mahtaako kukaan tuntea tätä laulua? eskarit lauloivat sen kevätjuhlassa ja mielestäni se oli aika hyvä. laulu alkaa jotenkin: "minä olen huono ja minä olen tyhmä..." ja sitten kertosäkeistö on jotenkin "koska minä olen minä". kiitos jo etukäteen
minä-laulu?
4
9686
Vastaukset
- sanat mitkä mulla on..
minä olen hurja ja minä olen rohkea,
minä olen kaunis ja ihana.
joskus olen huono ja joskus hyvä. olen sopiva sillä minä olen minä.
minä olen arka ja minä olen pelokas,
minä olen ruma ja kamala.
joskus olen huono...
minä olen heikko ja minä olen surkea,
minä olen pieni ja apea.
joskus olen huono...
minä olen vahva ja minä olen taitava,
minä olen iloinen ja mahtava.
joskus olen...
toivottavasti on sama laulu kyseessä. Tuo on minustakin kyllä todella hyvä : )- löytyisi nuotit...
tähän lauluun? En ole ennen kuullutkaan, mutta haluaisin tutustua lauluun. Tai sitten onko se jollain cd:llä?
- Ope2017
Löytyisikö nuotteja tähän lauluun?
- Anonyymi
Pähkinäsydään kirjasta. 5v tehtäväkirja pk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460