Ihastun hyvin harvoin. Nyt on kuitenkin päässyt käymään niin, että olen niin ihastunut erääseen mieheen, että melkein tekisi mieleni jo käyttää r-sanaa.
Mies torjui minut jo kertaalleen. Tykkää, mutta se jokin puuttuu. Tietenkin kunnioitan tuota selitystä -olenhan itse ollut vastaavassa tilanteessa lukemattomat kerrat.
Kuitenkin, tauon jälkeen aloimme jälkeen tapailla. Ensimmäinen yhtydenotto tuli häneltä. Tapaamme melko harvoin, mutta silloin meillä on minusta älyn hauskaa. Tiedän, että hänelläkin on.
Tiedän, että tästä seuraa vastauksia, joissa todetaan, että "Anna olla. Ei se ole kiinnostunut."
Kuitenkin ihmiskunnan historiassa on jonkin kerran käynyt niin, että vaikkei suhde ole alkuun ottanut tulta alleen, myöhemmin siitä on tullutkin jotain, jopa rakkautta.
Siitä ajatuksesta pidän nyt hieman epätoivoisenakin kiinni. Olen tapaillut monia miehiä, mutta nyt ensimmäistä kertaa vuosiin koen, että sieluani on kosketettu. Siksi luovuttamien tuntuu niin kovin vaikealta, mutta ymmärrän, että sekin täytyy ehkä joskus tehdä.
Mutta kertokaapa, miten minun kannattaisi toimia. Heittäydynkö passiiviseksi ja odotan hänen toimivan ja esim. ehdottavan tapaamisia? Vai olenko oma reipas itseni ja aina silloin tällöin pyydän häntä jonnekin? Otanko passiivisen vai aktiivisen roolin?
Onko miehelle tärkeää saalistaa? Minä vaan en pidä mistään kikkailuista :( Ja jos kikkailulinjalle lähdetään, pitäisikö yrittää herättää mustasukkaisuutta? Nytkin on muutama seurastani kiinnostunut mies "tyrkyllä". Kannattaisiko tilanne tehdä tiettäväksi "hänelle"?
Miten isketään
5
560
Vastaukset
- kiltti mies
"Onko miehelle tärkeää saalistaa? "
Ei todellakaan. Se on raskas ja muutenkin aivan kamalaa -ainakin tällaiselle kiltille miehelle.Olisi ihanaa, jos naisetkin olisivat joskus aloitteellisia.
Kamalaa on kuulla, myöhemmin, että olin tosi kiinnostunut, mutta kun et tehnyt aloitetta jätin sikseen. Mistä sen naisen kiinnostuksen voi tietää ellei tämä sitä kerro. - pikkinikki
"Mies torjui minut jo kertaalleen. Tykkää, mutta se jokin puuttuu."
Tämä on tuttu tilanne. Minulle käytettiin ilmausta "vain ystävä".
"Kuitenkin ihmiskunnan historiassa on jonkin kerran käynyt niin, että vaikkei suhde ole alkuun ottanut tulta alleen, myöhemmin siitä on tullutkin jotain, jopa rakkautta."
Näin on varmasti käynyt. Kuitenkin uskon, että paljon useammin on käynyt niin, että tuli ei ole missään vaiheessa syttynyt.
"Olen tapaillut monia miehiä, mutta nyt ensimmäistä kertaa vuosiin koen, että sieluani on kosketettu. Siksi luovuttamien tuntuu niin kovin vaikealta, mutta ymmärrän, että sekin täytyy ehkä joskus tehdä."
Yksipuolinen rakastaminen on todella tuskallista. Olen yhden kerran yrittänyt sitä samaa, mitä yrität nyt, ja voin sanoa, että siitä tuli helvetillistä. Se sattui todella paljon, koska siitä tuli vain sitä suurempi pettymys, mitä pidempään piti toivoa yllä. Minulla meni kauan aikaa siitä toipumiseen. Olen sen jälkeen luvannut itselleni, itseäni säästääkseni, että jos joku sanoo kerran ei, hän pitää sen.
"Mutta kertokaapa, miten minun kannattaisi toimia. Heittäydynkö passiiviseksi ja odotan hänen toimivan ja esim. ehdottavan tapaamisia?"
Mielestäni tuossa tilantessa sinä et voi tehdä mitään miehen kiinnostuksen herättämiseksi. Tämä kuulostaa karulta ja se on erittäin karua. Edellä mainitsemassani tapauksessa luulin useaan otteeseen naisen varmasti kiinnostuvan minusta ja olin huomaavinani hänen käytöksessään muutoksen. Mitään muutosta ei kuitenkaan tapahtunut. Nainen ei ollut kiinnostunut minusta eikä mikään, mitä tein, voinut sitä muuttaa.
"Onko miehelle tärkeää saalistaa?"
Monelle miehelle ei ole, mutta jos mies olisi halunnut saalistaa sinua, hän olisi jo tehnyt sen.
Minä en tietenkään ole kaikkitietävä enkä ole ennustaja ja voin olla juuri sinun tapauksessasi väärässä. Sanoisin todella mielelläni, että sinun kannattaa toivoa, mutta en tee niin, koska muistan sen, mitä tunsin. Uskoin aina, että rakkaus synnyttää vastarakkautta, että sellainen ihminen, joka jo valmiiksi tykkää toisesta, voi rakastua sellaiseen, jolta saa rakkautta. Tunne ei kuitenkaan vaikuta syvenevän siten. En tiedä, miksi mies torjui sinut, mutta tuollaisissa tapauksissa naiset puhuvat miehille usein kemiasta. Minä en oikein usko siihen.
Naiset korostavat täällä paljon, että rakkauteen ei voi pakottaa itseään eikä omia tunteita voi manipuloida. Rakkaus on usein todella raadollista eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, ansaitsisiko ihminen toiselta sitä vai ei. Se on todella epäoikeudenmukaista ja raakaa. Minulla itselläni ei ole siitä muunlaisia kokemuksia, mutta silti tiedän siitä sen toisenkin puolen. Joskus yksipuolisesta voi tulla kaksipuolista, mutta vain sellaisen henkilön kanssa, jolla on edellytykset rakastaa juuri sinua.
Olen todella pahoillani siitä, että olet tuollaisessa tilanteessa ja et saa tunteillesi vastakaikua. Toivon todella, että pääset asiasta mahdollisimman nopeasti ja helposti yli. Säästä itseäsi, armahda sydämesi siltä tuskalta. Jos kuitenkin päätät vielä yrittää sen pienen mahdollisuuden vuoksi, toivon todella, että onnistut. Jos olin juuri sinun kohdallasi väärässä, soitan viulua ja tanssin ilosta. Pidän sitä kuitenkin valitettavan epätodennäköisenä.- ap.
Kiitos sinulle vastauksestasi. Uskon että olet oikeassa. Olen myös kauhean pahoillani kokemastasi. Raadollista ja epäreilua, sitä rakkaus valitettavan usein on.
Yritän nyt täyttää elämääni mahdollisimman paljon sellaisilla asioilla, jotka vievät ajatuksia pois hänestä. Niin ahdistavaa tämä on näin. Ja koska hän tietää tunteeni, en voi tehdä muuta kuin odottaa ihmettä tapahtuvaksi. Ja pikku hiljaa päästää irti toivosta.
Tein itse aluksi tietoisesti niin, etten ollut hänen kanssaan tekemisissä. Tiesin, että siten pääsen helpommalla ja suru alkoikin jo hellittää. Sitten hän otti taas yhteyttä, herätti toivoni ja tässä sitä taas ollaan. Ahdistuneena ja surullisena.
Toivon meille molemmille niin suuria rakkauksia, että ne ylittävät surut. - pikkinikki
ap. kirjoitti:
Kiitos sinulle vastauksestasi. Uskon että olet oikeassa. Olen myös kauhean pahoillani kokemastasi. Raadollista ja epäreilua, sitä rakkaus valitettavan usein on.
Yritän nyt täyttää elämääni mahdollisimman paljon sellaisilla asioilla, jotka vievät ajatuksia pois hänestä. Niin ahdistavaa tämä on näin. Ja koska hän tietää tunteeni, en voi tehdä muuta kuin odottaa ihmettä tapahtuvaksi. Ja pikku hiljaa päästää irti toivosta.
Tein itse aluksi tietoisesti niin, etten ollut hänen kanssaan tekemisissä. Tiesin, että siten pääsen helpommalla ja suru alkoikin jo hellittää. Sitten hän otti taas yhteyttä, herätti toivoni ja tässä sitä taas ollaan. Ahdistuneena ja surullisena.
Toivon meille molemmille niin suuria rakkauksia, että ne ylittävät surut."Olen myös kauhean pahoillani kokemastasi. Raadollista ja epäreilua, sitä rakkaus valitettavan usein on."
Kiitos myötätunnosta. Minun kokemuksestani on niin kauan aikaa, että haava on jo arpeutunut, mutta siihen meni kauan.
"Tein itse aluksi tietoisesti niin, etten ollut hänen kanssaan tekemisissä. Tiesin, että siten pääsen helpommalla ja suru alkoikin jo hellittää. Sitten hän otti taas yhteyttä, herätti toivoni ja tässä sitä taas ollaan. Ahdistuneena ja surullisena."
Minullekin kävi juuri näin. Emme olleet vähään aikaan yhteydessä. Nainen ei ollut aiemmin soittanut minulle, mutta yhtäkkiä soitti ja pyysi luokseen. Tuo "vain ystävä" on kiduttavaa sille, joka haluaa rakkautta. Ystäviä ei ole koskaan liikaa, mutta aito ystävyys ei satuta.
"Yritän nyt täyttää elämääni mahdollisimman paljon sellaisilla asioilla, jotka vievät ajatuksia pois hänestä."
Minun mielestäni tuo on hieno päätös. Toivottavasti saat ajateltua mahdollisimman paljon muitakin asioita, jotta olosi helpottaa.
"Toivon meille molemmille niin suuria rakkauksia, että ne ylittävät surut."
Toivon sinulle voimia surun käsitelyyn ja kohdallesi sellaista ihmistä, jonka kanssa rakkaus on molemminpuolista.
- heh
Ei tuollaista tapahdu. Naiset eivät iske miehiä. Kannattaa vaan odotella passiivisena ja katsoa mitä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754