Kysytään nyt ihannenaisen ammatista, mikä on naiselle seksikkäin ammatti/työ?
Ihannenaisen ammatti?
9
1273
Vastaukset
- ....
Seksikkäin tyo on varmaan strippari!
Hei haloo oikeasti, mitä väliä tällä on. Kukaan tuskin haluaa tehdä sellaista työtä että miehet kuolaavat siinä vieressä. Paras työ on sellainen mistä itse pitää eikä tarvitse kirota paskaa duuniaan läheisilleen. Ja josta saa palkkaa, ei tarvitse olla miljonääri mutta harva mies tuskin haluaa elättää naisystäväänsä!
Unohda elokuvien iso poviset sairaanhoitaja blondit ja syliin kaatuilevat tarjoilijattaret.
Seksikäs nainen on seksikäs oli missä hyvänsä, millaiset vaatteet päällä tahansa.
Ehkä sen verran voi sanoa että hygieniaa työstä pitäisi löytyä. Ehkä joku viemäreiden tonkija ei niin innostaisi mutta mistä sitä tietää!
Ymmärsithän, turha kysymys :)- ....
tossa varmaan tarkotettiin samaa, kuin miehen ammattia kysellessä vastataan että "palomies" tai "juristi" yms
Gallupiin vastaukseksi laitan että asiakaspalvelija. - .....
.... kirjoitti:
tossa varmaan tarkotettiin samaa, kuin miehen ammattia kysellessä vastataan että "palomies" tai "juristi" yms
Gallupiin vastaukseksi laitan että asiakaspalvelija.sukupuolielinten hieroja :)
- -----------------------------
..... kirjoitti:
sukupuolielinten hieroja :)
et kyllä se on se hoitaja ;) vaikka sitä aina täällä kritisoidaankin...
- En ainakaan
itse valitse ammattiani muiden mielipiteiden mukaan.
- ....
Kaikki ammatit joissa naisen työasuun kuulu alle polvimittainen hame :)
- <<<
sairaanhoitaja
- rgo
Se on niin naisellista työtä.
- siivooja;)
että kiitokset vaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954