Ajattelin nyt vaan purkaa tuntojani tänne, ja selvitykseksi miltä tuntuu menettää paras kaveri. Bestikseni teki itsemurhan keväällä-02 ja se asia koskee mua vieläkii. Aina välillä näen tästä henkilöstä unta, välillä muuten vaan luulen että hän on edelleen vierelläni.. Toisen itsemurha satuttaa läheisiä niin paljon, enemmän kuin mitä sanat kertovat. Luulen etteivät haavat parane koskaan. Itse olen myös lukuisia kertoja itsemurhaa yrittänyt, ollut sen takia sairaalassa. En tosin kevään-02 jälkeen koska en enää halua tuottaa sitä tuskaa kenellekään. Pahinta on ehkä se että suunniteltiin frendin kanssa im:haa yhdessä ja sitten kaverini äiti soittaakin eräänä päivänä minulle ja kysyy tiedänkö ko. henkilöstä mitään. Silloin jo tiesin että pahin on edessä. Heinäkuussa sitten tuli tieto että ystäväni on löytynyt kuolleena (lääkkeiden yliannostus). Se todella pysäytti. Nytkin, tätä kirjoittaessa pari kyyneltä kulkee poskellani. Mäkii olisin halunnut menehtyä, mutta en halua tuottaa sitä tuskaa kenellekään että myös minä itsemurhaan kuolisin. Mun ystävä oli juuri täyttänyt 18:sta, itse olin pari vuotta nuorempi. Ei tätä tahdo ymmärtää. Hän oli koko lämpimän kesän maannut metsässä, voitte kuvitella minkä näköinen hänen ruumiinsa oli... Nyt riittää, mä en kestä, mä hajoan.
Parhaan kaverin itsemurha
baby-84
2
2876
Vastaukset
- ajatuksissani
Koeta jaksaa, voimia sinulle
- enää ennallaan
Kamalaa kaikille.Pidä huoli itsestäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828