Suomalaiset tuijottaa

Myös stadilaiset

Tämä on varmaan väärä foorumi,mut en parempaakaan löytänyt.
Olen 44v pitkä! entinen sportti mies ja nyt on alkanut ärsyttää ihmisten tuijottelu Hkissa sekä muuallakin.
Pariisissa lomaillessa kukaan ei mulkoillut vaikka pituutta on yli 190 ja raameja muutenkin.
En nyt tahdo yleistää,että kaikki kyttäisi,mut kai se sitten on niin et iso näkyy kauas.Niin ja tämä koskee sekä miehiä ja naisia.

14

2475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Kyllä sitä pitkää ja komeeta miestä tekee mieli katsoa tarkemmin että mikäs se tuossa meneekään, vaikkei iskumielellä oltaskaan.Niin miehet kuin naisetkin voivat vain katsoa että ohhoh, iso ja näyttävä kaveri.Sama se on mulla naisena ja oon kokenut tuon tuijotuksen rasittavana, vaikken ole pitkä, vaan pätkä paremminkin.Joku sen mulleki sanoi ääneen että kai sitä nyt kaunista ihmistä tulee katsottua tarkemmin, tai ihmistä joka poikkee tylsästä massasta, oli nainen tai mies.Joten älä välitä, on meitä muitakin joita tuo harmittaa, oli syy mikä hyvänsä.Mutta näyttävä ihminen on näyttävä ihminen ja muista että tuijottajat harvemmin tajuavat itse tuijottavansa...hyvää kesää sinulle ja kanna itses ylpeydellä ja ilolla!

      • Sinnuli

        No, minäkin olen ihmetellyt tuota toljotusta... En ole mitenkään kaunis, en laiha enkä pitkäkään, vaan mm. pukeutumiseni on hieman erikoista. Hiuksetkaan eivät ole mitenkään perinteisen väriset ;) Niin ja ihmetellyt, että miksi jokunen jää toljottamaan, se hieman ärsyttääkin.


      • tuijottajista
        Sinnuli kirjoitti:

        No, minäkin olen ihmetellyt tuota toljotusta... En ole mitenkään kaunis, en laiha enkä pitkäkään, vaan mm. pukeutumiseni on hieman erikoista. Hiuksetkaan eivät ole mitenkään perinteisen väriset ;) Niin ja ihmetellyt, että miksi jokunen jää toljottamaan, se hieman ärsyttääkin.

        Syitä miksi tuijotetaan yleisimmin ovat kauneus, erikoiset kasvonpiirteet, jokin poikkeuksellinen piirre ihmisessä,erilainen vaatetus,erikoisen väriset tai muuten erilaiset hiukset, voimakas meikki,liian avonainen vaatetus..ja..tuijottajat eivät useimmiten tajua tuijottavansa näitä samoja asioita kuin muutkin, joten heillä ei ole käsitystä tilanteen kiusallisuudesta toiselle osapuolelle, sitäpaitsi uskokaa tai älkää, ihmiset eivät useinkaan ole niin älykkäitä että edes tajuaisivat tuijottavansa toista.Jotkut myös tuijottavat itse sitä että tuijotatko sinä heitä.Harvemmin tuijotuksessa on kyse toisen pokan mittailusta kiusallaan, mutta sitäkin esiintyy.Myös uteliaisuus pistää tuijottamaan, sekä sitten tietysti se että jotkut ajattelevat aivan muuta asiaa tuijottaessaan.Hyvin harvassa kohdin on kyse seksuaalisesta vihjailusta tuijottamalla eli siitä että yritetään saada kontakti toiseen, ehkä kauniit joutuvat sietämään tätä luonnollisesti eniten...Mutta muistaa pitää että sitä saattaa itsekin tuijottaa huomaamattaan toisia siten ettei sitä edes älyä.


      • Tuijottajista vielä
        tuijottajista kirjoitti:

        Syitä miksi tuijotetaan yleisimmin ovat kauneus, erikoiset kasvonpiirteet, jokin poikkeuksellinen piirre ihmisessä,erilainen vaatetus,erikoisen väriset tai muuten erilaiset hiukset, voimakas meikki,liian avonainen vaatetus..ja..tuijottajat eivät useimmiten tajua tuijottavansa näitä samoja asioita kuin muutkin, joten heillä ei ole käsitystä tilanteen kiusallisuudesta toiselle osapuolelle, sitäpaitsi uskokaa tai älkää, ihmiset eivät useinkaan ole niin älykkäitä että edes tajuaisivat tuijottavansa toista.Jotkut myös tuijottavat itse sitä että tuijotatko sinä heitä.Harvemmin tuijotuksessa on kyse toisen pokan mittailusta kiusallaan, mutta sitäkin esiintyy.Myös uteliaisuus pistää tuijottamaan, sekä sitten tietysti se että jotkut ajattelevat aivan muuta asiaa tuijottaessaan.Hyvin harvassa kohdin on kyse seksuaalisesta vihjailusta tuijottamalla eli siitä että yritetään saada kontakti toiseen, ehkä kauniit joutuvat sietämään tätä luonnollisesti eniten...Mutta muistaa pitää että sitä saattaa itsekin tuijottaa huomaamattaan toisia siten ettei sitä edes älyä.

        Vielä...Jos olet herännyt väärällä jalalla vuoteesta, niin tee periaatepäätös, äläkä katso tuijotetaanko sinua, vaan elä omaa elämääsi.Jos olet hyvällä tuulella niin voit toki vilaista josko niitä tuijottajia taas piisaa, mutta ennenkaikkea, tuijotus ei ole rikos.Katsoa saa muttei koskea.Tosin älä itse tuijota muiden tuijotusta, sillä sitenhän sinäkin lukeudut tuijottajiksi itse...


      • Pakko olla silmät auki
        Tuijottajista vielä kirjoitti:

        Vielä...Jos olet herännyt väärällä jalalla vuoteesta, niin tee periaatepäätös, äläkä katso tuijotetaanko sinua, vaan elä omaa elämääsi.Jos olet hyvällä tuulella niin voit toki vilaista josko niitä tuijottajia taas piisaa, mutta ennenkaikkea, tuijotus ei ole rikos.Katsoa saa muttei koskea.Tosin älä itse tuijota muiden tuijotusta, sillä sitenhän sinäkin lukeudut tuijottajiksi itse...

        Pitäisikö olla silmät kiinni vai aurinkolasien suojissa?
        Mun mielestä ja siksi kirjoitinkin tää on Suomalainen juttu. On tullut kierrettyä tuota mualimaa ja ei siellä pällistellä samallalailla.
        Nyt varmaan ,joku miettii,etä mkäli noin ahdistaa muuta muuaalle.Sen tottavie tekisinkin mikäli osaamiselleni olisi kysyntää ulkomailla.Arvaatte varmaan,että ei ole.


      • Näin on
        Pakko olla silmät auki kirjoitti:

        Pitäisikö olla silmät kiinni vai aurinkolasien suojissa?
        Mun mielestä ja siksi kirjoitinkin tää on Suomalainen juttu. On tullut kierrettyä tuota mualimaa ja ei siellä pällistellä samallalailla.
        Nyt varmaan ,joku miettii,etä mkäli noin ahdistaa muuta muuaalle.Sen tottavie tekisinkin mikäli osaamiselleni olisi kysyntää ulkomailla.Arvaatte varmaan,että ei ole.

        Voihan se olla paljon sitä suomalaisuutta sekin mutta kyllä sitä muissakin kulttuureissa esiintyy varmasti, riippunee maasta mutta mikä meitä suomalaisia sitten vaivaa kun ollaan niin pöhköjä ja uteliaita toisten suhteen, hyvä kysymys.Jospa kyse on siitä että kun ollaan juro ja ujo kansa niin sitten se sosiaalinen puoli ilmenee tuijottamisena hakien täten sitä kontaktia.Siis tuijottava ihminen myös hakee jollain tapaa yhteyttä kuitenkin tuijotettavaan kohteeseen, vaikkakaan ei olisi valmis puhumaan tämän kanssa.Tuijottaja voi valmistua siihen oletukseen että sinä teet aloituksen keskusteluun myös.Tai tuijottajan kannattaa olla tuijottaessaan toista mielestäni sitten myös siihen valmis että toinen tulee keskustelemaan, sillä onhan pitkä seisahtunut katse toisen silmiin uppoutuneena melko provosoivaa kuitenkin muualla maailmassa ja jos sillä tavoin tekee, niin saa varautua että turisijaa piisaa.Niin sen kai pitäisi olla suomessakin mutta väitämpä että jos täällä tuo tapa yleistyisi, niin johan loppuis ylimääräiset tuijottelut...Tuijottajat on suomessa tottuneet siihen että heidän annetaan rauhassa tuijottaa, eikä tarvi joutua siitä vastuuseen esim keskustelemalla tuijotettavan kohteen kanssa.Juro kansa ei kuitenkaan sietäisi sitä että kokoajan keskustellaan..


    • Hohoijaa sullekin:)

      ja tuollainen ongelma!! Voi sentään - saat vähän maistaa, miltä se aina naisista tuntuu.

      • Niinpä niin

        Kyllä niitä miehiäkin tuijotetaan ja naisilla se on toki helpommin seksuaalispainotteista.Onhan se vittumaista kun töljötetään ja jos nainen katsoo takas nyt sitte vaikkapa miestä pitkään silmiin niin sehän on jo ehdotus seksiin, vai kuinka?Se karsee ukonpuolikaski kuvittelee jo vaikka mitä jos nainen näin tekee.Että ei kun naisen tehtävä on painaa katse ensin alas, eikö vain?Miehillä on yliote tässä asiassa.


      • Miehen pitää sietää kaikki

        Voi luoja varjele meitä miehiä,näiltä Suomi yleistäjä,vähättelijä akoilta.


    • Vaan kytätään

      Terkkuja olet oikeassa.

    • ..komeaa miestä katsoo mut ei tuijota..ole vain tyytyväinen raamikkasta ja sporttisesta olemuksesta..

      • Tara

        Olen kyllä täysin samaa mieltä!Mitä tuosta murehtimaan, sillä pitkä ja sporttinen mies on henkeäsalpaavan kaunis ilmestys minun silmissäni...tulee katsottua!Jospa tässä onkin sellainen mies.


    • Anonyymi

      pistä vaate mis lukee mä oon pannu sun vaimoo niin saat potut pottuina

    • Anonyymi

      Itse olen 240 cm pitkä, enkä ole ikinä kokenut että joku olisi tuijottanut minua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe