on paras itäauto ikinä! Suosittelen!
Vastaukset 5
- ovat kehuneet
Jotkut ovat kehuneen sen olevan Toyota.
- ihan....
hassu! Toyota on japanilainen auto. Tosin jos se olisi itäauto, niin sitten tuo ketjun aloitus menisi uusiksi.
- hassumpaa
ihan.... kirjoitti:
hassu! Toyota on japanilainen auto. Tosin jos se olisi itäauto, niin sitten tuo ketjun aloitus menisi uusiksi.
Ja vielä hassumpaa mielestäni on että "itä-auto" näyttäisi olevan merkkisidonnainen eikä niinkään valmistusmaa-kohtainen? Esim. Audi-TT joka on valmistettu Slovakiassa, ei liene itä-auto?
- mitään....
hassumpaa kirjoitti:
Ja vielä hassumpaa mielestäni on että "itä-auto" näyttäisi olevan merkkisidonnainen eikä niinkään valmistusmaa-kohtainen? Esim. Audi-TT joka on valmistettu Slovakiassa, ei liene itä-auto?
hassua ole. Ne on niitä käsitteitä, joiden kautta määrittyy mm. laatumielikuvat autoista. Skoda on ollut itäauto ja tulee olemaan. Audi on länsiauto, valmistetaan se sitten vaikka Malesiassa. Kysymys ei ole oikeista ilmansuunnista, vaan laatuallokoinnista automerkkien suhteen. Ihmisten luomia ihmisiä varten. Aina voi ostaa itäauton, mutta pitää vaan hyväksyä sen status muiden silmissä.
- Jees-man
mitään.... kirjoitti:
hassua ole. Ne on niitä käsitteitä, joiden kautta määrittyy mm. laatumielikuvat autoista. Skoda on ollut itäauto ja tulee olemaan. Audi on länsiauto, valmistetaan se sitten vaikka Malesiassa. Kysymys ei ole oikeista ilmansuunnista, vaan laatuallokoinnista automerkkien suhteen. Ihmisten luomia ihmisiä varten. Aina voi ostaa itäauton, mutta pitää vaan hyväksyä sen status muiden silmissä.
Entäs kun vw-ryhmän sisäisessä tutkimuksessa skoda sijoittui laadussa paremmaksi kuin emo vw ja seat,jotka yleisesti mielletään länsilaatuautoksi. Skodan statuskin on jo mennyt ohi hyvinkin monista "länsimerkeistä".
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546