jyväskylän tatuointipaikat

eka kuva mielessä

eka tatuointi olisi mielessä, paikka valmis ja kuva pientä tuuninkia vailla vain.

Haluaisin kuulla kokemuksia JYväskyläläisistä tatuoijista.
Hyvät ja huonot, mielellään kunnon perustein...

Kiitos paljon!

37

8163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putiikkia pitäis

      Käytä järkees. Kyllä ne on tiukat säännöt jokaisella
      tatska- ja läväripaikalla.
      Turha tänne on mitään kehu-hauku-listaa väsätä.

      Sitäpaitsi mee tatska-sivulle kyselemään.

      • alkuperäinen aloittaja

        no, ei se huono kauaa pidä sitä putiikkia ei, mutta kun tatuointi on kumminkin nahassa lopun elämän, niin mieluummin menen sellaiselle, joka osaa asiansa kuin sellaiselle, joka ei osaa.
        Tatuoijalta jos kysyy, niin tietty tekee täydellistä jälkee jne...
        Ja joo, tiedän, et on tarkat säännökset, se ei kumminkaan tee hyvää tatuoijaa. Ei sitä kuvaa niillä säännöillä tehdä.


      • Goljatt
        alkuperäinen aloittaja kirjoitti:

        no, ei se huono kauaa pidä sitä putiikkia ei, mutta kun tatuointi on kumminkin nahassa lopun elämän, niin mieluummin menen sellaiselle, joka osaa asiansa kuin sellaiselle, joka ei osaa.
        Tatuoijalta jos kysyy, niin tietty tekee täydellistä jälkee jne...
        Ja joo, tiedän, et on tarkat säännökset, se ei kumminkaan tee hyvää tatuoijaa. Ei sitä kuvaa niillä säännöillä tehdä.

        "tiukat/tarkat säännökset" -mitä hemmettiä ne nyt muka on?

        Tatuointiliikkeen voi pistää kuka hyvänsä mattimeikäläinen pystyyn. Senkus vaan tekee ilmoituksen ja terveysviranomainen tsekkaa kertaalleen paikan. Ei se sen vaikeempaa ole...netistä löytyy ohjeet!

        "Tatuoijaksi" voi itseänsä nimittää kuka tahansa. Sama pätee "kirjailijaan", "lävistäjään",...niihin ei ole olemassa mitään ammattitutkintoa!


      • alkuperäinen taas
        Goljatt kirjoitti:

        "tiukat/tarkat säännökset" -mitä hemmettiä ne nyt muka on?

        Tatuointiliikkeen voi pistää kuka hyvänsä mattimeikäläinen pystyyn. Senkus vaan tekee ilmoituksen ja terveysviranomainen tsekkaa kertaalleen paikan. Ei se sen vaikeempaa ole...netistä löytyy ohjeet!

        "Tatuoijaksi" voi itseänsä nimittää kuka tahansa. Sama pätee "kirjailijaan", "lävistäjään",...niihin ei ole olemassa mitään ammattitutkintoa!

        Niin, sitä suuremmalla syyllä ois hemmetin kiva tietää, kuka siellä tekee oikeesti kunnon kuvia, eikä räpellyksiä...


      • cubist_sky
        alkuperäinen taas kirjoitti:

        Niin, sitä suuremmalla syyllä ois hemmetin kiva tietää, kuka siellä tekee oikeesti kunnon kuvia, eikä räpellyksiä...

        Jos et löydä Jyväskylästä tatuoijaa, johon olet tyytyväinen, niin katso nyt ihmeessä mitä muissa kaupungeissa on tarjolla. Sen kun junalla hurautat. Ei ole mitenkään tavatonta, että tatuointeja haetaan ulkomailta asti, jos joku tietty artisti miellyttää ylitse muiden.

        Listaa Suomen liikkeistä löytyy mm. täältä:

        http://www.finnishtattoo.com/linkit.html


      • Alkupeäinen taas.......
        cubist_sky kirjoitti:

        Jos et löydä Jyväskylästä tatuoijaa, johon olet tyytyväinen, niin katso nyt ihmeessä mitä muissa kaupungeissa on tarjolla. Sen kun junalla hurautat. Ei ole mitenkään tavatonta, että tatuointeja haetaan ulkomailta asti, jos joku tietty artisti miellyttää ylitse muiden.

        Listaa Suomen liikkeistä löytyy mm. täältä:

        http://www.finnishtattoo.com/linkit.html

        Kiitos paljon tuosta linkistä!
        Ajan kanssa tässä eniten hankaluuksia tulee, kun on pienen lapsen yksinhuoltaja, niin muutamaksi tunniksi hoito onnistuu, mutta pidempiä aikoja on vaikea saada hoitoa.

        Kuitenkin iso kiitos, pitää syventyä paremmin illemmalla


      • cubist_sky
        Alkupeäinen taas....... kirjoitti:

        Kiitos paljon tuosta linkistä!
        Ajan kanssa tässä eniten hankaluuksia tulee, kun on pienen lapsen yksinhuoltaja, niin muutamaksi tunniksi hoito onnistuu, mutta pidempiä aikoja on vaikea saada hoitoa.

        Kuitenkin iso kiitos, pitää syventyä paremmin illemmalla

        Ok, kiva jos linkistä oli apua. Toivottavasti saat session järjestymään.

        On vaikeaa suositella toiselle sopivaa tatuoijaa, koska jokaisella kuitenkin on oma tyylinsä. Uskon, että tatuoinnin onnistuminen on myös kiinni siitä, kuinka hyvin tatuoija ja asiakas tulevat keskenään toimeen ja pystyvät kommunikoimaan tehtävästä työstä, varsinkin jos kyseessä on iso projekti. Olen kuitenkin kuullut paljon hyvää tuosta aiemmin mainitusta Antti Rossista. Varmasti tutustumisen arvoinen taiteilija!


    • .....

      Fireline Tattoo ja Antti Rossi. Ehdottoman hyvä tekijä.

      • fiio

        kyllä,olet aivan oikeassa.Rossi kuuluu ehdottomasti Suomen tatuoijien kärkinimiin.suosittelen erittäin lämpimästi!


    • Michiko82

      Rossin Antti on tehnyt minulle 2 kuvaa, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Parempaa jälkeä kuin muualla ottamissani kuvissa.

    • Tähdenlento

      Simply.tattoo tosi hyvä paikka käy sekkaa otin eka tatskan siellä.

      • asdfghlol

        Itse en jo simply tattoon ikkunan perusteella ottaisi kuvaa - jälki ei vakuuttanut. Kannattaa käydä useammassa liikkeessä tsekkaamassa millaista jälkeä tekevät. His master's tattoo vakuutti itseni, edellämainitulla Rossilla on myös varsin vakkuuttavaa jälkeä. Vertailemaan jälkeä ja kyselemään artisteilta kuvan kanssa, sanoisin minä.


      • Tähdenlento
        asdfghlol kirjoitti:

        Itse en jo simply tattoon ikkunan perusteella ottaisi kuvaa - jälki ei vakuuttanut. Kannattaa käydä useammassa liikkeessä tsekkaamassa millaista jälkeä tekevät. His master's tattoo vakuutti itseni, edellämainitulla Rossilla on myös varsin vakkuuttavaa jälkeä. Vertailemaan jälkeä ja kyselemään artisteilta kuvan kanssa, sanoisin minä.

        Mitä tarkoitat ettei jälki vakuuttanut? Simply tattoo kävi Kiuruvedellä ja otin ihka ensimmäisen tatskan ruusun vasemmalle puolen lapaa. Minusta kuva on todella hyvästi tehty eikä moitteita ole. Tietääkö kukaan joutuuko muuten maksaa jos joutuu väriä vähän lisäämään ja on takuu tatuoinnista?


    • Mielipiteitä kiitos

      Voisko porukka kertoa omat mielipiteensä Firelinen Antti Rossista. Itse soittelin sinne kesällä ja minun mielestä kaveri ei ole asiakaspalvelijana parhaasta päästä. Tatuointeja osaa tehdä, mutta minun mielestäni ekan tatuoinnin ottajalle ei tule kovin varma olo, jos kaveri puhuu asiasta kuin kokematon siitä kaiken tietäisi ja vastaa todella tympeästi.

      Onko kellään kokemuksia kanhhimasta Jyväskylässä?

      • ?

        Rossi boikotissa. Kaveri ei yhtään ole asiakaspalveluhenkinen ja hinnat nousee jatkuvasti. On tainnut nousta pissa päähän. Hyviä kuvia kyllä tekee, sitä ei voi kukaan kieltää mutta itse ainakin asiakaana vaadin myös muuta. Koska löytyy myös tatuoijia jotka osaa tehdä kuvat mutta myös palvella asiakasta.


    • tatuointi asiakas82

      Itse kävin sellasella kun paanasen otto,tekee lutakossa,kannattaa facebookista kattoo töitä ja itse sitä kautta bongasin hänet ja näin monella kaverilla sen kuvia,mukava äijä ja jäi hyvä maku työstä :) mut tottakai jyväskylässä on paljon muitakin hyviä ja jokainen päättää minne menee ja mistä löytää oman näköstä jälkeä!

      • .......

        jep samaa mieltä, ehottomasti otolle (Ott Lee Tattoo) ottaan tatuointi! itekkin kävin n. viikko sitten ja hyvää palvelua oli ja mukava kaveri!


    • fsngardfhz

      täällä jo joku laittoikin simplytattoosta. ITsekin olen siellä käynyt ja jälki iholla niin vitun paskaa, että pitää mennä rossille korjauttamaan. Rossilla olen myös ottanut. Mun mielestä asiakaspalvelu on siellä tosi jees ja jos laatua ihoonsa haluaa niin eikö siitä kannata maksaakin?

      • --KK--

        Juu,laadusta kannattaa maksaa,ja sen vittuilunhan saakin sitten kaupanpäälle ilmaiseksi :)


      • Kisda

        Simplyssa asiakaspalvelu aivan paskaa ja työn jälki myös. Ianin tekemänä kannattaa korkeintaan joku kukka ottaa mutta ei mitään vaativampaa.


    • hhhhESKOhhh

      Ainoa huono puoli Rossissa on tosiaan hinta, hinta-laatu-suhde on hyvä, mutta jos esim. puhutaan vaikka tatuoinnin hinnaksi noin 300e, mutta sovitaan, että tuli mitä tuli, budjetti on 350 niin kyllä siellä pyydetään se maksimi, mitä asiakas on valmis maksamaan. Eli jos budjetti on oikeasti vaikka 350 niin kannattaa sanoa 300, ne tekee kyl sillä hinnalla sit.

    • Ruskea

      Joku kyseli tuosta jyväskylän Kanthimasta. Itse olen ottanu siellä 4 kuvaa, tatuoija todella mukava, asiakaspalveluhenkinen, hinnat ei mitenkään päätä huimaavat. Ja kuvan laatu on hyvää. Mutta todellakin ensi kuvan ottajan kannattaa katsella paikkoja ja käydä vaikka paikan päällä jos mahdollista. :)

    • Ensikokemus

      kokemus!kävin jonkun aikaa sitten simply tattoossa ottaan kuvan ja sain hyvän palvelun mut kuvasta jäi paha fiilis!kuvassa on jotain ihme suttua mitä en ymmärrä ja osittain näytti lapsen tekemältä!harmitti ku oli kuiteski eka kuva ,tärkeä ja minut vakuutettiin että tulee hyvä! mut nyt kävin yhellä toisella tatuointi yrittäjällä korjaamas kuvan ja sain hyvän palvelun ja nyt olen tyytyväinen! tässä opin sen että pitää tarkemmin katsoa tatuoijan kuvia kansioista ja iholta ja kuulla oikeita kokemuksia asiakkailta eikä luottaa kaikkeen mitä tatuoija sanoo!

    • moheem

      Matkusta junalla jämsään (30min) ja käy ottamassa tatska Flipside tattoossa Jounilla.

    • kummahommaeikövaan

      "Ainoa huono puoli Rossissa on tosiaan hinta, hinta-laatu-suhde on hyvä, mutta jos esim. puhutaan vaikka tatuoinnin hinnaksi noin 300e, mutta sovitaan, että tuli mitä tuli, budjetti on 350 niin kyllä siellä pyydetään se maksimi, mitä asiakas on valmis maksamaan. Eli jos budjetti on oikeasti vaikka 350 niin kannattaa sanoa 300, ne tekee kyl sillä hinnalla sit."

      Totta kai pyydetään, koska silloin sä olet sanonut olevasi valmis maksamaan tuon summan niin silloin sä saat sen summan mukaisen tatuoinnin. Totta kai se vaikuttaa tatuointiin, minkä saat. Siihen menee esim. enemmän aikaa kun 50 euroa halvempaan kuvaan tai se on yks.kertaisempi. Jos meet autokauppaan ja sanot että sulla on 100 000e käyttää autoon, niin ei ne sulle ala kauppaamaan mitään Toyota Corolla vm´88 vaan auton, joka vastaa sun budjettia.

      Ja sitäpaitsi, jos sait oikeasti hienon tatuoinnin, niin eikö se muutama kymppi oo aika pientä? Tatuointi on aikalailla ainoita asioita jotka saat hautaan asti messiin, ja jos mietit niin kuinka monta asiaa keksit 350 eurolla joka kestää sulla lopun elämän?

      • äskönen

        yks.kohtaisempi piti kirjoittamani


    • käykää paikan päällä

      Kilpailu tällä alalla on kyllä tosiaan hyväksi, koska se auttaa vähän itse kutakin muokkaamaan toimintatapojaan asiakasystävällisemmäksi. Monesti muuten moititaan tatuoijia siitä, että he ovat PUHELIMESSA tympeitä antamaan tietoja tatuoinneista ja hinnoista ym. Tämä on mielestäni täysin ymmärrettävää, on todella vaikea antaa minkäänlaista arviota kuvista ja siihen tarvittavasta ajasta sekä asiakkaan todellisesta toiveesta. Lisäksi yksityiskohdat ja muut eivät onnistu jokaiseen kuvaan, joten sitten se mikä on realistista tehdä juuri sinun kukkarollesi sopivaan hintaan ja kuvaan on oma juttunsa. Kuitenkin kun kyseessä on käsityöammatti, niin tietysti kannattaa mennä itse liikkeeseen ja siellä keskustella sitten kuvasta ja hinta-arvioista. Myös se, että sopiiko tämä tatuoija juuri sinulle on oma juttunsa. Jos teillä ei synkkaa, niin en itse ottaisi ainakaan sellasessa paikassa. Mutta älkää hyvät ihmiset puhelimessa alkako tinkaamaan hintoja ja muita, vaan vasta paikan päällä voi nämä asiat sopia kunnolla sekä samalla näet onko hänestä juuri sinulle tekijäksi.

      Itselläni ainoastaan hidastaa näissä jonotusasiat. Kun en pysty varaamaan kovin pitkälle tulevaisuuteen aikaa, niin tämän takia on jäänyt sitten aika varaamatta Rossille. Ensimmäisen tatuoinnin otin Kimmo Venäläisellä muistaakseni melko valmiista viemästäni kuvasta ja hän ainakin osasi hyvin tehdä. Minusta on kiva, että on eri tekijöiden töitä.

      Mun mielestä hinta on täysin toisarvoinen seikka, työ on ikuinen. Niinpä 50 euron heitto suuntaan tai toiseen ei ole iso summa, kunhan se tehdään niin että asiakas tietää sen ja on hyväksynyt. Näissä liikkeissä monesti kelpaa vain käteinen.

      • LemmyKilmister

        Asiaa puhut kaveri hyvä. Mulle Rossi tekee kuvaa selkään ja laatu on priimaa. Priimasta vaan sitten on oltava valmis maksamaan.


    • näin on

      kimmon kuravelliä ei kannata edes yrittää verrata Rossin taideteoksiin. Rossi on kunkku, joka joutuu ikävän paljon korjailemaan muiden töherryksiä.

    • birdbehindwalls

      Idioottimaista porukkaa. Tatuointi on taidetta. Jokainen taiteilija on omanlaisensa. paskaa ne kaikki (varsinkin eräs) jauhaa toisista tekijöistä. Katsokaa sellainen tekijä jonka tekemiset on tyyliinne sopivia.

    • jauhaaaaaaaaaaaaaaaa

      Kuka jauhaa toisista tekijöistä? entä jos jauhaakin ihan asiaa???

    • ihmejuttua

      Ei ammattimies tälläseen kajoa kirjottaan ,hauska lukea ku haukutaan ,tottakai mielipiteet pitää sanoa mut joku järki!

    • since1993

      simply hmm joo , otin aika ison kuvan ja ei ehk ollu nappi suoritus,kävin toisella tatskaajalla kysymässä korjausta ja lisäystä nii sano että pitäis vanha laittaa ensin kuntoon enneku edes koskee siihen :/ pienempiä kuvia osaa varmasti tehdä mut tästä isommasta jäi huono fiilis ku oli viellä aika arvokas! jo jaa ei näillä ole kaippa mitää merkitystä mitä tänne kirjoittaa :)

    • kaikki käy

      kimmolla käynyt tatuoitavana 3 kertaa. kuviin olen hyvin tyytyväinen. palvelu pelaa.

      rossilla käynyt muutaman kerran kysymässä kuvaa. aina on tuntunut ettei moottoriurheilu aiheiset kuvat oikein kiinnosta. palvelu tympeetä ja pyydetyt hinnat ihan hirveitä. tatuoijana varmasti yksi parhaita.

    • antti6

      Jyväskylän Torikeskuksessa Red Imp Tattoossa hyvä asiakaspalvelu, tasokasta tatuointia ja siisti galleria. suosittelen!

      http://www.redimptattoo.fi/

    • laurijj

      His masters jyväskylässä tiputtanut mainettaan huiman paljon.. Asiakaspalvelu todella tympeää ja tuntuu että ei kiinnosta kuin raha. Itse vaadin ja haluan tatuoijaltani ymmärtäisyyttä, aikaa ja asiakaspalvelua. Uusi liike Red Imp torikeskuksessa on todella kiva! Asiakaspalvelu 10 , ammattitaitoista ja mukavaa porukkaa. Uskon että asiakkaat hakeutuvat loppujenlopuksi tämmöisiin paikkoihin hankkimaan itselleen ikuisen ja tärkeän kuvan.

    • Ylitorniolainen

      Otto Paananen ylivoimasesti paras mestari tekkeen tatuointeja,itellä on hänen käen jälkeä iholla :) jaa tyytyväinen olen,suosittelen kaikille :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe