Kaks mollisointua ja se kissalauta vinkumaan. Tylsää, säälipillun vonkausta. Kuunnelkaa mieluummin Slayeria ja Metallicaa. Parhaat soittajat tulee nimenomaan metallipuolelta.
Kantri = paskaa
17
2252
Vastaukset
- tälläkertaa täällä
Taidat olla suurikin musiikkinero?
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Et oo varmaan ikinä kuullu kunnon kantria. Ja itse olen kyllä kuunnellut myös Slayerit ja Metallicat läpi, ja tykkään niistäkin, mutta ei ne oo mitään verrattuna wanhaan kunnon Hank Williamsiin tai Johnny Cashiin.
- höpisee sekavia.
kyllä kantri ja bluegrass-muusikoilta löytyy vähintään yhtä paljon virtuositeettiä ku hevi ja progetiluttajiltakin.
- cosmic_cowboy
Mistä olet saanut päähäsi että nuo kaksi musiikinlajia ovat muka vastakohdat?
http://www.rebelmeetsrebel.com/ - .......
ja Brad Paisley soittaa sun metallitiluttelijat suohon.
- Lemmy Cash
Onneks on tämmösiä neroja olemassa kuin sinä. Lueppa aikasi kuluksi vaikka Johnny Cash:in kokoelma levyn Man In Black levyn kansivihkosen, niin tajuat että olet ehkä väärässä. Itse olen metallimiehiä, mutta esim. Cash tekee myös aikasta rankkaa kamaa omalla tavallaan.
- TimerideR
Ymmärrän nuoruutesi kiihkon, mutta totuus on että useimmilla Country herroilla on enemmän munaa kuin metallicalla ja slipknotilla yhteensä. Tämän muuten varmastikin myös kyseiset metallipumput myöntävät.
Hyvän musiikin ei tarvitse olla ikiteiniangstista mättöä vaan elämänkokemus rulaa. - Harppunainen
jampat ei erota duuria mollista.
- Kirk Hämmett
neiti perässä.
http://www.youtube.com/watch?v=AwHXOwk3xNo- ---------------
Se Indican santanaviiksinen kitaristi ei kovin pitkää pysyisi kunnon bluegrass-porukan mukana.
- JOoo-o
Jos sinä kolmetoistavuotias poika kasvaisit muutaman vuoden lisää ja tulisit sitten lukemaan tämän teinivuodatuksesi uudemman kerran, voisit sen jälkeen miettiä, oletko yhtään viisastunut.
Ja parhaimmmat soittajat harvoin tulevat metallipuolelta, tutustu vaikka jazziin ja huomaat missä on muutama parempi soittaja. Tämä on jo sinänsä ihan typerää kuinka määritellä hyvä soittaja, onko se teknisyys, tyyli, tunne vai yleinen innovaatio?
Slayerissa ja Metallicassa ei ole teknisesti yhtään hyvää soittajaa, mutta kyllä kaverit muutaman hyvän biisin 80-luvulla tekivät, se on tosi.- viljo?
Kantrin soittaja joka vetäsee grosspiikin.
on yliveto.
Ruotsissa tutkittiin hevareita ja todettiin että he ovat epävarmempia ja eivätkä omaa itseluottamusta; mutta sehän on juuri kuin puberteetti ikäinen.
- näin...
on, musiikissahan on oleellisinta että soittajat ovat taitavia...
- koby teeth
Se on kylläkin kolme duurisointua, mollit on harvinaisuuksia countrymusassa.
Se on yksi countryn hienouksia - miten saadaan kolmella duurisoinnulla aikaan aina vain uusia hienoja melodioita.
Myös haikean countryballadin tunnelma saadaan sujuvasti aikaan sillä "kissalaudalla" ja duurisoinnuilla, muttei sitä tyhmempi heti huomaa. - redneck 61
Mitä sinä poju tällä sivustolla sitten teet, et kai vain ole salaa kiinnostunut kantrimusiikista? Minun ei tarvitse sitten edes sinulle mitään perustella miksi kantri on jotain adjektiivia. Itse olen kuunnellut kantria jo 30 vuotta , eikä ole pienintäkään aikomusta muuttaa mieltymyksiäni. Tämä riittäköön perusteluista. Ehkäpä tarkoituksenasi oli lapsellisuutasi provosoida ja suurimpaan osaan se tehosikin.
- hell yeah!
Niinpä.. Maailmassa tehdään paljon hyvää musaa, kannattaa nauttia siitä musikkigenreen katsomatta! On aika kapeakatseista ja naivia ajatella että yksi ainoa bändi tai laulaja on maailman mahtavin ja parhaiten soittava ja laulava.
Toki paljon on paskaa kantrissa, heavyssa, rockissa, yms. musiikissa, mutta kyllä oma korva erottaa ne parhaat sieltä.
Metallican Sant anger -levy esim. on todella mahtava ja raju kuuntelukokemus. Mielenkiinnolla odotan, miltä kuulostaa heidän viimeisin levynsä.
Ja mitä parhaisiin soittajiin tulee...niitä kyllä löytyy myös kantrista ja southernrockista: Lynyrdien ja Molly Hatchet yhtyeen kolmen kitaristin riffittelyt ja boogiet ovat kyllä ylittämättömiä.
Eddien Van Halen ja Jeff Beck ovat todella virtuoosimaisia tyyppejä kitaranvarressa, puhumattakaan Frank Marinosta ja Rocky Hillistä jotka vievät levyillään kuuntelijan aivan toisiin atmosfääreihin.
Dreamteatherin levyillä sitä vasta saamme kuulla teatraalimaisia sävellyksiä joissa varsinkin rumpali antaa taidonnäytteitään soittotaidoistaan!
Vähän niinkuin Rush yhtye jonka biisit ovat myös kuin tarinoita.
Jazz musiikista löytyy myös todella hyviä soittajia ja bändejä: Dave Weckelin rumputyöskentely on huippuluokkaa sekä suomalainen huippurumpali Teppo Mäkynen ja hänen "aliaksensa". Yellow Jacketsien ja Larry Carltonin monisäikeiset biisit ovat myös huippuluokkaa niin sävellyksellisesti että saundillisesti.
On todella mahtavaa ja rikasta kuunnella päivittäin hyvää musiikkia, oli se sitten kantria, metallia, jatsia, funkkia, rokkia...
..ACDC..black ice-levy! Vihdoinkin, en malta odottaa!! - on skeidaa
...Samalla mitalla takaisin :D
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019