carrot paska

vitun porkkana

carrot soitti mut haastatteluun ja sit ei antanukkaan hommia, vittu mikä paska firma, mitä ne edes soittaa haastatteluun jos ei anna niitä paska hommia, vitun hintit.

25

4949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä töitä

      ei antanu mullekaan vaik kävin haastattelussa ja se äijä lupas et saa mulle hankituu töitä.sit kävin varamiespalvelus joskus 3kk sitten eikä nekään oo soittanu mulle!!!!

      • kyllä vituttaa

        Ite känyt ainakin 20 eri vuokrafirmassa ja aina ne lupaa vaikka ei töitä antaisikaan, niitten puheisiin ei ole luottaminen ellei ne heti anna vihreää valoa.

        Ettivät jotain maratoonareita, kädettömiin ja aivottomiin paska duuneihin, hoh hoijaa.


      • 7+6

        Vaikka en todellakaan ole vuokratyön ja vuokratyöfirmojen kannattaja, niin pakko kommentoida tätä vähän. Vaikka kävisit missä tahansa firmassa työhaastattelussa, ei se ole vielä mikään tae että saisit työpaikan sieltä. Työhaastattelusta on vielä piiiiitkä matka työpaikan saamiseen. Työhaastatteluun kutsutaan aina moninkertainen määrä ihmisiä, kuin mitä työpaikkoja on tarjolla. Näistä karsitaan ne parhaat päältä.

        Kirjoitustaidon, suomen kielen, sekä valtavan kiroilusi vuoksi taidan nyt kyllä antaa sympatiani tälle vuokrafirmalle ja ymmärtää ehkä hieman, miksi eivät tällä kertaa sinua palkanneet.


    • ...huhhuh

      Luepa tuo oma viestisi ihan rauhallisesti. Ottaisitko itse rekrytoijana töihin ihmisen, joka käyttää tuollaista kieltä julkisella foorumilla haukkuen yrityksiä? Minä en ottaisi. Käytitkö haastattelussakin samanlaista kieltä? Fiksu ihminen soittaisi yritykseen ja kysyisi, miksi luvattuja töitä ei irronnut (jos oli edes luvattu, sillä yleensä ei etukäteen luvata), eikä mesoisi palstoilla. Haitko kesätöitä, onko ikäsi 15 v? Vaikea kuvitella, että aikuinen ihminen kirjoittelisi tuollaista tekstiä. Et ole kyllä kypsä työelämään vielä. Saattoi olla omakin etusi, ettet tullut valituksi. Kypsy rauhassa.

      Noin yleisesti ottaen tiedoksesi: yritykset eivät suinkaan palkkaa jokaista haastattelemaansa henkilöä, vaan jokaiseen avoimeen paikkaan on useita hakijoita, joista sopivin/sopivimmat valitaan. Tilanteet myös muuttuvat, esim. henkilöstöpalveluyritysten asiakasyritysten rekrytointitarpeet - sovitut toimeksiannot eivät aina toteudukaan.

      Kaikenlaisia hakijoita niitä onkin. Huhhuh.

      • vittuilua takaisin

        Miksi kenenkään pitäisi sietää vittuilua työnantajan puolelta jos se on aiheetonta?


      • sain heti....
        vittuilua takaisin kirjoitti:

        Miksi kenenkään pitäisi sietää vittuilua työnantajan puolelta jos se on aiheetonta?

        Lopeta valittelu ja opi käyttäytymään ja puhumaan niin saat ehkä töitä.
        Itse lähetin tiistai-iltana hakemuksen Carrotille.Keskiviikkona soittivat,torstaiksi sovittiin haastattelu,käytiin edustajan kanssa katsomassa työpaikka ja kotiin lähdin työsopimus taskussa,Maanantaina aloitan työt,että silleen,se on paljolti itsestä ja omasta käytöksestä kiinni miten sinua kohdellaan,Vanha suomalainen sananlasku sanoo:Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.


      • saatna n kusipäää
        sain heti.... kirjoitti:

        Lopeta valittelu ja opi käyttäytymään ja puhumaan niin saat ehkä töitä.
        Itse lähetin tiistai-iltana hakemuksen Carrotille.Keskiviikkona soittivat,torstaiksi sovittiin haastattelu,käytiin edustajan kanssa katsomassa työpaikka ja kotiin lähdin työsopimus taskussa,Maanantaina aloitan työt,että silleen,se on paljolti itsestä ja omasta käytöksestä kiinni miten sinua kohdellaan,Vanha suomalainen sananlasku sanoo:Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

        haiset pahalle porkkanan orja, mätäne orja hommiisi.


      • Orjavuokralainen
        saatna n kusipäää kirjoitti:

        haiset pahalle porkkanan orja, mätäne orja hommiisi.

        Olen sama mieltä! Vuokratyötä on orjatyötä pienellä palkalla, täys ilman mitään etuja!, ei edes lakisätäiset edtuja esim. työterveyshuoltoa, työvateitta...jne..ruokaetu


      • raattis
        Orjavuokralainen kirjoitti:

        Olen sama mieltä! Vuokratyötä on orjatyötä pienellä palkalla, täys ilman mitään etuja!, ei edes lakisätäiset edtuja esim. työterveyshuoltoa, työvateitta...jne..ruokaetu

        "Olen sama mieltä! Vuokratyötä on orjatyötä pienellä palkalla, täys ilman mitään etuja!, ei edes lakisätäiset edtuja esim. työterveyshuoltoa, työvateitta...jne..ruokaetu"
        HOH HOIJAA!!!!

        Ei kai tuollaisille kannata mitään järkevää duunia antaakaan, kun ei edes osaa kirjoittaa... Nykypäivänä pitäisi osata kirjoittaa ja lukea ja tämän lisäksi vielä olisi oleellista ymmärtää lukemaansa ja kuulemaansa.

        Mitäköhän ne lakisääteiset edut ovat??? En ole kuullutkaan, vaikka työelämässä olenkin ollut jo toistakymmentä vuotta.

        Itse olen sitä mieltä, että suurin osa vuokratyöntekijöistä on sellaisia, jotka eivät muuta duunia saa ja ne jotka jää ilman vuokratyötäkin, ovat juuri tuollaisia ressukoita kuin TE jotka täällä marisette!!!


      • woi
        vittuilua takaisin kirjoitti:

        Miksi kenenkään pitäisi sietää vittuilua työnantajan puolelta jos se on aiheetonta?

        Siksi, että sellaista on työnhaku. Mätäne kotiisi äläkä hae töitä, niin ei tarvitse sietää vittumaisia työnantajia, saatika sitten vittumaisia työkavereita.

        Kaikenlaiset urpot sitä töitä hakeekin. En YHTÄÄN ihmettele ettei tuollainen vesseli saanut töitä. Näkivät varmasti tyypin läpi, että tietää hankaluuksia, ja ihan oikeassa olisivat olleet.


      • bää bää
        woi kirjoitti:

        Siksi, että sellaista on työnhaku. Mätäne kotiisi äläkä hae töitä, niin ei tarvitse sietää vittumaisia työnantajia, saatika sitten vittumaisia työkavereita.

        Kaikenlaiset urpot sitä töitä hakeekin. En YHTÄÄN ihmettele ettei tuollainen vesseli saanut töitä. Näkivät varmasti tyypin läpi, että tietää hankaluuksia, ja ihan oikeassa olisivat olleet.

        bää sano lammas, ja sä varmaan kuvittelet olevas pääsi kun pääsit orja hommin paska palkalla.


      • kertoo kaiken teistä
        raattis kirjoitti:

        "Olen sama mieltä! Vuokratyötä on orjatyötä pienellä palkalla, täys ilman mitään etuja!, ei edes lakisätäiset edtuja esim. työterveyshuoltoa, työvateitta...jne..ruokaetu"
        HOH HOIJAA!!!!

        Ei kai tuollaisille kannata mitään järkevää duunia antaakaan, kun ei edes osaa kirjoittaa... Nykypäivänä pitäisi osata kirjoittaa ja lukea ja tämän lisäksi vielä olisi oleellista ymmärtää lukemaansa ja kuulemaansa.

        Mitäköhän ne lakisääteiset edut ovat??? En ole kuullutkaan, vaikka työelämässä olenkin ollut jo toistakymmentä vuotta.

        Itse olen sitä mieltä, että suurin osa vuokratyöntekijöistä on sellaisia, jotka eivät muuta duunia saa ja ne jotka jää ilman vuokratyötäkin, ovat juuri tuollaisia ressukoita kuin TE jotka täällä marisette!!!

        tovottavasti saat syövän ja sairastut aitsiin ja halvaannut, ihan oikein tollasella paskalle.


      • työntekijä*****
        vittuilua takaisin kirjoitti:

        Miksi kenenkään pitäisi sietää vittuilua työnantajan puolelta jos se on aiheetonta?

        Eihän vuokrafirma vielä ole työnantajasi, jos olet käynyt vain haastattelussa. Oletko ollut koskaan palkkatyössä? Vai oletko ollut ikuinen työnhakija? Asenteesi perusteella jälkimmäinen.


      • heilllllllllllllllll
        työntekijä***** kirjoitti:

        Eihän vuokrafirma vielä ole työnantajasi, jos olet käynyt vain haastattelussa. Oletko ollut koskaan palkkatyössä? Vai oletko ollut ikuinen työnhakija? Asenteesi perusteella jälkimmäinen.

        Kokeilkaa vaikka roopelle..tre..saatte tuytaa!


      • on se työnantaja
        työntekijä***** kirjoitti:

        Eihän vuokrafirma vielä ole työnantajasi, jos olet käynyt vain haastattelussa. Oletko ollut koskaan palkkatyössä? Vai oletko ollut ikuinen työnhakija? Asenteesi perusteella jälkimmäinen.

        asikasyrityksessä sä oot vaan vuokrajamppa ja pelkkä käsi. ite kävin carrotilla ja haastattelija oli myöhässä, ei paljoa innosta mennä duuniin sellasille tyypeille.


      • ei näin
        kertoo kaiken teistä kirjoitti:

        tovottavasti saat syövän ja sairastut aitsiin ja halvaannut, ihan oikein tollasella paskalle.

        Kyllä hävettää teidänkin puolesta. Itse olen carrotin kautta töissä koeajalla (4kk josta 1.5kk jäljellä). laitoin hakemuksen netin kautta ja seuraavana aamuna soitettiin ja kyseltiin töihin, käytiin katsastamassa paikka ja tehtiin työsopimus. Sillä tiellä ollaan.

        Ei hermoheikot / huonokäytöksiset töitä saakkaan, sillä täällä marisijat vaikuttavat olevan jompaa kumpaa, tai pahempaa.. molempia.

        Ottakaa se peukku pois takapuolestanne ja oppikaa hillitsemään itseänne niin saatatte työpaikan joskus saadakkin.


      • diipa daapa
        ei näin kirjoitti:

        Kyllä hävettää teidänkin puolesta. Itse olen carrotin kautta töissä koeajalla (4kk josta 1.5kk jäljellä). laitoin hakemuksen netin kautta ja seuraavana aamuna soitettiin ja kyseltiin töihin, käytiin katsastamassa paikka ja tehtiin työsopimus. Sillä tiellä ollaan.

        Ei hermoheikot / huonokäytöksiset töitä saakkaan, sillä täällä marisijat vaikuttavat olevan jompaa kumpaa, tai pahempaa.. molempia.

        Ottakaa se peukku pois takapuolestanne ja oppikaa hillitsemään itseänne niin saatatte työpaikan joskus saadakkin.

        olen ollut nyt muutaman kerran carrotilla hommissa ja olen kyyl ollu aika tyytyväinen paikkoihin joita saanut.
        vaikka onkin paska palkka, mutta ei voi vaatia jollei ole alan ammattilainen.
        pakko tehä mitä saa.
        palkka on tullut ajallaan ja kaikki mitä on pitänytkin.
        vaikka vituttaa sunnuntaisin, että mitä maanantaisin tehdään/ tapahtuu.
        silti helpompi päästä vuokrafirman kautta helpommin töihion isommalle puljulle kuin suoraan.
        jos osaat pelata osuutesi oikein silloin on parempi mahdollisuus saada vakkari paikka isommallemmalle firmalle.


