Mä olen itse kokenu omassa perheesäni uhkailua ja
seksualista häirintää.Mun on isä yrittänyt välillä käsiään laittaa mun housujen ja paidan sisään.Sit hän on kans välillä uhkailut mua.
Sit on oma isoveli puukkolla uhkailut ja nyrkit pystyssä myöskin olu.Kertaakaan ei ole alkoholilla ollu osaa eikä arpaa.
Onneks pääsen pian muuttaan omaan kämppään niin tälläinen tuska loppuu.Jotku on sanonu et olisin voinu jo aikoja sit tehdä poliisille rikos ilmoituksen,mut en ole pytyny tekemään vielläkään tähän päivään mennessä.
Just just
3
395
Vastaukset
- häviä kämppääsi....
muut voivat jatkaa elämäänsä...
- ilmeisesti
aloittajan isä tai isoveli.
- LupisSuloinenLuppakorva
Älä välitä, äläkä hätäile. Rikos ei koskaan vanhene, vaikka olisihan sen suotavaa että tekisit sen nopeasti. varsinkin jos olet alikäinen ollut tuolloin, koska sisäsi ei TODELLAKAAN SAA jatkaa tuota muihin.
En aikoinani kyllä itsekään tehnyt miehestäni ilmoitusta, vaan läksin. joskus tuntuu että vaikeneminen muille, kun terapeutille oli hyväksi. Mutta sinun kohdallasi on kyse jo kyse erittäin törkeästä seksuaalisesta"hyväksikäytöstä", johon pitää saada loppu tavalla tai toisella sen ihmisen kohdalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070