Aina ihannoidaan sitä kun vanha mies tapaa nuoren naisen, naimisiin... lapsia. No aikansa kutakin. Joskus vaan tulee tällainenkin tapaus sitten eteen, olen 52 v. nainen.
Mun ja papan ikäero on 100 v. Hän syntyi 1856, nai toisen vaimonsa joka oli melkein 30 v. nuorempi, äiti syntyi nuorimpana ja hän teki minut vanhana (äidillä ja isällä yksi avioiliitto, onnellinen)Kyllä kai tuo uskovainen pappa kerkes siittää lapsia sinne sun tänne, vaan oli se lapsena outoa kun serkut oli vanhempia kun oma äiti. Nyt, ei ole tätejä, enoja , serkkuja, eikä niitä oikein ole koskaan ollutkaan iän puolesta.
Kaikesta eniten kaipaan vanhempiani jotka menetin jo -80 luvulla.Vaikeus on siinä kun kohtaan jonkun kaverin, törmäys tulee heti tässä kohtaan, kaikilla on SUKULAISIA, mulla ei. Mulla on ihana lapsi (10-v lapsettomuuden hoidon jälkeen sain, asuu jo omassa kodissaan, kokee tämän myös ongelmaksi)Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Toivon vain asiallisia vastauksia.Nyt olisin vapaa kohtaamaan kivan kaverin vaan se suku, kun sitä ei ole.
En kaipaa surkuttelua, sitä on jo tarpeeksi saanut. Eihän me voida mitään juhliakaan järjestää, kun sulla ei ole sukaua, tämä on vastaus moniin juttuihin.?
ilman sukua
08kesä
2
1654
Vastaukset
- nainen 21
Eipähän ole tässä itselläkään sukulaisia :/
- itte surkuttelet
arvaa miltä sun lapsesta tuntuu ku oma äitee on eläkkeellä kun valmistuu ammattiin? itte teet samoin ja surkuttelet täällä tuollaisia olsit itte tehnyt kersas nuorena ekkä eläkeiässä tais olla ura tärkeempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579