Sota on julistettu!

kohta ex-sellunen

Järkytys oli kamala kun huomasin, että perse on täyttyny kamalista sellumuhkuroista! Päätin että nyt ne saa sitten lähteä.

Ensimmäiset askeleet kohti selluttomuutta on aloitettu, ruokavalio kondikseen (toisin sanoen syön enää normaalia kotiruokaa), kuntoilua on lisätty, aloitin myös cla:n popsimisen, ja nyt viimeisimpänä odottelen kuivakuppauskuppeja postista. Niin ja tietenkin vettä yritän litkittää sen minkä ehtii :)

Ruokavalio ja kuntoilu on ollu ok jo pidemmän aikaa, mut eihän ne oo hirveesti vaikuttanu tuohon selluliittiin, nyt pistetäänkin toiveet nuihin kuivakuppauskuppeihin, cla:han ja veteen :)
Operaatio tulee kyllä olemaan varmasti aika pitkähkö, tuskin ne ihan kahdessa yössä katoaa :) Mutta ens kesänä on jo tarkoitus olla selluton, eiköhän se kuitenkin toteudu jo aiemmin kun yhdistää nuo kaikki konstit :)
Kerron täällä sitten tuloksista heti kun niitä ilmenee, ja voisinpa "ennen ja jälkeen" kuviakin jonnekin yrittää laittaa.

Kirjoittelen tänne siksi, että saisin jakaa jonkun samassa jamassa olevan kanssa kokemuksia. Ja voihan olla, että tässä tulee jollekin uutta tietoa josta on sitten apua omaan sotaan :)
Eli onko palstalla muita jotka kokeilee esim. kuivakuppausta? Voisitko kertoa kokemuksia, onko tuloksia tullut? ja jos niin missä ajassa ja minkälaisilla "imutteluilla"? :) Onko cla jollakin tehonnut, entäpä liikunta ja veden juonti?

11

2421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm.

      mäkin aloitin cla kuurin..ohjeessa on 3 kpl päivässä...otatko ne kerralla vai erissä? oletko huomannut huonoa oloa oton jälkeen?

      • kohta ex-sellunen

        Otan 4-6 tabua kerralla, luontaistuoteaupan myyjä sanoi, että kannattaa aloittaa isommalla annoksella niin saa parhaan hyödyn.
        Otan tabletin ruuan kera ja niin, että aamulla puolet ja puolet iltapäivällä. Illallahan niitä ei kannattaisi ottaa. Ei ne kyllä minulla oloon ole vaikuttanut, mutta joillakin kuulemma tulee pahoinvointia tuosta cla:sta. Saattaahan se mennä ohi, ja varmasti parempi sitten sullakin jakaa tabletit otettavaksi pitkin päivää :)


      • kohta ex-sellunen

        Minulla on siis sitä vahvempaa cla:ta, päivän annoksessa (4tabua) on 3200mg cla:ta, ja tuotahan suositellaan syömään yli 4000mg ennen kun sillä on jotain vaikutusta.


      • kyselijä146

        Mitä on cla? Siis vaikuttavat aineet ja mihin luvataan vaikuttavan?


    • Mimosah

      Minä lähden kanssa raivokkaana sotaan selluliittiä vastaan! Tilasin pari päivää sitten imukupit ja nyt tulikin jo ilmoitus, että ne odottelevat postissa.
      Itse en ajatellut kokeilla cla-ta, ainakaan vielä. Jotenkin en saata uskoa, että siitä voisi olla hyötyä... Mutta kuulen kyllä ilomielin kokemuksista!

      ELi, nyt olisi tiedossa kuivakuppausta, liikuntaa (lenkkeilyä ja saleilua), terveellistä ruokaa ja runsaasti veden juontia!

      Ilmoittelen tänne, että miten minun käy!

    • orchid81

      Mistä ootte tilannu noita kuivakuppauskuppeja?

    • problemas

      En ymmärrä mistä sellu on itselleni ilmestynyt! Olen urheillut aina ja syönytkin terveellisesti, mitään ongelmia ei ole ikinä ollut, kunnes huomasin yhtäkkiä muhkuraisen olemukseni. Urheilua en oikein voi lisätä ja olen normaalipainoinen!

      Nyt kiinnostaakin mikä tämä cla on? Ja jos kuivakuppaus tehoaa (kirjoittakaa siitä tänne) niin olen valmis yrittämään sitäkin. Ja tosiaan, e-pillerit on varmaan yksi syy myös koko ongelmaan!

    • another sellunen

      Heippa!
      Mitä kuuluu sodallesi? Oletko kupannut ahkerasti ja onko tuloksia tullut?

      • Sapira

        Missä menette sellujenne kanssa vai joko lähti pois?


      • jeeeesss....
        Sapira kirjoitti:

        Missä menette sellujenne kanssa vai joko lähti pois?

        Minä olen tehnyt noin 1,5 kuukautta kuivakuppausta säännöllisesti päivittäin vatsaan, reisiin, pakaroihin ja käsivarsiin sekä alaselkään niin paljon kuin kädet antaa periksi. Tuloksia on tullut. Esim. vatsassa rintojen ja navan välissä oli todella inhottava röpäleinen alue => se on lähtenyt kokonaan pois! Mies ihastelee jalkoja ja pakaroita je kehuu että ovat silonneet. Kuivakuppaus auttaa tosiaan. Miten olette kokeneet vanhan (10-20 vuotta)selluliitin häviämisen kuivakuppauksella?


      • hohhoijaa...
        jeeeesss.... kirjoitti:

        Minä olen tehnyt noin 1,5 kuukautta kuivakuppausta säännöllisesti päivittäin vatsaan, reisiin, pakaroihin ja käsivarsiin sekä alaselkään niin paljon kuin kädet antaa periksi. Tuloksia on tullut. Esim. vatsassa rintojen ja navan välissä oli todella inhottava röpäleinen alue => se on lähtenyt kokonaan pois! Mies ihastelee jalkoja ja pakaroita je kehuu että ovat silonneet. Kuivakuppaus auttaa tosiaan. Miten olette kokeneet vanhan (10-20 vuotta)selluliitin häviämisen kuivakuppauksella?

        Hyvä juttu että kuppaus on auttanut sinua...Meikäläinen on pari kertaa aloittanut kuppauskuurin, mutta lopahtanut sitten erilaisista syistä...Nyt ei syyt enään saa häiritä ja nyt 2vk kuppailua putkeen takana...Ja kyllä huomaa että on auttanut mullakin pehvassa ja reisissä.Tosin hyvin vähän, mutta hiljaa hyvä tulee.
        Mulla on ollut (olen kiinnittänyt huomiota) sellua 3-4 v ajan. Toivottavasti peliä ei ole menetetty...
        Mä oon niin tarkka noista selluista,et oikein ärsyttää...välillä sitä oikein etsimällä etsii kropasta ja joissain valossa se oikein korostuu.Jossain valossa sitä ei edes näy, Tai no mä nään sitä joka paikassa vaikka olisi vaatteet päällä.Heh, vissii noussu sellu päähän.

        Mutta kuiteskii SOTA ON TODELLAKIN JULISTETTU ja pitäneen kokeilla CLA:ta joka on lojunut kaapissa vuoden verran. Hyvä kun muistutitte minua niistä.

        Onko CLA:sta ollut apua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe