Tekeekö kukaan mies koskaan mitään vain ja ainoastaan naista ilahduttaakseen vai onko se 100 prosenttisesti naisellinen ominaisuus?
Lisäkysymys
14
365
Vastaukset
- esimerkiksi naisen
sukua en todellakaan tapaa omaksi ilokseni.
- mitä muuta
haluaisit tietää?
Kuten jo aiemmin kommentoin, nämä eivät ole sukupuolisidonnaisia ominaisuuksia kuten kuukautiset, rinnat tai siemensyöksy.- questionnaire
asioita? Mun mielestä tämä kyllä on sukupuolisidonnaista. Naisille on ominaista halu tuottaa iloa miehelle ja miehelle taas tuottaa iloa itselleen. Ainakin poikkeukset näkyvät olevan äärimmäisen harvinaisia.
- kukkia,
questionnaire kirjoitti:
asioita? Mun mielestä tämä kyllä on sukupuolisidonnaista. Naisille on ominaista halu tuottaa iloa miehelle ja miehelle taas tuottaa iloa itselleen. Ainakin poikkeukset näkyvät olevan äärimmäisen harvinaisia.
opettelee tanssimaan, pitää tärkeistä merkkipäivistä kirjaa kun ei muistaisi niitä muuten kuitenkaan, suostuu näyttelemään mukana turhan koreilevissa hääjuhlissa, matkustaa naisen sukulaisiin, lähtee lomalle Rioon vaikka oikeasti haluaisi Tenojoelle...
Kuinka monta A4:sta haluat? - questionnaire
kukkia, kirjoitti:
opettelee tanssimaan, pitää tärkeistä merkkipäivistä kirjaa kun ei muistaisi niitä muuten kuitenkaan, suostuu näyttelemään mukana turhan koreilevissa hääjuhlissa, matkustaa naisen sukulaisiin, lähtee lomalle Rioon vaikka oikeasti haluaisi Tenojoelle...
Kuinka monta A4:sta haluat?mutta kuinka moni mies ihan OIKEASTI tekee noin myös käytännössä... :(
- kysymys..
questionnaire kirjoitti:
mutta kuinka moni mies ihan OIKEASTI tekee noin myös käytännössä... :(
taisi olla tekeekö kukaan mies.
Minä tiedän varmuudella ainakin yhden. - questionnaire
kysymys.. kirjoitti:
Minä tiedän varmuudella ainakin yhden.mutta minua se ei valitettavasti lohduta yhtään. :) Saanko muuten kysyä, että miksi teet jotain näin miehille epätyypillistä?
- on hyvä
questionnaire kirjoitti:
mutta minua se ei valitettavasti lohduta yhtään. :) Saanko muuten kysyä, että miksi teet jotain näin miehille epätyypillistä?
nainen ja aion pitää siitä kiinni. Tiedän myös että hänkin tekee kompromisseja minun vuokseni.
Enkä sanois tätä epätyypilliseksi. Isäni on vielä paljon parempi mies. Tunnen myös muita miehiä, jotka ovat valmiita kompromisseihin ja sovitteluratkaisuihin. - dayum
kysymys.. kirjoitti:
Minä tiedän varmuudella ainakin yhden.tapaus, minäkin nimittäin tiedän yhden jannun.
- questionnaire
on hyvä kirjoitti:
nainen ja aion pitää siitä kiinni. Tiedän myös että hänkin tekee kompromisseja minun vuokseni.
Enkä sanois tätä epätyypilliseksi. Isäni on vielä paljon parempi mies. Tunnen myös muita miehiä, jotka ovat valmiita kompromisseihin ja sovitteluratkaisuihin.eri syystä kuin naiset. Mutta onhan se sitten tavallaan myös niin, että naisen täytyy miellyttää miestä ollakseen hyvä nainen, saadakseen mieheltä jotain vastineeksikin. Eli siis puhdas halu tuottaa iloa on naisellinen omainaisuus, mies tekee sen vain saadakseen itse jotain.
- Ygg
pyteettömyyteen. Taustalla vaikuttaa aina oman edun ajattelu, oli teko kuinka tahansa vilpitön tai ei ja oli ajattelu tiedostettua tai ei. Noi "vilpittömät" teot kun parantaa omaa asemaa ja oloa parantamalla sen toisen asema, siksi niitä kannattaa tehdä ja siksi niitä tehdään.
- questionnaire.
Nainen haluaa saada rakastamansa ihmisen tuntemaan olonsa hyväksi. Mutta siinä olen samaa mieltä, että mies ei tee mitään pyyteettömästi.
- Ygg
questionnaire. kirjoitti:
Nainen haluaa saada rakastamansa ihmisen tuntemaan olonsa hyväksi. Mutta siinä olen samaa mieltä, että mies ei tee mitään pyyteettömästi.
molemmat on ihan yhtä itsekkäitä teoissaan, toinen vaan pystyy havaitsemaan ja myöntämään sen samalla kun toinen yrittää kieltää sitä. Kummatkin haluavat jotain ja molemmat tekevät sellaisia asioita joilla tätä haluamisen kohteen toteutumista parannetaan.
Nainen ei ole yhtään sen täydellisempi tai pyteettömämpi sukupuoli, vaikka sitä kovin haluaa ja yrittää väittää.
Tai mistä minä tiedän mitä taka-ajatuksia tuolla omalla miehellä aina on, melko ovelasti se osaa ne sitten tuoda ilmi kun en mä niitä osaa noihin tekoihin yhdistää joilla tietää mua ilahduttavansa.
Eilen se ilmotti,että ei jääkkään tänään ylitöihin mutta tulee kuitenkin vähän myöhässä. Kysyin,että miksi ja se hymyili leveesti ja sano,että sen pitää tehdä yks juttu... meillä on tänään "vuosipäivä" (7v yhteistä eloa takana) joten mitä liene saan odottaa :) ...Mutta nyt mä kyllä tiedän,että mitä se tällä yllätyksellä ajaa takaa kun ei lapsetkaan ole tänä viikonloppuna kotona :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050