mahtaako kukaan tuntea tätä laulua? eskarit lauloivat sen kevätjuhlassa ja mielestäni se oli aika hyvä. laulu alkaa jotenkin: "minä olen huono ja minä olen tyhmä..." ja sitten kertosäkeistö on jotenkin "koska minä olen minä". kiitos jo etukäteen
Vastaukset 4
- sanat mitkä mulla on..
minä olen hurja ja minä olen rohkea,
minä olen kaunis ja ihana.
joskus olen huono ja joskus hyvä. olen sopiva sillä minä olen minä.
minä olen arka ja minä olen pelokas,
minä olen ruma ja kamala.
joskus olen huono...
minä olen heikko ja minä olen surkea,
minä olen pieni ja apea.
joskus olen huono...
minä olen vahva ja minä olen taitava,
minä olen iloinen ja mahtava.
joskus olen...
toivottavasti on sama laulu kyseessä. Tuo on minustakin kyllä todella hyvä : )- löytyisi nuotit...
tähän lauluun? En ole ennen kuullutkaan, mutta haluaisin tutustua lauluun. Tai sitten onko se jollain cd:llä?
- Ope2017
Löytyisikö nuotteja tähän lauluun?
- Anonyymi
Pähkinäsydään kirjasta. 5v tehtäväkirja pk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651151Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2341127Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571006- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513537- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437