Mitäs hittoa

tää meinaa???

Kertokaa nyt rakkaat naiset mitä nainen tällaisella tarkoittaa? Kaikkea on tullut vastaan, mutta nainen osaa näköjään aina vaan yllättää.

Tapasin kivan ja mukavan naisen tässä viikko pari sitten, johon mielenkiinto syttyi melkein heti ihan täysillä. Tapaamisen jälkeen ns ensitreffit kestivät lähes 9 tuntia, ja tehtiin sitä sun tätä ja viihdyttiin tosi hyvin yhdessä. Nainenkin kertoi miten mukavaa on ja että olen tosi mielenkiintoinen.

Sitten... Copypastella naisen lause sanasta sanaan:

"Sä olet tosi mukavan ja mielenkiintoisen oloinen ja haluan ehdottomasti jatkaa tutustumista suhun tammikuussa"

Minä:

"miten niin tammikuussa, mikset halua nähdä aiemmin?"

Nainen:

"en pysty nyt, mutta tammikuussa haluan ehdottomasti jatkaa tutustumista suhun... olet tosi mielenkiintoinen".

Eli mitä perhanaa tää nyt on sitten??? Olenko mä nyt jossain ihmeen holdissa ja optio vai mitä tää on? Ja mikä voi olla syynä tällaiseen kun nainen ei tarkemmin kertonut syytä tähän millään muotoa? Ehkä toinen mies tai jotain varmaan. Tosi outo fiilis, kun on silmin nähden kiinnostunut ja tykkää ja minäkin, mutta ei vielä halua tutustua lisää. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella ja miten toimia? Itsetunto ja kunnioitus ei oikein meinaisi antaa myöten jäädä venttailemaan hölmönä, mutta kun kiinnostaa niin hirveesti ;( Tai ainakin olisi ollut kiva saada jokin selvä syy tai selitys tähän. Niin ja jos naista ei sitten kiinnostakkaan, niin aika tyly tapa ilmaista asia ja jättää miettimään ja pähkäilemään toinen. Emme ole missään yhteydessä nyt sitten, ennenkuin hän on valmis.

No mutta jos jollakin olisi jotain mietteitä tästä niin olisin kiitollinen!

101

36240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 38v

että sillä on ero selvä tammikuussa tai jotain sinne päin.ei reilua toimintaa tuolla pyydyksellä. sinuna eläisin elämääni ja antaisin hänen olla.kyllä se sitte itse soittaa jos haluaa.turha on jäädä odottelemaan ja kummastelemaan.löydät muitakin mukavia naisia tammikuuhun mennessä.

• ...............

vankilomalla,,,,

• .....................

Tuli heti mieleen ainakin 5 syytä tuollaiselle ja yksikään niistä ei oikeuta tuollaiseen. Noudata edellisen vastaajan neuvoa ja älä jää seisomaan tumput suorina tammikuuhun...TAMMIKUUHUN HEI!

• KylmäNainen

Sitä se meinaa. Muuten olis kertonu syyn. Tai sitten sillä on jotkut vitun syöpähoidot kesken eikä kehtaa kertoa ennen kun saa puhtaat paprut.

• olikohan noin?

Jotkut vitun syöpähoidot?

• Nainen 27

Onko hän vielä opiskelija? Voisiko hänellä olla gradu kesken? Voisiko hän olla lähdössä toiselle paikkakunnalle työharjoitteluun? Entäpä ulkomaille vaihtoon? Tai jos hän on töissä hänellä on ehkä edessä ulkomaankomennus tai töitä toisella paikkakunnalla Suomessa?

Ehkä hän tietää, että hän tulee olemaan 6kk poissa maasta ja/tai niin kiireinen, ettei seurustelusta tulisi mitään tai että hänellä ei olisi tarpeeksi aikaa sinulle? Ehkä olet hänen mielestään niin kiinnostava ja ihana, ettei hän halua ryssiä mahdollisuutensa mahdottomalla etäsuhteella tai tappaa kiinnostuksesi ajanpuutteella?

• noita syitä

vois kertoa? Käännyn edellisen kantaan ja veikkaan kusetusta. Voi olla myös joku eroprosessi, mutta milloinkas se on estänyt ketään tapaamasta?

• aapas

mielestäni hänen pitäisi ehdottomasti kertoa syy, että miksi vasta tammikuussa. se tuntuu vähän oudolta miksi ei syytä ole selittänyt..

• varalla

ja jos löytää paremman niin ei ees enää muista sua. Unohda koko muija, ottaa yhteyttä jos ottaa, sillä välin katselet uusia. Älä alistu hyväksikäytettäväksi vaan jatka elämääsi. Sairastahan tollanen on mut ei voi mitään. Tosiaan jos se ei kerro mitään järkevää syytä tollaselle odottelulle niin jokin on pielessä.

• mmmmmmm

..otapa selvää onko daami varannut loppuvuodelle ulkomaanmatkaa..?

Kuulostaa siltä että tiedossa on reissu likkakavereiden kanssa tai sitten yksin.. Ja kohteena maa mistä saa jotain ällöttävää manoloa. Seksimatkalle siis.
        Eikä halua kontolleen omantunnontuskia.
        Reissaa sinkkuna ja palaa sun kanssa asiaan tammikuussa.

Tsemiä

• kävi
        mmmmmmm kirjoitti:

..otapa selvää onko daami varannut loppuvuodelle ulkomaanmatkaa..?

Kuulostaa siltä että tiedossa on reissu likkakavereiden kanssa tai sitten yksin.. Ja kohteena maa mistä saa jotain ällöttävää manoloa. Seksimatkalle siis.
        Eikä halua kontolleen omantunnontuskia.
        Reissaa sinkkuna ja palaa sun kanssa asiaan tammikuussa.

Tsemiä

mielessä täälläkin eli on lähdössä seksimatkalle Välimerelle tai Afrikkaan. Vaadi testit jos meinaat tuikata...

• rhiannastar

Kun asetun naisen asemaan niin mieleen tulee että joko hänellä on ero vireillä ja ei halua ennen lähteä tapailemaan ketään vakavemmin kuin on edellisestä suhteesta selvillä vesillä.

Tai sitten hänellä on joku toinen myös kiikarissa ja haluaa ottaa siitä ensin selvää.

Ja onhan myös mahdollista että on henk.koht vaikeaa elämässä ja mies ei sovi kuvioon juuri nyt. Ehkä sitten ajattelee että tammikuussa olisi asiat selvinny ja paremmin aikaa keskittyä suhun. Eikä halua nyt kähteä pilaamaan saumaa mielenkiintoiseen tapaukseen, eli suhun.

Itse antaisin vaan ajan kulua ja jos naisesta kuuluu niin kiva juttu. Mutta jos ei, niin tällöin myös sun vaivannäkösi olisi ollut turhaa..

• hänellä

onkin muutaman kuukauden linnareissu edessä.

• paska...

Kun kerran parempiakin on, vaikka vähenemässä määrin... Tee itsestäsi vain idiootin jos jäät odottelemaan tuon yhteyden ottoa! Kuulostaan muutenkin niin omituiselta jutulta että ei muuta kun onohdat koko homman ja verkot uudelleen vesille.

• ääähhpöööh

...se nainen. Se on vielä naimisissa/ero vireillä yms. Ja toisekseen meri on täynnä tuoreita kaloja, joista valita. Turha kuluttaa aikaa moiseen.

• se nainen

onkin päässy Big Brother -ohjelmaan ja on sen takia pois kuvioista tammikuuhun asti? Ei ihan mahdoton ajatus, kun ohjelma on alkamassa ens kuun lopulla.

• hedfgh

Tämä ainut järkevä selitys. Selityksen täytyy siis olla sellainen, jota hän ei voi sinulle paljastaa. Kaikki muut (erot ym.) on pystyttävä sanomaan, jos meinaa puoli vuotta toista odotuttaa ja oikeasti haluaa tähän tutustua.

• bb-
        hedfgh kirjoitti:

Tämä ainut järkevä selitys. Selityksen täytyy siis olla sellainen, jota hän ei voi sinulle paljastaa. Kaikki muut (erot ym.) on pystyttävä sanomaan, jos meinaa puoli vuotta toista odotuttaa ja oikeasti haluaa tähän tutustua.

toi big brother oikeesti hyvä selitys, nyt jännätään pitikö arvaus paikkaansa! ..koska kyllä ero selitys pitäis pystyy sanomaan (tai sit ei..?)

• minä itte

Ensimmäiseksi kävi mielessä että ero ja haluaa sen ensin selvittää perin pohjin ettei tule mitään seläntakana puhumista jälkeenpäin mistään suunnasta. Voi alottaa ns. puhtaalta pöydältä.

Toinen oli jotkut hoidot. Niistä ei yleensä kerrota ihan heti. Rintasyöpä ym jotka on varsin yleisiä ja niin henk.koht juttuja.

Mutta onko sitten oikein silti odotuttaa toista tammikuuhun asti. Nooh sen päättää kaikki itte mitä tekee... lämmintä kesää ja rentoa odottamista.

• vaikeasti tavoiteltava

Ekana tuli mieleen,että hänel on avioeron harkintaaika menossa.Ja mahdollisesti ei halua sotkea sua omiin ongelmiinsa.Mutta toisaalta kyllä tollanen asia olis pitänyt pystyä sanomaan.
        Ehkä oot varalla.Ehkä et.
        Itse venttasin yhtä kundia ja pidin hänelle tajuamattani paikkaa vuosikausia.Onneksi älysin lopettaa ja annoin mahdollisuuden muillekkin.
        Elä eteenpäin vaan.Tulee jos on tullakseen.

• jotain muuta

kiikarissa mikä selvinnee tammikuussa, tai jouluna. Joko niin että poikaystävä tulee Suomeen jouluna, jolloin näkee missä mennään, tai niin että poikaystävä lähtee ulkomaankomennukselle tammikuussa. Tai sitten se joutui vankilaan jostain vanhasta jutustaan ja vapautuu tammikuussa. Tai abortti on tehty/lapsonen syntynyt jouluna...Mieti nyt itse.

Jos tapaisin kiinnostavan miehen niin kai kertoisin syyn, mikäli pyytäisin odottamaan niin pitkään.

• tsirbula

Jo on ihmisillä mielikuvitusta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mikä on syynä.

• ...

mutta miksi hän alunperin lähti treffeille jos tiesi että vasta tammikuussa varaa pesän jakoon?

• miu

Miten ois esimerkiksi armeija? Puoli vuotta siellä ja tammikuussa pois..?
      Jos vaan ikä sattuu niin sekin voisi selittää.. :)

• 571

Se on ihan in lööv johonki jota ei oikeen tunnu kiinnostavan se, mut joka on kännissä bylsässy sitä kerran ja tietty ilman kumia, kun neito on väittäny syövänsä pilsuja.. nyt on sitte pulla uunissa ja tää neito yrittää painostaa sitä ikuisen rakkauten kohdettaan aviomiehekseen.. joulukuussa syntyy ja jos tammikuuhun mennessä se toinen ei oo huolinu tätä "erittäin ovelaa" neitosta, ni sit luultavasti kelpaisit lompakoks, ku yh-lla on muutenki hankalaa.. Tuntuis olevan aika käytetty kikka toi, et eka tehdään jollekki skidi vaik se mies ei ois halunnukkaa ja kun painostus avioon skidillä ei onnistukkaan ni sit etitään joku luotettava nyhvä huolehtimaan..

• 571

Just tollanen sopis vielä erinomaisesti, joka urpona oottaa tammikuulle asti neidon yhteydenottoa ilman mitään selitystä.. Jos se ei anna mitään selitystä sulle ni aika heikko on pohja jutulla..

• lue tää niin uskot!
        571 kirjoitti:

Just tollanen sopis vielä erinomaisesti, joka urpona oottaa tammikuulle asti neidon yhteydenottoa ilman mitään selitystä.. Jos se ei anna mitään selitystä sulle ni aika heikko on pohja jutulla..

Naisella on jo joku toinen ja hän aikoo jättää tyypin tammikuussa. tai sitten sinusta tulee naisen "rakastaja" tammikuun aikaan

• tai näin

niin otapa huomioon sekin, että jo periaate on aika metsässä. on syy mikä tahansa, niin haluatko elämääsi ihmisen, joka toimii tolla tavalla? mun mielestä on se ja sama meneekö linnaan vai onko eroamassa... raskaana vai sairastaako syöpää... pointtina on se, että kanssaihmistä kunnioitetaan rehellisyydellä. huonot on lähkökohdat jos jo alussa salaillaan jotain, on se sitten mikä syy tahansa. jos on joku juttu, mitä ei todellakaan voi sanoa, niin senkin voi jollain lailla perustella silti.

elämässä tulee eteen aika lailla kaikkea... välttämättä en elämääni tahtois jakaa tohon tapaan käyttäytyvän ihmisen kanssa. toiseen täytyy luottaa, ja toisen pitää luottaa, ja kunnioittaa toista omalla käyttäytymisellä. luotto ja kunnioitus tosta on kaukana, syy mikä tahansa. tosin jos tykkää elää jännityksessä ja odottaa koska tulee se hetki, että nainen sanoo että rakas, meillä on ollu ihanaa ja lapset on ihania.. mutta täytyy mennä, tulen takas tammikuussa.. siinä tapauksessa go for it.

• joku vain

Voi tosiaan olla joku koulu- tai työjuttu niin kesken että ehtii treffaamaan vasta tammikuussa. Voi olla ero kesken. Voi olla raskaana. Voi olla että lähtee matkoille kauemmas. Toisaaltahan se on aika sama, mielestäni hänen pitäisi kertoa ja perustella sinulle miksi ehtii tapaamaan vasta tammikuussa. Oudolta vaikuttaa, mikä voi olla niin paha asia että ei voi sitä kertoa?

• Ounastelija

Ei ihmisiä kohdella noin... Jotain hämärää siinä naikkosessa on. Verkot vesillä ja odottaa isompaa kalaa, arvelisin. Tammikuussa on jo semmonen jääpeite, ettei verkkokalastus onnistu enää. Siitä tuo dead line.

• Näin se menee !

HIV-tartunnassa ehdollinen aika 6 kk ja sen jälkeen jos hänellä ei ole tartuntaa, hän haluaa tutustua sinuun.

• Sepuli

Sama ajatus tuli välittömästi. Typsyllä meneillään tartuntatautien window period, joten on syystäkin varuillaan.

• ...
        Sepuli kirjoitti:

Sama ajatus tuli välittömästi. Typsyllä meneillään tartuntatautien window period, joten on syystäkin varuillaan.

Mulla tuli heti myös tuo hiv-juttu mieleen.Vuosia sitten ennen kuin tapasin mieheni,minulla oli ollut joitain irtosuhteita (kondomin kanssa toki,mutta neurootikko kun olen...).Halusin varmuudenvuoksi käydä hiv-testeissä,jotta myöhemmin voisimme olla mieheni kanssa pelkkien ehkäisypillereiden varassa.Mutta minä kyllä kerroin siitä.Ei kukaan täys järkinen varmaan olisi odotellut puolta vuotta ilman mitään selitystä!
        Anna tytölle ukaasi,että hyvä syy,tai unohda!

• Kuikca
        ... kirjoitti:

Mulla tuli heti myös tuo hiv-juttu mieleen.Vuosia sitten ennen kuin tapasin mieheni,minulla oli ollut joitain irtosuhteita (kondomin kanssa toki,mutta neurootikko kun olen...).Halusin varmuudenvuoksi käydä hiv-testeissä,jotta myöhemmin voisimme olla mieheni kanssa pelkkien ehkäisypillereiden varassa.Mutta minä kyllä kerroin siitä.Ei kukaan täys järkinen varmaan olisi odotellut puolta vuotta ilman mitään selitystä!
        Anna tytölle ukaasi,että hyvä syy,tai unohda!

tapaukset kannattaa kiertää kaukaa, mikäli vähääkään arvostaa itseään. Joka tapauksessa hauskaa kesän jatkoa :)

• hioop

sä oot tsoukki sille!!!oikeeesti

• opefpo

et lähetä viesti sille tai soita ja sano et sä haluut tietää mikä tää venauksen syy on?
      kerrot hänelle et haluut tietää mitä on meneillään.
      ku epävarmuudes on paska elää.
      jos et saa mitään vastauksii ni sit voit jättää ihan sovinnolla.

• Totta kai

Se on maksanut puoleksi vuodeksi jonkun deittisivun, jos se on esillä ja haluaa katsoa, löytyiskö jotain parempaa. Siis tarkan euron nainen... Muutenhan ei saa vastinetta rahoille, jotka on jo maksanut.

• NÄET

Jospa on siellä Big Brotherissa, saat tutustua kunnolla TV;een kautta.

• tammikuussa

hahaa! tarkka ajotus. Nähdään tammikuussa 2009 se ja se pv ;)

• vapautuu

Linnasta tammikuussa ja oli tavatessanne vankilan myöntämällä lomalla.

• Ei kukaan voi olettaa että toinen odottaa puoli vuotta ilman mitään syytä toista ihmistä. Oli sitten nainen tai mies.

Olisi mieluummin sitten kertonut syyn tai sanonut että hän haluaa ottaa yhteyttä myöhemmin koska ei nyt ole vapaa, syystä tai toisesta, tapailemaan sinua. Hyvä selitys olisi kaikkein paras saada.

Minulle kävi hieman samalla lailla että mies kenen kanssa olisin halunnut mennä treffeille sanoi ettei nyt ehdi töiden ym. muiden syiden takia tapailemaan. Ihan ok vaikka olikin vähän selittelyn makua. Minä olen vapaa tekemään sinkkuna mitä itse haluan.

Koska se mahdollinen jatko nyt on kuitenkin venynyt useammaksi kuukaudeksi en välttämättä lähde niille treffeille jos hän pyytää minua.

Pääasia että teet niin kuin itse parhaaksi näet. Älä odota jos tunnet että se ei ole sinulle parasta.

• petne

Hei

Tuossa lueskelin noita viestejä ja silmääni sattui tuo sinun vastauksesi. Kirjoitit että olet sinkku.
        Ajattelin kysäistä että voisitko kirjoitella kanssani? ja ehkä myös tavata?

Olen myös sinkku ja olisi kiva tavata teitä naispuolisia sinkkuja. Asun kyllä itä-suomessa. Oletko sinä etelä-suomesta??
        Olen hoikka ja hyväkäytöksinen ja ulospäin suuntautunut..
        Aurinkoista Kesää Sannalle :)

• petne kirjoitti:

Hei

Tuossa lueskelin noita viestejä ja silmääni sattui tuo sinun vastauksesi. Kirjoitit että olet sinkku.
        Ajattelin kysäistä että voisitko kirjoitella kanssani? ja ehkä myös tavata?

Olen myös sinkku ja olisi kiva tavata teitä naispuolisia sinkkuja. Asun kyllä itä-suomessa. Oletko sinä etelä-suomesta??
        Olen hoikka ja hyväkäytöksinen ja ulospäin suuntautunut..
        Aurinkoista Kesää Sannalle :)

Luepas mun profiili.

• käymistilassa

TS tämän suuren ns.naimainnostuksen vallassa on päättänyt antautua hyvään vasta täysi-ikäisenä?

• Goodbye.

Jättäisin oitis!

• kolin plikka

No jos se on ollu vaikka naimisissa ja se on ollu eroomassa ja avioero on sillon lopullisesti selvä . Jos se ei halua aloittaa minkään näköistä suhdetta , mutta haluu tutustua miehiin ennen lopullista eroa . Jos näin olis asiat , niin ei voi muuta sanoa kun että nainen olis todella fiksu . Siitä ajatus maailmasta kannattais kaikki ihmiset ottaa mallia !!!! Ei olis nämä ihmis suhteetkaan niin saakelin vaikeita eikä erot ja uudet suhteet ja ...=) Tietysti jos näin on , niin kyllä hän olis voinu asiasta mainita .

• nenaiset

Tämä on aivan uskomatonta,,mihin me naiset
      pystymme,,,,olen puolestasi pahoillani,,
      Hänen ois EHDOTTOMASTI,,pitänyt sulle kertoa,,
      miksi vasta tammikuussa jatkuu,,,aivan mieletön-
      tä jättää toinen arvauksien varaan,,,
      MIETI,,,mihin hän pystyy jatkossa??????
      NEUVO,,,,unohda hänet,,onko pahempaa temppua,,tehdä noin,,,,no,helppohan se on neuvoa,
      unohda hänet,,jos kerkesit jo RAKASTUA,,,se SATTUU,,,,,,,,,,,,,,
      MIETI,,onko hän sen arvonen,,että venttaat häntä.
      minä en odottais,,en,,,,vaikkakin hän varmaan
      oli ihana,,,,se sattuu,,,riipasee,,,mutta
      maailma pullollaan naisia,,löytyy se oikeakin..
      uskon näin,,,
      yritähän toipua,,,,,,,,,,,,,,,,,

terv;yksi nainen vaan

• Man-28

on just aina tollasia vittumaisia kieroilijoita. Saatana. Usko miehen neuvoa ja unoha se. Jossei tosiaan voi kertoa, todellista syytä!!

• on....

Esim.

-ero vireillä ja tammikuussa sitten vapaa tapailemaan sinua

-työasiat, esim. pidempi työmatka johonkin ulkomaille ja palaa tammikuussa

Tai sitten voi olla niinkin, että hänen naimisissa oleva rakastajansa on sanonut eroavansa tammikuussa exästään ja nainen sitä nyt odottelee ja pitää sinua varalla. No, ei nyt ehkä sentään. :) Eiköhän tuohon joku fiksu selitys ole? Mikset kysynyt suoraan naiselta? Miksi se on niin salaista, ettei siitä voi puhua?

• ascha

Mä luulen että tää nainen on jättäny jotain kertomatta..hän taitaa olla varattu.Se nyt olisi se yleisin syy tollaseen ihme "aikatauluun".Mun neuvo on että anna naisen olla omassa arvossaan,on niitä naisia jotka ei anna aikataulua milloin voisi tutustua paremmin.. :)

• voi kertoa

Sanele sinäkin selvät ehdot. Syy on kerrottava, muuten ei tule jatkoa. Ei mikään syy voi olla sellainen että ei voisi puhua!!!!! Jos suhdetta ei aloiteta avoimin kortein, ei pidä aloittaakaan

• I/09

Jospas sen mies menee armeijaan tammikuussa..?

• Liisuli

Hullulta tilanne kuulostaa. Mieleeni tuli menneisyydestä tilanne, jossa erosta päätettiin, mutta pari päätti asua yhdessä siihen asti kunnes ensiasuntona ostetun omistusasunnon sai myydä voitolla verottomasti. Tässä tapauksessa puoli vuotta. Mies pyysi puolisoltaan, ettei kumpikaan aloittaisi deittailua ennen erilleen muuttoa. Nainenkaan ei halunnut miehen vielä tapailevan muita ja he näyttivätkin kaikkien silmissä edelleen parilta. Sitten nainen tapasikin "elämänsä miehen" , josta alkoi mieletön kikkailu ja valehtelu ja kieroilu, kun miehen tunteita säästääkseen nainen ei halunnut kertoa uudesta miehestään ennen erilleen muuttoa..
      Voisiko siis olla tämän tapainen juttu? Joka tapauksessa ajattelisin, ettei nainen ole niin kovasti kiinnostunut kuin sinä, koska ei namua jätetä odottamaan puoleksi vuodeksi. JOku muuhan voi napata sen. Tai ainakin on tilanteestaan kovin itsevarma..
      Tsemppiä enivei.

• kysyvä ei tieltä eksy

Kysy suoraan,mistä on kysymys, älä usko katellisia naisia, mut jos ero on tulossa, ei tosiaan jätä namua odottamaan, päinvastoin....jostakin muusta on kysymys....

• PeevelinEemeli

No JOHAN on!!!

Ehkä naiset on kuunnellu tarkkaankin Paul Simonin kappaleen 50 ways to leave your lover ;D

tsemppiä

• ?????...

Mitä sitä täällä jahkailemaan, kysy naiselta suoraan syytä. Jos ei halua kertoa, niin vihellä vaihto.
        Oudolta kyllä kuullostaa, mutta syy voi olla pätevä, esim ulkomaankomennus, joku kirurginen operaatio, se avioero tms...onhan näitä...
        Mutta en itsekään jäisi odottelemaan, vaan kysyisin suoraan. Sit kun vastaa tai ei, niin olet jo hieman viisaampi.

lycka til.

• Jebaz

Tää on ihan selvää kauraa, oot varalla tulevaisuutta varten yhtenä muiden joukossa. Mimmi zoomailee parhaat "tarjoukset" ja paksuimman lompakon muun hyvän tarjonnut on onnellinen voittaja.

Ei tota montaa sekuntia tarttenu pähkäillä, ihan normitouhua nykyään. Jotkut noita kutsuvatkin "eurohaukoiksi", mikäli nyt satut termin joskus kuulemaan niin tiedät millaisista ihmisistä puhutaan.

Ei tollasia kannata odotella päivää pidempää, hyvä jos sitäkään.

• .....

Eipäs nyt tuomita. Jospa tää misu meneekin bb:hen? Kuka tietää. Asukkaathan ei saa missään tilanteessa paljastaa menoansa taloon. Aikakin täsmäis aika kivasti.. Toivottavasti keskustelun alkuun saanut laittaisi asian selvittyä, mikä syy oli? Toivotaan hänen kirjoituksen perusteella, että naisen syy pitää etäisyyttä olisi bb:hen meno..

• häilyvä

johan sen totesi 1800-luvun kirjailija, ja todeksi osoittautunut...

• -----

Ensimmäisenä tuli mieleen että olis raskaana... Käyttikö nainen esim. alkoholia tavatessanne, voisiko mikään viitata raskauteen?

• luottamuspulako?

Ei ole kovin tärkeää se, miksi nainen haluaa pitää taukoa. Varmasti syy on pätevä ja monenlaiset syyt hyväksyttävissä...

MUTTA kysyisit ennemmin, MIKSI hän ei halua kertoa sitä. Salailu on aina epäilyttävää ja kertoo muutenkin epäluotettavuudesta. Eikö herää epäilys, mitä muuta hän vielä tuleekaan sinulta salaamaan, jos jo alkuun on asioita joista ei voi puhua?

• tapaus.

Sillä voi olla avioero meneillään ja on varmaan sopinut exänsä kanssa että asuu tammikuuhun asti yhessä.

• astrologi

on kertonut sille, että tammikuussa se saa pyydystettyä miehen, jonka kanssa elämä on ruusuilla tanssimista.

Kierrä kaukaa.

• jnfdfnksnfkdaf

UNOHDA

• Toinen Nainen

Olen samaa mieltä. Unohda! Jos hän olisi tosissaan, hän varmasti kertoisi syyn moiselle, hölmölle, pelaamiselleen.

• kolmas nainen
        Toinen Nainen kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Unohda! Jos hän olisi tosissaan, hän varmasti kertoisi syyn moiselle, hölmölle, pelaamiselleen.

jos toisesta tykkää ihan aidosti ja varsinkin alussa toisen kanssa haluaisi olla koko ajan. mieti sitä. sinuna unohtaisin. ei se ole ainoa nainen tässä maassa.

• ...-.......

Jos se muija on raskaana?

Ajatteli synnyttää enneku alottaa uuden suhteen, jos lapsen isän kans ei oo missään tekemisis

• epäilen

että on päässyt johonkin Big Brotheriin, ei voi sen takia paljastaa. Työmatka jonnekin pitkälle, ero, opinnot, raskaus. Aika outoa käytöstä, jos ei syytä pysty kertomaan. Mitään muuta syytä ei tule mieleen.

• monia vaihtoehtoja

Että joko on raskaana, ja ajatteli että jos sen sulle kertoo niin lähdet samantien lätkimään. Tosin paljastuisihan tämä asia sit tammikuun jälkeen jos hänellä lapsi. Linnareissu kans ihan mahollinen tai intti.

Järkevin selitys olis se että oikeesti on menossa BB-taloon, ja sitähän ei saa kertoa kellekkään. Se kun loppuu joulukuussa, niin tammikuu sopii hyvin ajankohtaan nähden. Jos hän siis on loppuun asti. Tai sit Idols, jos haluu keskittyy siihen. Riippuu tietty minkä ikäinen tämä nainen on.

Työmatka ulkomailla tai opiskelukiireet nyt vois kertoa. Ehkä hän on menossa leikkaukseen, ja toipuu siitä sitten kauan. Sellanen leikkaus mistä ei halua vielä uudella tuttavuudelle kertoa. Saahan ihmisillä yksityisasioita olla.

Jos asiaa tarkistelee noilta kanteilta. Ei välttämättä ole miestä kiikarissa tai yms ikäviä juttuja, asialle voi olla järkevä selitys mutta vaan sellanen mitä ei heti kerrota kun toisen tapaa.

Jos et itse tapaa kettän toista mielenkiintoista ihmistä puolen vuoden aikana, niin mikset sit kattoisi mitä tästä sun ja tän naisen jutusta tulee. Mutta jos kohtaan jonkun toisen, niin sitten unohdat tän ja annat palaa tän toisen kanssa. Katso mihin elämä kuljettaa ja mikä on tilanne sit tammikuussa.

• Suhteellisuudentaju?

Heh, miten iso prosentti suomalaisista aikuisista sinne taloon menee? Olisko jotain 1:200 000 eli 0,0005%? Kas kun ei ole astronautiksi lähtöä ole ehdotettu.

• kun.....
        Suhteellisuudentaju? kirjoitti:

Heh, miten iso prosentti suomalaisista aikuisista sinne taloon menee? Olisko jotain 1:200 000 eli 0,0005%? Kas kun ei ole astronautiksi lähtöä ole ehdotettu.

kattoo telkasta. Miksi aina pitää miettiä etä naisella on otinen mies tai kusettaa tai on raskaana ja tahtoo itelleen ja lapselleen sit vaan elättäjän tammikuussa. Asioilla voi olla oikeesti järkeväkin selitys!

No bb selvii lokakuussa vai koska se nyt alko ja jos ei oo se, niin sit on ne oletukset väärin.. Tai vaihtoehdot.

• Nimetön
        Suhteellisuudentaju? kirjoitti:

Ilman muuta. Niitähän haettiin vähän aikaa sitten ja nainen ilman muuta odottaa pääsevänsä avaruuteen eikä sen vuoksi voi hetkeen seurustella. Tai sitten se olisi kaukosuhde.

• Arvaan

..Jos nainen haluaa laihduttaa ennen tapaamista..kokisi itsensä viehättävämmäksi?

• winnie-puh

*Jos naisella on avioliitto-prosessi käynnissä hankalan miehen kanssa, niin silloin voisin olettaa ett turvallisuus syistä tilanne olisi juuri noin. Tammikuu voi olla se aika, jolloin vapaus koittaa. Erittäin vaikeeta sen enempää kommentoido tietämättä tarkempaa tilannetta. Ü

• PlokkiMies

Että jotta älä nyt tyhmäksi heittäydy. Naikkosen avioero astuu voimaan tammikuussa. Asumuserossahan hän ei vieläkään ole vaan asuu ex-siippansa kanssa muka toverisuhteessa, mutta ajottaista vipinäähän heillä on kun kummallakin jyllää halut ja tarpeet. Tammikuussa saat vaihtona käytetyn kaman kun nainen luovuttaisi sinulle itsensä ihan "virallisesti" ja ah, siitä alkakoon uusi onni siksi aikaa kun se kestää? Eihän se kestäkään kun sinulle pikku hiljaa paljastuu ensi talven aikana naisen menneisyys ja että mitä peliä hän on käynyt sinun odotuskustannuksellasi. Olet vain varanappula tulevaisuuteen. Tuskin se nainen on kapiainenkaan. Ehkä keittiökapiainen. Sinä olet vaihtoaisa naisen tulevaisuudelle, et aito rakkaus kaikkine tunteineen.

• Toinen apea äiti...

... veikkaisin minäkin.

• zdfh

Nainen on sellanen otus et niistä nyt ei ota selvää kukaan...voi olla ihan mikä syy vaan...vaikka horoskoopista tai mihin mielialoihin tai itsensän tutkiskeluun :D

• et saa

Jos hän onkin 3 muun miehen kanssa yhtäaikaa.
      helmikuuhun, maaliskuuhun ja huhtikuuhun saakka.

• Lääkintämestaris

ja kun lääkitys loppuu, naisesta tulee oma vittumainen itsensä ja teidän suhteenne ei pääse jatkumaan. Helpotus sinulle. Oletko niin sokaistunut, että tässä on vielä 6 kk tammikuuhun. Meinasitko odotella? (hörönaurua). Sitä ennen ehdit nettichattiin vielä satoja kertoja. Tiedä vaikka löytäisit varmemman kuin tuon epävarman t a p a u k s e n.

• Marjaana XX

En ole vielä lukenut muita vastauksiasi mutta minulle ainakin tuli mieleen avioero. Nainen on jättänyt eropaperit ja omaisuusriitojen vuoksi ei ota mitään riskejä, vaan aloittaa deittailun vasta ensi vuonna. Voi olla mustasukkainen mieskin vaanimassa ja naisen pitää olla varovainen tai suojella jopa sinua.

• Vielä on kesää jäljellä

Minä naisena tulkitsen asian niin, että hänellä on tällä hetkellä jonkintason suhde toisen miehen kanssa. Ehkä hän heitti sen tammikuun vaan arviosta, koska tilanne on ohi ja hän valmis uuteen suhteeseen sinun kanssasi.
      Älä hyvä mies hirveitä odotuksia tämän naisen varaan laske. Ei kuulosta lupaavalta sinun kanssasi. Ehkä kannattaisi vaan lähteä uudestaan haku päällä liikenteeseen...
      Vielä on kesää jäljellä!

• höpsykkö

Ekaks tuli mieleen jos hänellä on avioero/asumusero vireillä ja haluu saada sen loppuun asti kunnialla...tai mites sen sanois

• projekti alkaa

tammikuussa. Kerää mies-reserviä sitä varten.

• meedio

raskaana nainen on..siksi tammikuussa.

• menee inttiin

tammikuussa, ja se on päättänyt erota silloin?

Tai sitten se/sä olet sakkolihaa tammikuuhun asti?

• Neiti Hemuli

No kysy suoraan, onhan tuo hiukka outoa mutta saattaa löytyä ihan järkevä syy. Jos ei kunnon selitystä tipu niin unohtaisin tuollaisen tapauksen.

• Nimetön

Mielialalääkitys tekee ihmisestä sairaan.
      Eli vittumaisuus saattaa olla kirjoittajan omissa
      tiilenpäissä. Suosittelen 25 vuotta.

• PostiDemoni

Notta muijahan on ilmiselvästi intissä ja pääsee tammikuussa pois!!

• eiköhän käyny vaan koe ajolla, ja nyt hakee eroa ex-miehestä. Eron ekavaihe olis ohi tammikuussa. Onneksi olkoon

• Mysteerinen nainen

Syitä voi olla lukuisia; Hänellä voi olla ero meneillään, tai hän voi olla juuri eronnut ja tarvitsee aikaa päästäkseen lopullisesti yli exästään, hän voi olla raskaana ja haluaa synnyttää lapsen ja laihduttaa samoihin mittoihin, jotta olisi samanlainen, kun tapasi sinut, tai sitten tuo voi olla jokin testi, jolla hän testaa sinua, odotatko Tammikuuhun asti, koska monesti se kertoo todella paljon, jos mies odottaa pyynnöstä, vaikka on kyllä pitkä aika odottaa. Hänellä voi myös muuten olla vaikeaa, hänen läheisensä on voinut kuolla tjsp. Tai sitten hän joutuu vankilaan, eikä kehtaa kertoa. Tai hänellä voi olla vaikka jokin sairaus (Esim. syöpä tai muu sairaus, johon voi kuolla) ja hän ei halua että rakastut häneen, koska sitten jos hän vaikka sattuisi kuolemaan, se olisi tuskallista sinulle. Mutta en usko kuitenkaan, että hänellä olisi jokin muu mies tai että olisi lähdössä mihinkään matkalle. Sinun pitää vaan pysyä nyt yhteydessä tähän naiseen ja kertoa, miten paljon hänestä tykkäät, olla siis vastustamaton, jolloin hänen pitäisi kertoa, mitä hän oikein haluaa ja meinaa...!!! :D Tsemppiä

• riekon sydän maistuu snapsi...

vinkkinä voisin sanoa että käyttäisi ajan tammikuuhun vähintäänkin antoisasti.

Kyvyttömiä erässä roikkujia (jotka eivät ole saaneet edes ukoltakaan lupaa) kyllä riittää. Joskus kun on sillä päällä, niistä juttuakin irti (ja iloa).

Joskus peräti leikkisäksi.

• kill bill

Riekoilla tammikuu on yleensä pakkasen purevuudenkin takia jonkin moisen kolon hankkimiseksi must,

odottele kun elohopea laskee nollan tietämille.

• antaa muijan olla

ja kahtelet uutta..itepähän mokas jos ei syytä kertonut. Sinuna en jäis odottelemaan...
      T: Nainen66

• Se nainen

... ja olen mielisairaalassa ja päihdevieroituksessa tammikuuhun asti. En kehdannut sitä sulle kertoa.

Hoitosuunnitelman mukaan en saa sitä ennen seurustella.

• Itse ainakin pitäisin

Pakko ottaa osaa keskusteluun. On niin erikoinen tarina. Jos sinulla käy flaksi muutoinkin niin miksi odottaa jotain ihmeellistä tapaamista silloin tammikuussa. Haiskahtaa oudolta tämä tarina. En jäisi odottelemaan ja jos aiot kaikesta huolimatta sen tehdä niin PIDÄ IHMEESSÄ TUNTOSARVET KOHOLLA. Minusta nainen vaikuttaa vähän ripustautujalta kun MELKEIN VARAA SINUT tammikuun alusta. En osaa sanoa enempää, kehoitan olemaan varovainen.

• villiruusu-kristalli

mies josta eroaa tammikuussa.

• angelikaeliza

Nainen haluaa vakiintua ja tutustua ajan kanssa katsoo mitä sinä oikein olet hakemassa!

• aloittajalta

Onpas tää tullut suosituksi. Hyviä vaihtoehtoja on tullut paljon ja omat suosikkini on astronauttikoulutus ja mielialalääkityksen loppuminen tammikuussa :D Miksei vankilareissukin tai BB-talo...

No joo, mutta tilanne on nyt sellainen että törmäsin yllättäen hassun sattuman kautta toiseen tyttöön tässä taannoin ja meillä synkkasikin hyvin heti. Tämä neito onnistui tekemään vaikutuksen minuun ja tunne taitaa olla molemminpuolinen. Ollaankin nyt tapailtu tässä ja tämä tapaus haluaa tutustua nyt, eikä tammikuussa!

Taisi jäädä nyt venttailematta sinne tammikuuhun ja syyt tietämättä moiseen... ei oikeastaan enää edes kiinnosta koko tapaus minkään vertaa ;)

Mutta kiitokset keskusteluun osallistuneille!

• angelikaeliza

No..ainakin hän löysi varmasti paremman. Ja sinä
        nopean ja kivan!

• olen huono
        angelikaeliza kirjoitti:

nopean ja kivan!

ihminen, kun en jäänyt odottelemaan ilman mitään selityksiä tammikuuhun? Olisi pitänyt varmaan sanoa tälle toiselle johon tutustuin että venaileppa kuule tammikuuhun ja sitten haluan tutustua sinuun... kertomatta tietenkään mitään syytä, eli sitä että suhraan toisen kanssa sinne asti ja sitten teen ratkaisuja kenet valitsen.

No mielipiteitä on monia, mutta en tunne olevani huono ihminen tämän asian takia. Koskaan en ole pettänyt ketään, enkä pelannut mitään pelejä kenenkään tunteilla. Aina olen ollut rehellinen ja kertonut avoimesti missä mennään ja miltä tuntuu jne. Ikinä ei ole tullut edes mieleen jättää jotain tyttöä venailemaan ilman selityksiä hölmönä!

No mutta kaikkihan voittivat, jos odotuttaja saa minua paremman ja minä kenties sitten myös kivan ja samanhenkisen itseni kanssa :)

• aloittajalta
        angelikaeliza kirjoitti:

nopean ja kivan!

Niin siis jos tilanne oikeasti olisi tuo että hän on JO löytänyt minua paremman, niin minä olen huono pelimies mielestäsi, kun en odottele tammikuuhun tätä tietoa ja torju muita samaan aikaan?

Ihan kuinka vaan... Mutta hyvää kesän jatkoa niin sinulle, kuin muillekin vastanneille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe