Yritin siirtää kuukautisia nuvaringillä ja...??

Olisiko jollakin tietoa tämmöisestä eli...

Olen nyt käyttänyt nuvaringia n 2kk ja päätin joskus juhannuksen tienoilla että siirrän kuukautisia ja laitan siis uuden renkaan heti kun otin vanhan pois. Kuitenkin kuukautiseni alkoivat jo ennen kuin ehdin tuon renkaan vaihtaa uuteen. Laitoin kuitenki ja ajattelin että eivätköhän lopu. Vuotoa tuli kuitenki ihan runsaasti ja tiputtelu jatkui jopa miltei seuraavan 2 viikkoa. Ihmettelin tätä sillä välillä tuntui että tulee saman verran vuotoa kuin olisi kuukautiset. Nyt kun oli aika poistaa rengas oli hieman pientä vuotoa päivää paria ennen renkaan poistoa. Nyt kuitenkin huoleni aihe on se että rengas on poistettu jo 3 päivää sitten eivätkä kuukautiseni ole alkaneet?Onko muilla kestänyt kauemmin kuin muutaman päivän ennenkuin vuoto alkaa renkaan poiston jälkeen? Voiko tämä johtua siitä että käytin toisen renkaan heti perään tai että kiertoni on sekaisin. Pelkään raskauttakin... Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan ja jollain on jotain samankaltaista kokemusta itse en oikein tiedä kun olen niin vähän aikaa rengasta käyttänyt..
3214
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

sinun kohdallasi johtuu siitä, että olet käyttänyt nuvaringia vasta 2 kk. ei ehkä vielä noin aikaisessa vaiheessa olisi kannattanut yrittää menkkojen siirtoa. kierron tasaantuminen vaati minulta ainakin n. 4 rengasta. itse kun otan nuvaringin pois, niin kuukautiseni alkavat siitä n. viiden päivän päästä, aluksi minulla oli niin, että vuoto alkoi kun rengas oli vielä sisällä. siinä menee hetken aikaa ennen kuin kierto tasaantuu, menkkojen siirto ei kannata kokeilla noin aikaisessa vaiheessa vielä.

Äänestä
  • Paljon kiitoksia vastauksestasi. :)

    Äänestä

Ihmetyttää että kuitenkin olen jo nyt laittanut uuden renkaan. Kuukautisia ei kuulu vieläkään. Olen tehnyt jo 2 raskaustestiäkin jotka negatiivisia olivat. Olenkohan turhaan huolissani...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tiedoton-- kirjoitti:

Olisiko jollakin tietoa tämmöisestä eli...

Olen nyt käyttänyt nuvaringia n 2kk ja päätin joskus juhannuksen tienoilla että siirrän kuukautisia ja laitan siis uuden renkaan heti kun otin vanhan pois. Kuitenkin kuukautiseni alkoivat jo ennen kuin ehdin tuon renkaan vaihtaa uuteen. Laitoin kuitenki ja ajattelin että eivätköhän lopu. Vuotoa tuli kuitenki ihan runsaasti ja tiputtelu jatkui jopa miltei seuraavan 2 viikkoa. Ihmettelin tätä sillä välillä tuntui että tulee saman verran vuotoa kuin olisi kuukautiset. Nyt kun oli aika poistaa rengas oli hieman pientä vuotoa päivää paria ennen renkaan poistoa. Nyt kuitenkin huoleni aihe on se että rengas on poistettu jo 3 päivää sitten eivätkä kuukautiseni ole alkaneet?Onko muilla kestänyt kauemmin kuin muutaman päivän ennenkuin vuoto alkaa renkaan poiston jälkeen? Voiko tämä johtua siitä että käytin toisen renkaan heti perään tai että kiertoni on sekaisin. Pelkään raskauttakin... Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan ja jollain on jotain samankaltaista kokemusta itse en oikein tiedä kun olen niin vähän aikaa rengasta käyttänyt..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu