Jazz = paskaa

heavy guitar

24 sointua muttei yhtään hyvää biisiä vittu.
Slayer soittaa vitusti paremmin ja Kerry King on nussinu enemmän chiksiä kun jazzari sieltä torvensa takaa koskaan näkee.

20

2291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nasolin

      vedä vittu päähäs juntti!
      Mile davis on nusinnu maailman kaikki akat kahteen kertaan ja on siten kovempi kun joku hevari!
      ...niin..siitäs sait! ...hähhäh,hää!

    • Dooker Mock

      Loistavaa keskustelua...
      Eipä siinä mitään, pidän Slayerista ja kunnioitan etenkin heidän vanhempaa tuotantoaan. Ja millään "nussinu chiksiä" -tematiikalla kyseisen bändin maine ei ole koskaan toiminut. Ja jazzin puolella on hyviä biisejä vaikka millä mitalla. Normiradiopopparin korvaan ei tietenkään yhtään kiinnostavaa biisiä, kuten ei thrash metalissakaan.

    • hyvä biisi

      "Fuck The Jazz" :)

    • sdfdsfs
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ...se sama tyyppi joka kävi kantripalstalla sanomassa et kantri=paskaa? Ja kävitkö vielä muillakin palstoilla musiikinlajeja haukkumassa? Voi pientä poikaa kun on niin vihanen, mee kotiin niin äiti antaa kaakaota ja pullamössöö. En voi sua täysin maan rakoon haukkua koska kehut Slayeriä ja Kerry Kingiä jotka kuuluu munkin suosikkeihin.. jazzin lisäksi. Mutta Kerry King ei kyllä pysyis hetkeäkään kunnon jazz-muusikon perässä... ja aika harva muukaan hevisoittaja

    • Pitkälettihevari666stn

      Joo! Hevarit saa eniten gootti typyjen lempe'ää kuin jotkut jazzi nysvääjät! Mulla ainakin puoli metrinen ruoska letti. Sonaata Nightwish ja kaikki metalli uppoaa! SäröJackson gothic kerry king signature ja vitussti niittii jokapuolella vaatteissa ja nahkatakki on niiiiin kova juttu! Alexi Laiho on muuten jumalainen kitaristi! Saxofoonit voi jäädä nurkkaan pölyttymään tämän hevi swiipparin tieltä ja ens vuonna meidän bändi on tuskass ihan salee!

    • jazzin vastainen yhdistys

      Kerrankin asiaa. Jazz on just tota. Se on hienoo, kun soittaa nuotin vierestä ja sanoo, että se on improvisaatioo. Jengillä pyörii silmät päässä, kun joku soittaa paskaa torvella.

      • Acer Von Ferra

        Sä et vaan ymmärrä kun sulla on putkiaivot ja tukka silmillä.

        Sä et osaa asettaa itseäs alttiiksi, kun oma musa maku vaan on se oikea.

        Sä oot alle kolmekymmppinen teini ja sulla on paljon vielä kokematta.

        Sä oot vintti pimeenä ja varpaat turvoksissa ja asut vanhempiens nurkissa kun sulla ei oo duunii ja sä ot nuhjake.

        Sä oot sinkku kun naiset ei haluu olla sun kaa sillee, miksiköhän?

        SÄ meet nyt kauppaan tai kirjastoon ja lainaat JAN GARBAREK:in levyjä ja John MC Lauglinin levyjä sit sul alkaa niinku aueta tää maailman musiikin hienous.elämä ei oo pelkää örinä hevii hei tajuuk sä?


      • Anonyymi
        Acer Von Ferra kirjoitti:

        Sä et vaan ymmärrä kun sulla on putkiaivot ja tukka silmillä.

        Sä et osaa asettaa itseäs alttiiksi, kun oma musa maku vaan on se oikea.

        Sä oot alle kolmekymmppinen teini ja sulla on paljon vielä kokematta.

        Sä oot vintti pimeenä ja varpaat turvoksissa ja asut vanhempiens nurkissa kun sulla ei oo duunii ja sä ot nuhjake.

        Sä oot sinkku kun naiset ei haluu olla sun kaa sillee, miksiköhän?

        SÄ meet nyt kauppaan tai kirjastoon ja lainaat JAN GARBAREK:in levyjä ja John MC Lauglinin levyjä sit sul alkaa niinku aueta tää maailman musiikin hienous.elämä ei oo pelkää örinä hevii hei tajuuk sä?

        Ite näin klasarina sanon, että jazz yks sellainen musiikkityyli, jonka soittaja ei tarvitse yhtään lahjakkuutta voidakseen olla hyvä jatsari. Sen kun harjoittelee 8h päivässä asteikkoja, moodeja sävellajeittain ja sitten oot hyvä jatsari. Kun taas blues on ihan eri maailmasta. Jos sulla ei ole tunnetta mukana, se on huonoa eikä herätä tunteita. Musiikin kuuluu herättää tunteita, eikä jazz ole musiikkityylinä ollenkaan sellainen joka niin tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite näin klasarina sanon, että jazz yks sellainen musiikkityyli, jonka soittaja ei tarvitse yhtään lahjakkuutta voidakseen olla hyvä jatsari. Sen kun harjoittelee 8h päivässä asteikkoja, moodeja sävellajeittain ja sitten oot hyvä jatsari. Kun taas blues on ihan eri maailmasta. Jos sulla ei ole tunnetta mukana, se on huonoa eikä herätä tunteita. Musiikin kuuluu herättää tunteita, eikä jazz ole musiikkityylinä ollenkaan sellainen joka niin tekisi.

        Tietämätön sanon minä. Jazzissa oleellista on jännitteiden luominen ja niiden vapauttaminen. Mihin luokittelet soittajat joita ei voi täysin sijoittaa Bluesiin tai jazziin koska molemmat ovat fuusiotunu tyyliinsä, kuten Marcus king ja robben ford


    • pzkiss

      Sun lapset nauraa sulle että mitä pitää noiden alkeellisten automaattien avulla tehdä musaa kun voi vain ****. Hah...

      • aniharvoja

        hyviä juttuja, kun taas jazz on musiikkityylinä täysin ainutlaatuinen. Örinäpellet eivät tajua mitään oikeasta musiikista, elleivät sitten kuuntele niitä harvoja oikeasti hyviä metallibändejä - jotka voi laskea kahden käden sormilla ;)


      • Anonyymi
        aniharvoja kirjoitti:

        hyviä juttuja, kun taas jazz on musiikkityylinä täysin ainutlaatuinen. Örinäpellet eivät tajua mitään oikeasta musiikista, elleivät sitten kuuntele niitä harvoja oikeasti hyviä metallibändejä - jotka voi laskea kahden käden sormilla ;)

        Juutuubin katselukerroissa huomaa että jazzia kuuntelee melko harva.
        Kitara, tai rockpainoitteinen jazz on helposti lähestyttävää ja melodiat tarttuvia. Omasta mielestä yksi parhaista jazzkitaristeista on Daryl Stuermer, joka on tullut tunnetuksi Phil Collinsin ja Genesiksen taustabändistä. Stuermer on tehnyt todella hienoja jazzpainotteisia soololevyjä:

        https://www.youtube.com/watch?v=9_pYBkzU54Q
        https://www.youtube.com/watch?v=JxzBoDYBjw4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutuubin katselukerroissa huomaa että jazzia kuuntelee melko harva.
        Kitara, tai rockpainoitteinen jazz on helposti lähestyttävää ja melodiat tarttuvia. Omasta mielestä yksi parhaista jazzkitaristeista on Daryl Stuermer, joka on tullut tunnetuksi Phil Collinsin ja Genesiksen taustabändistä. Stuermer on tehnyt todella hienoja jazzpainotteisia soololevyjä:

        https://www.youtube.com/watch?v=9_pYBkzU54Q
        https://www.youtube.com/watch?v=JxzBoDYBjw4

        todella paskaa musaa, aivan hirveetä jööttiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todella paskaa musaa, aivan hirveetä jööttiä

        Katsokaa Hessu Ilmonen Band ja esim. Kesäkatu nimellä youtubesta, monenlaista hyvää musaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todella paskaa musaa, aivan hirveetä jööttiä

        Onko tämä sitä kuuluisaa kikkelijatsia?

        Samaa mieltä kuin edellinen: paskaa musiikkia ei hyvätkään soittotaidot pelasta.


    • Anonyymi

      Nyt ytuubiin ja sieltä soimaan kokonainen cd:linen nimeltään Duke Ellington's jazz violin sessions, ja jos selviät sen läpi ilman että tennari alkaa musikin mukana vipattaan, niin kannattaa lähtä kohden lähintä päivystystä koska olet joko kuollut tai halvaantunut tai sinulta amputoituneet jalat.

    • Anonyymi

      Ei saa pahoittaa Norah Jonesin mieltä. Kiltti tyttö, hymyilee ja tekee ylimakeita jazz-biisejä kilteistä parisuhteista

      Geri King näyttää lindakundilta. Norah Jones deittailee vain silmälasipäisiä älykköjä, jotka äiti hyväksyy.

      Quincy Jones (ei sukua Norahille) tulee ja hakkaa jazzista pahaa puhuvat laulamalla "beat it beat it". The Beatlsesin tyypit ei osaa soittaa, tarvitaan jazz-muusikot soittamaan Beatlesin monimutkaiset kappaleet kuten Love Me Do ja She Loves You.

    • Anonyymi

      Kysyisin aloittajalta että milloin Slayer tulee tekemään sen ekan hyvän biisin ja milloin ne opettelevat soittamaan. Toisekseen nykyajan naiset valkkaa laatua panohommiin ja joku Slyer ei saa kuin jäännösprototyypit. Jatsareille on aina riittänyt kynnettävää, katsos ne on älykköjä koska osaa enemmän kuin yhden tahtilajin tai soinnun ja siitä naiset tykkää.

    • Jazz on parhaimmillaan hyvää, mutta pitää olla ehkä enemmän vanhempaa jazzia. Kyllä joku uudempikin jazzkappale voi käydä tai joku nykyaikainen jazzyhtye/bigband tulkitsemassa jotain vanhaa jazzkappaletta, mutta kuitenkin ehkä Louis Armstrongin, Nat King Colen, Miles Davisin, Glen Miller Orchestrnan, Artie Shawn ja tämän tämmöisten tulkinta jazzista ja swingista kolahtaa muhun enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe