mahtaako kukaan tuntea tätä laulua? eskarit lauloivat sen kevätjuhlassa ja mielestäni se oli aika hyvä. laulu alkaa jotenkin: "minä olen huono ja minä olen tyhmä..." ja sitten kertosäkeistö on jotenkin "koska minä olen minä". kiitos jo etukäteen
minä-laulu?
4
9687
Vastaukset
- sanat mitkä mulla on..
minä olen hurja ja minä olen rohkea,
minä olen kaunis ja ihana.
joskus olen huono ja joskus hyvä. olen sopiva sillä minä olen minä.
minä olen arka ja minä olen pelokas,
minä olen ruma ja kamala.
joskus olen huono...
minä olen heikko ja minä olen surkea,
minä olen pieni ja apea.
joskus olen huono...
minä olen vahva ja minä olen taitava,
minä olen iloinen ja mahtava.
joskus olen...
toivottavasti on sama laulu kyseessä. Tuo on minustakin kyllä todella hyvä : )- löytyisi nuotit...
tähän lauluun? En ole ennen kuullutkaan, mutta haluaisin tutustua lauluun. Tai sitten onko se jollain cd:llä?
- Ope2017
Löytyisikö nuotteja tähän lauluun?
- Anonyymi
Pähkinäsydään kirjasta. 5v tehtäväkirja pk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457