Laihdutus aina epäonnistuu!

ihmettelevälaihduttaja

Haluaisin päästä tavoitepainoon (60kg) mutta laihdutus on todella haastavaa ja tuloksiin pääsee vain silloin, kun omaa edes jonkinmoisen itsekurin. Noh, olen kehittänyt itsekuriani hyvälle tasolle josta voin olla ylpeä. Kuitenkin, aina joutuu kohtaamaan etenkin nyt kesällä kaikenlaista joka nostaa verenpainettani (heh, ei kyllä kovin hyvä juttu). Ensinnäkin ruoantuputtajat ovat yksi asia, joiden asenteesta en yhtään pidä.

Mummoni on hyvä esimerkki. Pöydällä on tarjolla kaikenmaailman leivokset ja kuivakakkuviipaleet ja aina saa kuunnella samaa: "Ota nyt!" "kovalla vaivalla tuonkin tein!" Välillä lapataan eteen jotain sellaista, mitä en haluaisi. Sitten puoliväkisin se sitten pitää syödä.

Jos et syö mitään kahvipöydästä, saat osaksesi loukkaantuneita mulkaisuja ja kieltäytymisesi muistetaan pitkään.

Nyt kesällä sitten on myös toinen ongelma. Kaikki mussuttavat makkaraa ja muita lihottavia grilliruokia. Jos et niitä syö, niin sinua pidetään kummajaisena. Kaikki sanovat tyyliin "No mitä sinä nyt parista makkarasta huolit".

Olisi kiva lukea muiden mielipiteitä tästä.

3

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Tiukkaa kuria parempi keino laihtua on muuttaa elämäntapoja. Jos otat siellä kyläpaikassa pari palaa kuivakakkua niin siihen ei sun laihtuminen kaadu. Ja grillissä voi tehdä monenlaista joka ei lihota eikä se yksi makkarakaan laihtumista kaada. Kokonaisuus ratkaisee eli se mitä teet muina aikoina kuin siinä grilliruokailu- tai kahvipöytähetkessä eikä niitä rasvaisia ja makeita herkkuja tarvi kaksin käsin kiskoa. Kohtuudella hyvä tulee.

• täältä

Ota niitten mussutettavien alle rasvasieppareita.
      Auttaa jonkuverran. Terkuin: [email protected]

• .....

nojoo aika totta joo, kuulostaa aika samalta mitä mullakin on ollu mut esim tosta grillauksesta tuli mieleen et mä aina esimerkiks grillailen kasviksia ja maissia ja sanon yksinkertasesti et en pidä makkarasta, kerran pari ku sanoo nii eipä sitä myöhemmin kysellä, ja tollai jos menee johki kylään niin voi aina ottaa vähän ja syödä hitaasti ja sanoo et ei pysty enempää, tosin mä koen monesti vieraille menot aika hankalina ku ihmiset syö niin epäterveellisesti, ite ku pidän kokojyvätuotteista yms muista terveellisistä ruoista..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe