Seksistä kysymyksiä

vinkkejä, kiitos!

Tarvitsisin vinkkejä saadakseni sänkyyn vaihtelua. Täytyy kysyä miehiltä, kun itselle tulee mieleen vain sellaisia juttuja, joista minä pitäisin, enkä keksi mitään, mistä mies pitäisi. Yleensä harrastamme seksiä niin, että joko minä olen päällä ja mies joko makaa tai on istualtaan, koira-asennossa, tai niin, että minä olen pöydän reunalla. Tai sitten otan mieheltä suihin tai hyväilen kädellä. Yritän vaihdella niin, että ei olisi kahta kertaa samaa peräkkäin. Mistä muista asennoista mies voisi tykätä?

Entä esileikki? Tuntuu, että automaattisesti teen aina samaa; ensin suukottelen niskaa ja kaulaa, sitten suutelen nännejä ja hyväilen samalla kylkiä ja vatsaa ja sitten hyväilen hetken hänen kaluaan ja kiveksiään joko käsin tai suulla ennen tositoimiin ryhtymistä. Joskus sidon hänet sänkyyn, mutta silloinkin tulee tehtyä noita samoja juttuja. Mitä muuta voisin tehdä? Antakaa hyviä vinkkejä, tarvitsen niitä todella! Kuinka pitkästä esileikistä mies tykkää, vai kannattaisiko mennä heti asiaan?

Poikaystävältäni olen yrittänyt kysyä, mutta hän vain sanoo, että ihan hyvä, vaikka vaistoan, ettei hän ole yhtään tyytyväinen minuun. Mitä muita juttuja voisin tehdä?

17

2213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välillä antaisit sen miehes panna sua?

      • vinkkejä, kiitos!

        halua olla päällä, joten ei jää kauheasti vaihtoehtoja. Usko pois, että olen pyytänyt...


      • vinkkejä, kiitos! kirjoitti:

        halua olla päällä, joten ei jää kauheasti vaihtoehtoja. Usko pois, että olen pyytänyt...

        että olet varmasti pyytänyt. Ootko koskaan sit aatellu olla hetken aikaa pyytämättä?


      • vinkkejä, kiitos!
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että olet varmasti pyytänyt. Ootko koskaan sit aatellu olla hetken aikaa pyytämättä?

        enää kahteen vuoteen. Onko se riittävän kauan?


      • vinkkejä, kiitos! kirjoitti:

        enää kahteen vuoteen. Onko se riittävän kauan?

        no se on jo liian kauan.


    • palsta;

      kin on olemassa.

      • vinkkejä, kiitos!

        siellä ei ole ketään muuta kuin teinejä ja miehiä, joilla on poikuus tallella...


    • järkevä ohje on sellainen että te pidätte taukoa sillä saralla vaikka viikon pari ja kenties jotain jännitteitä voi syntyä sinä aikana.



      "Jossain vaiheessa te teette sen sitten luonnollisesti"


      MarttyyriMallari-TTt

      • mut hemmetin hyvä semmonen...


    • -ukko-

      että se seksi ei aina ole niin paljon tekemistä. Se on yhtä paljon tuntemista. Jos susta tuntuu, että alkaa olla tekemisestä pulaa, niin se voi tarkoittaa sitäkin että tuntemisosastolla on se oikea vaje. Siihen ei auta uudet temput. Pikemminkin hidastuminen ja herkistyminen sille toiselle ihmiselle. Ja vaikka itselleenkin siinä sivussa.

      • vastaus!

        tämän kun ihmiset vielä ymmärtäisivät ja uskaltaisivat herkistäytyä tuntemaan. ilman sitä kaikki temput ovat vain mekaniikkaa. miksi herkistyminen ja läheisyydelle antautuminen on niin vaikeaa monille...


      • vinkkejä, kiitos!

        me puhutaan nyt miehestä...


      • -ukko-
        vinkkejä, kiitos! kirjoitti:

        me puhutaan nyt miehestä...

        aina molemmista, kun me puhutaan jommasta kummasta, niin ku parisuhdemielessä. Mutta jos teillä on tosiaan temppuosastolla puutetta ideoista, niin musta ei ole teille apua. Ne temputkin kun yleensä kahden kauppa. En usko yhtään määrään, vaan laatuun. Laadun voi selvittää vain sen kumppanin kanssa. Sekin on sitä herkistymistä toiselle.


    • caput.mortuum

      Vaikutat niin gekolta että! No oli miten oli niin seksipalstalta löydät varmasti hyviä vinkkejä.

    • solomon

      Mitäpä jos kahlehtisit poikaystäväsi pylvääseen alastomana kiinni ja hankkisit kaksi, kolme treenattua, lihaksikasta hormonihirmua panemaan parastaan kanssasi:-)

    • lelliä

      hänet piloille! Jos mies on noin laiska, ettei halua (jaksa) olla päällä niin lopeta kaikki temput hänen miellyttämisekseen. Taitaa olla välillä hänen vuoronsa miellyttää sinua!

    • vaimovain

      Seksi ei ole suorittamista.

      Tekeekö mies aloitteita? Mitä hän tekee sinulle? Mieskin voi saada tyydytystä tekemällä naisen tyytyväiseksi. Ei aina se oma orgasmi ja nautinto ole se autuaakseksi tekevä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2059
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1680
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1050
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      951
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      945
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      855
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      801
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      795
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      754
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe