Tahtoisin kysyä vähän tyhmää kysymystä. Mutta olen ehdottomasti kaiken suloisen perään. Ja siksi hajustepullonikin tulisi näyttää nätiltä =) (anteeksi turhamaisuuteni.) Joissakin pulloissa on mukana sellainen ylellinen tupsu jota puristaessa tuoksua suihkuaa. Mikähän on tämän englanninkielinen nimi? Osaatteko suositella jotain "tupsupulloa". TÄmä on kyllä hulluin threadi minkä olen aloittanut, mutta myös hirvittävä pakkomielle. Auttakaa viisaat!
"tupsu"
2
323
Vastaukset
- ..............
Minäkin aina valitsen tuoksuni pullon mukaan. Tai siis en edes haistele tylsissä pulloissa olevia tuoksuja. Tupsupulloista mieleeni tulee tällä hetkellä vain prada, vaikka muistelen, että niitä tupsupulloja on nyt tullut enemmän... Se prada ei kyllä ole varsinaisesti suloinen pullo, vaan yksinkertaisen tyylikäs. Olet kyllä varmaan nähnytkin sen..
- Nalle
Se on englanniksi bulb spray. Googlatessa sillä hakusanalla voi tosin tulla vastaan myös kaikkea hajuvesiin liittymätöntä, sillä se on yleisesti käytössä mm. ruiskumaaleissa.
Hajuvesistä käytetään joskus tuosta "tupsusta" nimeä poire spray.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346