Eli siis. Tutustuin yhteen mieheen juhannuksena ja tekstailtiin toisillemme sen jälkeen, yhteen viestiin se ei sit vastannu, ja siinä oli sattunu väärinkäsitys, koska se viesti ei vaan ollu tullu perille. Hän sanoi, että olen todella mukava ja ei olis ollu mitään syytä miksi hän ei olisi vastannut viestiini. (Juttelimme humalassa). Kehtaanko pistää miehelle vielä viestiä vai vaikutanko liian epätoivoiselta/rasittavalta? :D Koska haluan hänet! Onko jotain ns. "rajaa" että kuinka paljon viestejä on sopivaa lähetellä? Hmm. älyääköhän ketään edes mun pointtia :D noo, mutta vastailkaa ihmeessä jotain :)
Siitä tekstailusta.
^^^^
4
2275
Vastaukset
- tällä kertaa..
Kuvaviesti itsestäsi.
Yksi kuva kun kertoo enemmän kuin ne 1000 sanaa. - jaspercon
Ai että onko jotain rajaa? :) Hauska kysymys. No kyllä varmasti on. Tottakai kannattaa laittaa viestiä hänelle. Mä luulen, että siinä vaiheessa jos hänellä viesteihin vastaaminen tuntuu kestävän ja/tai ne ovat kovin lyhyitä, niin silloin kiinnostus on laskenut. Eli viestität liian usein :)
- miellyttäviä
Tekstiviestejä on kiva vastaanottaa naisilta.
Itse olen vaan laiska vastaamaan niihin.- naiset sitten
muuten kiinnosta, nostattaa vain egoasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471