Henkinen ikäsi-testaus

Jos tästä testistä saa tulokseksi sen että on itsensä ikäinen, niin on syytä olla iloinen ja ainoa mitä sen selvittämiseksi vaaditaan on se että vastaa rehellisesti kysymyksiin.


http://www.testimaa.com/testi.php?t=age




"Typerimmän vaikutuksen tekivät ne aikuiset jotka käyttäytyivät lapsellisesti"



MarttyyriMallari-TTt

25

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      "Henkinen ikäsi on 23 vuotta."

      22 oli kuulemma keskiarvo joten yli menin reippaasti mikä toki oli ihan päivänselvä juttukin :D

      • minä ymmärsin tämän testin siten että mitä lähempänä testitulos on omaa ikää niin sen parempi.


        "Älä korjaa jos olen väärässä :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä ymmärsin tämän testin siten että mitä lähempänä testitulos on omaa ikää niin sen parempi.


        "Älä korjaa jos olen väärässä :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tärkeintä on mennä keskiarvon yli ja ettei saa mitään teinilukemaa.


    • k32v

      ku aina enneki: 23v

    • Harm

      Voi olla enemmän tai vähemmän väärin.

      • monte1

        edellisestä vastaavasta testistä olen vanhentunut 3vuotta.


      • Harm
        monte1 kirjoitti:

        edellisestä vastaavasta testistä olen vanhentunut 3vuotta.

        Tuo "käveletkö punaisia päin" kysymys heittää muuten ikään vaikka kuinka monta vuotta lisää kerralla.


    • edelleen 32.

      Milloin tulee "Ajattelukyvyn ikä" testi?

      • jos sinä olet oikeasti 32-vuotias, niin testitulos oli mairitteleva ja jos taas et ole niin sitten on
        itsetutkiskelun paikka edessä.


        "Henkinen kypsyys"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos sinä olet oikeasti 32-vuotias, niin testitulos oli mairitteleva ja jos taas et ole niin sitten on
        itsetutkiskelun paikka edessä.


        "Henkinen kypsyys"


        MarttyyriMallari-TTt

        näkee, niin 50 v. on mittarissa.

        Kokeilin kaikella sillä logiikalla millä osaan, yrittää pisteyttää jotta henkistä ikää kertyisi lisää.
        Pääsin ikäsuoteen 38.

        Mahtaako johtua siitä, että kirjoittaessa joutuu ajattelemaan välillä 10 v. "aivoilla"?


    • minä vaan

      Henkinen ikäni on 40 ja oikea ikä on 22.... :D Voiko tästä jotain päätellä?

      • vanhoillinen?


    • Henkilö1985

      Henkinen ikäni on testin mukaan 35. Hassua, sillä fyysinen ikäni on 23...

    • la.ra

      Tulos: 27 vuotta. Toisessa testissä sain muistaakseni 52.

      Eniten mua kiinnostaisi tietää fyysinen ikäni, ts. olenko juonut ja tupakoinut itseni jo tärviölle.

      • olet viisikymppinen (?) ja henkinen ikäsi on tämän testin mukaan 27-vuotta. Mitäs siitä voisi päätellä...


        "En tiedä, mutta luulin sinua paljon nuoremmaksi :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ja henkiseksi

      iäkseni sain :D 31v.
      olen tehnyt kyseisen testin joskus aikaisemminkin ja tulos oli silloinkin sama :D

    • rapiskarpalo

      24-vuotta. Paljonkohan se oli hetki sitten kun istuin hiekkalaatikolla tekemässä nuorimmaisen kanssa hiekkakakkuja tai eilen illalla kun vesiletkuilla olimme vesisotaa. Ei ole multa mitenkään pois jos jonkun mielestä olen typerä. :DD

      • vastasit testin kysymyksiin rehellisesti ja siitä sitten tuollainen tulos :)


        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vastasit testin kysymyksiin rehellisesti ja siitä sitten tuollainen tulos :)


        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        ei sekään ole multa pois vaikka ajoittain olen omastanikin mielestäni typerä mutta silloin se saattaa olla muilta pois esim.pullistuneen ohimosuonen muodossa. :))


    • Ananasvakuuttaja

      Sain tuloksesi 26v.

      Pidän kuitenkin tuota testiä aivan liian lyhkäisenä, että sillä pystyisi kovinkaan suuntaa-antavia arvioita tekemään. Mut hupiahan nää kuitenkin on, eikä tieteellisiä testejä.

    • stalinkissa

      Minun henkinen ikäni on 20-vuotta :)

    • mies-34v...

      En ole näemmä sitten kehittynyt ollenkaan? Parisen vuotta sitten linkitin samanlaisen testin tänne ja silloinkin se antoi 23v?

    • cookos

      oli tulos ja en hämmästynyt yhtään. Ilmankos mulla on niin paljon sen ikäsiä kavereitä. Mutta lapsellinen en ole omasta mielestäni, lapsenmielinen joskus :)

    • Hossi & köysi

      nappiin meni, mutta varmaan olisin ollut vanhempikin, jos katselisin koskaan televisiota :D

      tai sitten en.

      • Hossi & köysi

        kun vastasin, että katson uutiset jokapäivä musta tuli 2 vuotta vanhempi. Teoriani oli siis oikea.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe