Vähän gallupmaisesti kyselen, että tykkäätkö jos miehellä on parta tai viikset, entä millainen ja kuin pitkä?
tykkäätkö parrasta/viiksistä?
38
6343
Vastaukset
- Johanna
...ei kokopartaa kuiteskaan, viikset ja vähän leukapartaa (vittuparta?!) vähän sänkeä...
- Liza
Toisille se sopii ja toisille ei. Jos sellaisen omistaa, täytyy myös huomioida kumppani. Moni mies suutelee parran kanssa niin, että naisen naama on ruvella, eikä se silloin ole mitenkään kiehtova.
- Miia
Ei miellytä yhtään. Pahimpia ovat saksalaistyyppiset viikset ja rehottava kokoparta. Myöskin kaikenlaiset trendikarvanauhat leuassa ym., jotka yleensä on tarkoitettu antamaan leuka ylipainoiselle miehelle, on kamalia. Ainoastaan TUMMA, sexy sänki on kiva.
- yks
saa olla viiksiä! Mutta sekä ajeltu, että pieni sänki kelpaa. Ei pitkiä partoja arabilaisittain!
- idis
Parta sopii
- yli 70-vuotiaille (varsinkin pitkät parrat)
- ortodoksi-papeille
- oopperalaulajille, joiden ääniala on basso
- vasemmisto-intellektuelleille
- rappioalkoholisteille
Viikset sopivat
- Günthereille
- Horsteille
- Aadolfeille- lisäystä
Niin ja oikeiston edustajille ne viikset sopii.
- Nainen
Viiksekkäät ja partaiset miehet ovat tarjonneet muutamia kauhunhetkiä ruokapöydässä, kun olen taistellut yökötystä vastaan tuijottaessani parrassa valuvaa keittoa ja kermavaahtoa viiksissä. Ruokahalu katoaa aika pian tällaisen seuralaisen kanssa.
- Meiju
Jos suutelee miestä jolla on viikset niin se on sama kuin söisi kananmunaa ilman suolaa.
- Minä
Kyllä!Mielestäni parta on miehekäs asia.useimmat parrakkaat tai viiksekkäät miehet pitävät karvansa ojennuksessa ja puhtaana.Näin naiset ainakin toivovat.Muuten ihan jees.Ja vielä kun löytyy kunnon rinta karvat...
- AngelDeAmor
Kesti hetken ennenkuin totuin unelmieni miehen tyylikkäisiin viiksiin ja partaan, lopulta jo kuolasin niiden vuoksi ja nyt kun niitä ei ole kaipaan niitä, kasvonsa näyttävät alastomilta ilman niitä.
Ja koskaan ennen en ole voinut sietää partaa tai viiksiä! - Kypsä nainen
Sänki menee just ja just..mielellään tumma;)
Yöks ne harmaaparrat 40 miehet!
Miksi mies haluaa jo tuossa iässä vanhentaa itseään ulkoisesti 10-20v??
Harvat viikset myös OUT! - Marilyn
Sänki on ihan seksikäs, se saa minut ainakin suorastaan kehräämään=) Parrasta ja viiksistä en tykkää, yök! Mutta sänki...aah! Se tekee miehestä hiukan rentun näköisen.
- tykkää
Ehdottamasti ei ja kaikki mun kaverit on samaa mieltä.
- Tonttu
Viiksiä en siedä missään muodossa. Mielestäni ne eivät sovi kenellekkään. Mutta useilla tummilla miehillä siisti huoliteltu parta on todella seksikäs =P ja mikä sen mukavampaa kuin kivasti kutkuttava sänki =)
- Pussaaja
Sänki on jotain todella karmeaa, jos haluaa suudella tulisesti ja koko yön. Nämä sängestä pitävät eivät ilmeisesti ymmärrä oikean suutelemisen päälle mitään, sillä sänkinaaman suuteleminen kunnolla vie naiselta ihon leuasta (jopa nenän päästä). Turpa sileäksi tai minä en pussaa.
- 28v
Hyvin harvalle miehelle sopii parta & viikset. Siksi nykymuoti on aika karseaa katsottavaa, monet hyvännäköiset miehet pilaavat naamansa oudoilla hahtuvoilla ja partapatukoilla.
- prinsessa
Viikset ovat aina luotaantyöntävät samoin kuin harva parta, joka ei kasva kunnolla.
Sen sijaan huolellisesti muotoon ajettu tuuhea ja hyvin hoidettu parta voi olla erittäin puoleensavetävä. Riippuu tietysti kokonaisuudesta. Samoin kolmen päivän sänki sopii joillekin, persoonasta riippuen. Mutta viikset ei pue ketään!!! - Hä?
Mikä ihme siinä sängessä viehättää?? Sänki on tosi epäsiisti, eikä miehellä ylipäänsä ole sänkeä muulloin kuin jos hän on unohtanu ajaa parran.
Eikä mies voi pitää itsellään sänkeä pitkään koska muutamassa päivässä se on kasvanu jo parraksi. - Lucrezia*
Parta, kyllä kiitos minulle.
- Lucrezia*
Haha, tulipa kirjoitettua hassusti, ei siis tietenkään minulle, mutta makuuni parta on kyllä :D
- Aito mies
Ehkä olen jäävi vastaamaan, kun olen mies. Mutta nimenomaisesti vaimoni kannusti minua pitämään sänkipartaa eli ainakin hän tykkää :)
- 17+6
En todellakaan tykkää vaikka kuinka hyvin sopisi jollekin miehelle, silmäni vaan yksinkertaisesti ohittavat ko.miehet. Nk.sininen leuka/parta eli tietynlainen sänki on joillakin upea, sellaisia vaan harvoin näkee.
- nainneen
sänki on se mikä minua miellyttää. pitkät parrat kuvottaa ja viikset huvittaa.
- viikkk
Ei partaa yöks, mut sänki on aika sexy.
Pienet viikset on joillakin hyvännäköiset ,mut siis sellaiset tosi pienet sänkiviikset, semmoset tuuheet viikset on yöks.
- neiti23v.
En tykkää viiksistä tai parrasta. Mieluiten sileä iho, mutta ei pieni sänki haittaa. Tai no, haittaa se vähän koska se raapii.
- zzz-topi
Naisetko ei olevinaan tykkää piiiitkästä parrasta Höpö höpö.Kuinkahan moni ois halunnut munkin parran letittää(270mm)Ei ole ollut huonoja kommentteja ollenkaan.Eikä varmana raavi tää parta.Tietenkin on parempi,ettei loukkaa omia kullan muruja.Kun parta ei kasva.Ihan kiva välillä pitää kunnonpartaa,tuottaa monelle ilo ja ovat paljon vapautuneempia seurassani.
- lal laa
Useimmille miehille sopii karvoitus naamaan eli joo tykkään. Tai sanotaanko niin ettei mua ainakaan häiritse miehen naamakarvat, eri asia sitten onkin millainen se karvoitus on tyyliltään. Semmonen sutenööri look ei iske.
- Herrrrkku
Todellakin tykkään. Saa kuumaksi.
- mielimoi
Yleisesti en tykkää.
Voisin deittailla miestä jolla on parta/viikset jos ne ovat erittäin siistit ja lyhyet mutta vaan jos kyseessä olisi aivan erikoisen ihana tyyppi. Tykkään huuliparrasta, se on ihana (miehellä jolle se sopii)
Kyllä pää kääntyy enemmän niihin parrakkaisiin miehiin päin, kun parrattomiin :)
- Karvakauhu
Parta on YÄK!
Viikset menee kun on siistit ja hoidettu. - mirotic
Jaa-aaa itse en oikein pidä mistään pitkästä parrasta tai kauheasta pehkosta joka peittää puolet naamasta tms.... enkä pidä viiksistäkään. Harvalle ihmiselle mielestäni sellaiset sopii. Siis jos kumppaniin liittyen kun miettii niin viikset on ehdoton ei.Omalle isälle viikset sopii! Näyttäisi ihan hassulta ilman niitä.
Siistitty parta tai parta sänki on kans tosi jees! :)
Eniten pidän siitä että huulen alareunasta lähtee viiva ja sitten leuka on peittynyt parralla sopivasti. Sellainen on parhaan näkönen omasta mielestä! :) - parta ja sänki
Juuh parta on musta namumpi kuin viiksivallut. Mut partaa ei saa olla paljoo...esim. V-parta on nami. Sänkeekin saa olla kohtuudel. Mut kaikil ei parta ees sovi.
- Shirelee
Viikset ällöttää, mutta parrat ovat seksikkäitä. Pukinparta, letitetty parta, pulsareista leukaan jatkuva siistitty parta..aaah.
https://www.google.fi/search?q=layne staley beard&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=fflb&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Vg45UZWdLMmD4ATyjYDgBQ&biw=1366&bih=665&sei=Kx45Ue3PCuzQ4QTa-4DoDw#imgrc=PfdES1UTaMtFZM:;38rCERwIARwBzM;http://i105.photobucket.com/albums/m236/Zeppelin_Goddess/Hot Guys 2/Layne Staley/oh-la-la-layne-003.jpg;http://www.findadeath.com/forum/showthread.php?61-Layne-Staley/page144;500;346 - Ioo2
Siisti parta tai sänki sopii joillekin tosi hyvin, tykkään. Viikset taas ovat poikkeuksetta ällöt.
- 9+2
oih
- ei pyllyposkille :)
Itse tykkään kun miehellä on partaa, erottaa miehet pojista. Joko 3pv sänki tai oikeasti siistitty tuuheampi parta.
ainakaan itselle ei tule ihottumaa näillä malleilla, mutta päivän raastinrautasänki on kamala...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823