noniin marakatit nyt on mahdollisuus kysyä mitä sylki suuhun tuo, eli kyssii vaan kehiin!
aito pode vastaa kysymyksiin!
Kysy podelta kaikista asioista!
6
243
Vastaukset
- sweww
sulla naista?
- Pode
On mulla nainen tietenkin! nainen käy töissä ja minä hengailen vaan! olen joka päivä punttisalilla 8 tuntia, siinnä on mun työppäibä!
ja en ole läski! oon laiha, suututtavaa että tänne lähetetään vääriä kuvia musta!
- Kasdsad
Niin mitäs sä pistelet peppuun?
- pode
en tällä hetkellä pistele mitään, paitsi kahvia siinä on kofeiinia, kylmässä kahvissa on vähemmän galoreita! broileria ja olutta arnoldin tapaan palautusjuomana oli se arska kova mies ei muuten käyttänyt aineita
jbbbbbbbbbbbbbhghhggfkjfjkdkjds
dkjjkdfkjfdkj
dkjdfjkfdjk å perkele
- yrtyjhzdfgb
Milloin ajattelit alkaa hommaa niitä lihaksia?
- pode
nyt on menossa dietti, eli syön sen 900 galoria, olutta ja viinaa juon joka päivä, siiderissähän on proteiinia paljon ööööö jotain 10 g
ja pojat ettekö usko oon kovassa ranta kunnossa!
sixpäkit näkyy! nostan penkistä 50 kiloa!!!!
ja hauikset on kuin arnoldilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810