Labret

J-Rockkari

Heis vaa. Mulla ois kysymyksiä Labret-lävistyksestä.

-Sattuuko sen tekeminen ?
-Kuin vanhoille niitä tehdään, jos on aikuisia mukana ?

En kaipaa tämän tyylisiä kommentteja: ''Älä ota jos et tiä !'' Tai ''Jos et tiedä mitään älä ota.''

Kiitos jo nyt, vastauksista.

11

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrigley

ei satu, nippasee vähäsen. tai riippuu kipukynnyksestä tietenkin :)
      itse olen tehnyt kaksi itse eikä ole sattunut muu kuin se kun on yrittänyt sisäpuolen venyvän limakalvon läpi saada neulan menemään :D
      ja riippuu ihan paikasta, useimmissa paikoissa alle 16-vuotiailla pitää olla vanhempi mukana :)

• kertokaa minullekkin

itse en ole vielä ottanut , mutta nytten pitäisi ylihuomenna ottamassa. äiti varisi aijan jo sinne , ja olen ihan innoissani!!
      mutta minua arveluttaa se kipu , kun täälä sanotaan ettei se satu .. mutta kun kattoo videoita sielä itku silmässä ne on
      niin voisiko joku sanoa vaikkette tiiä ni paljon minulle se tulee sattumaan kun sattu jo laittaa korva koru ja pelkään neuloja D:
      niin ja olen nytten sen kolmentoista iässä nytten kesällä

• mkjiuhjuyg

Ei se oikeesti satu melkee yhtään. tai riippuu tietenki ihmisestä, mut mul ei ainakaan. Mitä nyt vähän nipisti :D
      ja mulla ainaki on kaikkia lävistyksiä ottaessa vuotanut silmät vähän. en tiä miks. ei siksi et sattuis, mut ne vaa alkaa vuotaa :D

• labret(:

Kannattaako labret-lävistystä ruveta ite tekemään? (: ja kuinka paljon ne maksaa?

• -

mitään lävistyksiä EI kannata koskaan tehä ite. kannattaa mennä lävistysliikkeeseen sellasen ihmisten puheille joka osaa homman ja tietää mitä tekee.
        ite kävin tän mun labretin ottamassa oulun pitbullissa ja tyytyväinen on akin työhön, siellä makso tää labret 40e tapilla ja renkaalla 35e.

• Tyytyvääne
        - kirjoitti:

mitään lävistyksiä EI kannata koskaan tehä ite. kannattaa mennä lävistysliikkeeseen sellasen ihmisten puheille joka osaa homman ja tietää mitä tekee.
        ite kävin tän mun labretin ottamassa oulun pitbullissa ja tyytyväinen on akin työhön, siellä makso tää labret 40e tapilla ja renkaalla 35e.

Ite otin labretin Undergroundissa ja ei maksanu ku 20e :)

• towardthebrightlight

Minulla on kaksi labrettia (ns. snake bitesit) ja niiden välissä rengas, ja minusta huulilävistyksen tekeminen kyllä sattuu niin maan perskatisti. Huulissa kun on tosi herkkä tuntoaisti. Mutta toisaalta se reiän tekeminen kestää vain 1-2 sekuntia, että ei se nyt siinä mielessä mikään hirveä ongelma ole.

Minulla myös ovat silmät vuotaneet aina kun naamaan on tehty lävistyksiä, ja kyllä sanoisin että minun kohdallani se johtuu siitä kivusta. Kun eihän se koskaan kivutonta ole kun ihoon tehdään reikä.

Toisaalta minusta lävistysten tekeminen on huomattavasti mukavampi kokemus kuin verikokeen ottaminen kyynärtaipeesta. Tai, aaargh, jos useitten ronkkimisten jälkeen verikoetta ei saada kyynärtaipeesta ja se otetaan sitten kädenselästä. Nämä ovat aika henkilökohtaisia juttuja että minkä kokee inhottavaksi ja minkä ei.

• fdfsdfsdfsdf

Kävin eilen ottamassa labretin keskelle. Kyllähän se sattu, mut kyl sen kestää :) On vaa hiukan vaikeeta syödä :/

• Lomailija

Mulla ei ainakaan sattunut yhtään, vähäsen nipisti :D

• haikala

Eipä se mun muistaaksenikaan hirveesti sattunu. Tosin siit on se 3 vuotta aikaa, kun otin. Syöminen tosiaa oli aluks vähän kummallista..(tosin nyt ei paljoo oo sanottavaa siit kui vaikee labretin kans oli aluks syödä, kun otin eilen kielikorun ja nyt en pysty syömään lainkaan :DD)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe