Etsin laulun sanoja!
Kappale alkaa näin:
Tuli palaa vielä niin kuin ennenkin, merkit seuraa Herra valtaa heikotkin.
Eteenpäin käy Herran kansa vieden voittosanomaa, tuli palaa vielä niin kuin ennenkin!
....jne...jne.......?
Miten siis menee loppu?
Jännä juttu!
Minulla on tuohon olemassa nuotti mutta ei sanoja!
Kiitän jo etukäteen jos sanat vain löytyisi! :)
Etsin laulun sanoja
5
1517
Vastaukset
- yritän etsiä tiedon
Onko sulla yhtään tietoa siitä, lauletaanko laulua Vapaakirkossa vaiko Helluntaiherätyksessä ?
Oliko nuotin yhteydessä mitään muita tietoja, säveltäjä tms. ?
Tämän verran löysin netin kautta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000032812123
Tuli palaa vielä niinkuin ennenkin
merkit seuraa, Herra valtaa heikonkin.
Eteenpäin käy Herran kansa vieden voittosanomaa,
tuli palaa vielä niinkin ennenkin.
Veren voiman voittolaulun, taistelussa viritän, eikä meille muuta tietä, suotu maassa varjojen. Katso Israel kun pyrki, maahan Herran lupaamaan. Vaarojen ja vaivain kautta, tie nyt sinne kulki vaan.
Mutta katson jossakin hetkessä myös laulukirjoista.- mathetes
Nuottini on ns, käsinkirjoitettu "kopionuotti", jossa ei ollut kirjoitettuja laulunsanoja kuin tuo yksi säkeistö, joka on ilmeisesti tuon laulun "kertosäe" ja tyyliltään laulu on mukavan reipasotteinen! (Soitan itse hanuria)!
Olen kyllä itsekin koittanut "penkoa" vähän sieltä sun täältä, mutta ei vaan ole vielä onnistunut löytymään lisää säkeistöjä! :) - yritän etsiä tiedon
mathetes kirjoitti:
Nuottini on ns, käsinkirjoitettu "kopionuotti", jossa ei ollut kirjoitettuja laulunsanoja kuin tuo yksi säkeistö, joka on ilmeisesti tuon laulun "kertosäe" ja tyyliltään laulu on mukavan reipasotteinen! (Soitan itse hanuria)!
Olen kyllä itsekin koittanut "penkoa" vähän sieltä sun täältä, mutta ei vaan ole vielä onnistunut löytymään lisää säkeistöjä! :)vanhoja laulukirjoja. Eilen katsoin vanhan Herramme Tulee-laulukirjan, siinä ei nopean tutkimisen perusteella ollut tuota laulua.
Tuo laulu voisi olla helluntailaisten tai ehkä pelastusarmeijan.
Olen jonkin aikaa muualla poissa, mutta jatkan tutkimista palattuani. - mathetes
mathetes kirjoitti:
Olen kyllä itsekin koittanut "penkoa" vähän sieltä sun täältä, mutta ei vaan ole vielä onnistunut löytymään lisää säkeistöjä! :)No niin ne etsimäni sanat ovat nyt sitten vihdoin löytyneet! :)
- yritän etsiä tiedon
mathetes kirjoitti:
No niin ne etsimäni sanat ovat nyt sitten vihdoin löytyneet! :)
Mistä ne sanat löytyivät ?
Olen kurkkinut melko monen laulukirjan sivuille, mutta ei ainakaan helluntaiherätyksen laulukirjoista sitä löytynyt, vaikka eräs vanhempi helluntailainen muisteli tuota laulua, ei hän kuitenkaan osannut kertoa mistä oli kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805