    • mistä antaa!

      Ei niillä oikeasti ole niitä niitä työpaikkoja.
      Just kattelin Carrot-hint'firman sivuilta niiden muka-avoinna-olevia-paikkoja, mut nehän on jo kaikki wanhoja! xD

      Kunhan nyt hankkivat potentiaalisia työntekijöitä kortistoonsa, jos sitten joku päivä joku ulkopuolinen yritys vaikka turvautuisi rekrytoimaan heidän kauttansa! ;)

      • soiitavat haastatteluun mutta

        sitten vaan vittuilevat että miksi oot työtön ja blaa blaa blaa. nehän näkee jo cv stä mitä töitä on duunari aijemmin tehnyt. Lopettaisivat paskan jauhamisen soittaisivat haastatteluun vain jos todella tarvitsisivat työvoimaa.


      • Totuuden Torvi
        soiitavat haastatteluun mutta kirjoitti:

        sitten vaan vittuilevat että miksi oot työtön ja blaa blaa blaa. nehän näkee jo cv stä mitä töitä on duunari aijemmin tehnyt. Lopettaisivat paskan jauhamisen soittaisivat haastatteluun vain jos todella tarvitsisivat työvoimaa.

        Muutama juttu:

        Henkilöstöpalvelu alalla työskentelevät ovat yleensä proviikka tai pohja plus proviikka palkalla töissä. He eivät todellakaan pyydä ketään turhaan haastatteluun.

        Henkilöstöpalveluiden asiakasyritykset tekevät kuitenkin viimeisen valinnan ketä palkataan ja milloin. Joten itse haastattelija yleensä vain esittelee haastateltavan asiakasyritykseen.

        Itse sain carrotin kautta vakkarityön myynninalalta ja palkkaakin reilusti yli TES:n. mitä enempi työntekijälle maksetaan, sitä paremmat tulot carrotille.


      • EI
        soiitavat haastatteluun mutta kirjoitti:

        sitten vaan vittuilevat että miksi oot työtön ja blaa blaa blaa. nehän näkee jo cv stä mitä töitä on duunari aijemmin tehnyt. Lopettaisivat paskan jauhamisen soittaisivat haastatteluun vain jos todella tarvitsisivat työvoimaa.

        en suosittele kenellekään, olin vähän aikaa töissä sen avulla kunnes tulis raskaaksi, sen jälkeen ei ole tröitä näkynyt. niiiiiinnn huijausta. EN SUOSITTELE, suurella sydämellä varoitaN !!!!!


    • PorkkanaPerse

      Riippuu niin työntekijästä.Tiedän firman missä 98% carrotin kautta tulleista työntekijöitä ovat ottaneet asenteen heti et ei mun tarvi tehdä töitä ku ei vakkaritkaan tee joten kuka helvetti ottaa työntekijän töihin joka lusmuilee jo vuokrausfirman kautta olessaan?!IJa totta kyseinen firmakin kusee vaikka kuinka paljon kun palkkoja ei makseta tai muita mahdollisia korvauksia vaan viedään välistä ja toivotaan ettei asiaa huomata!

      • niiiiiin2

        Miksi vuokrafirman kautta olevan pitäisi tehdä töitä enemmän kuin vakkareiden? Ai se vuokrafirman tyyppi on jotenkin alempiarvoinen? Minä olen porkkanan kautta määräaikaisessa työsuhteessa oman alani firmassa ja olen paljon kokeneempi kuin yksikään sen firman vakkareista niin eipä paljoa kettuilla enkä ole vähempiarvoinen.

        Töitä teen samalla tahdilla kuin sen yrityksen vakituiset työntekijät. En alkaisi koskaan miksikään orjaksi. Palkka on hyvä. Palkan määräsin itse että millä tulen töihin ja sitä palkkaa myös saan.


    • SELEKTA*

      Carrotin porukka työntäkää porkkana sinne minne aurinko EI PAISTA!

    • loppuunsyötyporkkana

      Markooooooooo....tuu taas kertomaan meille ettei TESsiä tarvi noudattaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe