin ennenkin.

Veren voiman voittolaulun, taistelussa viritän, eikä meille muuta tietä, suotu maassa varjojen. Katso Israel kun pyrki, maahan Herran lupaamaan. Vaarojen ja vaivain kautta, tie nyt sinne kulki vaan.

Mutta katson jossakin hetkessä myös laulukirjoista.

• mathetes

Nuottini on ns, käsinkirjoitettu "kopionuotti", jossa ei ollut kirjoitettuja laulunsanoja kuin tuo yksi säkeistö, joka on ilmeisesti tuon laulun "kertosäe" ja tyyliltään laulu on mukavan reipasotteinen! (Soitan itse hanuria)!

Olen kyllä itsekin koittanut "penkoa" vähän sieltä sun täältä, mutta ei vaan ole vielä onnistunut löytymään lisää säkeistöjä! :)

• yritän etsiä tiedon
        mathetes kirjoitti:

Nuottini on ns, käsinkirjoitettu "kopionuotti", jossa ei ollut kirjoitettuja laulunsanoja kuin tuo yksi säkeistö, joka on ilmeisesti tuon laulun "kertosäe" ja tyyliltään laulu on mukavan reipasotteinen! (Soitan itse hanuria)!

Olen kyllä itsekin koittanut "penkoa" vähän sieltä sun täältä, mutta ei vaan ole vielä onnistunut löytymään lisää säkeistöjä! :)

vanhoja laulukirjoja. Eilen katsoin vanhan Herramme Tulee-laulukirjan, siinä ei nopean tutkimisen perusteella ollut tuota laulua.

Tuo laulu voisi olla helluntailaisten tai ehkä pelastusarmeijan.

Olen jonkin aikaa muualla poissa, mutta jatkan tutkimista palattuani.

• mathetes
        mathetes kirjoitti:

No niin ne etsimäni sanat ovat nyt sitten vihdoin löytyneet! :)

• yritän etsiä tiedon
        mathetes kirjoitti:

No niin ne etsimäni sanat ovat nyt sitten vihdoin löytyneet! :)

Mistä ne sanat löytyivät ?

Olen kurkkinut melko monen laulukirjan sivuille, mutta ei ainakaan helluntaiherätyksen laulukirjoista sitä löytynyt, vaikka eräs vanhempi helluntailainen muisteli tuota laulua, ei hän kuitenkaan osannut kertoa mistä oli kuullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      42
      1906
    2. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      44
      1796
    3. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      29
      1631
    4. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      1508
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1475
    6. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      46
      1469
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1277
    8. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1249
    9. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1158
    10. Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!

Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?
      Pihasuunnittelu
      9
      1129
    Aihe