mahtaako kukaan tuntea tätä laulua? eskarit lauloivat sen kevätjuhlassa ja mielestäni se oli aika hyvä. laulu alkaa jotenkin: "minä olen huono ja minä olen tyhmä..." ja sitten kertosäkeistö on jotenkin "koska minä olen minä". kiitos jo etukäteen
Vastaukset 4
- sanat mitkä mulla on..
minä olen hurja ja minä olen rohkea,
minä olen kaunis ja ihana.
joskus olen huono ja joskus hyvä. olen sopiva sillä minä olen minä.
minä olen arka ja minä olen pelokas,
minä olen ruma ja kamala.
joskus olen huono...
minä olen heikko ja minä olen surkea,
minä olen pieni ja apea.
joskus olen huono...
minä olen vahva ja minä olen taitava,
minä olen iloinen ja mahtava.
joskus olen...
toivottavasti on sama laulu kyseessä. Tuo on minustakin kyllä todella hyvä : )- löytyisi nuotit...
tähän lauluun? En ole ennen kuullutkaan, mutta haluaisin tutustua lauluun. Tai sitten onko se jollain cd:llä?
- Ope2017
Löytyisikö nuotteja tähän lauluun?
- Anonyymi
Pähkinäsydään kirjasta. 5v tehtäväkirja pk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681080
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461044Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?66968Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan154762- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29619- 40615
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 74502