En löytänyt sopivampaa kohtaa mihin kirjoittaa,en tiedä kuuluuko tää tänne vai minne.
Mutta,mua harmittaa ja surettaa todella paljon kun menin kännipäissäni sotkeutumaan yhden miehen ja naisen asioihin,heillä on myös lapsia.Luulin miestä eri henkilöksi koska kaikki asiat tuntui niin samalta.Tekstasin sitten tälle miehelle vaikka ei olisi kannattanut,en tekstannut muussa mielessä kuin halusin kertoa hänelle mitä hänen kumppaninsa kirjottelee hänestä galleriassa...noh selvisi sitten että tämä henkilö ei ollut mun tuttu laisinkaan ja hän tiesi näistä kirjotuksista jne.meinasi syntyä sellainen soppa joka onneksi sitten selvisi.Harmittaa se että menin sotkeutumaan vieraiden asioihin ja tää nainen osottautui sitten tosi hyväksi tyypiksi ja sellaseksi joka pitää huolen perheestä,kodista ja eläimistä ja tämmösiä ihmisiä arvostan paljon!Mulla on usein kova morkkis ja nyt on ollu aivan kamala olla,onnex tää nainen anto mulle anteeksi...oli pakko kirjottaa jonnekin ja kirjotin sit tänne
minnehän tää kuuluis...
suvijohanna
2
418
Vastaukset
- tunnustusjutuille...
Mitä ihmettä täällä nyt kukaan mitään voisi tuohon sanoa. Ala pitää päiväkirjaa jolle voit uskoutua.
kyllähän tämmösii sattuu muillekkii heitä morkkis pois ja iloitse kesästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252513- 911004
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688