miksi mies

mä vaan

puhelin soi ja mies vasta...."terve Pena" ja lähtee kävelemään eteenpäin häviten lähistölta. kerkesin kuunnella puhelua hetken ajan ja pääsin jyvälle että soittaja olikin penan sisko joka aina silloin tällöin soittelee joskus myöhäänkin milloin minkäkin asian varjolla.
olen joskus huomauttanut ja ääneen ihmetellyt näitä soittoja että miksi se soittelee miehelleni, ja saanut vastaukseksi että kysyy neuvoa tai kyseli penasta tai li vailla apua jonkin laitteen asnnuksen kanssa.
olisikohan tässä kyse ...suhteesta tai sen hausta
yrittääkö tää vosu liehitellä miestä vaikka tietää varatuksi ja on itsekin varattu.
mies tietenkin kieltää kaiken mutta äänensävy on puhuessaan tälle vosulle montakertaa kauniimpi kuin jos puhuu mulle ja se salailu.
takaisin tullessaan sanoi käyneensä katsomassa jotain eikä pihunut puhelusta mitään
epäilenkö turhaan vai oisko se viatonta

5

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumppani olisi

epärehellinen mutta kyllä kertomasi mukaan kysmyksessä on selvä tapaus. Miksi pystyn väittämään näin. Minulla on kokemusta jo muutaman vuosikymmenen ajalta valehtelevasta, huijaavasta miehestä.

• käytös voi olla

vaistonvarainen. Olen huomannut itsessäni samanlaisen asian, kun puhelin soi, menen mielelläni jonnekin rauhassa puhumaan, siis suorastaan kammoan sitä kun joku kuuntelee puheluani vieressä (vaikka puhelimen toisessa päässä olisi oma äitini) Saattaahan tuo olla että yrittää miestäsi tuo nainen, mutta en nyt kyllä tuon perusteella vielä miestä rupeaisi syyttelemään.

• eipä tule mieleen
        käytös voi olla kirjoitti:

vaistonvarainen. Olen huomannut itsessäni samanlaisen asian, kun puhelin soi, menen mielelläni jonnekin rauhassa puhumaan, siis suorastaan kammoan sitä kun joku kuuntelee puheluani vieressä (vaikka puhelimen toisessa päässä olisi oma äitini) Saattaahan tuo olla että yrittää miestäsi tuo nainen, mutta en nyt kyllä tuon perusteella vielä miestä rupeaisi syyttelemään.

valehdella soittajasta. En minäkään mitään henkilökohtaisia juttuja halua avokin vieressä jauhaa, mutta en kyllä vastaa "terve Pena" jos sen sisko soittaa (paitsi jos se soittaa Penan kännystä, joka on aika epätodennäköistä).

• Neuvoja.

viittaa useimmiten pettämiseen.

Ainoa syy poistua paikalta on meteli tai asian arkaluontoisuus. Ja eikös salasuhde sitten ole arkaluontoinen asia?

• Neuvoja.

sittenhän tiedät mitä touhuavat kahdestaan kun et ole paikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      172
      13125
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5468
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4860
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2808
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      123
      1989
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      114
      1734
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      110
      1552
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe